* Babette eet nu kitkat chunkyquote:Op zondag 27 november 2005 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tom_Tom- eet nu afgebakken croissantjes..
uitzending ging ook zo snel...quote:Op zondag 27 november 2005 12:56 schreef Svensational het volgende:
Misschien wel. Gister was wel de rustigste zaterdag tot nu toe, maar 1.5 topic vol...
Wytske zit er nog inquote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef Svensational het volgende:
http://www.battleofthebabes.nl/vote.html?action=votenew
Hij is echt moeilijk deze keer!
Ik heb niet op haar gestemdquote:
Ik had mijn keuze toch al snel gemaakt.quote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef Svensational het volgende:
http://www.battleofthebabes.nl/vote.html?action=votenew
Hij is echt moeilijk deze keer!
Cc gaat ook maar eens brunchen...quote:
Ik heb net zolang ge-F5't tot ik op mijn vier favorieten kon stemmenquote:Op zondag 27 november 2005 13:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik had mijn keuze toch al snel gemaakt.
Wytske, Bridget en Daphne. Alleen tussen Ellemieke en Elise twijfelde ik, het is toch maar Elise geworden.
Ik ben bezig aan mijn chocoladeletter, dus ik laat deze aan me voorbij gaanquote:Op zondag 27 november 2005 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc gaat ook maar eens brunchen...
Medium gekookt eitje , anyone?
Ik ookquote:Op zondag 27 november 2005 13:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb net zolang ge-F5't tot ik op mijn vier favorieten kon stemmen.
Battle of the babes?quote:Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
Chantal, Bridget, Daphne en Yolanthe.
Ja! Ga eens opquote:
Orgies?quote:
Die op Katie Melua lijkende soapie?quote:Op zondag 27 november 2005 15:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja! Ga eens opYolanthe
stemmen.
NEEEquote:Op zondag 27 november 2005 16:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die op Katie Melua lijkende soapie?. Voor jou wel.
.
Dat zal jij wel leuk vinden BVOquote:Maandag 28-11 Aan tafel: Froukje van 6-pack, Siep de Haan en Keith Bakker (ex-verslaafde met een afkickkliniek). Verder: Filemon gebruikt heroïne, een reportage over 'tupperware' feestjes met seksspeeltjes, de YFR gaan als travo een man versieren en Ties test condooms.
Ik vind Froukje ook wel tofquote:
Nee, karaokequote:
Nooit meer aan gedachtquote:Op zondag 27 november 2005 17:56 schreef BVO het volgende:
Marrrrrrrrrk!
Ga jij eens gauw je gedeelde 15e plaats in de prono verdedigen.
Tof!quote:Op zondag 27 november 2005 17:11 schreef Airelle het volgende:
BNN.nl
[..]
Dat zal jij wel leuk vinden BVO.
Ze worden voor even verenigd.quote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh natuurlijk! Dat zijn bekenden!.
Dat is er eentje van de Dolly Dots.quote:Op zondag 27 november 2005 19:13 schreef pberends het volgende:
Wie is die presentatrice van de Modepolitie, niet die Nada voetbalvrouw maar die ander?
quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Wist je dat...the900 geen pukkelig pubertje is ? niet alle negers gevoel voor ritme hebben Nikky en Danny gelukkig nooit hun nummer ten gehore hebben hoeven te brengen Knor, zoals gebruikelijk, geen slipje droeg Yvonne sneller bier kan hijsen dan _moder8or_ foto's kan schieten Yvonne snurkt als ze slaapt MissBliss gewoon rap de crew in moet Heatwave nog gekker is dan ik al dacht Mr. Coco's eigenlijk een enorm saaie toko is
Op sommige foto's sta ik wél normaalquote:Op zondag 27 november 2005 19:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://xs56.xs.to/pics/05470/23000.jpg
Leuke foto ook.
Parry blootquote:Op zondag 27 november 2005 19:16 schreef MissBliss het volgende:
Patty Zomer.
Foto's van als je uitgaat zien (bijna) altijd dom uit.quote:Op zondag 27 november 2005 19:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op sommige foto's sta ik wél normaal
Maar goed, je ziet dat ik niet de enige was die luid meeblerde
Wie zijn die nerds?quote:Op zondag 27 november 2005 19:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://xs56.xs.to/pics/05470/23000.jpg
Leuke foto ook.
Vlnr: De tiet van Sjeen, the900, Alicey, ik, QyRoZ (achter mij), Nikky, HeatWave, Jane, Mike, rug van Stranger.quote:Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik weet alleen Alicy, MB, Nikky, Heatwave.
Ah Nikky, die is lief, die unbanned mij wel eens. Welke meet was het?quote:Op zondag 27 november 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vlnr: De tiet van Sjeen, the900, Alicey, ik, QyRoZ (achter mij), Nikky, HeatWave, Jane, Mike, rug van Stranger.
Toppertje die foto
Gatver, je hebt een katquote:Op zondag 27 november 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vlnr: De tiet van Sjeen, the900, Alicey, ik, QyRoZ (achter mij), Nikky, HeatWave, Jane, Mike, rug van Stranger.
Toppertje die foto
Fok! 6 jaar en Danny en Knorretje 5 jaar getrouwd-meet.quote:Op zondag 27 november 2005 19:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah Nikky, die is lief, die unbanned mij wel eens. Welke meet was het?
quote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef pberends het volgende:
Gatver, je hebt een kat. Die doen altijd stom tegen eenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |