Ja ik woon in het oosten, weet je. Geen bussen en treinen meer enzo. Hoe gezellig en ouderwetsquote:Op zondag 27 november 2005 08:37 schreef PeRi het volgende:
Jij bent er dan zeker zo een die veel te veel sneeuw heeft ontvangen?
Ik zie het ja! Je hebt het bovenste plaatje verpest!quote:Op zondag 27 november 2005 08:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik was met de OP aan het kloten. Nou ja, kon toch geen titel bedenken.![]()
Daar staat nog 531 in.quote:Op zondag 27 november 2005 08:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zie het ja! Je hebt het bovenste plaatje verpest!.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 27 november 2005 08:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, hij doet het helemaal niet meer.![]()
![]()
Oh maar dat kon ik ook niet vrijdag. Het dak was eraf gevallen op station Schiedam Centrum en toen konden de treinen er niet meer langs.quote:Op zondag 27 november 2005 08:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kon zelfs niet meer naar school... Hehe.
Da's niet mijn schuld, die doet het ook niet meer in het vorige topic.quote:
Whahaha, wat dreugquote:Op zondag 27 november 2005 08:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh maar dat kon ik ook niet vrijdag. Het dak was eraf gevallen op station Schiedam Centrum en toen konden de treinen er niet meer langs.
PI... PI... mensenquote:Op zondag 27 november 2005 08:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Da's niet mijn schuld, die doet het ook niet meer in het vorige topic.![]()
![]()
Oh danquote:Op zondag 27 november 2005 08:46 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij heeft het OP plaatje het in zijn leven maar tien keer gedaan ofzo
Nou inderdaad. Ik heb het net ook nog eens geprobeerd, maar het wil gewoon niet.quote:Op zondag 27 november 2005 08:48 schreef PeRi het volgende:
Sven moet het maar even fiksen, het is zijn kindje
Dan moet hij/zij het vanavond maar terugzetten ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 08:51 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij is het plaatje verwijderd op die pagina, ik kan ook geen topic meer terugvinden waarin hij het doet. En de url zelf ziet er wel goed uit volgens mij.![]()
Oh dus ik ben toch niet zo raar als dacht te zijnquote:Op zondag 27 november 2005 09:20 schreef PeRi het volgende:Maybe lag de site gewoon plat
Oh en Airelle, ik kijk ook nog altijd naar Villa Achterwerk, en alle andere leuke en goede kinderprogramma's.
Ja, die site wil nog wel eens down zijnquote:Op zondag 27 november 2005 08:46 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij heeft het OP plaatje het in zijn leven maar tien keer gedaan ofzo
Mooi! Die dingen heten ook Kaki's en geen Sharonfruit.quote:Op zondag 27 november 2005 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
AH verandert naam Sharonfruit in Kakifruit
Écht een topic en reactie voor jou, PB.
Dat is de enige die ik kenquote:Op zondag 27 november 2005 12:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
M'n 3voor12 Song van het Jaar top 5 is af!.
1. The Mars Volta - The Widow.
2. The Arcade Fire - Neighbourhoods #3 (Power Out).
3. Sufjan Stevens - Chicago.
4. CocoRosie & Antony - Beautiful Boyz.
5. Goldfrapp - Ooh La La.
Met eervolle vermeldingen voor:
Franz Ferdinand - Do You Want To.
Bonnie 'Prince' Billy & Matt Sweeney - My Home Is The Sea.
Queens of the Stone Age - In My Head.
Kaiser Chiefs - Oh My God.
Tiga - You Gonna Want Me.
Nu jullie!
FF is de enige in die lijst die ik ken, en dan vooral van naam... nummer zegt me niksquote:Op zondag 27 november 2005 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je kent Do You Want To van the Franz toch wel?.
Nee, ik heb dat nieuwe album van hun nog nooit geluisterd eigenlijkquote:Op zondag 27 november 2005 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je kent Do You Want To van the Franz toch wel?.
Leuk doch rustig.quote:Op zondag 27 november 2005 12:46 schreef babette21 het volgende:
en Svennie, hoe is je eerste Idols-avond als mod bevallen??
Tut tut.quote:
da's de warming up.... over een paar weken kom je vast vingers tekortquote:Op zondag 27 november 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
Leuk doch rustig.
Misschien welquote:Op zondag 27 november 2005 12:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's de warming up.... over een paar weken kom je vast vingers tekort![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 12:54 schreef Bupatih het volgende:
Spanje was beter dan Wit-Rusland.![]()
!!!
Maar. Tess
. was de beste!
Het Junior Songfestivalquote:Op zondag 27 november 2005 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
* Tom_Tom- eet nu afgebakken croissantjes..
* Babette eet nu kitkat chunkyquote:Op zondag 27 november 2005 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tom_Tom- eet nu afgebakken croissantjes..
uitzending ging ook zo snel...quote:Op zondag 27 november 2005 12:56 schreef Svensational het volgende:
Misschien wel. Gister was wel de rustigste zaterdag tot nu toe, maar 1.5 topic vol...
Wytske zit er nog inquote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef Svensational het volgende:
http://www.battleofthebabes.nl/vote.html?action=votenew
Hij is echt moeilijk deze keer!
Ik heb niet op haar gestemdquote:
Ik had mijn keuze toch al snel gemaakt.quote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef Svensational het volgende:
http://www.battleofthebabes.nl/vote.html?action=votenew
Hij is echt moeilijk deze keer!
Cc gaat ook maar eens brunchen...quote:
Ik heb net zolang ge-F5't tot ik op mijn vier favorieten kon stemmenquote:Op zondag 27 november 2005 13:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik had mijn keuze toch al snel gemaakt.
Wytske, Bridget en Daphne. Alleen tussen Ellemieke en Elise twijfelde ik, het is toch maar Elise geworden.
Ik ben bezig aan mijn chocoladeletter, dus ik laat deze aan me voorbij gaanquote:Op zondag 27 november 2005 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc gaat ook maar eens brunchen...
Medium gekookt eitje , anyone?
Ik ookquote:Op zondag 27 november 2005 13:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb net zolang ge-F5't tot ik op mijn vier favorieten kon stemmen.
Battle of the babes?quote:Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
Chantal, Bridget, Daphne en Yolanthe.
Ja! Ga eens opquote:
Orgies?quote:
Die op Katie Melua lijkende soapie?quote:Op zondag 27 november 2005 15:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja! Ga eens opYolanthe
stemmen.
NEEEquote:Op zondag 27 november 2005 16:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die op Katie Melua lijkende soapie?. Voor jou wel.
.
Dat zal jij wel leuk vinden BVOquote:Maandag 28-11 Aan tafel: Froukje van 6-pack, Siep de Haan en Keith Bakker (ex-verslaafde met een afkickkliniek). Verder: Filemon gebruikt heroïne, een reportage over 'tupperware' feestjes met seksspeeltjes, de YFR gaan als travo een man versieren en Ties test condooms.
Ik vind Froukje ook wel tofquote:
Nee, karaokequote:
Nooit meer aan gedachtquote:Op zondag 27 november 2005 17:56 schreef BVO het volgende:
Marrrrrrrrrk!
Ga jij eens gauw je gedeelde 15e plaats in de prono verdedigen.
Tof!quote:Op zondag 27 november 2005 17:11 schreef Airelle het volgende:
BNN.nl
[..]
Dat zal jij wel leuk vinden BVO.
Ze worden voor even verenigd.quote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh natuurlijk! Dat zijn bekenden!.
Dat is er eentje van de Dolly Dots.quote:Op zondag 27 november 2005 19:13 schreef pberends het volgende:
Wie is die presentatrice van de Modepolitie, niet die Nada voetbalvrouw maar die ander?
quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Wist je dat...the900 geen pukkelig pubertje is ? niet alle negers gevoel voor ritme hebben Nikky en Danny gelukkig nooit hun nummer ten gehore hebben hoeven te brengen Knor, zoals gebruikelijk, geen slipje droeg Yvonne sneller bier kan hijsen dan _moder8or_ foto's kan schieten Yvonne snurkt als ze slaapt MissBliss gewoon rap de crew in moet Heatwave nog gekker is dan ik al dacht Mr. Coco's eigenlijk een enorm saaie toko is
Op sommige foto's sta ik wél normaalquote:Op zondag 27 november 2005 19:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://xs56.xs.to/pics/05470/23000.jpg
Leuke foto ook.
Parry blootquote:Op zondag 27 november 2005 19:16 schreef MissBliss het volgende:
Patty Zomer.
Foto's van als je uitgaat zien (bijna) altijd dom uit.quote:Op zondag 27 november 2005 19:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op sommige foto's sta ik wél normaal
Maar goed, je ziet dat ik niet de enige was die luid meeblerde
Wie zijn die nerds?quote:Op zondag 27 november 2005 19:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://xs56.xs.to/pics/05470/23000.jpg
Leuke foto ook.
Vlnr: De tiet van Sjeen, the900, Alicey, ik, QyRoZ (achter mij), Nikky, HeatWave, Jane, Mike, rug van Stranger.quote:Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik weet alleen Alicy, MB, Nikky, Heatwave.
Ah Nikky, die is lief, die unbanned mij wel eens. Welke meet was het?quote:Op zondag 27 november 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vlnr: De tiet van Sjeen, the900, Alicey, ik, QyRoZ (achter mij), Nikky, HeatWave, Jane, Mike, rug van Stranger.
Toppertje die foto
Gatver, je hebt een katquote:Op zondag 27 november 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vlnr: De tiet van Sjeen, the900, Alicey, ik, QyRoZ (achter mij), Nikky, HeatWave, Jane, Mike, rug van Stranger.
Toppertje die foto
Fok! 6 jaar en Danny en Knorretje 5 jaar getrouwd-meet.quote:Op zondag 27 november 2005 19:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah Nikky, die is lief, die unbanned mij wel eens. Welke meet was het?
quote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef pberends het volgende:
Gatver, je hebt een kat. Die doen altijd stom tegen eenden.
Ik denk dat een eend onze kat nog bang zou makenquote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatver, je hebt een kat. Die doen altijd stom tegen eenden.
Die kale relnicht van FC Utrecht bedoel je?quote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fok! 6 jaar en Danny en Knorretje 5 jaar getrouwd-meet.
Ik dacht persoonlijk Feijenoordquote:Op zondag 27 november 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Die kale relnicht van FC Utrecht bedoel je?
en dan deel je dat niet even met ons?!quote:Op zondag 27 november 2005 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb echt zulke lekkere pasta gemaakt!![]()
Wat een pussy die kat van je.quote:Op zondag 27 november 2005 19:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk dat een eend onze kat nog bang zou maken
Gatver! Stinkzooi.quote:
Nee, ik wil het allemaal voor mezelf houden!quote:Op zondag 27 november 2005 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
en dan deel je dat niet even met ons?!
edit: niet de blijdschap dus, maar de pasta
Hij is een beetje het pispaaltje van de buurtquote:
ook niet liefquote:Op zondag 27 november 2005 19:50 schreef Zhenar het volgende:
Nee, ik wil het allemaal voor mezelf houden!![]()
zo één hebben wij er ook gehad, die werd altijd door alle andere kanten in elkaar geslagenquote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef MissBliss het volgende:
Hij is een beetje het pispaaltje van de buurt![]()
Ik geloof dat bij een bepaalde operatie al zn 'homo/hetero/bi/whatever-gevoelens' ook verwijderd zìjnquote:Op zondag 27 november 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo één hebben wij er ook gehad, die werd altijd door alle andere kanten in elkaar geslagen
wij hadden het vermoeden dat ie homo was en dat de rest dat niet accepteerde....
Waren dat soms moslimkatten?quote:Op zondag 27 november 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo één hebben wij er ook gehad, die werd altijd door alle andere kanten in elkaar geslagen
wij hadden het vermoeden dat ie homo was en dat de rest dat niet accepteerde....
hihi bij die van ons zal het toen juist wel versterkt zijn.... ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 20:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik geloof dat bij een bepaalde operatie al zn 'homo/hetero/bi/whatever-gevoelens' ook verwijderd zìjn![]()
hm dat zou me niks verbazen....quote:Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef pberends het volgende:
Waren dat soms moslimkatten?
Uhm.. echo..? Maar je bent niet zwanger.. wat voor echo had je dan?quote:Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
maar donderdag had ik zélf een echo! [nee ik ben niet zwanger]
quote:Op zondag 27 november 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm dat zou me niks verbazen....
ze hadden geen hoofddoekjes, maar wél snorren!!
zo'n zelfde, maar dan bij de radioloog, omdat het erop leek dat ik blindedarmontsteking hadquote:Op zondag 27 november 2005 20:04 schreef Dizer het volgende:
Uhm.. echo..? Maar je bent niet zwanger.. wat voor echo had je dan?
Je-weet-wel?quote:Op zondag 27 november 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi bij die van ons zal het toen juist wel versterkt zijn.... ofzo
beetje je-weet-wel kater, da's ook zo'n halve nicht
Onze Je-Weet-Wel-Kater lijkt ook nog eens sprekend op De Je-Weet-Wel-Katerquote:
Ik dacht dat we die pas om 23.59 uur zouden openen.quote:Op zondag 27 november 2005 20:36 schreef Duiveltja het volgende:
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!
quote:Op zondag 27 november 2005 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat we die pas om 23.59 uur zouden openen.
Gewoon, om te jennen...
Wie is dan een nieuwkomer?quote:Op zondag 27 november 2005 21:29 schreef Zhenar het volgende:Nou heeft Dizer mij wéér als leukste nieuwkomer gedaan!
![]()
![]()
!
Ik ShowChat al mee sinds topic 60 ofzo!!!1!!!11!!!![]()
![]()
![]()
klopt idd geen hout vanquote:Op zondag 27 november 2005 21:29 schreef Zhenar het volgende:Nou heeft Dizer mij wéér als leukste nieuwkomer gedaan!
![]()
![]()
!
![]()
![]()
quote:Geregistreerd op: zaterdag 14 februari 2004 @ 22:35
Haaibaaike natuurlijk!quote:
Stel je niet aan.quote:Op zondag 27 november 2005 21:29 schreef Zhenar het volgende:Nou heeft Dizer mij wéér als leukste nieuwkomer gedaan!
![]()
![]()
!
![]()
![]()
Ik heb je toch genomineerd?quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Wees blij dat je uberhaupt nog genomineerd wordt!![]()
![]()
* proeft jaloeziequote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
Stel je niet aan.
![]()
Nou moe.quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
![]()
* checkt profielquote:Op zondag 27 november 2005 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
*Meld.
hey!!!quote:Op zondag 27 november 2005 21:33 schreef Zhenar het volgende:
Nou moe.![]()
* Schrijft Bupa op bij "meest bitchy user"
Ach toen ik het je vroeg, liet je een foto.. of te wel.. ik ben zwanger .. éénpotnatquote:Op zondag 27 november 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
oh ja Diz, ik heb nooit gezegd dat ik zwanger was,
jij vroeg erom en ik heb als antwoord een echofoto laten zien
maar ik moest er wel om lachen, dus zal geen protest indienen
en eh beste nieuwkomer was toch duidelijk??
ik weet lekker wél wie P&M zijn... maar verder weet ik idd heel veel ook niet
quote:Op zondag 27 november 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
Zhenar... heb je de nominatie ontnomen...![]()
Maar je staat wel ergens anders voor genomineerd...quote:
Wel zo goed als nieuwquote:Op zondag 27 november 2005 21:41 schreef Dizer het volgende:
Beste nieuwkomer.. ja maar copycat is dus niet nieuw
quote:Op zondag 27 november 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar je staat wel ergens anders voor genomineerd...
M'n bek viel openquote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
En Svurno als favoriete user staat ook nog een beetje vreemd.
Goed genoeg voor mij.quote:
Ik moet ook nog eens goed nadenken. Djee wat zijn er veelquote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
Nou, heb gestemd.
Wel met veel twijfels. En Svurno als favoriete user staat ook nog een beetje vreemd.
ik lees altijd terug!!!quote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
Nou, heb gestemd.
Wel met veel twijfels. En Svurno als favoriete user staat ook nog een beetje vreemd.
Ik zie jou altijd van "Weet niet of het al gezegd is, blablabla":'). Vooral bij GTSTquote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik lees altijd terug!!!![]()
zelfs ER topics enzo, die zo snel gaan........![]()
de meeste heb ik nu, maar sommige zijn wel erg lastig...quote:Op zondag 27 november 2005 21:54 schreef Airelle het volgende:
Ik moet ook nog eens goed nadenken. Djee wat zijn er veel.
da's een jaar geleden, toen ik nog geen internet hadquote:Op zondag 27 november 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Ik zie jou altijd van "Weet niet of het al gezegd is, blablabla":'). Vooral bij GTST.
quote:Op zondag 27 november 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
de meeste heb ik nu, maar sommige zijn wel erg lastig...
en de Quote zal bij mij ook nog wel later komen
Alle SHO-gerelateerde dingen zeker?quote:Op zondag 27 november 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga op heel veel dingen niet stemmen, denk ik zo.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle SHO-gerelateerde dingen zeker?
quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
Gelukkig is het bij Airelle allemaal lekker overzichtelijk[afbeelding]
Dat spreekt erg voor zich idd.quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
! Wie zijn Paul en Marschja Award – De user met de minste SHO-kennis --> Bupatih
Uhm, nee.quote:Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle SHO-gerelateerde dingen zeker?
quote:Op zondag 27 november 2005 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Maar dingen waarbij er teveel goede keuzes zijn, zodat ik, als ik kies, altijd iemand tekort doe.
Dude.quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
! Wie zijn Paul en Marschja Award – De user met de minste SHO-kennis --> Bupatih
Dat was niet eens de bedoeling erachter. (Al verwoordde ik het wel een beetje verkeerd)quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je moet ook niet zo'n peoplepleaser willen zijn.
He, wat een gezellige binnenkomer weerquote:Op zondag 27 november 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
BVO word je nou niet moe van die grafkop in je avatar?
Zo kan je het ook zien ja.quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je moet ook niet zo'n peoplepleaser willen zijn.
Dat dan weer welquote:Op zondag 27 november 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
BVO word je nou niet moe van die grafkop in jemijn avatar?
Je weet dat deze opmerking héél makkelijk terug te koppen is?quote:Op zondag 27 november 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
BVO word je nou niet moe van die grafkop in je avatar?
Je hebt twee keer nét het onderspit moeten delven, Dizer.quote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!![]()
Ennuh ik heb al twee nominaties voor dramaqueen..Waar komt dat nou opeens vandaan?
quote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien ja.
Ik noem het liever "hielenlikker".
quote:
Je lijkt static welquote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet dat deze opmerking héél makkelijk terug te koppen is?
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]
Ik weet niet welke van de 4 PI's ik moet gebruiken, vandaar dat ik maar voor de stoere gekozen heb.
Je weet dat BVO dat ook net gedaan heeft?quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet dat deze opmerking héél makkelijk terug te koppen is?
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]
Ik weet niet welke van de 4 PI's ik moet gebruiken, vandaar dat ik maar voor de stoere gekozen heb.
om er nog maar 's een spraakmakend begrip in te gooienquote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef Christine het volgende:
Ik noem het liever "hielenlikker".
We doen 'm dit keer in slow-motion voor de herhalingquote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Een schandaal in wording?!Wel een herhaling dan...
Ik weet hoe je je voelt.quote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt..
Zhenar.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Zhenar! Als je mij irritant vind, mag je dat ook recht in mijn face zeggen, hoor!! Quasi-people-pleaser!!! :Rr :Rr:r:R
![]()
![]()
!!!
Nou...het zou wat zijn als mensen je gaan haten vanwege een paar stemmen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef Zhenar het volgende:
Wauw ik maak echt geen vrienden met dit tournament![]()
![]()
Je hebt mij nogquote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Dat verwacht ik ook niet echt hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou...het zou wat zijn als mensen je gaan haten vanwege een paar stemmen.!!!
quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
Dus we blijven je vriendjes hoor.
Zelfs ik.
quote:
Zo ben ik ook nietquote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
En oh...ik heb nu al een grafhekel aan de "jij-stemt-negatief-op-mij-dus-stem-ik-ook-negatief-op-jou"-mensen..
Dat doe ik tussen het eten en het toetje doorquote:Op zondag 27 november 2005 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij hebt geeneens een tournament nodig om vijanden te maken!![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo ben ik ook niet. Ik stem dus gewoon op Zhenar
.
Leg hem eens uit, want ik vat hem niet:quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
Zelfs ik.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leg hem eens uit, want ik vat hem niet.
Ja joh, doe jij ook even geheimzinnig ofzo!!quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leg hem eens uit, want ik vat hem niet.
Ik leg het uit in ruil voor een kusje.quote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja joh, doe jij ook even geheimzinnig ofzo!!!
!
!
Ok.quote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik was van ""
En toen was jij van "?"
En toen had ik zoiets van "is altijd toepasselijk "
![]()
Het was niet echt een grap ofzo, maar een reactie.![]()
Ik snap het al.quote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik leg het uit in ruil voor een kusje.
Ooooh! (Dát bedoelde je)quote:Op zondag 27 november 2005 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leg hem eens uit, want ik vat hem niet:
------------------------------------------------------------
[..]![]()
![]()
Ja Bupatih, je krijgt die Hans Kraaij jr Award welquote:Op zondag 27 november 2005 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leg hem eens uit, want ik vat hem niet:
[..]![]()
![]()
Dankjequote:Op zondag 27 november 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap het al.
Maar dat kusje wil ik je nog steeds wel geven, hoor..
!!!
OH FUCKquote:Op zondag 27 november 2005 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ooooh!
Üitleg: Dat is grappig!
: ondanks dat je "zelfs ik" hebt doorgestreept
ik ben blij dat je dat zegt....quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
Dus we blijven je vriendjes hoor.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OH FUCK![]()
![]()
!!!!
IK HEB 'ZELFS IK' DOORGESTREEPT?![]()
Dát was NIET de bedoeling.![]()
![]()
Oh kut!Ik zie het nu pas!
Ik dacht dus dat jij in je post mijn reactie had ge-edit en zélf die streep er doorheen had gezet..
Die 'Zelfs ik' moest in sub niet in streepje-erdoorheen-modus!quote:
Nou...het zou wat zijn als mensen je gaan haten vanwege een paar stemmen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Oh, je wist het echt niet?!quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die 'Zelfs ik' moest in sub niet in streepje-erdoorheen-modus!
Zo dus:
------------------------------------------------------------------------------
[..]
Zelfs ik.
------------------------------------------------------------------------------
quote:Op zondag 27 november 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
Kan er geen award komen voor de meest nutteloze SC-discussie ever?
*rent weg voor iedereen
En dat zegt heel wat, op een avond waarop ook dat kipfilet-topic geopend werd.quote:Op zondag 27 november 2005 22:51 schreef Christine het volgende:
Dit vind ik toch wel één van de raarste topics van vanavond.
Die zit er bij hoor!quote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
Jim Carey Award – Grappigste user
ja mensen: we hébben een quote!!!quote:Op zondag 27 november 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
Kan er geen award komen voor de meest nutteloze SC-discussie ever?
*doet hetzelfde, richting bed..... lekker slapenquote:*rent weg voor iedereen
quote:Op zondag 27 november 2005 22:51 schreef Christine het volgende:
Dit vind ik toch wel één van de raarste topics van vanavond.
zo níet grappig die manquote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
Jim Carey Award – Grappigste user![]()
Soms wel.quote:
quote:
Nou nou.quote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:Domino Mus Award – Het grootste schandaal van 2005 doofpotaffaire ontslag static
quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef Zhenar het volgende:
Hey Dizer, ik heb je eigenlijk drie keer genomineerd trouwens, namelijk (naast de Gordon nominatie) jouw tournament en jouw OP (#500).?
Nou moequote:
quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 11:46 schreef LeBeau het volgende:
* LeBeau vult het SHO-awards lijstje in
Moeilijk al die catagorieën!
Jou heb ik natuurlijk al lang genomineerd.quote:Op maandag 28 november 2005 11:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zal
ik
je
het
wat
makkelijker
maken
?
![]()
![]()
![]()
Toch wel bij de GJDröge-award hè?quote:Op maandag 28 november 2005 11:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jou heb ik natuurlijk al lang genomineerd.![]()
Onder andere.quote:Op maandag 28 november 2005 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch wel bij de GJDöge-award hè?Daar heb ik mijn ogen op gevestigd namelijk...!
![]()
Hopelijk ook nogquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef LeBeau het volgende:
Ze LeBeau votes are in.
En dan tóch nog op mij stemmen?quote:Op maandag 28 november 2005 09:06 schreef Svensational het volgende:Beau van Erven Dorens Award - Meest arrogante user Bupatih (jaja, PI's enzo )
De wereld is duidelijk nog niet toe aan een genie als ik.quote:Op maandag 28 november 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
Ach, dan win ik maar de Arrogantste-User-Award.!
Alleen jammer dat ik niet altijd begrepen word, hier...[afbeelding]
Voor Bupa?quote:Op maandag 28 november 2005 12:58 schreef BVO het volgende:
Ik miste de Ivo Niehe award voor grootste slijmbal.
Als ze het niet spontaan doen kunnen ze het net zo goed laten.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 13:16 schreef Zhenar het volgende:
Ze doen het heus wel voordat de dag voorbij is. Net als het openen van het SHO-tournament.
Serieus.quote:Op maandag 28 november 2005 13:43 schreef Zhenar het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Bupa de Rita Verdonk award verdient, voor meest onbegrepen user.![]()
Of een award voor grootste PI-slet.(Maar daar zou ik geen titel voor weten
)
Of je speelt het gewoon slecht.quote:Op maandag 28 november 2005 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Serieus.Jullie begrijpen mij niet!
!
Zelfs Tania trapt er in!
Hmm, misschien ben ik dan zó geniaal dat jullie niet doorhebben dat ik heel veel speel op dit forum!!
Ha!
Als ik het slecht speelde, hadden jullie door dat ik in feite helemaal niet arrogant ben en hadden jullie dus niet op mij gestemd.quote:
Arrogante klootzak!!!quote:Op maandag 28 november 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
Als ik het slecht speelde, hadden jullie door dat ik in feite helemaal niet arrogant ben en hadden jullie dus niet op mij gestemd.
Zo. Meteen even de grootste dramaqueen-award binnenslepen.quote:Op maandag 28 november 2005 15:25 schreef Bupatih het volgende:
Stik toch allemaal in jullie misplaatste nominaties!!!!
![]()
!!
De enige die mij snapt is pberends, die andere PI-slet!!!!!!111
Wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 28 november 2005 15:25 schreef Bupatih het volgende:
Stik toch allemaal in jullie misplaatste nominaties!!!!
![]()
!!
De enige die mij snapt is pberends, die andere PI-slet!!!!!!111
Hm, daar zit wat in.quote:Op maandag 28 november 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik het slecht speelde, hadden jullie door dat ik in feite helemaal niet arrogant ben en hadden jullie dus niet op mij gestemd.
Neequote:Op maandag 28 november 2005 15:31 schreef Christine het volgende:
Was je jarig Dada?
Eeuwige hel?quote:Op maandag 28 november 2005 15:35 schreef Dada het volgende:
[..]
NeeMoet je nagaan hoe lief mijn zusje is
![]()
Maar wel een lieve. En reageer nou es op wat ik in je fotoboek schreefquote:Op maandag 28 november 2005 15:35 schreef Zhenar het volgende:
Mijn voortdurende geen ge
is natuurlijk allemaal voor de grap, maar laat wel zien dat ik best een zeikerd ben (en dat klopt!
).
Doe mij zo'n zusjequote:Op maandag 28 november 2005 15:35 schreef Dada het volgende:
[..]
NeeMoet je nagaan hoe lief mijn zusje is
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 15:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar. En nu bukken verdomme!
Wij allemaal. Achter aansluiten jijquote:Op maandag 28 november 2005 15:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BVO..ik heb je ff dringend nodig!
Hey hier issie zelf flink bij gebaat hoorquote:Op maandag 28 november 2005 15:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Wij allemaal. Achter aansluiten jij
ik wilde net heel liefjes aan Bupie uitleggen waaróm het zo overkomt, ondanks die smileys, maar zie dat jij dat al [in wat mijn bewoording had kunnen zijn] hebt gedaanquote:Op maandag 28 november 2005 15:35 schreef Zhenar het volgende:
Iemand die constant speelt dat ‘ie arrogant is, komt toch een (ietsie pietsie) beetje zo over, ondanks de overdaad aan lollige PI’s en de duidelijkheid dat het maar een grapje is. Vind ik dan.![]()
Zeker iets met Hind of Idols in het algemeen. * zuchtquote:Op maandag 28 november 2005 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey hier issie zelf flink bij gebaat hoor
Ik verwacht niet dat Buup ooit dood gaat, ikzelf zal niet oud worden maar tot die tijd zit ik hier met Buup en omdat ik niet veel verwacht van het hiernamaals is het "eeuwige hel". Tot aan mijn dood was misschien beter geweest maar dat staat zo positief. Dus dan maar zo.quote:Op maandag 28 november 2005 15:36 schreef pberends het volgende:
Eeuwige hel?
Ja hallo!! Ze is geen schaap dat je even kloontquote:
Hmm, nee dus.quote:Op maandag 28 november 2005 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, daar zit wat in.
Maar eerlijk gezegd geloof ik dat er hier ware persoonlijkheden gewoon uitvergroot worden. Mijn voortdurende geen ge
is natuurlijk allemaal voor de grap, maar laat wel zien dat ik best een zeikerd ben (en dat klopt!
). Iemand die constant speelt dat ‘ie arrogant is, komt toch een (ietsie pietsie) beetje zo over, ondanks de overdaad aan lollige PI’s en de duidelijkheid dat het maar een grapje is. Vind ik dan.
![]()
Maar misschien dat alleen simpele mensen zo denken?
quote:
Want ik ben er natuurlijk voor de users.quote:Op maandag 28 november 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
En het is géén vergroting van ware persoonlijkheden, aangezien ik pas zo ging doen nadat ik een tijdje hier op het forum toefde.
Volgens mij is het begonnen met het feit dat ik mijn TTT's (Hé, daar mag ik toch best trots op zijn?) in mijn signature plaatste.
Sindsdien vonden sommige ONZ'ers mij arrogant.!
Nou ja, dacht ik, dan speel ik het spel toch lekker mee op Fok!. Brood en spelen voor de users, zeg maar.Ik geef ze wat ze verwachten van mij.
Volgens mij kan iedereen dat wel, onder de juiste omstandigheden. En volgens mij hebben meerdere mensen dat ook wel eens gedaan, zij het minder regelmatig dan Buupquote:Op maandag 28 november 2005 15:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Bupie hoort zichzelf hoe dan ook graag praten, is tenslotte als enige in staat zichzelf 6x te quoten
quote:Op maandag 28 november 2005 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zhenar ..jou moet ik ook hebben!
Wil jij a.s. zaterdag naar de Idols workshop?
charmed_angel (een vriendin van mij) kent de producent en die hheeft wat kaarten over voor de DieHard Idols Fokkersquote:Op maandag 28 november 2005 15:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]! Gaaf!
Maar ik heb al een verjaardag!
![]()
![]()
!!!!!
Hoezo?
quote:Op maandag 28 november 2005 13:55 schreef Dagonet het volgende:
Doorgekregen, moet nog toegevoegd:
Bupatih - Moemoe
quote:Op maandag 28 november 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, nee dus.!
Hier klopt niks van, Hollandse Dr. Phil
Je zegt zelf: Iemand die arrogantie speelt, komt toch een beetje zo over, ondanks de overdaad aan lollige PI's én de duidelijkheid dat het maar een grapje is.
Lees je zelf wel wat je zegt?
Ik spéél arrogant en het komt, als ik het goed speel, ook zo over.
Maar simpele mensen blijven er in vast hangen en gaan het dan ook daadwerkelijk geloven!
(En in feite moet ik dat juist zien als een compliment.)
Maar je had juist door de lollige PI's en de duidelijkheid kunnen zien dat het allemaal niet gemeend is.
En dáárom is de meest arrogante user-award niet voor mij.
Jullie moeten er zeg maar doorheen kijken, hoevaak ik het ook doe.
Waarom denk je dat ik zoveel stemmen voor de meest cynische user heb?quote:Op maandag 28 november 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
Jij speelt toch ook dat je boos bent met je!
!
!
En dat ligt er ook dik bovenop ja.Té dik zelfs. En dan wordt het niet meer realistisch. En niemand zal dus op je stemmen als er een boze-user-award zou bestaan.
Ik snap het welquote:Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan tóch nog op mij stemmen?
Hmm, dan snap jij het dus óók al niet.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |