quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 08:36 schreef Quembel het volgende:Je kan wel zeggen dat je het niet wil maar je moet er wel naar handelen.
Je hoeft geen uur met hem aan de telefoon te zitten om uitgehoord te worden, je hoeft niet op zijn sms-jes te reageren, je hoeft geen verantwoording af te leggen of je op je werk bent, of winkelen, voor mij part onder de douche.
Je blijft het voeden, het lukt hem elke keer weer dus waarom zou hij de stekker eruit trekken? met zijn mooie woorden ben je binnen een uur "om".
precies.
en dat weet Vivi ook wel, maar Vivi kan niet alleen zijn, en Vivi denkt dat zo oh zo verliefd is op deze meneer, maar dat is ze helemaal niet, niet echt, want ook dan zou ze namelijk, wetende dat het uitzichtloos is, er een punt achter kunnen zetten.
maar dat doet ze niet, ze wilt horen, ze wilt lezen, ze wilt menen dat "er meer achter zit" i.e. gevoelens van zijn kant en daarom opent ze dus dit soort topics, om die reden en om het gebrek aan aandacht an sich, al zegt Vivi steeds weer dat ze ab-so-luut niet om aandacht van heren verlegen zit, dat ze ab-so-luut niet te klagen heeft over wat OLH haar heeft toebedeeld aan uiterlijke kwaliteiten, toch blijft ze hangen aan een man die haar per saldo niets biedt.
Geeft allemaal niets, hoor, qua genant, er zijn tenslotte meer vrouwen (en heren) die zo blijven vasthouden aan iets wat nooit echt wat zal worden, uit angst om alleen te zijn, als reactie op eerdere pijnlijk afgelopen relaties bv, maar geef het dan gewoon eens voor jezelf toe ipv zo wanhopig bevestiging te zoeken op een forum
![]()
Jij zoekt iets wat feitelijk los staat van deze meneer, en vanwege vermeende chemie denk je dat bij hem te zullen vinden, nee je wilt het bij hem vinden en daarom redeneer je alles naar je toe of laat je anderen dat voor je doen "kijk dan wat hij me sms-t allemaal, dat doe je toch niet als je niets om me geeft?????"
JA, Vivi, sommige heren doen dat wel, puur om dat het hen amuseert.
Wat moet die man genieten van de macht die hij over je heeft en dat door in feite zo weinig te doen, wat bellen, wat sms-en, op strategisch gekozen momenten en hoppa daar gaat deze uitgesproken sterke en mooie absoluut niet om aandacht verlegen zittende vrouw weer
![]()
En god weet met hoeveel meer dames hij dit doet, en onze Vivi maar denken dat zij de enige is, die hij met dergelijke smsjes, belletjes of weet ik wat overlaadt
![]()
En ondertussen leeft hij zijn leven door, gaat andere relatietjes aan, heeft sex, heeft lol, en jij zo te zien heel erg niet, wat betreft je liefdesleven dan.
Wat doet het ertoe wáárom meneer doet wat hij doet, het gaat er om of het jou bevalt, en blijkbaar doet het dat anders hadden we een jaar na dato niet weer dit topic.
Je moet er wel profijt bij hebben, welke jonge en volgens eigen zeggen mooie aantrekkelijke intelligente en sexy alleenstaande kinderloze en dus compleet vrije vrouw , niet gebonden aan wie dan ook of wat dan ook, genoeg gelegenheid en kansen om anderen te ontmoeten, niet gekluisterd aan huis, niet financieel afhankelijk of beperkt, blijft zo lang hangen aan 1 vent, als het niet iets oplevert?