Dit topic bedoel je ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Mag ik dit vrijmoedig scharen onder aandachtstrekkerij
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Vraag:
Als iemand je opbelt met de vraag of je HEM gebeld hebt, terwijl je dat in deze tijd van mobiele telefonie en nr. herkenning enzo...toch zou moeten weten dat dat niet zo is, wat is dan de intentie van dat telefoontje?
Mag ik dit vrijmoedig scharen onder aandachtstrekkerij
Ja maar: waarom, enlighten mequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]![]()
![]()
dat heb ik ook een x gezegd tegen een chick
![]()
Maar hij zegt altijd van niet... daarom juistquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
ja ts, dat mag. sommige mensen geven nogal dom aan dat ze je leuk vinden.
nee ik dacht echt dat ze gebeld had ... was van een algemeen nummer heb ff geen zin om te veel te zeggen hierquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef Vivi het volgende:
Heb jij me gebeld vanmiddag!
Nee maar serieus...is dat gewoon een smoes, zoals ik vermoed..?
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:39 schreef Monocultuur het volgende:
als hij sms stuurt dat je lief bent, dan vind hij je wel leuk. ook al zegt hij van niet.
een smoes dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee ik dacht echt dat ze gebeld had ... was van een algemeen nummer heb ff geen zin om te veel te zeggen hier
En ik vond het natuurlijk gelijk leuk om met dr te bellen , dus eigenlijk alle domme redenen verzinnen om haar op te bellen![]()
![]()
whehehehquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:42 schreef Monocultuur het volgende:
eej vivi heb jij mij net gemaild?
Ik heb soms ook wel eens rare telefoonnummers op m'n mobieltje staan van mensen die dan ontkennen te hebben gebeld die je helemaal niet kent. 't kan blijkbaar wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Vraag:
Als iemand je opbelt met de vraag of je HEM gebeld hebt, terwijl je dat in deze tijd van mobiele telefonie en nr. herkenning enzo...toch zou moeten weten dat dat niet zo is, wat is dan de intentie van dat telefoontje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |