quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:13 schreef Zhenar het volgende:
Dat was ook mijn droom!!!![]()
Ik heb zelfs nog eenspreekbeurt
van een uur over het Oude Egypte gehouden!!!
En onlangs kreeg ik nog een boek waarmee je hiëroglyfen kunt vertalen!
Dat zou je niet meer doen!quote:
Is klagen verboden intussen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed.
Ik mag niet klagen (van Buup)
Hij voelde zich vandaag zogoed als beter en heeft ook gewoon gewerkt. Maar morgen gaat ie de dokter bellen en vragen of ie meteen langs kan gaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil je niet ongerust maken, maar een bezoekje aan de dokter lijkt me wel erg wenselijk.
Komt een beetje als een infarct/beroerte-verhaal op me over.. Al hebben hier veel meer mensen last van dan je denkt hoor, dus het hoeft niet verkeerd te gaan ofzo, maar je kan maar beter te voorzichtig zijn dan dat je zoiets laat versloffen.
Volgens mij ben jij stiekum heelquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:19 schreef Dizer het volgende:
Ik zie dat nu pas..
[..]
Hij voelde zich vandaag zogoed als beter en heeft ook gewoon gewerkt. Maar morgen gaat ie de dokter bellen en vragen of ie meteen langs kan gaan
quote:
In het Bupatihisme wordt klagen ten strengste afgeraden!quote:
Eigenlijk ben ik een hele nare gozer, alleen voor sommige mensen heb ik een zwaktequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij stiekum heelliev
![]()
Wat een kutreligie zegquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In het Bupatihisme wordt klagen ten strengste afgeraden!
Ach, ik kom wel vaker op mijn woorden terug...quote:
Veins niet!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een hele nare gozer, alleen voor sommige mensen heb ik een zwakte
Ik ben niet braaf! Ik ben heel gemeen en zo... ik kan heeel boos kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Veins niet!
Je bent gewoon een brave borst.![]()
Veinsquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, Zhenar, zeg dat nog eens.!!!!!
Niet zeuren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Veins
Veins
VEINS!!!!!!
Waarom voelt dit als een erotische chat?
Whehe, je zei "borst"quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Veins niet!
Je bent gewoon een brave borst.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben niet braaf! Ik ben heel gemeen en zo... ik kan heeel boos kijkenen zo..
Kijk eens naar mijn sig?![]()
Pogen, trachten...wat een schoonheidquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]sig
![]()
Niets leuker dan brave borsten die boos trachten te kijken. En jammerlijk falen...
"trachten" is voor Bupa![]()
Maar ik dacht "tiet"! Giechel!quote:
(eigenlijk kreunde ik)quote:
Braaf van je.quote:
Maar ik heb geen zin. Ik kijk liever in Vivi's fotoboekquote:
Herman van Veen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Mijn held
doet gek op het podium..
Ik weet van niks. Ken Vivi alleen van FBquote:
Je zou eens een topic van d'r moeten lezen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Ken Vivi alleen van FBVertel...
*doet.. ziet niks vreemds..quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zou eens een topic van d'r moeten lezen.
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
BVO, doe je eigenlijk nog wel mee met de voetbalmanager?? Ik ben je op 5 punten genaderd..
Wat flauw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |