Dat is toch goedquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef LeBeau het volgende:
Ja, als ik moet zeggen dat ik vandaag jarig ben is de lol er wel af.![]()
![]()
Haiquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoi.![]()
Ik ben ziek.![]()
![]()
![]()
Tubgirl is er niks bij (ik lig alleen niet zo raar in bad).![]()
![]()
![]()
Dank je.quote:
Ach ja, ter vergelijking.quote:Moest tubgirl er nou bij worden gehaald?
Oh ja... duidelijk, dus als je vanavond in bad lig dan ehh....quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dank je.![]()
[..]
Ach ja, ter vergelijking.![]()
Laat maar zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef A_J het volgende:
[..]
Oh ja... duidelijk, dus als je vanavond in bad lig dan ehh....!
Had veel toffer kunnen zijn als je mij was tegen gekomenquote:
Nana Mouskouri.quote:
Oh geezquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nana Mouskouri.
Kinderen voor Kinderen..
En hoe vind je de Wende DVD?quote:
quote:
Gaat mijn kans op een in Rotterdam studerende Airelle.quote:
Leuke reactiesquote:
Ik ga hier lekker niet reageren, zodat jij niet kan zeggen dat je me zag aankomen!!!quote:
Hé! ga is ff in onz modden jij! Een of andere malloot opende een kutlemming.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga hier lekker niet reageren, zodat jij niet kan zeggen dat je me zag aankomen!!!
Ha! Lekker puh!
Ja, dude.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hé! ga is ff in onz modden jij! Een of andere malloot opende een kutlemming.![]()
Het was een test. Reactietijd vanaf TR, 5 minuten, ik bagger toch nooit zonder reden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dude..
Jij verbaggerde het zelf.
Ik heb net een paar reacties verwijderd, ik wilde het nog een kans geven.Komt NJ eraan die er een slotje op tieft.
Ik heb geen TR gezien, aangezien ik naar jouw topic ging via de AT.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Het was een test. Reactietijd vanaf TR, 5 minuten.
Oh, dan bied ik u mijn excuses aan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb geen TR gezien, aangezien ik naar jouw topic ging via de AT..
Kuttests
Kutonderzoek
KutLango
En ja, dat moet, KutELM
Oh, dan vergeef ik u nu.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Oh, dan bied ik u mijn excuses aan.![]()
Teweinig kut gehad de laatste tijd Bup?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb geen TR gezien, aangezien ik naar jouw topic ging via de AT..
Kuttests
Kutonderzoek
KutLango
En ja, dat moet, KutELM
Kutkutquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Teweinig kut gehad de laatste tijd Bup?
+10 niveau.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
Lik me lul, lik me lul,
en ik geef een brul.
Kijk, ik ben Lange Peter.
+10 kusjes.quote:
Groningen houdt ook van jou!quote:
Nu houd ik nog meer vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 07:59 schreef Airelle het volgende:
Strakjes naar Nijmegen.
Rotterdam slaan we maar over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |