HAH HAH HAH HAH!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, ik was er ook "bij"!![]()
HAH! Alle getuigen aanwezig!
Alleen Sven of Tom geloof ik was toen ook in dat kanaal... Maar drie getuigen, daar kun je toch niet tegenop. HAH!![]()
Jij telt niet meequote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, ik was er ook "bij"!![]()
HAH! Alle getuigen aanwezig!
Alleen Sven of Tom geloof ik was toen ook in dat kanaal... Maar drie getuigen, daar kun je toch niet tegenop. HAH!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou en of he! Wat een bitch die Airelle, hoe durft ze!
Ik bedoelde de opmerking van Bupatihquote:Op donderdag 22 december 2005 13:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou en of he! Wat een bitch die Airelle, hoe durft ze!
OMDAT IK IN EEN ROLSTOEL ZIT ZEKER?!quote:
't Is echt zoquote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whihihih, die vind ik grappig![]()
!
DRIE GETUIGEN IS MEER DAN GENOEG!!11!11!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef Bupatih het volgende:
En het wachten is op de o zo belangrijke getuigen die met bewijsmateriaal aan komen zetten...
Mannenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
't Is echt zo.
Ik ben als de dood voor naalden.
Hm, da's wel waar. Je sprak voor jezelf.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef Bupatih het volgende:
Ja, al waren er 100 getuigen. So what?
Ik weet zeker dat ik het toentertijd alleen over mezelf had en niet over vwo'ers in het algemeen, waar Airelle het net dus over had.
Ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik bedoelde de opmerking van Bupatih
Maar dan moeten het wel geloofwaardige getuigen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
DRIE GETUIGEN IS MEER DAN GENOEG!!11!11!!
Wat zei ik nouquote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
DRIE TWEE GETUIGEN IS MEER DAN GENOEG!!11!11!!
Hahaha, het opportunisme is nu aan onze zijdequote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, da's wel waar. Je sprak voor jezelf.
SO WHAT?! Wij verdraaien je woorden gewoon; er is toch geen log van.![]()
quote:
Hoppa. Dat wilde ik horen. Dank u, dank u. Dag getuigen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, da's wel waar. Je sprak voor jezelf.
Oh jee, ga je me nu slaan?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook. He! Ik ben niet achterlijk he.
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hahaha, het opportunisme is nu aan onze zijde.
Hoe durf je Zhenar en BVO ongeloofwaardig te noemen!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan moeten het wel geloofwaardige getuigen zijn.
Ja. En ik ben de Verlosser / wereldverbeteraar en word later samen met pberends beroemd.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe durf je Zhenar en BVO ongeloofwaardig te noemen!!!. Het zijn de meest integere users van heel SHO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |