De welbekende beginnersgrap !quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:09 schreef Martijn85 het volgende:
Ik zou het nog niet weten maar volgens mij is het niet verkeerd.
Werk hier net 2.5 maand maar hoorde dat er voorgaande jaren een IPod, DVD-speler en een weekendje New York voor iedereen in het bedrijf in zat![]()
Kan niet wachten op het kerstpakket van dit jaar
Dan is het wel een dure grap omdat ook echt iedereen hier met een IPod rond looptquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
De welbekende beginnersgrap !
Wat zal jij van een koude kermis thuiskomen als je je pakketje openmaakt en het thema dit jaar Wokken is.....
Ik werk ook bij een Amerikaans bedrijf.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef Joene het volgende:
Dat klinkt uitermate interresant, wij (amerikaans)bedrijf doen er eigenlijk niet aan maar omdat het in nl maatschappelijk geaccepteerd is doen ze dus een kleine financiele bijdrage.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:09 schreef Martijn85 het volgende:
Werk hier net 2.5 maand maar hoorde dat er voorgaande jaren een IPod, DVD-speler en een weekendje New York voor iedereen
Nou, die broodbakmachines zaten ongeveer in de helft van alle pakketten (in Nederland), dus dat hoeft niet eens.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:22 schreef Koentje3 het volgende:
omg Pikkebaas * BoukeF werken zelfde bedrijf?!
2 weken vakantie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef Trebweb het volgende:
En op me stage... geen idee eigenlijk. Wat krijgen ambtenaren op een ministerie?
Slaapzakken?quote:Op dinsdag 1
november 2005 13:28 schreef Trebweb het volgende:
En op me stage... geen idee eigenlijk. Wat krijgen ambtenaren op een ministerie?
Bij Tommy Hilfigerquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:25 schreef harlingen het volgende:
[..]
![]()
Bij welk bedrijf werk je wel niet?
Laat me raden ik had jou geschrevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:32 schreef Natalie het volgende:
Spelfout uit TT gehaald
Ontopic: heb geen idee of mijn werkgever aan kerstpakketten doet... Werk er nog niet zo lang om dat te kunnen weten. Maar extra loon is verkeerd. Zelf ben ik al blij met een doosje met wijn, koekjes, toastjes en misschien een kerstbrood ofzo.
Nee, maar bij ons zijn ze net zo gek blijkbaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:32 schreef harlingen het volgende:
Werk jij ook bij Tommy Hilfiger HeatWave???? Absurd man.
Ik krijg het ding waarschijnlijk 23/24 december ofzo. Lekker vol met troep als ragout, soep, kaasstengels, en nog meer van die ongein.quote:
Dit is echt ziek. Waarom?!?!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:19 schreef HeatWave het volgende:
2001 TV videocombi
2002 iMac
2003 iPod
2004 Portable DVD/DivX speler
2005 : Nog geen idee maar de geruchten zijn een LG LCD tv.
Kut baan.
Ik zou ook wel willen kiezen, maar dan weet je nu al wat je krijgt? Dat is ook wel jammer... Ach, beter nu de teleurstelling dan straksquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik mocht van mijn vriendje zijn kerstpakket uitkiezen (Center Parcs bood iets van 10 pakketten aan)
En ik heb gekozen voor het pannenkoek-pakket.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:45 schreef Dagonet het volgende:
Een paar sokken, een muts, een sjaal en nog wat dingetjes
Je kon ook uit een "suprise" kiezen, maar dan krijg je dadelijk een flutding waar je niks aan hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef harlingen het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen kiezen, maar dan weet je nu al wat je krijgt? Dat is ook wel jammer... Ach, beter nu de teleurstelling dan straks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |