Niks meegekregen van die sokkenactiequote:Op zondag 6 november 2005 13:52 schreef BVO het volgende:
Ik snap hem niet.
Oh ja, daar had ik wat over gelezen.quote:Op zondag 6 november 2005 13:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks meegekregen van die sokkenactie?
Mogen wij uw aandacht voor het volgende?
Neuh.quote:Op zondag 6 november 2005 13:50 schreef Svensational het volgende:
{centraal} wat zit er in jouw kerstpakket?
Die grap had jij kunnen maken, Bupa.!
Ik kijk eigenlijk alleen maar of er een nieuwe TTT is.quote:Op zondag 6 november 2005 13:31 schreef Airelle het volgende:
ONZ is kut inderdaad.
Nou, ik vind van wel.quote:Op zondag 6 november 2005 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh.
Ik zou er niet aan gedacht hebben.
.
Ik kijk nooit in de AT... Jammer dat je geen fora kan wissen van MyAT...quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb ONZ nieteens in m'n AT..
Maar Bupa is wel m'n favoriete mod hoor..
quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Politiek correct antwoord, want er is maar 1 IDO-mod.quote:Op zondag 6 november 2005 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Jij bent ook mijn favoriete IDO-mod hoor
quote:Op zondag 6 november 2005 15:46 schreef Svensational het volgende:
Anders ga je z'n grap even uitleggen, Duiveltja!
Mag ik plaatsvervangend reargeren?quote:Op zondag 6 november 2005 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Timbob? Ben je er?
ben jij het vriendje van Tim ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 16:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mag ik plaatsvervangend reargeren?.
Hij zit in de trein.
Jaja, net als BVO zeker.quote:Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga volgend jaar trouwens mee doen met Idols, ALS het nog een keer komt,met een weddenschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |