Wauw, in dat geval wil ik mijn woorden zelfs drie keer tegen je herhalen!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb zeg maar zes vakken extra gedaan. Maar jouw omschrijving komt ook redelijk in de buurt.
VMBO'ers hebben een leven en staat nu op straat een beetje te blowenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hier amper VMBO'ers zitten? Omdat ze internet niet snappen, dan wel niet kunnen betalen!!!Zo kut hebben die VMBO'ers het nou voor elkaar.
![]()
Blowenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
VMBO'ers hebben een leven en staat nu op straat een beetje te blowen.
Ach...ik zag de fout al wel, maar ik heb er (voor deze éne keerquote:
Alsof vwo’ers niet blowen. Of universitaire studenten. :’)quote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
VMBO'ers hebben een leven en staat nu op straat een beetje te blowen.
Jij bent meer van het type "de spuit erin"?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Blowen.
Een echte vent gaat voor het echte werk.
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent meer van het type "de spuit erin"?
Doe maar dan. Bij ons op school heb je alleen maar de 'Theoretische Leerweg' van het VMBO trouwens. De rest van het gespuis hebben ze in een ander gebouw gepropt, net als de brugklassers trouwens.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw, in dat geval wil ik mijn woorden zelfs drie keer tegen je herhalen!![]()
Goede opmerkingquote:
Volgens Bupa niet, want zij zijn verstanding en 'hebben dat niet nodig'quote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof vwo’ers niet blowen. Of universitaire studenten. :’)
Whahahahahaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Blowen.
Een echte vent gaat voor het echte werk.
Dát heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens Bupa niet, want zij zijn verstanding en 'hebben dat niet nodig'.
Hebben we het over het nieuws van vanmorgen, dat op ongeveer 60% van alle scholen (en dan vooral op havo/vwo) drugs wordt gedeald?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens Bupa niet, want zij zijn verstanding en 'hebben dat niet nodig'.
Zijn er back-ups van FOK SHO IRC??? Dat heb je wel degelijk gezegd!!! Naar aanleiding van het Spuiten en Slikken-verhaal.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zijn er back-ups van FOK SHO IRC??? Dat heb je wel degelijk gezegd!!! Naar aanleiding van het Spuiten en Slikken-verhaal.
quote:
Idd, ik was er ook "bij"!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zijn er back-ups van FOK SHO IRC??? Dat heb je wel degelijk gezegd!!! Naar aanleiding van het Spuiten en Slikken-verhaal.
Ik ontken nietsquote:Op donderdag 22 december 2005 13:42 schreef niksan het volgende:
[..]
Hebben we het over het nieuws van vanmorgen, dat op ongeveer 60% van alle scholen (en dan vooral op havo/vwo) drugs wordt gedeald?
HAH HAH HAH HAH!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, ik was er ook "bij"!![]()
HAH! Alle getuigen aanwezig!
Alleen Sven of Tom geloof ik was toen ook in dat kanaal... Maar drie getuigen, daar kun je toch niet tegenop. HAH!![]()
Jij telt niet meequote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, ik was er ook "bij"!![]()
HAH! Alle getuigen aanwezig!
Alleen Sven of Tom geloof ik was toen ook in dat kanaal... Maar drie getuigen, daar kun je toch niet tegenop. HAH!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou en of he! Wat een bitch die Airelle, hoe durft ze!
Ik bedoelde de opmerking van Bupatihquote:Op donderdag 22 december 2005 13:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou en of he! Wat een bitch die Airelle, hoe durft ze!
OMDAT IK IN EEN ROLSTOEL ZIT ZEKER?!quote:
't Is echt zoquote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whihihih, die vind ik grappig![]()
!
DRIE GETUIGEN IS MEER DAN GENOEG!!11!11!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef Bupatih het volgende:
En het wachten is op de o zo belangrijke getuigen die met bewijsmateriaal aan komen zetten...
Mannenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
't Is echt zo.
Ik ben als de dood voor naalden.
Hm, da's wel waar. Je sprak voor jezelf.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef Bupatih het volgende:
Ja, al waren er 100 getuigen. So what?
Ik weet zeker dat ik het toentertijd alleen over mezelf had en niet over vwo'ers in het algemeen, waar Airelle het net dus over had.
Ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik bedoelde de opmerking van Bupatih
Maar dan moeten het wel geloofwaardige getuigen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
DRIE GETUIGEN IS MEER DAN GENOEG!!11!11!!
Wat zei ik nouquote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
DRIE TWEE GETUIGEN IS MEER DAN GENOEG!!11!11!!
Hahaha, het opportunisme is nu aan onze zijdequote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, da's wel waar. Je sprak voor jezelf.
SO WHAT?! Wij verdraaien je woorden gewoon; er is toch geen log van.![]()
quote:
Hoppa. Dat wilde ik horen. Dank u, dank u. Dag getuigen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, da's wel waar. Je sprak voor jezelf.
Oh jee, ga je me nu slaan?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook. He! Ik ben niet achterlijk he.
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hahaha, het opportunisme is nu aan onze zijde.
Hoe durf je Zhenar en BVO ongeloofwaardig te noemen!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan moeten het wel geloofwaardige getuigen zijn.
Ja. En ik ben de Verlosser / wereldverbeteraar en word later samen met pberends beroemd.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe durf je Zhenar en BVO ongeloofwaardig te noemen!!!. Het zijn de meest integere users van heel SHO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |