Dat is het hem juist.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, begint wel een beetje te vervelen ... ben er gewoon te goed in.
quote:[19:43:29] <Svensational|afk> Mark
[19:43:38] <Svensational|afk> Hij moet een nieuw topic openen
[19:43:39] <Bupatih> Nieuw topic, Mark!
[19:44:01] <Bupatih> moet je in SHO een nieuw (leeg) topic openen met "MARK, OPEN EENS EEN NIEUW TOPIC"
[19:44:02] <Bupatih> Bluf!
[19:44:09] <Bupatih> ah
[19:44:10] <Bupatih> het is er al
Als je het eenmaal doorhebt wordt het na een hoop puzzels wel saai jaquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:45 schreef mark_03 het volgende:
Hey, dat plaatje wijzigt automatisch mee![]()
![]()
.
Alsof ik een of andere n00b benquote:
Het duurde anders wel 2 minutenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alsof ik een of andere n00b ben.
Dat weet ik toch.
"naar" een hoop spelletjes?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je het eenmaal doorhebt wordt het naar een hoop puzzels wel saai ja.
Maar het was wel weer eens een leuk spelletje.
Pff, wat goed is duurt wat langer (schrijf die maar opquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het duurde anders wel 2 minuten.
.
Ik kijk altijd naar leuke dames in de busquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"naar" een hoop spelletjes?!
Ach ja...de mensen in de trein moeten ook wat te doen hebben, hè.
Tss, ik had het al veranderd voor je je post klaarhadquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"naar" een hoop spelletjes?!
Ach ja...de mensen in de trein moeten ook wat te doen hebben, hè.
Ik had het over de trein.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar leuke dames in de bus![]()
.
Zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het over de trein.
Niet dat dar geen leuke dames inzitten.![]()
In de bus beweegt het wat meer, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het over de trein.
Niet dat dar geen leuke dames inzitten.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pff, wat goed is duurt wat langer (schrijf die maar op)
Wat denk jij nou?quote:
Ja, zeker met van die bolle letters en een k die op een u lijkt met een streepje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:57 schreef mark_03 het volgende:
't is dat ik hier geen camera bij de hand heb anders zou ik ff laten zien wat mooi schrijven is.
Ik heb best een mooi handschrift al zeg ik het zelf. Beetje vrouwelijk... ik zoek ff een camera opquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, zeker met van die bolle letters en een k die op een u lijkt met een streepje.
Echt zo'n groep 5-meisjes-handshrift.!
En vergeet de bolletjes/hartjes op de i niet.
*ril*
En dan zeggen dat ík een standaard handschrift heb.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb best een mooi handschrift al zeg ik het zelf. Beetje vrouwelijk... ik zoek ff een camera op.
quote:
Waar ga je naartoe?quote:
Dat mééééééén je niet!?!?!?!?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb op de middelbare school ooit een proefwerk teruggekregen, omdat ik het een paar dagen daarvoor had gemaakt.![]()
En toch klinkt het alleen maar ontzettende geil!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me vies... niet lekker vies, maar vies vies, snackvies...
De eerstkomende maanden weken maak je mij niet blij met de snackbar.
Eigenlijk is het gelogen.quote:
Morgen ochtend, moet ik weg, daarna werken. Dan kom ik thuis om half 7 in de avond. Dan is mijn beste vriend al bij mij thuis. Dan gaan we eten en dan gaan we films kijken totdat het 3 uur in de nacht is. Dan worden we opgehaald door mijn baas want die brengt ons dan naar Schiphol! Wanneer moet ik dan mijn koffer inpakken?quote:
Jij bent wel heel erg close met je collega's zeg! Wat jullie allemaal voor elkaar over hebben...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Morgen ochtend, moet ik weg, daarna werken. Dan kom ik thuis om half 7 in de avond. Dan is mijn beste vriend al bij mij thuis. Dan gaan we eten en dan gaan we films kijken totdat het 3 uur in de nacht is. Dan worden we opgehaald door mijn baas want die brengt ons dan naar Schiphol! Wanneer moet ik dan mijn koffer inpakken?
Ja, daar lopen heel wat Charmante Sheiks rond!quote:
Ik ben niet close met mijn collega's. Alleen met mijn baas. Maar das een ander verhaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg close met je collega's zeg! Wat jullie allemaal voor elkaar over hebben...
Zit je bij de Mafia ofzo?
Dat was ook mijn droom!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar lopen heel wat Charmante Sheiks rond!
[afbeelding]
Ik wil ook nog steeds eens naar Egypte... omdat ik vroeger ook Egyptologie wilde gaan studeren... en dan een graf ontdekken zoals dat van Toetanchamon... maar dan het liefst zonder vloek...
