De welbekende beginnersgrap !quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:09 schreef Martijn85 het volgende:
Ik zou het nog niet weten maar volgens mij is het niet verkeerd.
Werk hier net 2.5 maand maar hoorde dat er voorgaande jaren een IPod, DVD-speler en een weekendje New York voor iedereen in het bedrijf in zat![]()
Kan niet wachten op het kerstpakket van dit jaar
Dan is het wel een dure grap omdat ook echt iedereen hier met een IPod rond looptquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
De welbekende beginnersgrap !
Wat zal jij van een koude kermis thuiskomen als je je pakketje openmaakt en het thema dit jaar Wokken is.....
Ik werk ook bij een Amerikaans bedrijf.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef Joene het volgende:
Dat klinkt uitermate interresant, wij (amerikaans)bedrijf doen er eigenlijk niet aan maar omdat het in nl maatschappelijk geaccepteerd is doen ze dus een kleine financiele bijdrage.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:09 schreef Martijn85 het volgende:
Werk hier net 2.5 maand maar hoorde dat er voorgaande jaren een IPod, DVD-speler en een weekendje New York voor iedereen
Nou, die broodbakmachines zaten ongeveer in de helft van alle pakketten (in Nederland), dus dat hoeft niet eens.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:22 schreef Koentje3 het volgende:
omg Pikkebaas * BoukeF werken zelfde bedrijf?!
2 weken vakantie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef Trebweb het volgende:
En op me stage... geen idee eigenlijk. Wat krijgen ambtenaren op een ministerie?
Slaapzakken?quote:Op dinsdag 1
november 2005 13:28 schreef Trebweb het volgende:
En op me stage... geen idee eigenlijk. Wat krijgen ambtenaren op een ministerie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |