abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:01:08 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29783402

Welck een poetisch talent is er in jou verscholen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_29783471
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:01 schreef Vivi het volgende:

Welck een poetisch talent is er in jou verscholen
neuken?

Maar het kan nooit iets worden.

vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:03:13 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29783487
Ga anders mailen of zo .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:05:30 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29783559
Dit is een serieuze topique hoor.

Aneurism houd op

nueckmelecker@hotmail.com
pi_29783675
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:34 schreef Vivi het volgende:
Ik werk niet
Zou geen kwaad kunnen om dat wel te gaan doen, van werken ga je namelijk minder zeuren.

On-topic. De beller heeft waarschijnlijk last van waanvoorstellingen. Ik zou zo snel mogelijk het gekkenhuis bellen voordat-ie echt gevaarlijk wordt.
pi_29783929
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ga anders mailen of zo .
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef Vivi het volgende:

nueckmelecker@hotmail.com

*mailt*
pi_29784049
wat een mislukte versierder die gozer vivi. afhankelijk enzo .
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:24:13 #108
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_29785896
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS heeft een geil fotoboek .
vooral paskamerfoto
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_29786791
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, je slaat de spijker op zijn kop...dit soort dingen zijn bijna letterlijk gzegd tussen ons. Maar waar eindigt zoiets dan
Ik herken het heel sterk bij mezelf. Geef er alleen liever niet aan toe. Met als gevolg dat geinteresseerde vrouwen mij inderdaad meer als doodlopend eind zien en naar andere mannen kijken. Het contact bloedt dan een beetje dood.

Je kunt het alleen doorbreken door aantrekkelijker voor hem te worden (die kans is klein, aangezien jullie elkaar al redelijk kennen zo te horen... en jij niet weet waarom hij geen toekomst in jou ziet en of je uberhaupt kunt veranderen) Of door gewoon echt geen aandacht meer aan hem te besteden en je aandacht op andere mannen te richten.

Tot die tijd zal er niet veel veranderen. Maar misschien hoeft dat ook helemaal niet als je met deze gedachte kunt leven.
Doe eens wild ....
pi_29787348
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 08:36 schreef Quembel het volgende:
Je kan wel zeggen dat je het niet wil maar je moet er wel naar handelen.
Je hoeft geen uur met hem aan de telefoon te zitten om uitgehoord te worden, je hoeft niet op zijn sms-jes te reageren, je hoeft geen verantwoording af te leggen of je op je werk bent, of winkelen, voor mij part onder de douche.

Je blijft het voeden, het lukt hem elke keer weer dus waarom zou hij de stekker eruit trekken? met zijn mooie woorden ben je binnen een uur "om".
precies.

en dat weet Vivi ook wel, maar Vivi kan niet alleen zijn, en Vivi denkt dat zo oh zo verliefd is op deze meneer, maar dat is ze helemaal niet, niet echt, want ook dan zou ze namelijk, wetende dat het uitzichtloos is, er een punt achter kunnen zetten.

maar dat doet ze niet, ze wilt horen, ze wilt lezen, ze wilt menen dat "er meer achter zit" i.e. gevoelens van zijn kant en daarom opent ze dus dit soort topics, om die reden en om het gebrek aan aandacht an sich, al zegt Vivi steeds weer dat ze ab-so-luut niet om aandacht van heren verlegen zit, dat ze ab-so-luut niet te klagen heeft over wat OLH haar heeft toebedeeld aan uiterlijke kwaliteiten, toch blijft ze hangen aan een man die haar per saldo niets biedt.

Geeft allemaal niets, hoor, qua genant, er zijn tenslotte meer vrouwen (en heren) die zo blijven vasthouden aan iets wat nooit echt wat zal worden, uit angst om alleen te zijn, als reactie op eerdere pijnlijk afgelopen relaties bv, maar geef het dan gewoon eens voor jezelf toe ipv zo wanhopig bevestiging te zoeken op een forum
Jij zoekt iets wat feitelijk los staat van deze meneer, en vanwege vermeende chemie denk je dat bij hem te zullen vinden, nee je wilt het bij hem vinden en daarom redeneer je alles naar je toe of laat je anderen dat voor je doen "kijk dan wat hij me sms-t allemaal, dat doe je toch niet als je niets om me geeft?????"

JA, Vivi, sommige heren doen dat wel, puur om dat het hen amuseert.

Wat moet die man genieten van de macht die hij over je heeft en dat door in feite zo weinig te doen, wat bellen, wat sms-en, op strategisch gekozen momenten en hoppa daar gaat deze uitgesproken sterke en mooie absoluut niet om aandacht verlegen zittende vrouw weer
En god weet met hoeveel meer dames hij dit doet, en onze Vivi maar denken dat zij de enige is, die hij met dergelijke smsjes, belletjes of weet ik wat overlaadt

En ondertussen leeft hij zijn leven door, gaat andere relatietjes aan, heeft sex, heeft lol, en jij zo te zien heel erg niet, wat betreft je liefdesleven dan.

Wat doet het ertoe wáárom meneer doet wat hij doet, het gaat er om of het jou bevalt, en blijkbaar doet het dat anders hadden we een jaar na dato niet weer dit topic.
Je moet er wel profijt bij hebben, welke jonge en volgens eigen zeggen mooie aantrekkelijke intelligente en sexy alleenstaande kinderloze en dus compleet vrije vrouw , niet gebonden aan wie dan ook of wat dan ook, genoeg gelegenheid en kansen om anderen te ontmoeten, niet gekluisterd aan huis, niet financieel afhankelijk of beperkt, blijft zo lang hangen aan 1 vent, als het niet iets oplevert?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:18:34 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29787452
mjah, ik vond het topic over de duistere kant waar een user niet kon inkomen bij nader inzien toch leuker...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:24:36 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29787603
Zou het niet kunnen dat ik zelf geen normale relatie aan kan/durf te gaan en daarom bljf hangen in deze situatie? Als ik eerlijk ben moet ik er nml. niet aan denken om een vriend te hebben die elke dag bij me op de bank zit..sterker nog, de rillingen lopen over mijn rug als iemand MIJ leuk vind

Ohoh ik ben echt ziek
pi_29787613
OMG another Henk Story
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29787725
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:24 schreef Vivi het volgende:
Zou het niet kunnen dat ik zelf geen normale relatie aan kan/durf te gaan en daarom bljf hangen in deze situatie? Als ik eerlijk ben moet ik er nml. niet aan denken om een vriend te hebben die elke dag bij me op de bank zit..sterker nog, de rillingen lopen over mijn rug als iemand MIJ leuk vind

Ohoh ik ben echt ziek
jij houdt gewoon van drama, Vivi.
hence this topic, waar bij jij heus wel weet welke reacties je (weer net als toen) kunt verwachten, herhaling van zetten die jij blijkbaar nodig hebt of zo, want drama en meeslepend en dat si pas leven... althans dat denk je dan

als er geen drama is, dan saboteer jij het zelf wel zo dat het er komt, schat ik zo in.

en ms kun je idd niet een relatie aan, ms val je dan wel door de mand, ben je niet zo leuk of boeiend als je zelf wel denkt, en ben je daar bang voor , zou kunnen.

of je hebt borderline
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:35:06 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29787806
Nope, geen borderline

Maar verder heb je wel gelijk vrees ik.

Ik zit mezelf gewoon in de weg ofzo

Maar ik ben heus wel leuk en boeiend hoor ....
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:35:37 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29787816
er lijden veel vrouwen aan het 'televisie syndroom'. dat heb ik al vaker meegemaakt. vrouwen die zich vereenzelvigen met de romantiek, ellende, oplosbaarheid van problemen, relaties, excitement, etc etc die ze dagelijks in grote bakken pulp over zich uitgestort krijgen. terwijl ze eigenlijk de hele dag de grijze huismus spelen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29787830
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:35 schreef Vivi het volgende:
Nope, geen borderline

Laat je gewoon is uitwonen door een ander misschien is het dan zo over
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29787837
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:24 schreef Vivi het volgende:

Ohoh ik ben echt ziek
Ik ga me steeds meer erger met de manier waarop jij koketteert met dit gedrag.

Word eens volwassen mens.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:38:46 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29787891
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:35 schreef zoalshetis het volgende:
er lijden veel vrouwen aan het 'televisie syndroom'. dat heb ik al vaker meegemaakt. vrouwen die zich vereenzelvigen met de romantiek, ellende, oplosbaarheid van problemen, relaties, excitement, etc etc die ze dagelijks in grote bakken pulp over zich uitgestort krijgen. terwijl ze eigenlijk de hele dag de grijze huismus spelen.
Mwoh...Kan kloppen maar ik denk dat ik ms juist wat meer grijze huismus moet zijn..!

Mannen vinden mij in 1e instantie juist leuk omdat ik zo'n wildebras ben, en leuk meedoe met de mannen, maar uiteindelijk als ze iets serieus zoeken beginnen ze wat met een wat ingetogener tiepje.
pi_29787931
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:14 schreef milagro het volgende:

welke jonge en volgens eigen zeggen mooie aantrekkelijke intelligente en sexy alleenstaande kinderloze en dus compleet vrije vrouw , niet gebonden aan wie dan ook of wat dan ook, genoeg gelegenheid en kansen om anderen te ontmoeten, niet gekluisterd aan huis, niet financieel afhankelijk of beperkt, blijft zo lang hangen aan 1 vent, als het niet iets oplevert?
zowat elke vrouw die verliefd is Ik zou net in hetzelfde straatje beland zijn als vivi, eerlijk gezegd, ik kan ook jaren blijven plakken aan iemand, zeker als mijn gevoelens zo gevoed worden.

ik ben zélf al geïntrigeerd door die vent. Iemand constant lastigvallen, bellen, sms-en, zogezegd missen, mee naar bed gaan,... maar geen relatie met haar willen ( en het is niet dat hij niet into love is, want hij heeft wel relaties met anderen). Ik begrijp er zelfs echt niets van.

en heel je dramaverhaal vind ik echt uit de lucht gegrepen, ik weet niet wat dit verhaal met een drang naar drama te maken heeft. Dan heeft omzeggens elke vrouw een drang naar drama, want ik denk dat er veel singlemadammen wel al hetzelfde hebben meegemaakt als onze vivi.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:42:41 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29787980
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:36 schreef Ripley het volgende:

[..]

Snap ik, ik erger me ook aan mezelf

Doe mijn best maar het lijkt wel alsof ik in een kringetje ronddraai, ik saboteer mezelf voortdurend ofzo. gevoel, verstand blablaverhaal.
pi_29788006
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:35 schreef Vivi het volgende:
Nope, geen borderline

Maar ik ben heus wel leuk en boeiend hoor ....
oh ja?
een vrouw die een jaar lang hangt een of andere vent die haar niet geeft wat ze zoektl en er toch mee weg komt is een boeiende vrouw?
een makkelijke, voor hem dan, dat wel, maar boeiend
niet boeiender blijkbaar dan de zogenaamde grijze muisjes met wie je hem bij tijd en wijle moest delen, hoor, al meen jij van wel

want was je dat idd geweest, was dit topic er niet, had deze man maanden terug al historie geweest, want jij bent mooi en aantrekkelijk, sexy, interessant, krijgt aandacht te over, hangt wekelijks in kroegen of ander uitgaansgelegenheden, dus kansen te over om meneer eens af te zetten tegenover andere heren.

waarom hij doet wat hij doet is puur omdat hij het kan, er zit geen hidden agenda, helaas voor jou, het is zoals het is.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:44:02 #123
11682 Moonah
Jolie femme
pi_29788023
quote:

[..]

Yup. Het wordt wel erg triest. Pathetisch.
Vind je dat zelf ook Vivi, gezien het editten van je OP?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_29788072
quote:

met welk gedrag dan precies ?

achter een onbereikbaar iemand lopen, haarzelf de leukste vinden ? wat precies stoort je zo ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:46:41 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29788085
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:40 schreef petitlapin het volgende:

[..]

zowat elke vrouw die verliefd is Ik zou net in hetzelfde straatje beland zijn als vivi, eerlijk gezegd, ik kan ook jaren blijven plakken aan iemand, zeker als mijn gevoelens zo gevoed worden.

ik ben zélf al geïntrigeerd door die vent. Iemand constant lastigvallen, bellen, sms-en, zogezegd missen, mee naar bed gaan,... maar geen relatie met haar willen ( en het is niet dat hij niet into love is, want hij heeft wel relaties met anderen). Ik begrijp er zelfs echt niets van.
Dank

Anyhow..dit is dus precies waarom ik niet voor de volle 100% afstand kan nemen. En ms de illusie blijf vasthouden dat er toch IETS moet zijn want hij is echt geen slecht mens dat er lol in heeft om een ander ongelukkig te maken voor zijn vermaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')