Haha dat wilde ik ook altijd... net als in de Donald Duck enzo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar lopen heel wat Charmante Sheiks rond!
[afbeelding]
Ik wil ook nog steeds eens naar Egypte... omdat ik vroeger ook Egyptologie wilde gaan studeren... en dan een graf ontdekken zoals dat van Toetanchamon... maar dan het liefst zonder vloek...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:13 schreef Zhenar het volgende:
Dat was ook mijn droom!!!![]()
Ik heb zelfs nog eenspreekbeurt
van een uur over het Oude Egypte gehouden!!!
En onlangs kreeg ik nog een boek waarmee je hiëroglyfen kunt vertalen!
Dat zou je niet meer doen!quote:
Is klagen verboden intussen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed.
Ik mag niet klagen (van Buup)
Hij voelde zich vandaag zogoed als beter en heeft ook gewoon gewerkt. Maar morgen gaat ie de dokter bellen en vragen of ie meteen langs kan gaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil je niet ongerust maken, maar een bezoekje aan de dokter lijkt me wel erg wenselijk.
Komt een beetje als een infarct/beroerte-verhaal op me over.. Al hebben hier veel meer mensen last van dan je denkt hoor, dus het hoeft niet verkeerd te gaan ofzo, maar je kan maar beter te voorzichtig zijn dan dat je zoiets laat versloffen.
Volgens mij ben jij stiekum heelquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:19 schreef Dizer het volgende:
Ik zie dat nu pas..
[..]
Hij voelde zich vandaag zogoed als beter en heeft ook gewoon gewerkt. Maar morgen gaat ie de dokter bellen en vragen of ie meteen langs kan gaan
quote:
In het Bupatihisme wordt klagen ten strengste afgeraden!quote:
Eigenlijk ben ik een hele nare gozer, alleen voor sommige mensen heb ik een zwaktequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij stiekum heelliev
![]()
Wat een kutreligie zegquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In het Bupatihisme wordt klagen ten strengste afgeraden!
Ach, ik kom wel vaker op mijn woorden terug...quote:
Veins niet!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een hele nare gozer, alleen voor sommige mensen heb ik een zwakte
Ik ben niet braaf! Ik ben heel gemeen en zo... ik kan heeel boos kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Veins niet!
Je bent gewoon een brave borst.![]()
Veinsquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, Zhenar, zeg dat nog eens.!!!!!
Niet zeuren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Veins
Veins
VEINS!!!!!!
Waarom voelt dit als een erotische chat?
Whehe, je zei "borst"quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Veins niet!
Je bent gewoon een brave borst.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben niet braaf! Ik ben heel gemeen en zo... ik kan heeel boos kijkenen zo..
Kijk eens naar mijn sig?![]()
Pogen, trachten...wat een schoonheidquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]sig
![]()
Niets leuker dan brave borsten die boos trachten te kijken. En jammerlijk falen...
"trachten" is voor Bupa![]()
Maar ik dacht "tiet"! Giechel!quote:
(eigenlijk kreunde ik)quote:
Braaf van je.quote:
Maar ik heb geen zin. Ik kijk liever in Vivi's fotoboekquote:
Herman van Veen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Mijn held
doet gek op het podium..
Ik weet van niks. Ken Vivi alleen van FBquote:
Je zou eens een topic van d'r moeten lezen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Ken Vivi alleen van FBVertel...
*doet.. ziet niks vreemds..quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zou eens een topic van d'r moeten lezen.
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
BVO, doe je eigenlijk nog wel mee met de voetbalmanager?? Ik ben je op 5 punten genaderd..
Wat flauw.quote:
Nee, het was een serieuze vraagquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat flauw.. Ik wissel elke week nog.
. Alleen soms wat minder goede wissels.
.
Jeez, dit gedicht is al zó vaak geciteerd, aangedragen en gebruikt dat het er steeds minder mooi op wordt.quote:
IK HEB DAT TOCH NIET GESCHREVEN JOH!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeez, dit gedicht is al zó vaak geciteerd, aangedragen en gebruikt dat het er steeds minder mooi op wordt.
Bijna-meiden-handschrift.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
IK HEB DAT TOCH NIET GESCHREVEN JOH!.
[afbeelding]
Dat zeg ik.quote:
Dat zeg ik.quote:MB.
Christine.quote:
Dat laatste zag je aan de URL.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Christine.
Ik hóóp dat het Tania is, maar ik ben bang dat jij dat bent.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat laatste zag je aan de URL..
[afbeelding]
EN HOEZO HOOP JE DAT?!?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hóóp dat het Tania is, maar ik ben bang dat jij dat bent.
Omdat ik bij jou een wat stoerder handschrijft in gedachten had.quote:
Look who's talking.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik bij jou een wat stoerder handschrijft in gedachten had.![]()
!
Wie zegt dat ik stoer ben?quote:
Wordt ie vast draaierig van.quote:
Heb je een BVO dag of zo.. met jequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wordt ie vast draaierig van..
Nee joh gekkiequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je een BVO dag of zo.. met je [afbeelding] ?
Heb je een Dizer dag ofzo, met je * Zhenar luistert naar ... ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert Romeo - I'm coming home..
.
Wanneer zei ik dat nog meer dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je een Dizer dag ofzo, met je * Zhenar luistert naar ... ?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je een Dizer dag ofzo, met je * Zhenar luistert naar ... ?
Misschien moet je even een paar posts teruglezen, dan snap je de grap welquote:
Je moet ook niet van die moeilijke humor gaan postenquote:
DAT KAN NIET!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:35 schreef BVO het volgende:
Ik snap hem nog steeds niet.
Of hij is gewoon niet zo heel leuk, dat kan kan ook.
Tsssssssssss.quote:Aan tafel bij Sophie: Lange Frans, VJ Miljuschka Witzenhausen (TMF) en Leon Verdonschot (verslaggever Nieuwe Revu).
[sla in het gezicht smiley]quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[sla in het gezicht smiley]
DAT NEEM JE TERUG! LUL!!!!
ShowChat #522 is brakquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:35 schreef BVO het volgende:
Ik snap hem nog steeds niet.
Of hij is gewoon niet zo heel leuk, dat kan kan ook.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
ShowChat #522 is brak
ShowChat #522 is brak
Zelfs een dom blondje zou het nog begrijpen
quote:Of hij is gewoon niet zo heel leuk, dat kan kan ook.
Hij is juist heel leuk! Marokkanen ook... ze hebben geen humorquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is juist heel leuk! Marokkanen ook... ze hebben geen humor
Over Marokkanen gesproken. Doe je ook aan ramadan?
Laat me raden, zoals het "niet eten de hele dag tot aan 's avonds"quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
. Nou ja, af en toe dan.
.
Sommige dingen ervan sla ik over..
Dat doe ik soms.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laat me raden, zoals het "niet eten de hele dag tot aan 's avonds"
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laat me raden, zoals het "niet eten de hele dag tot aan 's avonds"
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat doe ik soms..
Had het meer over iets anders.![]()
.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]Heb je alcohol gedronken?
Heb je sex gehad?
Ja maar nou kan je je zonden niet schoonwassenquote:
Secret Lovequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert Romeo - I'm coming home..
.
Die had ik net ook al opstaan.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
Dat is wel een trend he, een quote van iemand anders over jou in je sig zetten..
Ik zie die dingen overal..
Die heb ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
* Svensational luistert The Robins -Out Of The Picture
Ik luister 'm via die reclame, de hele versie krijg ik niet te pakken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
*out of the picture.. out of the frame...
Mooi hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Zoiets, alleen dan af en netjes enzo.
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
Ik ga gewoon een zwarte piet van d'r maken.
Je hebt hem wel hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik luister 'm via die reclame, de hele versie krijg ik niet te pakken..
Ongewenstquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt hem wel hoorIk weet niet waar je het over hebt. Ik weet het 100% zeker. Ik zweer het op mijn email
![]()
Oh nee, dat was een andere mail, ik heb 'm nietquote:
quote:
Gaat ie lekker?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh nee, dat was een andere mail, ik heb 'm niet!
Snelle Japiequote:
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Het idee is toch wel grappig..
[afbeelding]
Flikker toch op manquote:
Wel naar school, niet extra vroeg..quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet jij niet morgenvroeg naar school?
Aah, mooi hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel naar school, niet extra vroeg..
Ik ga kijken wat ik moet doen en zo.. ik hen geen zin meerquote:
Je moet op een of andere manier een salarisverhoging weten te fixenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben niet close met mijn collega's. Alleen met mijn baas. Maar das een ander verhaal.
Nou... zo is dat nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je moet op een of andere manier een salarisverhoging weten te fixen![]()
Hoi.quote:
Je bent er nogquote:
Ja ja..quote:
Alles is bagger en zo. Veels te veel spam en dat soort gedoe..quote:
Goed zoquote:
Over mij?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:14 schreef Svensational het volgende:
MissBabe, ik heb het achter de schermen over je.!
Oi, ik mag niet lekken he.quote:
quote:
quote:Signature: Als we hem nu eens niet zouden hebben...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, ik mag niet lekken he..
.
Vraag maar aan die vent van je.quote:
Dat deed ik al jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vraag maar aan die vent van je..
Kloon van jou?quote:
Nee joh, ... ben wel afgestudeerd (lees: afstudeeropdracht ingeleverd) maar dat is het tweede deel van het vierde jaar. Het eerste deel moet ik nog doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:43 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht dat jij al klaar was met je studie, Mark??
Ik werken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Veel gebeurd in de tussentijd
Ik moet gaan leren.
Dan moet ie beter kijkenquote:
Ok.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:34 schreef Bupatih het volgende:
JA HOI!
Waar dan?quote:
Die Tokkies?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:53 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Net voor de zoveelste keer door de buren wakker geblazen metAlicia keys
dus ik heb besloten wraak te nemen door HEEL HARD Muse - Hullabaloo te draaien
![]()
Dat zal ze leren![]()
Ach, ik heb het net gelezen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar dan?
Toch niet in het nieuwsposter-forum ofzo?
En je kan het ook gewoon zeggen lijkt me, het kán toch niet echt heel belangrijk zijn?
Nee, ik was bij HW, die heeft R&B-liefhebbers als burenquote:
quote:
Het is helemaal niet zo interessant.quote:
Is mijn naam niet interessant dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo interessant.!
Hij noemde gewoon een keer je naam.
Niet echt, MissSixquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is mijn naam niet interessant dan?
Jaja, heel grappig hoor, Bipatuh... Bupituh.....Bapituh? BUPADINGES!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet echt, MissSixeuh...MissYes...euh...Vissticks
..
Hoe heette je ook alweer?
Ik vind van wel, anders had ik het ook niet gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is mijn naam niet interessant dan?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind van wel, anders had ik het ook niet gedaan!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind van wel, anders had ik het ook niet gedaan!
M...m...ma-aar dat zou betekenen dat je mij eruit zou flikkerenquote:
Precies!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
M...m...ma-aar dat zou betekenen dat je mij eruit zou flikkeren!!!!!!!!
Sinds wanneer komt er zaad uit een dildo?quote:
Ze probeert te slikkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt er zaad uit een dildo?
OMG wat een fotoquote:
quote:
Even wachten....quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat ik niets zinnigs te zeggen heb.
Maar ik heb zo wel pizza
Die plannen van hem.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef pberends het volgende:
Gaan jullie Peter R. stemmen?
Hij's toch ideaal voor de gemiddelde SHO'er, maatschappelijke dienstplicht plus minimaal zes uur sport per week op school.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Die plannen van hem..
Realistisch is anders.
Alsof ik nog nooit gezoend heb met Christinequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow jij gaat snel, volgens mij komt deze eerst: [afbeelding]![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow jij gaat snel, volgens mij komt deze eerst: [afbeelding]![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof ik nog nooit gezoend heb met Christine
iedere morgen als ik naar m'n werk rij en Chris' huisje passeer, stop ik er speciaal even voorquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
Ben benieuwd of je die ruksmiley nog zo lief vindt.quote:
Kon je me niet waarschuwen dat je dit zou typen? Kan ik vannacht weer niet slapenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dezequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je die ruksmiley nog zo lief vindt.
Beweeg jij je wenkbrauwen bij het rukkenquote:
Nee zo'n smiley met een gezichtje en een grote lul die dan rukt en klaarkomtquote:
Tis een jood, hij's net besneden.quote:
Dat noemen wij hier in SHO de "ruk"-smiley, omdat user ruk vaak deze smiley gebruikte en bij zijn usericons gehost heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Beweeg jij je wenkbrauwen bij het rukken.
.
Ja doei, dan wordt HW jaloersquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vertel op dan!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:02 schreef Zhenar het volgende:
GODVERDOMME KUTZOOI!!!!!!En dit is misschien voor het eerst een oprechte kotssmiley!
![]()
aandachtpost
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Oh jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Alsof ik nog nooit gezoend heb met HW
Ah, the sweet smell of shared puke!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Wat een lage streek zeg, afspraak is afspraak lijkt me toch. Bah, en je kan er ook zo weinig aan doen.
Ik kots even met je mee!![]()
![]()
Volgens mij zijn er niet eens foto's vanquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja
Maar zo bedoelde ik het natuurlijk niet![]()
Meer dat hij geile zoenfoto's van zn vriendinnetje met een ander op Fok! mentaal niet aan zou kunnen.... ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |