Mooi! Die dingen heten ook Kaki's en geen Sharonfruit.quote:Op zondag 27 november 2005 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
AH verandert naam Sharonfruit in Kakifruit
Écht een topic en reactie voor jou, PB.
Dat is de enige die ik kenquote:Op zondag 27 november 2005 12:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
M'n 3voor12 Song van het Jaar top 5 is af!.
1. The Mars Volta - The Widow.
2. The Arcade Fire - Neighbourhoods #3 (Power Out).
3. Sufjan Stevens - Chicago.
4. CocoRosie & Antony - Beautiful Boyz.
5. Goldfrapp - Ooh La La.
Met eervolle vermeldingen voor:
Franz Ferdinand - Do You Want To.
Bonnie 'Prince' Billy & Matt Sweeney - My Home Is The Sea.
Queens of the Stone Age - In My Head.
Kaiser Chiefs - Oh My God.
Tiga - You Gonna Want Me.
Nu jullie!
FF is de enige in die lijst die ik ken, en dan vooral van naam... nummer zegt me niksquote:Op zondag 27 november 2005 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je kent Do You Want To van the Franz toch wel?.
Nee, ik heb dat nieuwe album van hun nog nooit geluisterd eigenlijkquote:Op zondag 27 november 2005 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je kent Do You Want To van the Franz toch wel?.
Leuk doch rustig.quote:Op zondag 27 november 2005 12:46 schreef babette21 het volgende:
en Svennie, hoe is je eerste Idols-avond als mod bevallen??
Tut tut.quote:
da's de warming up.... over een paar weken kom je vast vingers tekortquote:Op zondag 27 november 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
Leuk doch rustig.
Misschien welquote:Op zondag 27 november 2005 12:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's de warming up.... over een paar weken kom je vast vingers tekort![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 12:54 schreef Bupatih het volgende:
Spanje was beter dan Wit-Rusland.![]()
!!!
Maar. Tess
. was de beste!
Het Junior Songfestivalquote:Op zondag 27 november 2005 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
* Tom_Tom- eet nu afgebakken croissantjes..
* Babette eet nu kitkat chunkyquote:Op zondag 27 november 2005 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tom_Tom- eet nu afgebakken croissantjes..
uitzending ging ook zo snel...quote:Op zondag 27 november 2005 12:56 schreef Svensational het volgende:
Misschien wel. Gister was wel de rustigste zaterdag tot nu toe, maar 1.5 topic vol...
Wytske zit er nog inquote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef Svensational het volgende:
http://www.battleofthebabes.nl/vote.html?action=votenew
Hij is echt moeilijk deze keer!
Ik heb niet op haar gestemdquote:
Ik had mijn keuze toch al snel gemaakt.quote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef Svensational het volgende:
http://www.battleofthebabes.nl/vote.html?action=votenew
Hij is echt moeilijk deze keer!
Cc gaat ook maar eens brunchen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |