ja en als ze hem dus oprecht kwijt wil en hij haar dus daadwerkelijk kwijt is, is haar verliefdheid blijkbaar dus over en wilt ze hem dus niet meer, en dus zal ze hem nooit voor zich winnen, want als je iets niet wilt, is er niets gewonnen, opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:38 schreef Tarot het volgende:
[..]
Daar is je antwoord al... je kunt hem pas echt voor je winnen als hij beseft dat hij je kwijt is en opeens spijt gaat krijgen van zijn gedrag. Om te voorkomen dat je nu manipulerende spelletjes gaat spelen, dat werkt bij de meeste mensen alleen als jij hem oprecht kwijt wil.
De verliefdheid hoeft niet voorbij te zijn hoor, als ze besluit om voor zichzelf te kiezen. Ze kan ook besluiten om niet meer met hem om te gaan omdat deze frustratie haar op een gegeven moment teveel wordt. Met een harde eis in haar hoofd ... pas weer een kans te wagen (uiteraard zonder chantage) als hij ineens van zijn bindingsangst genezen blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en als ze hem dus oprecht kwijt wil en hij haar dus daadwerkelijk kwijt is, is haar verliefdheid blijkbaar dus over en wilt ze hem dus niet meer, en dus zal ze hem nooit voor zich winnen, want als je iets niet wilt, is er niets gewonnen, opgelost, slotje.
dus.
ik kan je eigenlijk maar één advies geven. stop met eenzijdig rollenspel, leer je in te leven in wat een relatie nou eigenlijk echt is. stop met toneelspelen dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwoh...Kan kloppen maar ik denk dat ik ms juist wat meer grijze huismus moet zijn..!
Mannen vinden mij in 1e instantie juist leuk omdat ik zo'n wildebras ben, en leuk meedoe met de mannen, maar uiteindelijk als ze iets serieus zoeken beginnen ze wat met een wat ingetogener tiepje.
wie zegt dat hij bindingsangst heeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:51 schreef Tarot het volgende:
[..]
De verliefdheid hoeft niet voorbij te zijn hoor, als ze besluit om voor zichzelf te kiezen. Ze kan ook besluiten om niet meer met hem om te gaan omdat deze frustratie haar op een gegeven moment teveel wordt. Met een harde eis in haar hoofd ... pas weer een kans te wagen (uiteraard zonder chantage) als hij ineens van zijn bindingsangst genezen blijkt te zijn.
Wie zegt dat hij het niet heeft? Als ze besluit contact te breken komt ze er wel achter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
wie zegt dat hij bindingsangst heeft
hij wilt haar niet, dus heeft hij bindingsangst, want wie wilt haar nu niet?
Ik zie weinig verschil in handelen uit voorkeur of angst. In beide maak je een keuze, al dan niet iets bewuster bij de een... maar die grens daartussen is een grijs gebied.quote:hij vindt haar wel leuk, maar niet leuk genoeg, en bovendien
iemand die zich niet wilt binden aan 1, doet dat echt niet altijd uit angst, hoor, kan ook gewoon een voorkeur zijn, waarom je beperken tot 1, als je met meerdere aan de slag kan.
door het bindingsangst te noemen, houd je jezelf voor dat hij wel degelijk gevoelens heeft, maar dat angst om te verliezen, kwijt te raken, hem tegenhoudt dat te uiten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef Tarot het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het niet heeft? Als ze besluit contact te breken komt ze er wel achter.
[..]
Ik zie weinig verschil in handelen uit keuze of angst. In beide maak je een keuze, al dan niet iets bewuster bij de een... maar die grens daartussen is een grijs gebied.
Lijkt me een "glas is halfvol of halfleeg"-discussiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:39 schreef milagro het volgende:
[..]
maar goed, jezelf voorhouden dat het "vast bindingsangst is" , is blijkbaar makkelijker of zo
nee hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:45 schreef Tarot het volgende:
[..]
Lijkt me een "glas is halfvol of halfleeg"-discussie
Ik denk dat Vivi's definitie van "houden van", verschilt met die van jou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent veel sneller over iemand heen als je voor jezelf durft toe te geven dat de ander gewoon niet van je houdt. Dan sluit je namelijk alle opties echt af voor jezelf.
Geen commentaarquote:of je moet er lol in hebben he tleven te delen met iemand die niet vanje houdt, kan ook natuurlijk.
Het leven is een spel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:01 schreef Vivi het volgende:
Maar hij zegt van niet.
Maar belt wel elke dag met stomme smoesjes
dat lijkt me een afgelopen zaak, zoek maar iemand waar je je wel echt lekker bij voelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:43 schreef Vivi het volgende:
Hij zegt zelf dat hij bindingsangst heeft!
Anyway...ben de hele avond met hem op stap geweest, kroegjes en de plaatselijke discotheek, bleef maar blaten over zijn werk etc...(is niet erg)...na een uurtje ging hij even met een meisje kletsen dat hij blijkbaar kende. ik stond dus in mijn uppie..voelde me ongemakkelijk want het was heel stil en verder geen bekenden enzo, en ben naar huis gegaan. Na 1 minuut sms: "waar ben je" ben ff terug gelopen want mijn tel. was leeg maar hij was dus ook weggegaan. Ik dus naar huis, belde hij "ben je al thuis?!: Ik: "bijna"
Hij"Oh welterusten..." Ik zei ook welterusten en heb opgehangen. Even later weer sms "had je geen zin meer?" Ik heb terug gesmst "Liefje, ik was een beetje moe, wil in mijn bedje liggen en filmpje kijken..dikke kus" Dat is 1 minuut geleden dus tot zover.
denk dat je je daarin sterk kan vergissen. het moet wel van twee kanten komen, nietwaar?quote:
Ja! Miendobbelsteen, daar begint ze langzaam steeds meer op te lijken. Gelukkig heeft ze geen kind.quote:
Niet zo boos hoor vief!quote:
Vrouwen denken anders.quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:25 schreef Enyalius het volgende:
als iemand dat bij mij zou flikken zou ik haar al meteen links laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |