Het gaat over Aphex Twin.quote:Op zondag 6 november 2005 16:16 schreef Airelle het volgende:
Mag ik plaatsvervangend reargeren?.
Hij zit in de trein.
Ik had me met een huisgenoot ingeschreven voor Idols 2! Op de nacht van de deadline... we hebben niks meer van ze gehoord.quote:Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga volgend jaar trouwens mee doen met Idols, ALS het nog een keer komt,met een weddenschap
Had jouw wel willen horen zingenquote:Op zondag 6 november 2005 17:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had me met een huisgenoot ingeschreven voor Idols 2! Op de nacht van de deadline... we hebben niks meer van ze gehoord.(Of vonden ze mijn dronken motivatie niet goed genoeg? OFZO?!?!!?/!?!/1!?!!!
![]()
![]()
)
Vriendje???quote:Op zondag 6 november 2005 16:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ben jij het vriendje van Tim ofzo?
OH ja wat stomquote:Op zondag 6 november 2005 17:17 schreef Airelle het volgende:
Haha slimmerd.
Dan nog altijd vriendinnetje he..
Maar nee en ook geen LAT..
Waar doen de volgende plaatjes je aan denken?quote:Op zondag 6 november 2005 17:16 schreef Airelle het volgende:
Ik als ramenlikster zou het ook kunnen weten..
Wat is je vraag?
Oe, ik weet het...ik weet het!!!quote:Op zondag 6 november 2005 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar doen de volgende plaatjes je aan denken?.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij vond zij zichzelf zo lekkerquote:Op zondag 6 november 2005 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Huh?quote:Op zondag 6 november 2005 17:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Volgens mij vond zij zichzelf zo lekker!
Ze heeft mijn hart gestolen![]()
Nou zelfde mond en tanden als meneer twin.quote:Op zondag 6 november 2005 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gast keihard dansen met z'n parapluquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |