quote:Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef LeBeau het volgende:
Ze LeBeau votes are in.
En dan tóch nog op mij stemmen?quote:Op maandag 28 november 2005 09:06 schreef Svensational het volgende:Beau van Erven Dorens Award - Meest arrogante user Bupatih (jaja, PI's enzo )
De wereld is duidelijk nog niet toe aan een genie als ik.quote:Op maandag 28 november 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
Ach, dan win ik maar de Arrogantste-User-Award.!
Alleen jammer dat ik niet altijd begrepen word, hier...[afbeelding]

Voor Bupa?quote:Op maandag 28 november 2005 12:58 schreef BVO het volgende:
Ik miste de Ivo Niehe award voor grootste slijmbal.
Als ze het niet spontaan doen kunnen ze het net zo goed laten.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 13:16 schreef Zhenar het volgende:
Ze doen het heus wel voordat de dag voorbij is. Net als het openen van het SHO-tournament.
Serieus.quote:Op maandag 28 november 2005 13:43 schreef Zhenar het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Bupa de Rita Verdonk award verdient, voor meest onbegrepen user.![]()
Of een award voor grootste PI-slet.(Maar daar zou ik geen titel voor weten
)
Of je speelt het gewoon slecht.quote:Op maandag 28 november 2005 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Serieus.Jullie begrijpen mij niet!
!
Zelfs Tania trapt er in!
Hmm, misschien ben ik dan zó geniaal dat jullie niet doorhebben dat ik heel veel speel op dit forum!!
Ha!
Als ik het slecht speelde, hadden jullie door dat ik in feite helemaal niet arrogant ben en hadden jullie dus niet op mij gestemd.quote:
Arrogante klootzak!!!quote:Op maandag 28 november 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
Als ik het slecht speelde, hadden jullie door dat ik in feite helemaal niet arrogant ben en hadden jullie dus niet op mij gestemd.
Zo. Meteen even de grootste dramaqueen-award binnenslepen.quote:Op maandag 28 november 2005 15:25 schreef Bupatih het volgende:
Stik toch allemaal in jullie misplaatste nominaties!!!!
![]()
!!
De enige die mij snapt is pberends, die andere PI-slet!!!!!!111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |