Dit topic bedoel je ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Mag ik dit vrijmoedig scharen onder aandachtstrekkerij
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Vraag:
Als iemand je opbelt met de vraag of je HEM gebeld hebt, terwijl je dat in deze tijd van mobiele telefonie en nr. herkenning enzo...toch zou moeten weten dat dat niet zo is, wat is dan de intentie van dat telefoontje?
Ja maar: waarom, enlighten mequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]![]()
![]()
dat heb ik ook een x gezegd tegen een chick
![]()
Maar hij zegt altijd van niet... daarom juistquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
ja ts, dat mag. sommige mensen geven nogal dom aan dat ze je leuk vinden.
nee ik dacht echt dat ze gebeld had ... was van een algemeen nummer heb ff geen zin om te veel te zeggen hierquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef Vivi het volgende:
Heb jij me gebeld vanmiddag!
Nee maar serieus...is dat gewoon een smoes, zoals ik vermoed..?
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:39 schreef Monocultuur het volgende:
als hij sms stuurt dat je lief bent, dan vind hij je wel leuk. ook al zegt hij van niet.
een smoes dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee ik dacht echt dat ze gebeld had ... was van een algemeen nummer heb ff geen zin om te veel te zeggen hier
En ik vond het natuurlijk gelijk leuk om met dr te bellen , dus eigenlijk alle domme redenen verzinnen om haar op te bellen![]()
![]()
whehehehquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:42 schreef Monocultuur het volgende:
eej vivi heb jij mij net gemaild?
Ik heb soms ook wel eens rare telefoonnummers op m'n mobieltje staan van mensen die dan ontkennen te hebben gebeld die je helemaal niet kent. 't kan blijkbaar wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Vraag:
Als iemand je opbelt met de vraag of je HEM gebeld hebt, terwijl je dat in deze tijd van mobiele telefonie en nr. herkenning enzo...toch zou moeten weten dat dat niet zo is, wat is dan de intentie van dat telefoontje?
Sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef Copycat het volgende:
Henk is nog steeds bezig?
Doe ik altijd wel en jij weet datquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
misschien stuur je je nummer niet mee, dan heeft hij wel een goede reden.
Ikzelf bel niemand terug als ze me gebeld hebben en het nummer ken ik niet (of staat niet in mijn telefoon) Hmmm als dat allemaal dames met interesse waren geweest
Yep, en daarbij: hij wil je.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Ik denk dat het een soort van bevestiging is...Of als je dat zegt dat je dan verwacht dat diegene uit gaat leggen waarom hij je wilde bereiken...dat zou ik in ieder geval hebben...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Vraag:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:51 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Yep, en daarbij: hij wil je.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:02 schreef thaleia het volgende:
Als het die gast van die eerdere topics betreft dan wil ie zich er gewoon van verzekeren dat je 'm niet vergeet en beschikbaar blijft.
Ochquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:09 schreef Vivi het volgende:![]()
Mijn excuses voor mijn zieke liefdesleven
Nope...ik wil gewoon weten of ik wel of geen spoken zie aangezien mijn eigen blikveld behoorlijk vertroebeld is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:05 schreef -Jay-20- het volgende:
Volgens mij wil je gewoon horen dat het overduidelijk een smoes is en dat hij je leuk oid vind.
Right? Zo komt het tenminste wel over op mij...
Dat van mij is wel heel ziek enzo hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:09 schreef thaleia het volgende:
[..]
Och
Zo ken ik er nog wel een paar
Beste tip: Geef hem gewoon duidelijkheid! Dit kan misschien wat hard aankomen, maar zal toch echt de beste oplossing zijn. Door niks te doen houd het zo te zien ook niet op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:21 schreef Vivi het volgende:
Nee, eigenlijk niet
Ik denk omdat hij emotioneel afhankelijk van me is ofzo. Hij kan zo "goed met met me praten" en als we een tijdje niet "on speaking terms" (want dat zijn we regelmatig) zijn geweest zegt hij altij dat hij me zo mist.
Maar dit gaat nu al een een jaar zo en ik word er een beetje gek van want ik ben helemaal blind van die gast en hij wil geen relatie met me..ook al ben ik de liefste en de mooiste..blabla..:(
Dus ik heb gezegd dat ik hem een beetje zat begin te worden en nu smst hij steeds: "He..je bent lief.."en soortgelijke teksten en belt 3 x per dag. En ik heb hem laatst een paar keer weggedrukt omdat ik hem wil leren dat ik niet altijd beschikbaar benen vervolgens krijg ik een soort kruisverhoor waarom hij ongelegen belde en of ik aan het daten was (ik: "Nee, ik was aan het werk), en dat hij dat alleen maar wil weten omdat hij dat leuk vind voor me
maar vervolgens dramt hij er 3 uur over door! De lul.
Heb ik toch gedaan! Door te zeggen dat ik hem zat benquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:26 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Beste tip: Geef hem gewoon duidelijkheid! Dit kan misschien wat hard aankomen, maar zal toch echt de beste oplossing zijn. Door niks te doen houd het zo te zien ook niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |