preciesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:31 schreef Mayadevi het volgende:
Ja, inderdaadEn de drang om iemand te vertroetelen of beschermen en die dingen.
![]()
dt....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef dborhem het volgende:
en ik HOUDT ervan als hij langskomt in de winkel
Wat verwacht je dan? Je vertelt zelf dat je met mensen gedachten wilt wisselen over wat zij ervaren als zij aan 'houden van' denken... Ik heb het idee dat je antwoorden wilt op een hele specifieke vraag, maar als je zelf met een zeer algemene vraag komt, denk ik dat je zeer algemene (en daarbij ook clichématige) antwoorden krijgt...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:09 schreef Soraya20 het volgende:
Sommige dingen die ik lees.. Zijn volgens mij wel een beetje cliché's.
Ah, vraag je het daarom? Ik denk dat het niet zo vreemd is dat je dat soort gevoelens ervaart, liefde en haat liggen wat mij betreft naast elkaar. Vele factoren kunnen ervoor zorgen dat je 'ondanks alles' (nog steeds) van iemand houdt en gevoelens laten zich heel moeilijk rationaliseren. Op het moment dat je denkt dat het je dagelijks leven belemmert, wordt het moeilijker; erover praten met hem/haar of iemand anders helpt al, al is het alleen maar om een ander perspectief te horen...quote:Ik vrees dat ik van iemand houd waar ik eigenlijk liever niet echt van houd..
Okay,ik HOUT er niet van als iemand er van HOUWD om anderen constant er van te WEERHOUTEN iets te posten waar ze van HOUWEN!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
dt....![]()
En dan nog er zo laten uitspringen![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:40 schreef Tarot het volgende:
Als ik hou van iemand, betekent het voor mij, dat ik op ervaring baseer... mijn gevoel nooit meer te zullen loslaten voor die persoon, no matter what. "Houden van" is bij mij gelijk onvoorwaardelijk.
Pheno is een voorvechter van ABN, en groot gelijk heeft ie.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:21 schreef dborhem het volgende:
[..]
Okay,ik HOUT er niet van als iemand er van HOUWD om anderen constant er van te WEERHOUTEN iets te posten waar ze van HOUWEN!!!![]()
Get a life,zeg.
Dat kan wel zijn,maar ik vroeg hier niet om te worden verbeterd (dt?) op mijn Nederlands,het onderwerp is 'houden van'!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Pheno is een voorvechter van ABN, en groot gelijk heeft ie.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Pheno is een voorvechter van ABN, en groot gelijk heeft ie.![]()
ik dacht eraan, moest mijn broer me ooit een onmetelijk hak zetten, ja ... dan weet ik het ook zo niet, al denk ik dat dat heel mijn leven zal blijven knagen, en ik toch hem ergens zal blijven zoeken om het goed te maken, omdat die bloedband er nu eenmaal is, omdat het mijn broer is ... hetzelfde voor mijn ouders.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:16 schreef Viper_74 het volgende:
Geldt niet hetzelfde voor je familie en je kind dan.
Ik denk het wel namelijk. Nou ligt het eraan wat je onder houden van verstaat, maar ik vind niet dat omdat het familie is dat je automatisch moet houden van.
Inderdaad, mensen zeggen dat onvoorwaardelijk denk ik vaak toch iets te snelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:10 schreef petitlapin het volgende:
Ik hou zielsveel van mijn partner, maar moest hij me ooit immens veel pijn doen en me onmenselijk behandelen, dan zal ik niet van hem blijven houden, deze liefde is dus wel degelijk voorwaardelijk.
Dit herken ik wel. Hield ooit ook is van iemand, van wie ik liever niet had gehouden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:09 schreef Soraya20 het volgende:
Ik vrees dat ik van iemand houd waar ik eigenlijk liever niet echt van houd..
Voel me gevangen door mijn eigen gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |