M'n bek viel openquote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
En Svurno als favoriete user staat ook nog een beetje vreemd.
Goed genoeg voor mij.quote:
Ik moet ook nog eens goed nadenken. Djee wat zijn er veelquote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
Nou, heb gestemd.
Wel met veel twijfels. En Svurno als favoriete user staat ook nog een beetje vreemd.
ik lees altijd terug!!!quote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
Nou, heb gestemd.
Wel met veel twijfels. En Svurno als favoriete user staat ook nog een beetje vreemd.
Ik zie jou altijd van "Weet niet of het al gezegd is, blablabla":'). Vooral bij GTSTquote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik lees altijd terug!!!![]()
zelfs ER topics enzo, die zo snel gaan........![]()
de meeste heb ik nu, maar sommige zijn wel erg lastig...quote:Op zondag 27 november 2005 21:54 schreef Airelle het volgende:
Ik moet ook nog eens goed nadenken. Djee wat zijn er veel.
da's een jaar geleden, toen ik nog geen internet hadquote:Op zondag 27 november 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Ik zie jou altijd van "Weet niet of het al gezegd is, blablabla":'). Vooral bij GTST.
quote:Op zondag 27 november 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
de meeste heb ik nu, maar sommige zijn wel erg lastig...
en de Quote zal bij mij ook nog wel later komen
Alle SHO-gerelateerde dingen zeker?quote:Op zondag 27 november 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga op heel veel dingen niet stemmen, denk ik zo.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle SHO-gerelateerde dingen zeker?
quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
Gelukkig is het bij Airelle allemaal lekker overzichtelijk[afbeelding]
Dat spreekt erg voor zich idd.quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
! Wie zijn Paul en Marschja Award – De user met de minste SHO-kennis --> Bupatih
Uhm, nee.quote:Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle SHO-gerelateerde dingen zeker?
quote:Op zondag 27 november 2005 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Maar dingen waarbij er teveel goede keuzes zijn, zodat ik, als ik kies, altijd iemand tekort doe.
Dude.quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
! Wie zijn Paul en Marschja Award – De user met de minste SHO-kennis --> Bupatih
Dat was niet eens de bedoeling erachter. (Al verwoordde ik het wel een beetje verkeerd)quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je moet ook niet zo'n peoplepleaser willen zijn.
He, wat een gezellige binnenkomer weerquote:Op zondag 27 november 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
BVO word je nou niet moe van die grafkop in je avatar?
Zo kan je het ook zien ja.quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je moet ook niet zo'n peoplepleaser willen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |