Klopt, maar je bent qua blijkelijk niet "duidelijk" genoeg geweest. Probeer het eerst nog eens, en mocht hij dan nog niet ophouden, dan kan je altijd nog een vriend oid vragen om even met hem te praten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb ik toch gedaan! Door te zeggen dat ik hem zat ben
quote:
Ja sorry hoor, maar als ik een jaar lang mezelf in de uitverkoop gooi en iemand beweert bij hoog en laag dat ie niks met me wil dan vind ik dit soort gedrag nogal dubieus...was dat niet aan de orde dan kon ik 1 en 1 ook wel bij elkaar optellen obviouslyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vrouwen, hebben ook nooit iets meteen door![]()
.
Kijk, ik vind het niet erg...want ik ben stapel op m...maar laat hem es duidelijk zijn! Hij wil niks met me zegt ie, vervolgens (na een jaar) doe ik eens cool, en meld hem dat ik hem niet meer hoef en krijg je dit soort gedragquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:33 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Klopt, maar je bent qua blijkelijk niet "duidelijk" genoeg geweest. Probeer het eerst nog eens, en mocht hij dan nog niet ophouden, dan kan je altijd nog een vriend oid vragen om even met hem te praten...
[..]
Ik val op klootzakken merk je dat niet?quote:![]()
Echt niet? Ik ben heeeuuul lief!![]()
Maar zodra ik dan weer lief doe krijg je weer dat gezeik dat het noooooiiiit iets wordtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, ontopic dus, hij vindt je leuk en probeert met jou in contact te komen. Duh..
Heeft hij je ook vertelt waarom hij niks met je wil?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kijk, ik vind het niet erg...want ik ben stapel op m...maar laat hem es duidelijk zijn! Hij wil niks met me zegt ie, vervolgens (na een jaar) doe ik eens cool, en meld hem dat ik hem niet meer hoef en krijg je
Vind je 'm leuk? Zo ja, probeer eens zelf initiatief te nemen. Zo nee, maak dat 'm duidelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar zodra ik dan weer lief doe krijg je weer dat gezeik dat het noooooiiiit iets wordt
Pfff... Vrouwen...quote:
Bindingsangst. Of hij is gewoon opzoek naar een "sex-buddy"... Aangezien je aangeeft dat je op klootzakken valt gok ik op het tweede!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar zodra ik dan weer lief doe krijg je weer dat gezeik dat het noooooiiiit iets wordt
Oh, legio redenen....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:39 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Heeft hij je ook vertelt waarom hij niks met je wil?
Jij hebt de vorige zeiktopics blijkbaar niet gelezen..de tijd van initiatief nemen is over...daarbij, als ik dat doe laat hij me grofweg staan om 3 dagen later met puppy-ogen te komen vragen of ik hem "wil komen instoppen"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind je 'm leuk? Zo ja, probeer eens zelf initiatief te nemen. Zo nee, maak dat 'm duidelijk.
Whoa, woman with attitudequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij hebt de vorige zeiktopics blijkbaar niet gelezen..de tijd van initiatief nemen is over...daarbij, als ik dat doe laat hij me grofweg staan om 3 dagen later met puppy-ogen te komen vragen of ik hem "wil komen instoppen"
Hij heeft zat potentiele sexbuddy's en beweert dat ie met mij vriendschap wilquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:47 schreef -Jay-20- het volgende:
Hij wil een "sex-buddy" dus. Case closed. Aan jou om te besluiten wat je ermee gaat doen. Ik zou niet te veel verwachten...
Dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:52 schreef LaZZ het volgende:
Maar je bent wel lekker.
Ja ik heb daar ook niet echt complexen overquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:52 schreef LaZZ het volgende:
Maar je bent wel lekker.
Wat een leipe aap. "als je een kind moet" come on, doe normaal vriend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja ik heb daar ook niet echt complexen over![]()
En hij zegt ook altijd "Je bent het mooiste liefste meisje dat ik ken"blablablaaahhhhhh
En oh ja "als je een kind wil moet je me maar bellen"
Toch wel fout als je iemand niet moet he..
Subtiel is anders, maar het heeft wel wat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:04 schreef LaZZ het volgende:
Wat een leipe aap. "als je een kind moet" come on, doe normaal vriend.
En je ziet hem ook weleens? Face-to-face?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:05 schreef Vivi het volgende:
Maar ik wil wel graag vrienden blijven...wil alleen dat hij OF eens echt voor me kiest OF met die bullshit ophoud![]()
Maar hoe meer ik er niet op inga hoe meer hij begint te bellen enzo
Hehe...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:14 schreef Vivi het volgende:
Je elke dag bijna, heb hem vanaaf nog gezien in de kroeg
Ik vroeg wat ie had gegeten omdat ie raar rook, toen ging ie snel naar huis *gniffel*
Dat was nu ook weer niet de bedoeling
Op deze voet kunnen jullie in ieder geval niet verder. En het speelt al een jaar. Let him make up his mind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:15 schreef Vivi het volgende:
Ik heb een donkerzwart vermoeden van wel
ja dat heeft ie toch al zegt hij. Maar dan volgt weer "het gedrag"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:17 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Op deze voet kunnen jullie in ieder geval niet verder. En het speelt al een jaar. Let him make up his mind..
Ja, hoi. Blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:19 schreef Vivi het volgende:
ja dat heeft ie toch al zegt hij. Maar dan volgt weer "het gedrag"
En wat denk jezelf? Is het iets met toekomst of is het een kerel die er van houdt om ergens een fijn seksmaatje te hebben die ook best aardig is en die hij op dat gebied niet kwijt wilt? En die je op die manier steeds weer binnenhaalt en weer een stukje uitgooit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:18 schreef Vivi het volgende:
We zijn officieel vrienden die om de week beweren dat ze nooit meer seks gaan hebben en elkaar bij de eerstvolgende gelegenheid bespringen.
Maar je hebt gelijk in je veronderstelling
Nee, je zeurt niet. Je zit in een situatie welke je niet helemaal begrijpt en daar wil je graag advies over inwinnen. Nou, daar ís R&P voor. Dat heeft niets met zeuren te maken meiske.quote:
Ik dacht dat de seks nu net niet zo goed wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, legio redenen....
hij heeft geen chemistry met me (al sext ie al een jaar met me en dat is nou niet echt rottige sex)
Vivi!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar hij zegt altijd van niet... daarom juist
Maar ondertussen stuurt hij voortdurend smsen dat ik zo lief ben enzo.
Mannen!
Nou, je slaat de spijker op zijn kop...dit soort dingen zijn bijna letterlijk gzegd tussen ons. Maar waar eindigt zoiets danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:52 schreef Tarot het volgende:
Klinkt als een kerel met bindingsangst, maar het wel de aandacht nodig heeft. Hij wil graag onafhankelijk blijven, maar wil probeert intussen (zodra je afstandelijker gaat doen) jou weer afhankelijk van hem te krijgen. Hij houdt je aan het lijntje dus ......... dat is overigens ook een vorm van afhankelijkheid. Het kan dus zijn dat hij 'bang' is, dat steeds wanneer jij meer voor jezelf kiest, je op den duur zal inzien dat hij helemaal niet zo leuk is.
puur gebaseerd op je tekst in dit topic
en je komt niet over als zeur hoor
Ja, dat is het rare, dat werd de laatste tijd dus ineens heel superquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat de seks nu net niet zo goed was![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:29 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vivi!
Ik geef het toe! Door jouw verlichtende verschijning, je lach, je twinkelende ogen, je lieve gezichtje als je slaapt en ik je gade sla vanuit je kast. Elke keer wanneer ik in de bosjes lig en je in je slaapkamer zie ronddwarrelen dan weet ik: JA! Dat is Vivi!
Zelfs ben ik zo gek om in een pakwerk pak mezelf te hijsen, zodat ik je zo orgineel kan aanspreken.
Ja Vivi, wat ik eigenlijk wil zeggen is... dat... ik... erhm... tja... erhm... nou erhm ik bedoel te zeggen dat... Je een geweldig mens bent!zo!
Dat doe ik ook allemaal niet..ik reageer niet op zijn sms-jes en de enige reactie als ik ondervraagd wordt is of het kruisverhoor al is afgelopen...hij brengt het echter als ware het allemaal een grapje maar de omstanders beginnen in die gevallen toch vaak wat ongemakkelijk te kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:36 schreef Quembel het volgende:
Je kan wel zeggen dat je het niet wil maar je moet er wel naar handelen.
Je hoeft geen uur met hem aan de telefoon te zitten om uitgehoord te worden, je hoeft niet op zijn sms-jes te reageren, je hoeft geen verantwoording af te leggen of je op je werk bent, of winkelen, voor mij part onder de douche.
Je blijft het voeden, het lukt hem elke keer weer dus waarom zou hij de stekker eruit trekken? met zijn mooie woorden ben je binnen een uur "om".
quote:
Je bent zo leuk, geweldig en lief.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:59 schreef Vivi het volgende:
Alleen als je tussen elke zin zegt dat het nooit iets kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |