Voor mij is je gedrag alleen maar lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:29 schreef Vivi het volgende:
ik doe ook anderen leren kennen maar hij wint de vergelijking steeds
Nou ja..laat ook maar, ik zou er ook gek van worden als ik jullie was..ik wordt er zelf al tureluurs van.
Misschien goed voor Vivi om mijn ervaring daaromtrent te lezen: ik heb ook de neiging om lang te blijven hangen in een "tja, ik hou mijn ogen echt wel open, maar alle anderen zijn nou eenmaal minder leuk" en in het verleden bleek het nodig helemaal geen contact meer te hebben om de herinnering aan de betreffende Allerleukste Man te laten vervagen en mijn ogen te openen voor nieuwe mannen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:23 schreef milagro het volgende:
Hij de leukste die je kent?
Leer eens anderen kennen dan, en je zult zien dat hij lang zo leuk niet is
Want dat IS hij niet.
Zinnig verhaal wel ja, zo had ik er nog niet echt naar gekeken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:42 schreef thaleia het volgende:
[..]
Misschien goed voor Vivi om mijn ervaring daaromtrent te lezen: ik heb ook de neiging om lang te blijven hangen in een "tja, ik hou mijn ogen echt wel open, maar alle anderen zijn nou eenmaal minder leuk" en in het verleden bleek het nodig helemaal geen contact meer te hebben om de herinnering aan de betreffende Allerleukste Man te laten vervagen en mijn ogen te openen voor nieuwe mannen.
Nu er een onwillige man in mijn leven was met wie het contact zich om redenen van studie en gezamenlijke vrienden niet zo eenvoudig liet verbreken -en eigenlijk wilde ik ook helemaal niet- vreesde ik het ergste, maar wat blijkt? Als je niet bij voorbaat alles blokkeert "omdat al die anderen toch lang niet zo leuk zijn" (zou ook geen eerlijke vergelijking zijn want je weet van hem veel meer, hebt veel meer leuke dingen met hem samen gedaan enz. Hoe kan een nieuw iemand daar op het eerste gezicht meteen al aan tippen?) blijkt er zo nu en dan eentje tussen te zitten die wel even leuk of leuker blijkt. Zet je over je aanvankelijke "hmmm, hij is wel okee, maar lang niet zo leuk als Onwillige Man" heen, ga een avond wat leuks met 'm doen, en wellicht blijkt ie de vergelijking met OM prima te kunnen doorstaan. Maar op het eerste gezicht doorstaat niemand die, dat klopt.
Ik ben inmiddels uitermate gecharmeerd van een man over wie ik mijn vriendinnen destijds nog vroeg: "wat denk je, moet ik wat met 'm gaan drinken, ook al vind ik OM eigenlijk leuker?", OM is nu een van mijn beste vrienden, en de nieuwe man blijkt veel leuker, want 1) even aantrekkelijk en 2) een stuk aardiger voor me.
(Nog niet aardig genoeg naar mijn zin, maar that's beside the point here)
zeg het dus wel, dan is het voor jou ook perfect afgesloten, zeg alles wat je nog eens wil zeggen, leg je hart nog maar eens bloot, en CUT ALL THE CONTACT !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Vivi het volgende:
Is een goed advies, maar heb eik niet zo'n zin om weer eens mijn hart op een schaaltje aan te bieden...dus ben nu al aan het afstand nemen zonder de bijbehorende uitleg, maar dat laat hij dan weer niet gebeuren...je zou toch denken dat je niet alles hoeft uit te spellen voor iemand die zo intelligent is
omdat ik opeens verliefd was, moeilijk te verklaren maar gewoon waar, opeens was ik passioneel verliefd ... zomaar, alsof mijn hart er opeens voor openstondquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Vivi het volgende:
Waarom ben jij ineens dan wel voor je vriend gegaan btw?
dat kun je dus alvast van je lijstje strepenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Vivi het volgende:
Is een goed advies, maar heb eik niet zo'n zin om weer eens mijn hart op een schaaltje aan te bieden...dus ben nu al aan het afstand nemen zonder de bijbehorende uitleg, maar dat laat hij dan weer niet gebeuren...je zou toch denken dat je niet alles hoeft uit te spellen voor iemand die zo intelligent is
http://www.lovetactics.com/articles/converting-cool-friendship-into-fiery-passion_4.htmlquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
omdat ik opeens verliefd was, moeilijk te verklaren maar gewoon waar, opeens was ik passioneel verliefd ... zomaar, alsof mijn hart er opeens voor openstond
nu moet ik ervandoor, ik blijf dit topic wel volgen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:54 schreef milagro het volgende:
[..]
dat kun je dus alvast van je lijstje strepen
intelligent
zie je wel, hij wordt al minder interessant
Hoop doet leven....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:58 schreef Vivi het volgende:
Maar Milagro, het gebeurt dus wel soms, according to petitlapin
Oooh puh lease, Vivi..... ga je je nu weer vastklampen aan 1 successtoryquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel
Maar Milagro, het gebeurt dus wel soms, according to petitlapin
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:08 schreef Joene het volgende:
Volgens mij kickt vivi erop om hier ff lekker neergehaald te worden ff horen hoe stom ze is
dus bij deze , je bent een ontzettend domme naieve tering trut
Ja je opent steeds van dit soort topics steeds over die waardeloze henk met zn grote lulquote:
Hij staat toch gekwoot 3 posts verder..ging p.o. ten ik er nog wat aan wilde toevoegen en had geen zin om het weer opnieuw in te typenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:07 schreef Copycat het volgende:
Wat is dit nu weer voor nonsens om je OP te deleten, Vivi?
Open dan verdomme geen topic over je gezeik met Henk.
Bedankt maar het is wel een beetje mijn eigen schuld vrees ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef Tarot het volgende:
Zo hee! D'r wordt even iemand kort en klein gemaakt.
Volgens mij was de openingspost minder dramatisch, maar de ene reactie stapelt zich op de andere reactie en opeens gedraagt Vivi zich zogenaamd als een psychopatische labiele stomme doos. En zo te lezen laat ze het zich gewoon wijsmaken door de mensen op dit forum. Al zou ze na 10 jaar dezelfde fouten maken ... ze wordt er niet minder waard van.
Het lijkt me daarom nuttiger om zo objectief mogelijk te verklaren hoe mensen vaak denken en vervolgens handelen. En wat ze verder met die vent doet kan ze dan zelf beslissen aan de hand van die informatie.
* Tarot herkent een patroon van good cop / bad cop
dan c & p je hem toch effe vanuit die quote, kleine moeite lijkt me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij staat toch gekwoot 3 posts verder..ging p.o. ten ik er nog wat aan wilde toevoegen en had geen zin om het weer opnieuw in te typen![]()
Niet miepen, Vivi, jij spaart de roede ook niet bij anderen in R & P, meenik me te herinnerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bedankt maar het is wel een beetje mijn eigen schuld vrees ik
Al kan het wel iets minder hard hier en daar, ik bedoel, ik ben geen echtbreker oid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |