Ik ga hier lekker niet reageren, zodat jij niet kan zeggen dat je me zag aankomen!!!quote:
Hé! ga is ff in onz modden jij! Een of andere malloot opende een kutlemming.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga hier lekker niet reageren, zodat jij niet kan zeggen dat je me zag aankomen!!!
Ha! Lekker puh!
Ja, dude.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hé! ga is ff in onz modden jij! Een of andere malloot opende een kutlemming.![]()
Het was een test. Reactietijd vanaf TR, 5 minuten, ik bagger toch nooit zonder reden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dude..
Jij verbaggerde het zelf.
Ik heb net een paar reacties verwijderd, ik wilde het nog een kans geven.Komt NJ eraan die er een slotje op tieft.
Ik heb geen TR gezien, aangezien ik naar jouw topic ging via de AT.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Het was een test. Reactietijd vanaf TR, 5 minuten.
Oh, dan bied ik u mijn excuses aan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb geen TR gezien, aangezien ik naar jouw topic ging via de AT..
Kuttests
Kutonderzoek
KutLango
En ja, dat moet, KutELM
Oh, dan vergeef ik u nu.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Oh, dan bied ik u mijn excuses aan.![]()
Teweinig kut gehad de laatste tijd Bup?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb geen TR gezien, aangezien ik naar jouw topic ging via de AT..
Kuttests
Kutonderzoek
KutLango
En ja, dat moet, KutELM
Kutkutquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Teweinig kut gehad de laatste tijd Bup?
+10 niveau.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
Lik me lul, lik me lul,
en ik geef een brul.
Kijk, ik ben Lange Peter.
+10 kusjes.quote:
Groningen houdt ook van jou!quote:
Nu houd ik nog meer vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 07:59 schreef Airelle het volgende:
Strakjes naar Nijmegen.
Rotterdam slaan we maar over.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef Copycat het volgende:
Heb je niets anders dan tequila in huis?
Die Adje kan vet goed zingenquote:Op zondag 6 november 2005 00:19 schreef Tania18 het volgende:
Wie is Maaike? Van Idols?
Ik vond die kakker wel leuk. En Adje en Paul
Maar dat is weer een ander programma
Now we're partying!quote:
Nee, helaasquote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef Copycat het volgende:
Heb je niets anders dan tequila in huis?
Ik vind haar mutserigquote:Op zondag 6 november 2005 00:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die Adje kan vet goed zingen![]()
Maaike:
[afbeelding]
Maaike O+!!!!
Ik ben wel benieuwd naar haar muts.quote:
Ik heb me tequila in een ver, verloederd verleden erg tegengedronken, kan het niet meer ruiken, laat staan drinken zonder onpasselijk te worden.quote:
In Utrecht heb je Bison-Bowlingquote:
Ja, ik had hem alweer een week of 2 geleden gespot met een kartonnen doos voor zich.quote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
In Utrecht heb je Bison-Bowling
Oh en Duif: Zie de maan schijnt door de bomen *klikklikklik*
Ik heb hem ook weer gehoord![]()

Ja, ik ook....maar ze kon niet zo heel bijzonder zingenquote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond Maaike ook niet zo boeiend. Dan vond ik die zigeunerin met Maffia-pappa leuker.
Die deed me denken aan Sharon.quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond Maaike ook niet zo boeiend. Dan vond ik die zigeunerin met Maffia-pappa leuker.
Mwoah, één van de beteren van de laatste 3 audities..quote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, ik ook....maar ze kon niet zo heel bijzonder zingen
Oh die film heb ik ook gezien een tijdje terug op Canal +. Haar verloofde of man die haar ontvoert naar een onbewoond eiland en haar daar vasthoudt e.d. Echt niks aan neequote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb me tequila in een ver, verloederd verleden erg tegengedronken, kan het niet meer ruiken, laat staan drinken zonder onpasselijk te worden.
Laat me dus liever de wodka smaken.
Wat een enorme boutfilm met Tara Reid trouwens op net5.
Doublecheck!quote:
Fuck the dj, ik neem dat wijf welquote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doublecheck!
Wat missen we nu nog...
Oh ja...
[afbeelding]
De deejay!
Vroeger was ze best lekker...quote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef Duiveltja het volgende:
Een film waarin Tara Reid in meespeelt kan ook nooit goed zijn natuurlijk
Niets aan is nog een compliment... dit is echt enorm slechte crap...quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef Tania18 het volgende:
Oh die film heb ik ook gezien een tijdje terug op Canal +. Haar verloofde of man die haar ontvoert naar een onbewoond eiland en haar daar vasthoudt e.d. Echt niks aan nee
quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doublecheck!
Wat missen we nu nog...
Deal!quote:
Welke cup heeft iequote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, ze was toen nog niet Tara Frankentit
Lees: mislukte boobjobquote:
Dit was ervoorquote:
Dat weet ik nu nog niet hoor!quote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef Duiveltja het volgende:
Owja, volgende week zaterdag benne ik zuipen!! Pas jij dan op SHO Cc?![]()
Bupa is te jong om dat te doen hierzo.quote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik nu nog niet hoor!
Anders kunnen er Buup en iedereen hier de orde handhaven.
Of niet.
Nou en of.quote:
Hij nog meer:quote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind het nog aardig kleine tietjes.
Hij heeft meer geluk gehad![]()
[afbeelding]
Hey barrie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |