Je zei alleen dat het een kutstreek was.quote:
Ik lees het Algemeen Dagblad, de Metro, de Sp!ts (ja, allebei meestal) en sinds een week ook de Telegraaf (proef-abonnement)quote:Op donderdag 15 december 2005 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kranten nog wel! Toe maar… Dus als je het NRC uit hebt gelezen, pak je er een lekker Volkskrantje bij om het geheel vanuit een andere invalshoek te bekijken?
Ja, maar mensen met een beetje SHO-kennis wisten dat ik datgene wat jij zei bedoelde.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zei alleen dat het een kutstreek was.
Ik verwacht eigenlijk niks anders van een student journalistiek. Valt me tegen dat je niet meer kranten leest.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees het Algemeen Dagblad, de Metro, de Sp!ts (ja, allebei meestal) en sinds een week ook de Telegraaf (proef-abonnement)
[afbeelding]
Nee, was ik te moe voor gisteravond. Vanavond en morgenavond ook al geen tijd, zaterdag misschien, tijdens het uitkateren van vrijdag. Of zondag... oh nee, dan heb ik ook al andere dingen te doenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Duiveltja het volgende:
Had je nog een beetje naar Pryor geluisterd?
Sorry, typoquote:
Tut tut. Stel je voor dat mensen als Albert, Fiona, Evert of Daphne ook zo zouden reageren: "Wat een kutstreek". De gemiddelde kijker weet dan niet waar je precies op doelt. Misschien denken sommigen dan wel aan de schaamstreek van mevrouw Van der Vaart.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar mensen met een beetje SHO-kennis wisten dat ik datgene wat jij zei bedoelde.
Wij moesten altijd twee kranten per dag lezen.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef LeBeau het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niks anders van een student journalistiek. Valt me tegen dat je niet meer kranten leest.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees het Algemeen Dagblad, de Metro, de Sp!ts (ja, allebei meestal) en sinds een week ook de Telegraaf (proef-abonnement)
[afbeelding]
Ik luisterde altijd het liedje en dan ging ik slapenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:41 schreef Copycat het volgende:
En we moesten ook altijd naar 'Met het oog op morgen' luisteren en daar viel ik altijd bij in slaap.
Ach, het eerste wat ik doe als ik wakker ben, is de krant lezen met een kopje koffie erbij. En zo gaat dat al jaren.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niks anders van een student journalistiek. Valt me tegen dat je niet meer kranten leest.![]()
Garpje.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:42 schreef LeBeau het volgende:
Sven maakt misbruik van z'n macht met als doel om mijn kleine hartje pijn te doen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:42 schreef LeBeau het volgende:
Sven maakt misbruik van z'n macht met als doel om mijn kleine hartje pijn te doen!
Dat is bij ons zo met Sesamstraat en het Klokhuisquote:Op donderdag 15 december 2005 14:43 schreef Bupatih het volgende:
We zijn niet verplicht om kranten te lezen, al wordt dat wel van ons verwacht.
Tut tut. Het Algemeen Dagblad is een prima dagblad. Helemaal sinds de overgang naar het tabloid-formaat.quote:
Verschil in niveau moet er nou eenmaal zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is bij ons zo met Sesamstraat en het Klokhuis.
Waarom geen VK, NRC, Trouw ofquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Bupatih het volgende:
Tut tut. Het Algemeen Dagblad is een prima dagblad. Helemaal sinds de overgang naar het tabloid-formaat.
Daar ben ik veel te gevoelig voor.quote:
Omdat ik ben opgegroeid met het AD.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom geen VK, NRC, Trouw ofParool
?
Ik deed het omdat ik Bolebeau zo miste.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te gevoelig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |