Dat is de grote held(in?) uit de clip van Aphex Twin's Windowlicker.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 15:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie het nu pas.!
[afbeelding]
[afbeelding]!
Ze stond voor die "praatpaal" te zeiken. Niks gemist.quote:Op zondag 6 november 2005 18:39 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit?!?Volgens mij heb ik iets gemist!
Die ene kerel die niet echt snapte waarom de jury zei dat alles fout was en toen die ondertiteling.quote:Op zondag 6 november 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
Die praatpaal vind ik eigenlijk niet zo leuk...
Ze kwam wel sympathiek over voor die paal.quote:Op zondag 6 november 2005 18:39 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit?!?Volgens mij heb ik iets gemist!
De laatste twee screenshots deden mij vermoeden dat het Summernights van de film Grease was.quote:Op zondag 6 november 2005 21:19 schreef ScienceFriction het volgende:
Die ondertitelkneus was geweldig... whahahaha, dat iemand zo slecht een liedje in z'n hoofd kan proppen óf gewoon zo belabberd is in Engels... echt, ik had tranen in m'n ogen van het lachen.
"she swem by she got a creme".... wtf probeer je dan te zingen?????
Dat was nog het grappigste moment van de aflevering!!!!!quote:Op maandag 7 november 2005 10:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
De laatste twee screenshots deden mij vermoeden dat het Summernights van de film Grease was.
Zou die gozer geen engels meer hebben op school?
Filmpje?quote:Op maandag 7 november 2005 14:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Dat was nog het grappigste moment van de aflevering!!!!!
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |