Ik hoop toch dat dit een heel ongrappig grapje isquote:Op donderdag 22 december 2005 13:52 schreef Airelle het volgende:
Wat een heroine hoer.
Airelle, gaat het nog goed enzo?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee.
Of past dat bij het BM-imago?
Eh!quote:
Que? Met mij is het niet zo goed, ziekigquote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef niksan het volgende:
[..]
Airelle, gaat het nog goed enzo?
WTF? Ik tel toch niet mee (volgens niksan) of ben niet geloofwaardig (volgens jou). Of is dat alleen het geval als ik het oneens met je ben?!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoppa. Dat wilde ik horen. Dank u, dank u. Dag getuigen.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef BVO het volgende:
Het is trouwens 573, ik ging op de vorige af, volgens Tom #372.
Het was geen grap (die maak ik nooit namelijk). Het is een constatering.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat dit een heel ongrappig grapje is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Dan ga ik mijn awardnominatie maar snel aanpassenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was geen grap (die maak ik nooit namelijk). Het is een constatering.
Uhuh.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF? Ik tel toch niet mee (volgens niksan) of ben niet geloofwaardig (volgens jou). Of is dat alleen het geval als ik het oneens met je ben?!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn awardnominatie maar snel aanpassenrr!!!
quote:
Ze is er nu toch weer?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]Bart de Graaff Award – Meest gemiste user
Ja, maar toch niet 24/7. Dus dan kan ik haar toch wel missen, die resterende 10.000 minuten per week?quote:
Die heeft Babs al in the pocket hoor!quote:
Ik heb haar ook genomineerd voor die award trouwensquote:Op donderdag 22 december 2005 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet 24/7. Dus dan kan ik haar toch wel missen, die resterende 10.000 minuten per week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |