Dit topic bedoel je ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Mag ik dit vrijmoedig scharen onder aandachtstrekkerij
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Vraag:
Als iemand je opbelt met de vraag of je HEM gebeld hebt, terwijl je dat in deze tijd van mobiele telefonie en nr. herkenning enzo...toch zou moeten weten dat dat niet zo is, wat is dan de intentie van dat telefoontje?
Ja maar: waarom, enlighten mequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]![]()
![]()
dat heb ik ook een x gezegd tegen een chick
![]()
Maar hij zegt altijd van niet... daarom juistquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
ja ts, dat mag. sommige mensen geven nogal dom aan dat ze je leuk vinden.
nee ik dacht echt dat ze gebeld had ... was van een algemeen nummer heb ff geen zin om te veel te zeggen hierquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef Vivi het volgende:
Heb jij me gebeld vanmiddag!
Nee maar serieus...is dat gewoon een smoes, zoals ik vermoed..?
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:39 schreef Monocultuur het volgende:
als hij sms stuurt dat je lief bent, dan vind hij je wel leuk. ook al zegt hij van niet.
een smoes dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee ik dacht echt dat ze gebeld had ... was van een algemeen nummer heb ff geen zin om te veel te zeggen hier
En ik vond het natuurlijk gelijk leuk om met dr te bellen , dus eigenlijk alle domme redenen verzinnen om haar op te bellen![]()
![]()
whehehehquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:42 schreef Monocultuur het volgende:
eej vivi heb jij mij net gemaild?
Ik heb soms ook wel eens rare telefoonnummers op m'n mobieltje staan van mensen die dan ontkennen te hebben gebeld die je helemaal niet kent. 't kan blijkbaar wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Vraag:
Als iemand je opbelt met de vraag of je HEM gebeld hebt, terwijl je dat in deze tijd van mobiele telefonie en nr. herkenning enzo...toch zou moeten weten dat dat niet zo is, wat is dan de intentie van dat telefoontje?
Sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef Copycat het volgende:
Henk is nog steeds bezig?
Doe ik altijd wel en jij weet datquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
misschien stuur je je nummer niet mee, dan heeft hij wel een goede reden.
Ikzelf bel niemand terug als ze me gebeld hebben en het nummer ken ik niet (of staat niet in mijn telefoon) Hmmm als dat allemaal dames met interesse waren geweest
Yep, en daarbij: hij wil je.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Ik denk dat het een soort van bevestiging is...Of als je dat zegt dat je dan verwacht dat diegene uit gaat leggen waarom hij je wilde bereiken...dat zou ik in ieder geval hebben...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Vraag:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:51 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Yep, en daarbij: hij wil je.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:02 schreef thaleia het volgende:
Als het die gast van die eerdere topics betreft dan wil ie zich er gewoon van verzekeren dat je 'm niet vergeet en beschikbaar blijft.
Ochquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:09 schreef Vivi het volgende:![]()
Mijn excuses voor mijn zieke liefdesleven
Nope...ik wil gewoon weten of ik wel of geen spoken zie aangezien mijn eigen blikveld behoorlijk vertroebeld is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:05 schreef -Jay-20- het volgende:
Volgens mij wil je gewoon horen dat het overduidelijk een smoes is en dat hij je leuk oid vind.
Right? Zo komt het tenminste wel over op mij...
Dat van mij is wel heel ziek enzo hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:09 schreef thaleia het volgende:
[..]
Och
Zo ken ik er nog wel een paar
Beste tip: Geef hem gewoon duidelijkheid! Dit kan misschien wat hard aankomen, maar zal toch echt de beste oplossing zijn. Door niks te doen houd het zo te zien ook niet op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:21 schreef Vivi het volgende:
Nee, eigenlijk niet
Ik denk omdat hij emotioneel afhankelijk van me is ofzo. Hij kan zo "goed met met me praten" en als we een tijdje niet "on speaking terms" (want dat zijn we regelmatig) zijn geweest zegt hij altij dat hij me zo mist.
Maar dit gaat nu al een een jaar zo en ik word er een beetje gek van want ik ben helemaal blind van die gast en hij wil geen relatie met me..ook al ben ik de liefste en de mooiste..blabla..:(
Dus ik heb gezegd dat ik hem een beetje zat begin te worden en nu smst hij steeds: "He..je bent lief.."en soortgelijke teksten en belt 3 x per dag. En ik heb hem laatst een paar keer weggedrukt omdat ik hem wil leren dat ik niet altijd beschikbaar benen vervolgens krijg ik een soort kruisverhoor waarom hij ongelegen belde en of ik aan het daten was (ik: "Nee, ik was aan het werk), en dat hij dat alleen maar wil weten omdat hij dat leuk vind voor me
maar vervolgens dramt hij er 3 uur over door! De lul.
Heb ik toch gedaan! Door te zeggen dat ik hem zat benquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:26 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Beste tip: Geef hem gewoon duidelijkheid! Dit kan misschien wat hard aankomen, maar zal toch echt de beste oplossing zijn. Door niks te doen houd het zo te zien ook niet op.
Klopt, maar je bent qua blijkelijk niet "duidelijk" genoeg geweest. Probeer het eerst nog eens, en mocht hij dan nog niet ophouden, dan kan je altijd nog een vriend oid vragen om even met hem te praten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb ik toch gedaan! Door te zeggen dat ik hem zat ben
quote:
Ja sorry hoor, maar als ik een jaar lang mezelf in de uitverkoop gooi en iemand beweert bij hoog en laag dat ie niks met me wil dan vind ik dit soort gedrag nogal dubieus...was dat niet aan de orde dan kon ik 1 en 1 ook wel bij elkaar optellen obviouslyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vrouwen, hebben ook nooit iets meteen door![]()
.
Kijk, ik vind het niet erg...want ik ben stapel op m...maar laat hem es duidelijk zijn! Hij wil niks met me zegt ie, vervolgens (na een jaar) doe ik eens cool, en meld hem dat ik hem niet meer hoef en krijg je dit soort gedragquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:33 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Klopt, maar je bent qua blijkelijk niet "duidelijk" genoeg geweest. Probeer het eerst nog eens, en mocht hij dan nog niet ophouden, dan kan je altijd nog een vriend oid vragen om even met hem te praten...
[..]
Ik val op klootzakken merk je dat niet?quote:![]()
Echt niet? Ik ben heeeuuul lief!![]()
Maar zodra ik dan weer lief doe krijg je weer dat gezeik dat het noooooiiiit iets wordtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, ontopic dus, hij vindt je leuk en probeert met jou in contact te komen. Duh..
Heeft hij je ook vertelt waarom hij niks met je wil?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kijk, ik vind het niet erg...want ik ben stapel op m...maar laat hem es duidelijk zijn! Hij wil niks met me zegt ie, vervolgens (na een jaar) doe ik eens cool, en meld hem dat ik hem niet meer hoef en krijg je
Vind je 'm leuk? Zo ja, probeer eens zelf initiatief te nemen. Zo nee, maak dat 'm duidelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar zodra ik dan weer lief doe krijg je weer dat gezeik dat het noooooiiiit iets wordt
Pfff... Vrouwen...quote:
Bindingsangst. Of hij is gewoon opzoek naar een "sex-buddy"... Aangezien je aangeeft dat je op klootzakken valt gok ik op het tweede!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar zodra ik dan weer lief doe krijg je weer dat gezeik dat het noooooiiiit iets wordt
Oh, legio redenen....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:39 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Heeft hij je ook vertelt waarom hij niks met je wil?
Jij hebt de vorige zeiktopics blijkbaar niet gelezen..de tijd van initiatief nemen is over...daarbij, als ik dat doe laat hij me grofweg staan om 3 dagen later met puppy-ogen te komen vragen of ik hem "wil komen instoppen"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind je 'm leuk? Zo ja, probeer eens zelf initiatief te nemen. Zo nee, maak dat 'm duidelijk.
Whoa, woman with attitudequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij hebt de vorige zeiktopics blijkbaar niet gelezen..de tijd van initiatief nemen is over...daarbij, als ik dat doe laat hij me grofweg staan om 3 dagen later met puppy-ogen te komen vragen of ik hem "wil komen instoppen"
Hij heeft zat potentiele sexbuddy's en beweert dat ie met mij vriendschap wilquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:47 schreef -Jay-20- het volgende:
Hij wil een "sex-buddy" dus. Case closed. Aan jou om te besluiten wat je ermee gaat doen. Ik zou niet te veel verwachten...
Dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:52 schreef LaZZ het volgende:
Maar je bent wel lekker.
Ja ik heb daar ook niet echt complexen overquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:52 schreef LaZZ het volgende:
Maar je bent wel lekker.
Wat een leipe aap. "als je een kind moet" come on, doe normaal vriend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja ik heb daar ook niet echt complexen over![]()
En hij zegt ook altijd "Je bent het mooiste liefste meisje dat ik ken"blablablaaahhhhhh
En oh ja "als je een kind wil moet je me maar bellen"
Toch wel fout als je iemand niet moet he..
Subtiel is anders, maar het heeft wel wat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:04 schreef LaZZ het volgende:
Wat een leipe aap. "als je een kind moet" come on, doe normaal vriend.
En je ziet hem ook weleens? Face-to-face?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:05 schreef Vivi het volgende:
Maar ik wil wel graag vrienden blijven...wil alleen dat hij OF eens echt voor me kiest OF met die bullshit ophoud![]()
Maar hoe meer ik er niet op inga hoe meer hij begint te bellen enzo
Hehe...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:14 schreef Vivi het volgende:
Je elke dag bijna, heb hem vanaaf nog gezien in de kroeg
Ik vroeg wat ie had gegeten omdat ie raar rook, toen ging ie snel naar huis *gniffel*
Dat was nu ook weer niet de bedoeling
Op deze voet kunnen jullie in ieder geval niet verder. En het speelt al een jaar. Let him make up his mind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:15 schreef Vivi het volgende:
Ik heb een donkerzwart vermoeden van wel
ja dat heeft ie toch al zegt hij. Maar dan volgt weer "het gedrag"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:17 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Op deze voet kunnen jullie in ieder geval niet verder. En het speelt al een jaar. Let him make up his mind..
Ja, hoi. Blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:19 schreef Vivi het volgende:
ja dat heeft ie toch al zegt hij. Maar dan volgt weer "het gedrag"
En wat denk jezelf? Is het iets met toekomst of is het een kerel die er van houdt om ergens een fijn seksmaatje te hebben die ook best aardig is en die hij op dat gebied niet kwijt wilt? En die je op die manier steeds weer binnenhaalt en weer een stukje uitgooit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:18 schreef Vivi het volgende:
We zijn officieel vrienden die om de week beweren dat ze nooit meer seks gaan hebben en elkaar bij de eerstvolgende gelegenheid bespringen.
Maar je hebt gelijk in je veronderstelling
Nee, je zeurt niet. Je zit in een situatie welke je niet helemaal begrijpt en daar wil je graag advies over inwinnen. Nou, daar ís R&P voor. Dat heeft niets met zeuren te maken meiske.quote:
Ik dacht dat de seks nu net niet zo goed wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, legio redenen....
hij heeft geen chemistry met me (al sext ie al een jaar met me en dat is nou niet echt rottige sex)
Vivi!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar hij zegt altijd van niet... daarom juist
Maar ondertussen stuurt hij voortdurend smsen dat ik zo lief ben enzo.
Mannen!
Nou, je slaat de spijker op zijn kop...dit soort dingen zijn bijna letterlijk gzegd tussen ons. Maar waar eindigt zoiets danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:52 schreef Tarot het volgende:
Klinkt als een kerel met bindingsangst, maar het wel de aandacht nodig heeft. Hij wil graag onafhankelijk blijven, maar wil probeert intussen (zodra je afstandelijker gaat doen) jou weer afhankelijk van hem te krijgen. Hij houdt je aan het lijntje dus ......... dat is overigens ook een vorm van afhankelijkheid. Het kan dus zijn dat hij 'bang' is, dat steeds wanneer jij meer voor jezelf kiest, je op den duur zal inzien dat hij helemaal niet zo leuk is.
puur gebaseerd op je tekst in dit topic
en je komt niet over als zeur hoor
Ja, dat is het rare, dat werd de laatste tijd dus ineens heel superquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat de seks nu net niet zo goed was![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:29 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vivi!
Ik geef het toe! Door jouw verlichtende verschijning, je lach, je twinkelende ogen, je lieve gezichtje als je slaapt en ik je gade sla vanuit je kast. Elke keer wanneer ik in de bosjes lig en je in je slaapkamer zie ronddwarrelen dan weet ik: JA! Dat is Vivi!
Zelfs ben ik zo gek om in een pakwerk pak mezelf te hijsen, zodat ik je zo orgineel kan aanspreken.
Ja Vivi, wat ik eigenlijk wil zeggen is... dat... ik... erhm... tja... erhm... nou erhm ik bedoel te zeggen dat... Je een geweldig mens bent!zo!
Dat doe ik ook allemaal niet..ik reageer niet op zijn sms-jes en de enige reactie als ik ondervraagd wordt is of het kruisverhoor al is afgelopen...hij brengt het echter als ware het allemaal een grapje maar de omstanders beginnen in die gevallen toch vaak wat ongemakkelijk te kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:36 schreef Quembel het volgende:
Je kan wel zeggen dat je het niet wil maar je moet er wel naar handelen.
Je hoeft geen uur met hem aan de telefoon te zitten om uitgehoord te worden, je hoeft niet op zijn sms-jes te reageren, je hoeft geen verantwoording af te leggen of je op je werk bent, of winkelen, voor mij part onder de douche.
Je blijft het voeden, het lukt hem elke keer weer dus waarom zou hij de stekker eruit trekken? met zijn mooie woorden ben je binnen een uur "om".
quote:
Je bent zo leuk, geweldig en lief.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:59 schreef Vivi het volgende:
Alleen als je tussen elke zin zegt dat het nooit iets kan worden
neuken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:01 schreef Vivi het volgende:![]()
![]()
Welck een poetisch talent is er in jou verscholen
Zou geen kwaad kunnen om dat wel te gaan doen, van werken ga je namelijk minder zeuren.quote:
vooral paskamerfotoquote:
Ik herken het heel sterk bij mezelf. Geef er alleen liever niet aan toe. Met als gevolg dat geinteresseerde vrouwen mij inderdaad meer als doodlopend eind zien en naar andere mannen kijken. Het contact bloedt dan een beetje dood.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, je slaat de spijker op zijn kop...dit soort dingen zijn bijna letterlijk gzegd tussen ons. Maar waar eindigt zoiets dan
precies.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:36 schreef Quembel het volgende:
Je kan wel zeggen dat je het niet wil maar je moet er wel naar handelen.
Je hoeft geen uur met hem aan de telefoon te zitten om uitgehoord te worden, je hoeft niet op zijn sms-jes te reageren, je hoeft geen verantwoording af te leggen of je op je werk bent, of winkelen, voor mij part onder de douche.
Je blijft het voeden, het lukt hem elke keer weer dus waarom zou hij de stekker eruit trekken? met zijn mooie woorden ben je binnen een uur "om".
jij houdt gewoon van drama, Vivi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:24 schreef Vivi het volgende:
Zou het niet kunnen dat ik zelf geen normale relatie aan kan/durf te gaan en daarom bljf hangen in deze situatie? Als ik eerlijk ben moet ik er nml. niet aan denken om een vriend te hebben die elke dag bij me op de bank zit..sterker nog, de rillingen lopen over mijn rug als iemand MIJ leuk vind
Ohoh ik ben echt ziek
Laat je gewoon is uitwonen door een ander misschien is het dan zo overquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:35 schreef Vivi het volgende:
Nope, geen borderline![]()
Maar verder heb je wel gelijk vrees ik.
Ik zit mezelf gewoon in de weg ofzo
Ik ga me steeds meer erger met de manier waarop jij koketteert met dit gedrag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:24 schreef Vivi het volgende:
Zou het niet kunnen dat ik zelf geen normale relatie aan kan/durf te gaan en daarom bljf hangen in deze situatie? Als ik eerlijk ben moet ik er nml. niet aan denken om een vriend te hebben die elke dag bij me op de bank zit..sterker nog, de rillingen lopen over mijn rug als iemand MIJ leuk vind
Ohoh ik ben echt ziek
Mwoh...Kan kloppen maar ik denk dat ik ms juist wat meer grijze huismus moet zijn..!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:35 schreef zoalshetis het volgende:
er lijden veel vrouwen aan het 'televisie syndroom'. dat heb ik al vaker meegemaakt. vrouwen die zich vereenzelvigen met de romantiek, ellende, oplosbaarheid van problemen, relaties, excitement, etc etc die ze dagelijks in grote bakken pulp over zich uitgestort krijgen. terwijl ze eigenlijk de hele dag de grijze huismus spelen.
zowat elke vrouw die verliefd isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
welke jonge en volgens eigen zeggen mooie aantrekkelijke intelligente en sexy alleenstaande kinderloze en dus compleet vrije vrouw , niet gebonden aan wie dan ook of wat dan ook, genoeg gelegenheid en kansen om anderen te ontmoeten, niet gekluisterd aan huis, niet financieel afhankelijk of beperkt, blijft zo lang hangen aan 1 vent, als het niet iets oplevert?
Snap ik, ik erger me ook aan mezelfquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga me steeds meer erger met de manier waarop jij koketteert met dit gedrag.
Word eens volwassen mens.
oh ja?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:35 schreef Vivi het volgende:
Nope, geen borderline![]()
Maar verder heb je wel gelijk vrees ik.
Ik zit mezelf gewoon in de weg ofzo
Maar ik ben heus wel leuk en boeiend hoor ....![]()
Yup. Het wordt wel erg triest. Pathetisch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
met welk gedrag dan precies ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:36 schreef Ripley het volgende:
Dankquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zowat elke vrouw die verliefd isIk zou net in hetzelfde straatje beland zijn als vivi, eerlijk gezegd, ik kan ook jaren blijven plakken aan iemand, zeker als mijn gevoelens zo gevoed worden.
ik ben zélf al geïntrigeerd door die vent. Iemand constant lastigvallen, bellen, sms-en, zogezegd missen, mee naar bed gaan,... maar geen relatie met haar willen ( en het is niet dat hij niet into love is, want hij heeft wel relaties met anderen). Ik begrijp er zelfs echt niets van.
kijk is bij waar nickelodejohn zit overdag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:48 schreef Vivi het volgende:
Ik kan Talpa nog steeds niet vinden op mijn tv
Ja dat vind ik helemaal Moonah, en ik baal er ook van dat ik mezelf niet genoeg in de hand heb om hier niet WEER over te posten. Ik baal ervan dat het me nog steeds bezig houdt en ik nog steeds feedback zoek terwijl ieder ander er al lang klaar mee geweest zou zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yup. Het wordt wel erg triest. Pathetisch.
Vind je dat zelf ook Vivi, gezien het editten van je OP?
Die kan ik dus ook niet vinden.......quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:50 schreef Joene het volgende:
[..]
kijk is bij waar nickelodejohn zit overdag.
ik snap niet dat je niet gewoon naar die kerel toe gaat en zegt :quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja dat vind ik helemaal Moonah, en ik baal er ook van dat ik mezelf niet genoeg in de hand heb om hier niet WEER over te posten. Ik baal ervan dat het me nog steeds bezig houdt en ik nog steeds feedback zoek terwijl ieder ander er al lang klaar mee geweest zou zijn.
Ik WEET dat het triest is. Maar beter triest op Fok! dan ergens anders.Want het zit me toch nog hoog, hoe pathetisch ook.
drama zoals ze het brengt, en bracht in de vorige topics.. ze lijkt er van te genieten, ik lees geen echt verdriet, maar vooral draaaaaaaamaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zowat elke vrouw die verliefd isIk zou net in hetzelfde straatje beland zijn als vivi, eerlijk gezegd, ik kan ook jaren blijven plakken aan iemand, zeker als mijn gevoelens zo gevoed worden.
ik ben zélf al geïntrigeerd door die vent. Iemand constant lastigvallen, bellen, sms-en, zogezegd missen, mee naar bed gaan,... maar geen relatie met haar willen ( en het is niet dat hij niet into love is, want hij heeft wel relaties met anderen). Ik begrijp er zelfs echt niets van.
en heel je dramaverhaal vind ik echt uit de lucht gegrepen, ik weet niet wat dit verhaal met een drang naar drama te maken heeft. Dan heeft omzeggens elke vrouw een drang naar drama, want ik denk dat er veel singlemadammen wel al hetzelfde hebben meegemaakt als onze vivi.
Ik begrijp je manier van reageren wel maar je slaat nu een beetje door.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:43 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ja?
een vrouw die een jaar lang hangt een of andere vent die haar niet geeft wat ze zoektl en er toch mee weg komt is een boeiende vrouw?
een makkelijke, voor hem dan, dat wel, maar boeiend
niet boeiender blijkbaar dan de zogenaamde grijze muisjes met wie je hem bij tijd en wijle moest delen, hoor, al meen jij van wel
want was je dat idd geweest, was dit topic er niet, had deze man maanden terug al historie geweest, want jij bent mooi en aantrekkelijk, sexy, interessant, krijgt aandacht te over, hangt wekelijks in kroegen of ander uitgaansgelegenheden, dus kansen te over om meneer eens af te zetten tegenover andere heren.
waarom hij doet wat hij doet is puur omdat hij het kan, er zit geen hidden agenda, helaas voor jou, het is zoals het is.
En toch willen jullie elkaar en ook weer nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik begrijp je manier van reageren wel maar je slaat nu een beetje door.
Kijk, hij geeft me ms niet wat ik wil, maar hij geeft me wel net genoeg om me geinteresseerd te houden...dan kan ik 100 x door hebben dat meneer een psychologisch spelletje speelt, maar zodra er gevoel bij komt kijken wordt dat toch lastig. Daarbij GA ik niet meer met hem naar bed (op 1 foutje na dan) maar hij wil vaak wel uren met me praten over van alles, ik ben de eerste die hij opbelt als hij advies wil over het een of ander etc. hij "heeft me nodig"(zijn woorden)
Verder: ik word redelijk vaak versierd ja, en dat weet hij ook, maar hij wordt OOK vaak versierd, dus kan hij ook een ander meisje/vrouw nemen omdat hij dat "kan".
Hij moet je niet. Anders hadden jullie nu wel wat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik begrijp je manier van reageren wel maar je slaat nu een beetje door.
Kijk, hij geeft me ms niet wat ik wil, maar hij geeft me wel net genoeg om me geinteresseerd te houden...dan kan ik 100 x door hebben dat meneer een psychologisch spelletje speelt, maar zodra er gevoel bij komt kijken wordt dat toch lastig. Daarbij GA ik niet meer met hem naar bed (op 1 foutje na dan) maar hij wil vaak wel uren met me praten over van alles, ik ben de eerste die hij opbelt als hij advies wil over het een of ander etc. hij "heeft me nodig"(zijn woorden)
Verder: ik word redelijk vaak versierd ja, en dat weet hij ook, maar hij wordt OOK vaak versierd, dus kan hij ook een ander meisje/vrouw nemen omdat hij dat "kan".
Milagro,quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:56 schreef milagro het volgende:
[..]
drama zoals ze het brengt, en bracht in de vorige topics.. ze lijkt er van te genieten, ik lees geen echt verdriet, maar vooral draaaaaaaamaaaaaaaa.
de verhalen van dronkevrouws scenes in de kroeg, de manier alleen al waarop het topic geopend wordt![]()
natuurlijk kennen 'we' allemaal de te lang hangen in te foute relaties, dat postte ik ook tenslotte, maar hier wordt er gekoketteerd mee, lijkt wel.
deze man spreekt ze bijna dagelijks en ook hij herhaalt zijn zetten keer op keer.
als het nu een man was die ze weinig zag, en dan de enkele keer dat ze hem ziet of spreekt in zijn mooie praatjes trapt, zou ik er nog iets van begrijpen, zo iemand kun je makkelijker gaan idealiseren.
als Vivi nu een alleenstaande moeder was van een peuter van 2 en met geen vangnet (oma familie) en daardoor zo goed als niet flexibel, zou ik het nog begrijpen dat je je zo afhankelijk opstelt.
maar niets van dit alles, ze ziet en spreekt de man dagelijks bijna, ze is zelf zo vrij als een vogeltje, ze is mooi en komt genoeg in de gelegenheid anderen te ontmoeten, en dus haar blik te verruimen wat betreft heren dus waarom dan toch blijven plakken aan 1?
ik lees tussen de regels door eigenlijk geen verdriet, geen houden van, en in de regels eigenlijk weinig leuks sowieso, een jaar lang voornamelijk klachten over deze meneer, afgewisseld met sneren richting andere dames die zijn pad kruisen, de grijze muisjes... tja...
Wat doet het er nu toe WAAROM hij doet wat hij doet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dank
Anyhow..dit is dus precies waarom ik niet voor de volle 100% afstand kan nemen. En ms de illusie blijf vasthouden dat er toch IETS moet zijn want hij is echt geen slecht mens dat er lol in heeft om een ander ongelukkig te maken voor zijn vermaak.
Hij is iemand die elke minuut "de passie wil voelen".quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:58 schreef Joene het volgende:
[..]
En toch willen jullie elkaar en ook weer nietDus misschien is de sex voor 2 partijen wel niet goed genoeg want voor de rest klinken jullie wel match achtig
is hij ook zon drama queen?
Gut, wat vermoeiend zal dat zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij is iemand die elke minuut "de passie wil voelen".
Eén woord: z e l f r e s p e c t .quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja dat vind ik helemaal Moonah, en ik baal er ook van dat ik mezelf niet genoeg in de hand heb om hier niet WEER over te posten. Ik baal ervan dat het me nog steeds bezig houdt en ik nog steeds feedback zoek terwijl ieder ander er al lang klaar mee geweest zou zijn.
Ik WEET dat het triest is. Maar beter triest op Fok! dan ergens anders.Want het zit me toch nog hoog, hoe pathetisch ook.
Boek heb ik al gelezen, en prima dat hij me niet moet, maar WIE speelt er dan spelletjes!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij moet je niet. Anders hadden jullie nu wel wat.
Ook al ben je nog zo leuk, hij moet je gewoon niet. Hetw ordt nooit wat, ook niet als ie smst omdat ie jeuk heeft. Hij moet je niet.
Lees toch eens dat boek "He's just not that in to you". En hou eens op met die smoesjes.
Ik zou je trouwens ook niet moeten, met die spelletjes en overal wat achter zoeken en die afhankelijkheid en dat "het meisje uithangen".
Hou toch op en get some dignity. Als er tenminste nog iets van over is![]()
Alletwee, jullie zijn alletwee even erg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Boek heb ik al gelezen, en prima dat hij me niet moet, maar WIE speelt er dan spelletjes!
Lijkt mij ook ja, en als hij dan moe is, dan was ik er weer met open armen, en moet ik hem weer "komen instoppen".quote:
Vivi, hij houdt niet van je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Milagro,
Ik ben nu eenmaal geen type van "boehoehoe" maar ik ben er wel degelijk verdrietig om, omdat ik niet snap hoe iets zo goed kan voelen (voor mij) en hij ook duidelijk om mij geeft (van me houdt, zegt ie regelmatig) EN dat we een fysieke aantrekkingskracht hebben maar hij gewoon niet over de brug komt en me als een jojo behandeld. En NEE ik sta niet sterk genoeg in mijn schoenen en ik houd het zelf in stand, daar neem ik ook alle verantwoordelijkheid voor...maar waarom is dat denk je? Omdat ik het zo'n leuke afleiding vind? Ik ben geen masochist hoor.
De enige reden is dat als ik maar BIJ hem ben ik me compleet voel, dat ik hem gelukkig wil maken en door die muur wil heen breken en zwaar gefrustreerd ben dat ik alleen maar over dat muurtje heen kan kijken en meer niet.
Ik wou van ganser harte dat ik iemand tegen kwam die me zo weet te raken in elk opzicht, maar ik krijg er een hard hoofd in.
Dus als jij dat drama vind, dan zal dat wel zo zijn. Ik snap je redenatie, maar ik zit er mee.
Omdat ik hem wel graag als vriend wil houden, ik wil hem niet helemaal uit mijn leven en ik kan het ook wel aan om platonisch met hem om te gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alletwee, jullie zijn alletwee even erg.
Jij blijft ook maar telefoontjes aannemen of zo.
Als je wilt kun je hier gewoon mee kappen: neem een ander nummer oid of laat hem blokkeren, wis hem uit je telefooon. Hoe er mee op,
En als je denkt dat je hem wil omdat je te bang bent voor een echte relatie, doe daar dan wat aan en verdoe je tijd hier niet mee.
Sorry als het allemaal wat cru overkomt, maar je roept gewoon op dat ik je een schop onder je hol wil (blijven) geven.
Waarom wil je iemand die niet 100% voor jou kiest?
Ik weet dat je gelijk hebt, dat stadium heb ik inmiddels wel bereikt...maar waarom laat hij het er dan niet bij, dat is het gedeelte dat ik niet snapquote:
Vivi, jullie hebben al eens eerder een vriendschappelijke relatie gehad, en wat gebeurde er toen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Omdat ik hem wel graag als vriend wil houden, ik wil hem niet helemaal uit mijn leven en ik kan het ook wel aan om platonisch met hem om te gaan.
En waarom ik hem wil terwijl hij niet voor 100% voor mij kiest...tja, dat is toch niet de reden waarom je voor iemand valt? Dat ie voor je kiest..je valt toch voor iemands persoonlijkheid en dat is het geval in deze, ik vind hem de leukste persoon die ik ken, hoe hij is, tegen dingen aankijkt etc.
Geeft niet als je cru bent dat zou ik ook zijnIk heb dit ook nog nooit meegemaakt hoor...heb nog nooit zo als een willoos typje mezelf er steeds weer in laten luizen...is ook eik niets voor mij
En ms doet hij dat ook wel, weet jij veelquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt, dat stadium heb ik inmiddels wel bereikt...maar waarom laat hij het er dan niet bij, dat is het gedeelte dat ik niet snap![]()
En niet "omdat hij het kan" dat geloof ik niet, want hij kan het nog bij 10 anderen ook wel.
Voor mij is je gedrag alleen maar lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:29 schreef Vivi het volgende:
ik doe ook anderen leren kennen maar hij wint de vergelijking steeds
Nou ja..laat ook maar, ik zou er ook gek van worden als ik jullie was..ik wordt er zelf al tureluurs van.
Misschien goed voor Vivi om mijn ervaring daaromtrent te lezen: ik heb ook de neiging om lang te blijven hangen in een "tja, ik hou mijn ogen echt wel open, maar alle anderen zijn nou eenmaal minder leuk" en in het verleden bleek het nodig helemaal geen contact meer te hebben om de herinnering aan de betreffende Allerleukste Man te laten vervagen en mijn ogen te openen voor nieuwe mannen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:23 schreef milagro het volgende:
Hij de leukste die je kent?
Leer eens anderen kennen dan, en je zult zien dat hij lang zo leuk niet is
Want dat IS hij niet.
Zinnig verhaal wel ja, zo had ik er nog niet echt naar gekeken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:42 schreef thaleia het volgende:
[..]
Misschien goed voor Vivi om mijn ervaring daaromtrent te lezen: ik heb ook de neiging om lang te blijven hangen in een "tja, ik hou mijn ogen echt wel open, maar alle anderen zijn nou eenmaal minder leuk" en in het verleden bleek het nodig helemaal geen contact meer te hebben om de herinnering aan de betreffende Allerleukste Man te laten vervagen en mijn ogen te openen voor nieuwe mannen.
Nu er een onwillige man in mijn leven was met wie het contact zich om redenen van studie en gezamenlijke vrienden niet zo eenvoudig liet verbreken -en eigenlijk wilde ik ook helemaal niet- vreesde ik het ergste, maar wat blijkt? Als je niet bij voorbaat alles blokkeert "omdat al die anderen toch lang niet zo leuk zijn" (zou ook geen eerlijke vergelijking zijn want je weet van hem veel meer, hebt veel meer leuke dingen met hem samen gedaan enz. Hoe kan een nieuw iemand daar op het eerste gezicht meteen al aan tippen?) blijkt er zo nu en dan eentje tussen te zitten die wel even leuk of leuker blijkt. Zet je over je aanvankelijke "hmmm, hij is wel okee, maar lang niet zo leuk als Onwillige Man" heen, ga een avond wat leuks met 'm doen, en wellicht blijkt ie de vergelijking met OM prima te kunnen doorstaan. Maar op het eerste gezicht doorstaat niemand die, dat klopt.
Ik ben inmiddels uitermate gecharmeerd van een man over wie ik mijn vriendinnen destijds nog vroeg: "wat denk je, moet ik wat met 'm gaan drinken, ook al vind ik OM eigenlijk leuker?", OM is nu een van mijn beste vrienden, en de nieuwe man blijkt veel leuker, want 1) even aantrekkelijk en 2) een stuk aardiger voor me.
(Nog niet aardig genoeg naar mijn zin, maar that's beside the point here)
zeg het dus wel, dan is het voor jou ook perfect afgesloten, zeg alles wat je nog eens wil zeggen, leg je hart nog maar eens bloot, en CUT ALL THE CONTACT !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Vivi het volgende:
Is een goed advies, maar heb eik niet zo'n zin om weer eens mijn hart op een schaaltje aan te bieden...dus ben nu al aan het afstand nemen zonder de bijbehorende uitleg, maar dat laat hij dan weer niet gebeuren...je zou toch denken dat je niet alles hoeft uit te spellen voor iemand die zo intelligent is
omdat ik opeens verliefd was, moeilijk te verklaren maar gewoon waar, opeens was ik passioneel verliefd ... zomaar, alsof mijn hart er opeens voor openstondquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Vivi het volgende:
Waarom ben jij ineens dan wel voor je vriend gegaan btw?
dat kun je dus alvast van je lijstje strepenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Vivi het volgende:
Is een goed advies, maar heb eik niet zo'n zin om weer eens mijn hart op een schaaltje aan te bieden...dus ben nu al aan het afstand nemen zonder de bijbehorende uitleg, maar dat laat hij dan weer niet gebeuren...je zou toch denken dat je niet alles hoeft uit te spellen voor iemand die zo intelligent is
http://www.lovetactics.com/articles/converting-cool-friendship-into-fiery-passion_4.htmlquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
omdat ik opeens verliefd was, moeilijk te verklaren maar gewoon waar, opeens was ik passioneel verliefd ... zomaar, alsof mijn hart er opeens voor openstond
nu moet ik ervandoor, ik blijf dit topic wel volgen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:54 schreef milagro het volgende:
[..]
dat kun je dus alvast van je lijstje strepen
intelligent
zie je wel, hij wordt al minder interessant
Hoop doet leven....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:58 schreef Vivi het volgende:
Maar Milagro, het gebeurt dus wel soms, according to petitlapin
Oooh puh lease, Vivi..... ga je je nu weer vastklampen aan 1 successtoryquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel
Maar Milagro, het gebeurt dus wel soms, according to petitlapin
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:08 schreef Joene het volgende:
Volgens mij kickt vivi erop om hier ff lekker neergehaald te worden ff horen hoe stom ze is
dus bij deze , je bent een ontzettend domme naieve tering trut
Ja je opent steeds van dit soort topics steeds over die waardeloze henk met zn grote lulquote:
Hij staat toch gekwoot 3 posts verder..ging p.o. ten ik er nog wat aan wilde toevoegen en had geen zin om het weer opnieuw in te typenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:07 schreef Copycat het volgende:
Wat is dit nu weer voor nonsens om je OP te deleten, Vivi?
Open dan verdomme geen topic over je gezeik met Henk.
Bedankt maar het is wel een beetje mijn eigen schuld vrees ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef Tarot het volgende:
Zo hee! D'r wordt even iemand kort en klein gemaakt.
Volgens mij was de openingspost minder dramatisch, maar de ene reactie stapelt zich op de andere reactie en opeens gedraagt Vivi zich zogenaamd als een psychopatische labiele stomme doos. En zo te lezen laat ze het zich gewoon wijsmaken door de mensen op dit forum. Al zou ze na 10 jaar dezelfde fouten maken ... ze wordt er niet minder waard van.
Het lijkt me daarom nuttiger om zo objectief mogelijk te verklaren hoe mensen vaak denken en vervolgens handelen. En wat ze verder met die vent doet kan ze dan zelf beslissen aan de hand van die informatie.
* Tarot herkent een patroon van good cop / bad cop
dan c & p je hem toch effe vanuit die quote, kleine moeite lijkt me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij staat toch gekwoot 3 posts verder..ging p.o. ten ik er nog wat aan wilde toevoegen en had geen zin om het weer opnieuw in te typen![]()
Niet miepen, Vivi, jij spaart de roede ook niet bij anderen in R & P, meenik me te herinnerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bedankt maar het is wel een beetje mijn eigen schuld vrees ik
Al kan het wel iets minder hard hier en daar, ik bedoel, ik ben geen echtbreker oid![]()
Miep ik?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Niet miepen, Vivi, jij spaart de roede ook niet bij anderen in R & P, meenik me te herinneren
Wel lief van Tarot, hoor, om het zo voor je op te nemen, maar dat soort liefheid en begrip zul jij op den duur weer dodelijk saai vinden, oh ironie
Je miept over de bij vlagen te harde aanpak, toch of word jij nu gek?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Miep ik?
Ik stel me toch redelijk normaal op dacht ik? Of wordt ik nou echt gek!
Dat was 1 opmerking, miepen vind ik iets anders hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Je miept over de bij vlagen te harde aanpak, toch of word jij nu gek?
miepen is miepen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was 1 opmerking, miepen vind ik iets anders hoor.
Nou zeik maar ff lekker hoor, zeiken wij je wel afquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:34 schreef Vivi het volgende:
Jahaaaahh, ik weet het allemaal wel! Maar als ik het nou lekker vind om hier ff lekker te zeuren en zaniken (en JA ik WEET dat het dat is) en dat lucht me op, dat maakt me ms vervelend in jouw ogen maar het is toch geen crimineel gedrag ofzo....lees het dan niet, ik begrijp goed dat het jouw en anderen de strot uithangt, maar er zijn ms ook weer anderen die het NIET zo erg vinden en het helpt mij toch op de een of andere manier, dus...en bedankt voor de link
Maar als je hem nou gewoon is negeert en je zelf ook en je laat is weken niks horen en reageert weken niet dan is het toch wel duidelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:41 schreef Vivi het volgende:
Het helpt me om het van me af te schrijven en een reactie krijgen (hoe voorspelbaar ook) is altijd fijner dan het gewoon in word te zetten oid.
En verder ben ik ook best leuk en normaal hoor_O_ ...snap zelf niet dat ik zo mutserig wordt van die man en daar probeer ik dus (tvergeefs) achter te komen.
hoe helpt het je, Vivi, want een jaa rgeleden of een half jaar geleden schreef je exact dezelfde dingen, eerst was het tevenseen ex die dwars lag wat zijn wisselvalligheid verklaarde, later was er vooral gevit op een grijs muisje die hij wel zag ziiten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:41 schreef Vivi het volgende:
Het helpt me om het van me af te schrijven en een reactie krijgen (hoe voorspelbaar ook) is altijd fijner dan het gewoon in word te zetten oid.
En verder ben ik ook best leuk en normaal hoor_O_ ...snap zelf niet dat ik zo mutserig wordt van die man en daar probeer ik dus (tvergeefs) achter te komen.
Het gaat hem niet toevallig alleen om het fysieke aspect?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:52 schreef Vivi het volgende:
En hij zegt dat ie me wil zien of nodig heeft, dan moet je wel een ijsschots zijn om voet bij stuk te kunnen houden.
Ja maar soms moet je hard zijn .quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:52 schreef Vivi het volgende:
Ja dat weet ik wel, maar ik ben nog steeds gek op hem he...dus dan wel verdomd moeilijk, als je hart elke x opspringt als je iemand ziet of hij belt/smst
En hij zegt dat ie me wil zien of nodig heeft, dan moet je wel een ijsschots zijn om voet bij stuk te kunnen houden.
So true.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Niet miepen, Vivi, jij spaart de roede ook niet bij anderen in R & P, meenik me te herinneren
Wel lief van Tarot, hoor, om het zo voor je op te nemen, maar dat soort liefheid en begrip zul jij op den duur weer dodelijk saai vinden
Alleen Ik zie alleen de ironie in dit geval niet, het is niet mijn bedoeling om symphatie te winnen. Maar om een ideaal na te streven.quote:oh ironie
aaargh, ik neem het niet voor d'r op. Ik zeg gewoon dat het bieden van informatie uit verschillende gezichtspunten ipv je eigen gevoel haar wellicht meer kan helpen haar eigen gevoel te vormen over een situatie. En daarnaast (nog belangrijker) hoef je niet zo ver te gaan dat je je gaat irriteren aan het gedrag van iemand, hoe minimaal dan ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:56 schreef milagro het volgende:
[..]
.... ook toen waren er Tarots die het voor je op namen.
Nou nee, want hij wil vaak liever met me praten dan sexenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:57 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Het gaat hem niet toevallig alleen om het fysieke aspect?
Misschien ben je toch wat minder woest aantrekkelijk dan jezelf denktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou nee, want hij wil vaak liever met me praten dan sexen
Vreemd genoeg![]()
idd, ik had met mijn vriend nog niet het bed gedeeld ... niets, verder dan een dikke knuffel als het écht nodig was en drie zoenen op de wang waren we nooit geraakt ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:06 schreef milagro het volgende:
Oooh puh lease, Vivi..... ga je je nu weer vastklampen aan 1 successtory
Bovendien, jij hebt niet eens een echte gezonde vriendschap met hem nu, iets wat PL wel had, volgens mij, voordat ze verliefd werd.
Ze heeft hem niet een jaar lang aanhet lijntje gehouden, een jaar lang sex met hem gehad terwijl ze ook met anderen uitging etc etc etc.
Laat Henkie maar eens 2 jaar single zijn en vervolgens een dame met jouw uiterlijk tegen het lijf lopen. Wedden dat hij (bijna) net zo raar gaat doen? De enige reden dat hij er niet vatbaar voor is, is omdat hij je verliefd heeft gekregen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:29 schreef Vivi het volgende:
....
Alleen Henkie is er niet echt vatbaar voor. En dat is ms wel een onderdeel van de aantrekkingskracht jah.
Daar is je antwoord al... je kunt hem pas echt voor je winnen als hij beseft dat hij je kwijt is en opeens spijt gaat krijgen van zijn gedrag. Om te voorkomen dat je nu manipulerende spelletjes gaat spelen, dat werkt bij de meeste mensen alleen als jij hem oprecht kwijt wil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:34 schreef Vivi het volgende:
Yep, hij weet dattie me kan hebben..de spanning is er af
ja en als ze hem dus oprecht kwijt wil en hij haar dus daadwerkelijk kwijt is, is haar verliefdheid blijkbaar dus over en wilt ze hem dus niet meer, en dus zal ze hem nooit voor zich winnen, want als je iets niet wilt, is er niets gewonnen, opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:38 schreef Tarot het volgende:
[..]
Daar is je antwoord al... je kunt hem pas echt voor je winnen als hij beseft dat hij je kwijt is en opeens spijt gaat krijgen van zijn gedrag. Om te voorkomen dat je nu manipulerende spelletjes gaat spelen, dat werkt bij de meeste mensen alleen als jij hem oprecht kwijt wil.
De verliefdheid hoeft niet voorbij te zijn hoor, als ze besluit om voor zichzelf te kiezen. Ze kan ook besluiten om niet meer met hem om te gaan omdat deze frustratie haar op een gegeven moment teveel wordt. Met een harde eis in haar hoofd ... pas weer een kans te wagen (uiteraard zonder chantage) als hij ineens van zijn bindingsangst genezen blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en als ze hem dus oprecht kwijt wil en hij haar dus daadwerkelijk kwijt is, is haar verliefdheid blijkbaar dus over en wilt ze hem dus niet meer, en dus zal ze hem nooit voor zich winnen, want als je iets niet wilt, is er niets gewonnen, opgelost, slotje.
dus.
ik kan je eigenlijk maar één advies geven. stop met eenzijdig rollenspel, leer je in te leven in wat een relatie nou eigenlijk echt is. stop met toneelspelen dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwoh...Kan kloppen maar ik denk dat ik ms juist wat meer grijze huismus moet zijn..!
Mannen vinden mij in 1e instantie juist leuk omdat ik zo'n wildebras ben, en leuk meedoe met de mannen, maar uiteindelijk als ze iets serieus zoeken beginnen ze wat met een wat ingetogener tiepje.
wie zegt dat hij bindingsangst heeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:51 schreef Tarot het volgende:
[..]
De verliefdheid hoeft niet voorbij te zijn hoor, als ze besluit om voor zichzelf te kiezen. Ze kan ook besluiten om niet meer met hem om te gaan omdat deze frustratie haar op een gegeven moment teveel wordt. Met een harde eis in haar hoofd ... pas weer een kans te wagen (uiteraard zonder chantage) als hij ineens van zijn bindingsangst genezen blijkt te zijn.
Wie zegt dat hij het niet heeft? Als ze besluit contact te breken komt ze er wel achter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
wie zegt dat hij bindingsangst heeft
hij wilt haar niet, dus heeft hij bindingsangst, want wie wilt haar nu niet?
Ik zie weinig verschil in handelen uit voorkeur of angst. In beide maak je een keuze, al dan niet iets bewuster bij de een... maar die grens daartussen is een grijs gebied.quote:hij vindt haar wel leuk, maar niet leuk genoeg, en bovendien
iemand die zich niet wilt binden aan 1, doet dat echt niet altijd uit angst, hoor, kan ook gewoon een voorkeur zijn, waarom je beperken tot 1, als je met meerdere aan de slag kan.
door het bindingsangst te noemen, houd je jezelf voor dat hij wel degelijk gevoelens heeft, maar dat angst om te verliezen, kwijt te raken, hem tegenhoudt dat te uiten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef Tarot het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het niet heeft? Als ze besluit contact te breken komt ze er wel achter.
[..]
Ik zie weinig verschil in handelen uit keuze of angst. In beide maak je een keuze, al dan niet iets bewuster bij de een... maar die grens daartussen is een grijs gebied.
Lijkt me een "glas is halfvol of halfleeg"-discussiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:39 schreef milagro het volgende:
[..]
maar goed, jezelf voorhouden dat het "vast bindingsangst is" , is blijkbaar makkelijker of zo
nee hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:45 schreef Tarot het volgende:
[..]
Lijkt me een "glas is halfvol of halfleeg"-discussie
Ik denk dat Vivi's definitie van "houden van", verschilt met die van jou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent veel sneller over iemand heen als je voor jezelf durft toe te geven dat de ander gewoon niet van je houdt. Dan sluit je namelijk alle opties echt af voor jezelf.
Geen commentaarquote:of je moet er lol in hebben he tleven te delen met iemand die niet vanje houdt, kan ook natuurlijk.
Het leven is een spel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:01 schreef Vivi het volgende:
Maar hij zegt van niet.
Maar belt wel elke dag met stomme smoesjes
dat lijkt me een afgelopen zaak, zoek maar iemand waar je je wel echt lekker bij voelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:43 schreef Vivi het volgende:
Hij zegt zelf dat hij bindingsangst heeft!
Anyway...ben de hele avond met hem op stap geweest, kroegjes en de plaatselijke discotheek, bleef maar blaten over zijn werk etc...(is niet erg)...na een uurtje ging hij even met een meisje kletsen dat hij blijkbaar kende. ik stond dus in mijn uppie..voelde me ongemakkelijk want het was heel stil en verder geen bekenden enzo, en ben naar huis gegaan. Na 1 minuut sms: "waar ben je" ben ff terug gelopen want mijn tel. was leeg maar hij was dus ook weggegaan. Ik dus naar huis, belde hij "ben je al thuis?!: Ik: "bijna"
Hij"Oh welterusten..." Ik zei ook welterusten en heb opgehangen. Even later weer sms "had je geen zin meer?" Ik heb terug gesmst "Liefje, ik was een beetje moe, wil in mijn bedje liggen en filmpje kijken..dikke kus" Dat is 1 minuut geleden dus tot zover.
denk dat je je daarin sterk kan vergissen. het moet wel van twee kanten komen, nietwaar?quote:
Ja! Miendobbelsteen, daar begint ze langzaam steeds meer op te lijken. Gelukkig heeft ze geen kind.quote:
Niet zo boos hoor vief!quote:
Vrouwen denken anders.quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:25 schreef Enyalius het volgende:
als iemand dat bij mij zou flikken zou ik haar al meteen links laten liggen
quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:37 schreef Vivi het volgende:
Om 2 uur ben ik naar de discotheek gegaan, hij was er maar ik deed net of ik hem niet zag, toen greep hij mijn hand en gaf me een handkusje, en sleurde me de dansvloer op. Heb het nummer uitgedanst en liet hem vervolgens staan, en ben met andere mannen gaan dansen en lol maken, hij zat een beetje sukkelig te kijken op zijn krukje. Vervolgens ging HIJ met een of andere doos staan dansen maar ik heb me er niet aan gestoord, (getracht)
Helaas laten ze het niet allemaal zo overduidelijk merken. En soms komt het ook voort uit onzekerheid, dat is dan wel weer schattig. Maar dames die willens en wetens manipuleren...quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:42 schreef Enyalius het volgende:
je weet zo wel meteen welke tot de manipulatieve soort hoort en welke niet, dus dat is dan wel weer een voordeel
Whhaahhahaahaa!quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:37 schreef Vivi het volgende:
Jeej. ik heb me vandaag sterk opgesteld: Hij belde: Ik heb niet opgenomen, Hij smst of ik bij hem kwam eten: Ik heb terug gesmst dat ik niet kon omdat ik uit eten ging (met mijn mama maar dat hoeft hij niet te wetenOm 2 uur ben ik naar de discotheek gegaan, hij was er maar ik deed net of ik hem niet zag, toen greep hij mijn hand en gaf me een handkusje, en sleurde me de dansvloer op. Heb het nummer uitgedanst en liet hem vervolgens staan, en ben met andere mannen gaan dansen en lol maken, hij zat een beetje sukkelig te kijken op zijn krukje. Vervolgens ging HIJ met een of andere doos staan dansen maar ik heb me er niet aan gestoord, (getracht
) de doos greep vervolgens elke loslopende man op de dansvloer en hij keerde terug naar zijn kruk. Toen ben ik naar hem toe gegaan, heb hem een kusje op zijn wang gegeven en zei "Dag". Hij keek een beetje zielig en vroeg of ik naar huis ging, wat zo was, en toe ik wegliep pakte hij mijn hand en probeerde me vast te houden maar ik ben gewoon weggegaan. Oke, het gevoel is er nog niet naar maar mijn attitude is toch al beter dan voorheen, Toch?
ps ik ben een beetje dronken ook hoor
Je hebt het wrs niet helemaal gevolgd, maar het gaat hier dus om iemand aan wie ik al meerdere keren de liefde heb verklaard maar hij stribbelt tegen. Het ligt dus niet aan mij jahquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:25 schreef Enyalius het volgende:
wat een nutteloos gedoe. als je hem leuk vind gedraag je dan zo. als je hem niet leuk vind schenk hem dan geen aandacht. al die dubbelzinnige zooi
als iemand dat bij mij zou flikken zou ik haar al meteen links laten liggen
Waarom doe je dan zo'n moeite? Hij wil je dan dus blijkbaar niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
het gaat hier dus om iemand aan wie ik al meerdere keren de liefde heb verklaard maar hij stribbelt tegen. Het ligt dus niet aan mij jah
3 topics in een zin samegevatquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:41 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo'n moeite? Hij wil je dan dus blijkbaar niet.
Kijk, dus ook mensen IRL vragen zich al af wat je toch in hem ziet!quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:35 schreef Vivi het volgende:
Erm....in vergelijking tot eerdere acties...dacht ik dat dit redelijk onafhankelijk overkwamIk heb hem niet achternagelopen of om zijn nek gaan hangen etc
(jaja dat is ook voorgekomen)
Was nog wel even grappig gister, er kwam een man naar me toe die me vroeg wie in godsnaam "dat sjappie" was met wie ik de week ervoor stond te dansen (dat was dus Henk)
Heb het natuurlijk wel voor hem opgenomen![]()
Ja, en als je hem leuk vindt dan vraag je of hij het leuk vindt bij je te komen eten kan hij het allemaal uitleggen. Leert hij ook af loze dingen te zeggen en misschien komt het bij hem op gewoon te vragen of je met hem uit wilt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Stelling:
Ik ben wel eerlijk naar mezelfquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kijk, dus ook mensen IRL vragen zich al af wat je toch in hem ziet!
Vivi, die spelletjes die je speelt, díe maken dat je niet sterk bent/overkomt. Je bent niet eerlijk naar hem, maar ook niet (en dat lijkt me zeker zo belangrijk) naar jezelf. As I said, zelfrespect...
Geeft niet hoor, maar je kent blijkbaar niet het hele verhaal (wat ik je niet kwalijk kan nemen)quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:32 schreef misterikke het volgende:
[..]
Ja, en als je hem leuk vindt dan vraag je of hij het leuk vindt bij je te komen eten kan hij het allemaal uitleggen. Leert hij ook af loze dingen te zeggen en misschien komt het bij hem op gewoon te vragen of je met hem uit wilt.
Om vervolgens seks te hebben en er geen relatie aan over te houden. En uiteindelijk heb je weer het gevoel dat je iets fout doet terwijl hij vaag bezig is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:26 schreef Vivi het volgende:
Zucht..Hij bent net of ik mosselen bij hem kom eten (we houden altijd nachtelijke eetsessies waarin hij voor me kookt en we samen wijn hijsen in zijn antieke keuken)
op het mooi afgewerkte antieke keukenblad. ach ja is maar wat je wilt. dat casual gedoe met vrienden met wat extra's erbij doe ik ook niet meer. is allemaal leuk in het begin maar daarna is heel je vriendschap verneukt...letterlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:35 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Om vervolgens seks te hebben en er geen relatie aan over te houden. En uiteindelijk heb je weer het gevoel dat je iets fout doet terwijl hij vaag bezig is.
En wie is nou uiteindelijk diegene die duidelijkheid gaat verschaffen? Beiden niet als het zo doorgaat, en dan blijft het er om heendraaien.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:04 schreef Vivi het volgende:
Ik ben thuis hoor, hij pakte mijn hand en zei "Ik ga slapen...jij ook? " Ik beaamde dat en ging mijn jas pakkenHij vroeg "waar ga jij slapen dan?"En ik zei "thuis!" dus ik ben gegaan en hij stond beteuterd in de deuropening te zwaaien.
Ach we hebben leuk gepraat over de olievoorraad en rozenkruisers enzo, terwijl hij in zijn mouwloze shirt (en o god hij heeft van die heerlijke armen) mosselen voor me stond te wokken
![]()
Goh, je vindt elkander dus beide wel interessant. Er is een aantrekkingskracht en dan oefen je dus met jouw karakter en uiterlijk geen invloed uit?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef Vivi het volgende:
nee, maar ik heb er geen invloed op, of moet ik dan zeggen : "Ik slaap alleen nog bij je als je voor me kiest!" Dat weet hij toch al? HIJ is dan degene die daarmee moet komen toch? Wat kan ik nog meer doen dan?
Eigenlijk kan ik die post hierboven ook wel korter samenvatten. Dat weet hij dus niet, omdat het niet tot zover bij hem doordringt, want jij wil dus ook meer zekerheid en dat kan hij niet bieden. Maar ondertussen laat jij je wel door hem zo bespelen. En reageert ook naar jouw acties. Wil je echt voor jezelf meer duidelijkheid, dan zou je daadwerkelijk eens een doodvonnisverklaring kunnen tekenen en hem met zijn kloten voor het blok zetten.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef Vivi het volgende:
nee, maar ik heb er geen invloed op, of moet ik dan zeggen : "Ik slaap alleen nog bij je als je voor me kiest!" Dat weet hij toch al? HIJ is dan degene die daarmee moet komen toch? Wat kan ik nog meer doen dan?
Maar jij gaat hier dan in mee. Ook al zeg jij dat zo vaak. Hij blijft aan jouw trekken, omdat jij dat toelaat.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:40 schreef Vivi het volgende:
Heb ik al gedaan..zo vaak. En hij zegt dat het nooit iets wordt, maar blijft aan me trekken en me opzoeken en er blijft een spanning hangen.
Kijk, nu wordt het duidelijker. Hij is gewoon bang.quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:46 schreef Vivi het volgende:
Ik wil niets liever, ik wil alles met hem, kinderen de hele reutemeteut![]()
Maar met die onzekerheid van zijn kant, kun je dan van hem op aan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:46 schreef Vivi het volgende:
Ik wil niets liever, ik wil alles met hem, kinderen de hele reutemeteut![]()
Heb net een brief aan hem geschreven maar ik zit te twijfelen of ik die op zal sturen aangezien ik mijn hart wel heel erg blootleg...nog maar even een nachtje over slapen
Waarom doet hij er dan zolang over om dan ook over te gaan op huisje, boompje, beestje?quote:Op maandag 22 augustus 2005 03:00 schreef Vivi het volgende:
waarvoor in godsnaam?
Hij wil ook graag kinderen hoor
Je zal uiteindelijk toch zelf de keuze moeten maken. Al zeg jezelf dat het niet veel is, maar je voelt je er wel fijn bij. Maar wat is een tijdelijke zekerheid als je niet meer hebt op de langere termijn? Uiteindelijk komt het weer neer op een gezond stuk egoisme. Je kan het ook zien als iets wat te goed voor je is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 03:07 schreef Vivi het volgende:
Naar mijn naiviteit ook
Ach ik weet het ook niet..aan de ene kant denk ik, ik mail die brief meteen naar hem toe, is het meteen duidelijk, maar aan de andere kant ben ik bang voor wat ik kan kapot maken (al is dat niet veel..ik weet)
Jij hebt zeker haar vorige topicreeksen niet gelezen he...quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:55 schreef Roeni3 het volgende:
* Heeft het idee dat TS eigenlijk gewoon aandacht wilt.![]()
Die onderbouwen mijn idee?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Jij hebt zeker haar vorige topicreeksen niet gelezen he...
Nee joh, ik open juist deze topic omdat ik GEEN aandacht wil, net als iedereen die een topic opent in R&P, die willen allemaal GEEN aandachtquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:55 schreef Roeni3 het volgende:
* Heeft het idee dat TS eigenlijk gewoon aandacht wilt.![]()
Sorry, ik drukte me niet duidelijk genoeg uit: ik heb het idee dat je aandachtsgeil bentquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee joh, ik open juist deze topic omdat ik GEEN aandacht wil, net als iedereen die een topic opent in R&P, die willen allemaal GEEN aandacht
D'OH!
(aandachts)geil is ze zeker; moet je kijken hoe ze in dr fotoboek die camera in kijkt; alsof ze Paris Hilton herself isquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry, ik drukte me niet duidelijk genoeg uit: ik heb het idee dat je aandachtsgeil bent. En das dan weer net wat anders dan eventjes wat aandacht willen vragen voor een bepaald probleem.
![]()
Als je zoiets afvraagt, dan is er sprake van een heel slecht geheugen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:51 schreef milagro het volgende:
.... je vraagt je af wat je ooit in die ene gezien hebt.
ik heb dit gevoel nochtans bij elke ex die ik ken, en op sommigen ben ik echt jaren verliefd geweest, ze waren mijn allesquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:22 schreef Tarot het volgende:
Als je zoiets afvraagt, dan is er sprake van een heel slecht geheugen.
onzin.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:22 schreef Tarot het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht ontdaan van roze wolken en oogkleppen, zou ik het eerder noemenquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:22 schreef Tarot het volgende:
dat heb je dus niet alleen voor het zeggen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:17 schreef petitlapin het volgende:
ik zou die vriendschap dus nooit,maar dan ook nooit opgeven hé, alleen op een lager pitje zetten.
Ik geef nooit geen vriendschap meer op omdat er één verliefd is ... langs beide kanten heb ik dat het meegemaakt, en dus effectief vriendschappen verbroken, één nog redelijk recent ( vriend was verliefd op mij), en ik heb er spijt van ... uiteindelijk zijn die stomme gevoelens het niet waard om er een vriendschap voor te verbreken.
ze komt zo ook wel iemand anders tegen.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:27 schreef petitlapin het volgende:
ik kan er nu niet meer aan denken om in hun armen te liggen. Aantrekkingskracht ZERO.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:32 schreef milagro het volgende:
onzin.
Ik blijf erbij .. slecht geheugen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:35 schreef Copycat het volgende:
Voortschrijdend inzicht ontdaan van roze wolken en oogkleppen, zou ik het eerder noemen.
Haha, tegen dat argument kan ik niet op!quote:
Ik volgt het inmiddels ook met spanningquote:Vivi... je gaat ons toch nog wél vertellen over dat zware gesprek, hè?!?
Ik vind dr wel schattig en mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:55 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
TS is een muts, ik kan het niet anders zeggen. Ik geef die gast groot gelijk je te misbruiken, daar ben je namelijk goed geschikt voor.
Dat soort reacties zoekt de TS juist. Jongens die zeggen 'Waarom blijf je zo aan hem hangen? Je bent knap en mooi, neem mij!quote:
Het gaat hier toch niet om mijn uiterlijk of dat ik wel of niet schattig ben zeg..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:28 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Haar uiterlijk zou ik omschrijven als normaal, niet lelijk, niet echt mooi. En de schattigheid valt mee, tenzij je natuurlijk die onzin die ze uitkraamt schattig vind. In dat geval is ze wel erg schattig, ja.![]()
Dat je dit zegt is niet geloofwaardig, je lijkt het in gedrag helemaal niet erg te vinden dat hij zn zwaktes niet in woorden toegeeft. Zijn lichaamstaal zegt genoeg. Uiteindelijk vind je hem waarschijnlijk alleen maar aantrekkelijker, omdat hij af en toe juist zo kwetsbaar lijkt zonder er letterlijk om te vragen..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:38 schreef Vivi het volgende:
[...] Altijd maar de grote Oenga-Boenga-Alpha man moeten zijn houdt tenslotte niemand vol, en het maakt je ook heus niet tot een waardevoller persoon imo. Ik denk JUIST dat het een teken van kracht en volwassenheid is als je je zwaktes eens toelaat...maar dat is een filosofie die tot nu toe niet aan Henkie besteedt is.
Precies wat iedereen van het begin van de topic al zei. Je zet de ene avond een stap in de ene richting en kunt niet vasthouden aan je plan. Misschien helpt het als je zijn nummer uit je telefoon gooit... of verandert naar: "Niet opnemen" Zodat je er constant aan wordt herinnerd?quote:Voor ik het wist had ik er al weer uitgeblaat of ik hem dan maar even moest komen knuffelen omdat ie zo zielig was,
Gemanipuleerd. Oude truuk. Hij geeft heel duidelijk aan dat de keus aan jou is, zodat jij je niet gebruikt kunt voelen. Het is immers je eigen keus.quote:Nou of ik dat wel aankon dan, want ik wist toch hoe hij was etc...
Een kijken of hij te vertrouwen is...quote:.... en ik zei dat hij toch veel te moe was en dat ik alleen maar gezellig tv kwam kijken en over zijn rug zou kriebelen en dat hij verder niets mocht doen.
Waarschijnlijk zijn frustratie dat jij zei dat hij niks mocht doen, maar wel nu opeens wel sex wilde.quote:...en ik hoorde een paar hele diepe zuchten en toen draaide ik me om om te gaan slapen.
... nope niet te vertrouwen.quote:En na een paar minuten hoorde ik vreemde geluiden en ik zei dat dat niet mochtMaar of ik dan niet heeeel even kleine Henkie wilde vasthouden
en de rest bedenken jullie zelf maar.
Lief van hem, dat hij je niet verder verplicht om bij hem te blijven. Je had immers voorgesteld hem even te komen knuffelen.quote:Nou, dat was ook weer achter de rug en toen hebben we nog ff heel lief geknuffeld en wilden we gaan slapen maar hij kon niet, lag maar te woelen en te draaien en hoorde rare geluiden etc. Zat om de haverklap rechtop in bed en totale rusteloosheid dus. En uiteindelijk zei hij: "Als je niet kan slapen door mij en ik je wakker houd dan mag je ook wel thuis gaan slapen hoor."
Doos!quote:Ik:![]()
![]()
![]()
"Wil je dat ik wegga?"
Juist!quote:"Neenee zo bedoel ik het helemaal niet maar ik houd je wakker..."
Wel begrijpelijk dat je zo reageert ... je dacht aan al die reacties op Fok! ('hij wil je alleen maar neucken en verder niks') en interpreteerde zijn opmerking helemaal verkeerd.quote:Ik heb mijn spullen gepakt en ben gegaan, hij komt me achterna lopen, nogmaals hij bedoelde het niet zo...hij zei het voor mij etc..wat ik toen zei zal ik maar niet herhalenBen weggegaan en kreeg na 5 minuten een sms: "Ik bedoelde het echt alleen maar aardig :
sorry!!!!!" Ben naar een vriend van mij (die kent Henk ook al 10 jaar) gegaan en heb ff mijn gal gespuwd...werd natuurlijk weer janken en "wat is er dan mis met mij" zeurverhaal...volgens hem was Henk behoorlijk in de war en was het enige euvel dat ik niet genoeg spanning bij hem wist op te wekken omdat ik te lief voor hem was. What's new...
Vivi, als je het echt niet weet en vindt dat je teveel wordt meegesleept door de emoties. Neem dan tijd voor jezelf: Ga NIET uit naar plaatsen waar hij komt, ook als betekent dat je sommige uitnodigingen van vrienden moet afslaan. Zeg dat je (minimaal een maand) even geen contact met hem wil. En bedenk in die tijd voor jezelf wat je nou eigenlijk wil en hoe je dat kunt bereiken.... en als je daar geen 100% zekere oplossing voor weet, dan kies je het beste alternatief. Trouwens, als hij na 1 maand nog steeds geen nieuw vriendinnetje heeft, weet je gelijk dat hij niet zomaar een ander neem als je niet beschikbaar bent.quote:Dus....dat is het zo'n beetje...hij zal vanaaf wel bellen en dan maar eens kijken hoe ik ga aanpakken. Heb al wel gezegd dat we ms maar helemaal geen contact meer moeten hebben..dus.
Ik weet het ook niet hoor
Ik denk dat die gedachte te makkelijk is. Maar als hij belt, probeer nu al te besluiten wat je gaat zeggen. En niet tijdens het gesprek beslissen, want hij weet je met woorden gewoon te manipuleren. Bewust of onbewust, dat maakt niet eens uit. Je weet het resultaat inmiddels.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:03 schreef Vivi het volgende:
(als in:"Ik ben niet spannend want beschikbaar").
Dan mag ik dr toch wel schattig en mooi vinden. Dat ze verder niks van het leven snapt is niet mijn probleemquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat soort reacties zoekt de TS juist. Jongens die zeggen 'Waarom blijf je zo aan hem hangen? Je bent knap en mooi, neem mij!' etc etc. Het irritante (of mss juist het doel) is dat de TS nooit knopen doorhakt en maar een beetje blijft aanmodderen, waardoor ze haar problemen nieuw leven inblaast, en waardoor ze die reacties blijft krijgen.
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:49 schreef Vivi het volgende:
Milagro, Ik NEEM toch verantwoordelijkheid voor mijn eigen aandeel erin?
Je geeft toe dat jij verantwoordelijk bent. (definitie 2)quote:ver·ant·woor·de·lijk·heid (de ~ (v.), -heden)
1 verplichting om te zorgen dat iets goed functioneert, verloopt en om daar rekenschap van te geven => verantwoording
2 taak die zware plichten of zorgen met zich meebrengt [Belg.]
ja in woorden, maar niet in daden, Vivi, je lult stoer, maar je doet suf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:49 schreef Vivi het volgende:
Milagro, Ik NEEM toch verantwoordelijkheid voor mijn eigen aandeel erin?
*ril* 5 jaar? OMFGquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:09 schreef thaleia het volgende:
Ik vind dit het mooiste topic dat momenteel loopt! Omdat het een heerlijke soap is natuurlijk, omdat het herkenbaar is -ik heb ook wel een hang naar over-dramatiseren- en bovendien herkenbaar omdat een vriendin van me inmiddels al vijf jaar op een soortgelijke manier met een man bezig is. Ze lacht er zelf om als ze het een 'neverending story' noemt, en houdt het idd zelf in stand. Dit vertel ik even om je erop te wijzen dat dit inderdaad eeuwig zo kan blijven doorgaan als beide partijen in hetzelfde patroon blijven vervallen, vraag je af of je dat wilt Vivi, of je wilt dat het over vijf jaar nog exact zo is als nu. Dat zou die vriendin van me vijf jaar geleden nl ook nooit gedacht hebben namelijk, dat het anno 2005 nog altijd hetzelfde liedje zou zijn.
jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:09 schreef Vivi het volgende:
Maar wat vind je dan van die opmerking van vannacht? Ben ik terecht kwaad geworden of was ik gewoon paranoia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |