Ik denk dat een eend onze kat nog bang zou makenquote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatver, je hebt een kat. Die doen altijd stom tegen eenden.
Die kale relnicht van FC Utrecht bedoel je?quote:Op zondag 27 november 2005 19:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fok! 6 jaar en Danny en Knorretje 5 jaar getrouwd-meet.
Ik dacht persoonlijk Feijenoordquote:Op zondag 27 november 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Die kale relnicht van FC Utrecht bedoel je?
en dan deel je dat niet even met ons?!quote:Op zondag 27 november 2005 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb echt zulke lekkere pasta gemaakt!![]()
Wat een pussy die kat van je.quote:Op zondag 27 november 2005 19:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk dat een eend onze kat nog bang zou maken
Gatver! Stinkzooi.quote:
Nee, ik wil het allemaal voor mezelf houden!quote:Op zondag 27 november 2005 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
en dan deel je dat niet even met ons?!
edit: niet de blijdschap dus, maar de pasta
Hij is een beetje het pispaaltje van de buurtquote:
ook niet liefquote:Op zondag 27 november 2005 19:50 schreef Zhenar het volgende:
Nee, ik wil het allemaal voor mezelf houden!![]()
zo één hebben wij er ook gehad, die werd altijd door alle andere kanten in elkaar geslagenquote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef MissBliss het volgende:
Hij is een beetje het pispaaltje van de buurt![]()
Ik geloof dat bij een bepaalde operatie al zn 'homo/hetero/bi/whatever-gevoelens' ook verwijderd zìjnquote:Op zondag 27 november 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo één hebben wij er ook gehad, die werd altijd door alle andere kanten in elkaar geslagen
wij hadden het vermoeden dat ie homo was en dat de rest dat niet accepteerde....
Waren dat soms moslimkatten?quote:Op zondag 27 november 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo één hebben wij er ook gehad, die werd altijd door alle andere kanten in elkaar geslagen
wij hadden het vermoeden dat ie homo was en dat de rest dat niet accepteerde....
hihi bij die van ons zal het toen juist wel versterkt zijn.... ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 20:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik geloof dat bij een bepaalde operatie al zn 'homo/hetero/bi/whatever-gevoelens' ook verwijderd zìjn![]()
hm dat zou me niks verbazen....quote:Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef pberends het volgende:
Waren dat soms moslimkatten?
Uhm.. echo..? Maar je bent niet zwanger.. wat voor echo had je dan?quote:Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
maar donderdag had ik zélf een echo! [nee ik ben niet zwanger]
quote:Op zondag 27 november 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm dat zou me niks verbazen....
ze hadden geen hoofddoekjes, maar wél snorren!!
zo'n zelfde, maar dan bij de radioloog, omdat het erop leek dat ik blindedarmontsteking hadquote:Op zondag 27 november 2005 20:04 schreef Dizer het volgende:
Uhm.. echo..? Maar je bent niet zwanger.. wat voor echo had je dan?
Je-weet-wel?quote:Op zondag 27 november 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi bij die van ons zal het toen juist wel versterkt zijn.... ofzo
beetje je-weet-wel kater, da's ook zo'n halve nicht
Onze Je-Weet-Wel-Kater lijkt ook nog eens sprekend op De Je-Weet-Wel-Katerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |