Neuh.quote:Op zondag 6 november 2005 13:50 schreef Svensational het volgende:
{centraal} wat zit er in jouw kerstpakket?
Die grap had jij kunnen maken, Bupa.!
Ik kijk eigenlijk alleen maar of er een nieuwe TTT is.quote:Op zondag 6 november 2005 13:31 schreef Airelle het volgende:
ONZ is kut inderdaad.
Nou, ik vind van wel.quote:Op zondag 6 november 2005 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh.
Ik zou er niet aan gedacht hebben.
.
Ik kijk nooit in de AT... Jammer dat je geen fora kan wissen van MyAT...quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb ONZ nieteens in m'n AT..
Maar Bupa is wel m'n favoriete mod hoor..
quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Politiek correct antwoord, want er is maar 1 IDO-mod.quote:Op zondag 6 november 2005 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Jij bent ook mijn favoriete IDO-mod hoor
quote:Op zondag 6 november 2005 15:46 schreef Svensational het volgende:
Anders ga je z'n grap even uitleggen, Duiveltja!
Mag ik plaatsvervangend reargeren?quote:Op zondag 6 november 2005 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Timbob? Ben je er?
ben jij het vriendje van Tim ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 16:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mag ik plaatsvervangend reargeren?.
Hij zit in de trein.
Jaja, net als BVO zeker.quote:Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga volgend jaar trouwens mee doen met Idols, ALS het nog een keer komt,met een weddenschap
Het gaat over Aphex Twin.quote:Op zondag 6 november 2005 16:16 schreef Airelle het volgende:
Mag ik plaatsvervangend reargeren?.
Hij zit in de trein.
Ik had me met een huisgenoot ingeschreven voor Idols 2! Op de nacht van de deadline... we hebben niks meer van ze gehoord.quote:Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga volgend jaar trouwens mee doen met Idols, ALS het nog een keer komt,met een weddenschap
Had jouw wel willen horen zingenquote:Op zondag 6 november 2005 17:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had me met een huisgenoot ingeschreven voor Idols 2! Op de nacht van de deadline... we hebben niks meer van ze gehoord.(Of vonden ze mijn dronken motivatie niet goed genoeg? OFZO?!?!!?/!?!/1!?!!!
![]()
![]()
)
Vriendje???quote:Op zondag 6 november 2005 16:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ben jij het vriendje van Tim ofzo?
OH ja wat stomquote:Op zondag 6 november 2005 17:17 schreef Airelle het volgende:
Haha slimmerd.
Dan nog altijd vriendinnetje he..
Maar nee en ook geen LAT..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |