1 maar? Er gaan er sowieso 3 meequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we moeilijk te missen zijn. RBW-jurkjes, vlaggetjes en sowieso 1 hyperactieve knuffelhomo.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
Lieve Joan,
Heel hartelijk dank dat je zoveel tijd hebt uit getrokken om onze vragen te beantwoorden!
Ik wens je namens ons allemaal heel veel succes zondag en je ziet ons vanzelf, wij zijn die grote groep met vlaggetjes en sommigen van ons zijn in het roodwitblauw
Go get them!
Foolish games vind ik nog steeds haar tofste optredenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
Joan heeft laten weten het erg leuk te vinden dat het songfestival zo leeft op FOK! in ESF en komt dinsdagavond 21 februari vanaf circa 20.00 uur met ons kletsen "tot de vragen op zijn!"
Ik denk dat ze onderweg isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik hoop maar dat Joan deel 2 kan vinden
En anders bel je.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Joan wilde vast nog een vraag quoten en loopt dan vast in het dichte topic
Heb het gedmd, dus denk dat het wel aankomt
Greys! Kan jij misschien helpen? Want quoten vanuit dichte topics is een hoop gedoe als je niet de goede knopjes hebt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:10 schreef JoanFranka het volgende:
Sorry ik kon niet meer quoten omdat het topic dicht was! Ik ga even kijken hoe dat dan nu werkt haha
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:10 schreef JoanFranka het volgende:
Sorry ik kon niet meer quoten omdat het topic dicht was! Ik ga even kijken hoe dat dan nu werkt haha
Misschien is dat wel even handig jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:11 schreef Pheno het volgende:
Of Greys kopieert alle vragen even, omdat ze zo wild is met vlaggetjes.
Zullen we maar zorgen voor een voorraadje pennen? Want zij zijn vast niet de enigen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
Pheno wilde nog graag weten wat je van pinguins vindt
En iBenny en Ingetje79 en Muis006 wilden weten of je hun vlaggetje kunt/wilt signeren zondag.
Of stiftenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we maar zorgen voor een voorraadje pennen? Want zij zijn vast niet de enigen.
Spoilerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:18 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Joan heeft pas nog foto's van haar 2 katjes op twitter geplaatst!
3 poesies?quote:
Wat leuk dat je al een uur lang zegt dat we gaan stoppen!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
Joan is weer even verhuisd naar haar andere computer
Als het goed is komt ze zo weer.
Maar we gaan er even netjes een eind aan breien, dus nogmaals heel hartelijk dank Joan dat je zoveel tijd voor ons hebt genomen! Heel fijne avond nog en tot zondag!![]()
We zullen hard voor je juichen en op je stemmen!
Ja maar nu echtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wat leuk dat je al een uur lang zegt dat we gaan stoppen!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nou Pheno, dat wordt stemmen zondagquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Wooeeeeizzzzzzzzzquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:33 schreef JoanFranka het volgende:
En zondag signeer ik met alle plezier vlaggetjes hahaa
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:33 schreef JoanFranka het volgende:
You have my vote nowquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik verheug me er nu nog meer op om je daar te zien!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:33 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Hi Miranda ik vond het erg leuk, bedankt voor het uitnodigen! Het lukt mij niet meer om een afsluitbericht te sturen omdat mn pc helemaal tript kun jij dit namens mij sturen? Dankjewel!
Lieve mensen van het FOK! forum, bedankt voor al jullie vragen, ik heb mij erg vermaakt! Ik hoop dat ik ondanks mijn slome reacties (ik moet een nieuwe pc aanschaffen) toch veel van jullie vragen heb beantwoord
Bedankt voor jullie enthousiastme en tot zondag!![]()
![]()
+1quote:
Dat is wel heel erg zieligquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:12 schreef UltraR het volgende:
Aw, ik hebt dit gemist.![]()
Nou heb ik niet kunnen vragen wat ze van m'n avatar vind die ik al anderhalf jaar heb...
Ik zie dit nu pas, wat leukquote:
Wat voor mij heel belangrijk was, was toen we de korte fragmentjes hadden gehoord van een 10-15 seconden, haar fragmentje de ENIGE was van de zes die ik na een paar dagen nog kon 'zingen'. Bleef meteen hangenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas, wat leuk, aardige meid, ik hoop dat ze wint (als het tenminste een leuk liedje is, zo ben ik dan ook wel weer
).
Ik vind het gewoon plaatsvervangend jammerquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:12 schreef UltraR het volgende:
Nou heb ik niet kunnen vragen wat ze van m'n avatar vind die ik al anderhalf jaar heb...
Ik heb haar een linkje naar je post gestuurd, dus ik denk dat ze het nog wel gaat zienquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:12 schreef UltraR het volgende:
Het is niet mijn favoriete liedje, omdat het mijn genre niet is, maar qua persoon zou ik haar de winst wel gunnen. Eigenlijk heeft John het wel leuk opgezet zo met duels, houdt het spannend om te kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas, wat leuk, aardige meid, ik hoop dat ze wint (als het tenminste een leuk liedje is, zo ben ik dan ook wel weer
).
Dat ja. Nou kan ik me die van Raf ook wel voor de geest halen, maar dan meer uit ergernis.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat voor mij heel belangrijk was, was toen we de korte fragmentjes hadden gehoord van een 10-15 seconden, haar fragmentje de ENIGE was van de zes die ik na een paar dagen nog kon 'zingen'. Bleef meteen hangen
Dat vind ik ook wel leuk, dat er nog geen hele nummers te horen zijn, ik ben al lang vergeten wat de rest doet, al hoorde ik wel het leuke stukje van Raffaella bij Carlo en Irene, maar dat is best nietszeggend, die paar seconden. Ben heel benieuwdquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb met opzet nog niets beluisterd, dan kan ik lekker objectief gaan kijken/luisteren volgende week.
Heel veel valt er ook niet te luisteren, vind ik. Paar fragmentjes van niks, kan je helemaal niks van zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb met opzet nog niets beluisterd, dan kan ik lekker objectief gaan kijken/luisteren volgende week.
quote:Hoi Miranda kun jij dit sturen?
Lieve UltraR ik vind het super leuk dat je mij als avatar hebt! Jammer dat je het hebt gemist maar misschien zien we elkaar zondag?
Liefs Joan
Ik denk dat ze het voorlopig wel druk genoeg heeft, zo'n reisje ESF geeft een bomvolle agendaquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar we zien haar niet meer op FOK! dus...
Nou, dat wordt zeker nog anderhalf jaar dezelfde avatar dus.quote:
Zelfde vraag hier. Op eurovision.tv staat geen uitzending gepland en op de TROS- site kan ik er ook niets over vindenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:37 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou, dat wordt zeker nog anderhalf jaar dezelfde avatar dus.![]()
Aangezien ik momenteel in Engeland woon gaat zondag hem niet worden.Nu we het daar toch over hebben. Iemand een idee waar ik een goede livestream zou kunnen vinden van de uitzending?
Andere jaren zat op de uitzendingen vanaf de site een geoblock. Hopelijk zijn ze dit jaar verstandigquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Via live.songfestival.nl zal het te volgen zijn zondag
Zal er nog even een mailtje over sturen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Andere jaren zat op de uitzendingen vanaf de site een geoblock. Hopelijk zijn ze dit jaar verstandig
Mijn dank is groot!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal er nog even een mailtje over sturen!
Gisteren stond dat nog niet bij upcomming events, maar voorgaande jaren was dat inderdaad daar te zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef grazz het volgende:
Op escnation las ik dat er op eurovision.tv sowieso een stream beschikbaar zal zijn
Top! En bedankt voor het vragenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:40 schreef Greys het volgende:
Knut en Ultra, de TROS heeft teruggemaild dat er GEEN geoblock op zal zitten dit jaar.
Op hun stream krijg je het gehele songfestival en behind the scenes materiaal en kennelijk kan je dat dit jaar wel vanuit het buitenland bekijken.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Top! En bedankt voor het vragen
Of juist een tipi erachter waar de trommelaarsters uitkomen!quote:
Die stem van Europa kwam gewoon van mensen die al eeuwen in Nederland wonen hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 22:37 schreef Sakit-Gede het volgende:
Een ieder die opgelet heeft is het al opgevallen dat de stem van Europa duidelijk was: Joan was un laatste keus; ze zal de finale dus niet halen.
Matig liedtje, lelijke stem, vreselijke act.
Dat dus.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die stem van Europa kwam gewoon van mensen die al eeuwen in Nederland wonen hoor
Wat een toffe buitenlandse reacties zitten er tussenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef Rob310 het volgende:
Eindelijk eens een act/liedje wat goed is.
Beste NSF sinds jaren maar het liedje van Joan was het enige wat me ook echt wat deed, ik ben fan![]()
Ook nu al internationale erkenning voor Joan: http://www.escforums.com/(...)an-You-and-Me/page65
Heb haar al berichtje gestuurd (met linkje van de fp reportage van Sieg en de opmerking dat we het tof vonden dat ze ons spotte en handkusje deed naar de FOK!kers en de vraag of ze voor Bakoe nog eens bij ons langs komtquote:Op maandag 27 februari 2012 10:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ze komt toch nog wel eens langs hier? Zorg jij daarvoor, Greys?
Dat zou wel heel tof zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb haar al berichtje gestuurd (met linkje van de fp reportage van Sieg en de opmerking dat we het tof vonden dat ze ons spotte en handkusje deed naar de FOK!kers en de vraag of ze voor Bakoe nog eens bij ons langs komt).
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
Joan staat op een in de iTunes topzoveel
Ze lijkt wel ouder vind ik.quote:
Ik ook niet... dit was primaquote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook dat er niks veranderd wordt... de gimmick is leuk en begrijpelijk als je de tekst hoort en de staging met de jeugdfoto's ziet
Mag van mij ook wel idd. Of alleen die tooi op houden, dat vind ik echt zo'n gaaf ding hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 09:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Op esctoday.com lees ik veel verschillende reacties maar heel veel mensen vinden het liedje leuk. Alleen is wel de outfit een punt van discussie en volgens velen doet het afbreuk aan het liedje.
Persoonlijk zou ik het ook wel meer in een folk-setting willen zien dan een indianensetting. Meer Flor de lis (portugal 2009) oid.
Maar ik ben zo blij dat Joan door is.
De gimmick is leuk, maar wat mij betreft wat over de top. Doe dan in ieder geval die tooi weg en doe dan zo'n zo'n indianenhaarband in, met een paar veertjes. Dat zou al iets normaler zijn. Ik lees dat vooral daar de meeste kritiek op is.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook dat er niks veranderd wordt... de gimmick is leuk en begrijpelijk als je de tekst hoort en de staging met de jeugdfoto's ziet
Dit zou op zich wel kunnenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
De gimmick is leuk, maar wat mij betreft wat over de top. Doe dan in ieder geval die tooi weg en doe dan zo'n zo'n indianenhaarband in, met een paar veertjes. Dat zou al iets normaler zijn. Ik lees dat vooral daar de meeste kritiek op is.
quote:Verder is het nummer prima. Nog iets aan werken ook, zodat het nog wat beter uit de verf komt, maar absoluut niet teveel zodat je het nummer verkracht.
quote:Joan Franka vond jurycommentaar niet interessant
Joan Franka vond het niveau van de jury van het Nationaal Songfestival enigszins tegenvallen. Dat zei de winnares van het muziekfestijn maandag op Q-music. De zangeres had weinig aan hun kritiek. “Nee, niet echt. Haha. Er was veel te doen over mijn tooi, met alle grapjes. Ik snap het wel, het is natuurlijk een show en zij willen er wat leuks van maken. Ik was wel heel blij met wat ik aan had. Ik sta er echt compleet achter. Het is een artistieke uiting. Als men dat niet kan waarderen, dan niet.”
Van de drie finalisten zette de jury Franka op de laatste plek, maar de kijker koos massaal voor haar. “Ik ben nog steeds verbaasd. Ik stond op de derde plek bij de jury en dacht: nou, oké. En uiteindelijk heb ik gewoon gewonnen. Ik kan het niet geloven“, vult ze aan op Radio 538.
In mei reist ze af naar het Eurovisie in Azerbeidzjan. “Ik vind het gewoon heel erg leuk dat ik naar het Eurovisie kan met een nummer dat door mezelf is geschreven en waar ik zelf achtersta. Dat ik zag dat er zo veel voor is gestemd, doet me wel heel erg goed.”
Franka weet nog niet hoe ze er straks bij staat op het Eurovisie. “Ik vind het wel leuk om mijn act anders te doen. Ik heb gisteravond de act drie keer hetzelfde gedaan. Ik weet het eerlijk gezegd nog niet. Daar wil ik nog over nadenken.”
Er keken zondag 2,3 miljoen mensen naar het Nationaal Songfestival.
Jaquote:Op maandag 27 februari 2012 17:11 schreef Goodbye het volgende:
Ah wat lief!![]()
Ze werd gisteren ook alle kanten opgeduwd
Dat weet zequote:Op maandag 27 februari 2012 17:19 schreef Barbaaf het volgende:
Wat leuk! Maar ze heeft toch nog steeds een werkend Fok!account? Weet ze dat ze daar nog steeds mee kan posten? En dat ze ook welkom is na het ESF, zelfs als ze het niet wint?
daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ze
En dit was even heel snel tussen de bedrijven door via FB chat. Want reken maar dat ze nu van links naar rechts gesleurd wordt en overal moet komen opdraven de komende dagen en weken.
Ze mag ook gewoon komen nachtbaggeren hoorquote:Ik ga vragen of ze voor Bakoe nog een keer vragen wil komen beantwoorden!
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
Ze mag ook gewoon komen nachtbaggeren hoor
Oops wel niet mijn zender ...quote:Op maandag 27 februari 2012 17:37 schreef Karina het volgende:
Straks bij Omroep Max op NL2 een item over Joan, o.a. over de outfit
quote:Looking like one of the more oddball moments from The Sonny and Cher Show, Joan sang the indie/folk singalong in a mahoosive Native American headdress and was joined on stage by some backing musicians when the whole production moved up a notch. It got them cheering in the studio and this is just the sort of simple, loveable song that will get an arena reaching as one for a glo-stick to wave with rhythmic abandon.
It was France for a while, now it's the Netherlands sat confidently atop my 2012 Top 10. It'll take a fair bit of shifting as well.
Voorspellende gaven!quote:
Herman heeft het vaak ook wel bij het rechte eind...quote:Goed gevoel bij Joan Franka op Eurovisie Songfestival
Het Nationaal Songfestival heeft – zoals verwacht – verdeelde meningen opgeleverd. En dat was al duidelijk op de avond zelf. De buitenlandse adviescommissie zette zijn geld in op Raffaëla, de vakjury hoorde het meeste in Pearl Jozefzoon maar het stemmend publiek liet zich inpakken door het lieve folkliedje van Joan Franka. Met een overweldigende meerderheid zelfs, zodat Joan Franka uiteindelijk wordt afgevaardigd naar Baku in Azerbeidzjan voor het Eurovisie Songfestival. Hoera!
Haar liedje You and Me was namelijk meteen al één van mijn favorieten, samen met die van Raffaëla. Het viel me dan ook zwaar dat deze twee dames het tegen elkaar op moesten nemen in een duel. Maar Joan had uiteindelijk de gunst van de kijker. Ze is dicht bij zichzelf gebleven – we kennen haar nog uit The Voice of Holland achter de akoestische gitaar – al was de indianentooi misschien iets te veel van het goede.
En als er de komende weken nog wordt geschaafd aan het liedje, zou ik zeker het wat zwakke begin nog eens onder de loep nemen. Maar in essentie is het eenvoudige maar zeker doeltreffende refrein een sterke troef in Nederlandse handen. Ik heb een heel goed gevoel bij Joan Franka voor Nederland!
Er is wel iemand die Raf de beste van de avond vondquote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Herman heeft het vaak ook wel bij het rechte eind...
De reacties onder het bericht zijn ook wel lovend.
quote:Wat een vreselijk liedje, wordt helemaal niets, ze zag er ook niet uit. Kim de Boer was het beste en qua stem Raffaella, ze zag er sexy en pikant uit, we moeten niet altijd zo truttig doen! Raffealla is goed en apart met een super stem, alleen het liedje de tekst was niet goed voor haar, vooral het refrein, heel jammer.
Hehe, ALS ze besluit om de tooi niet te dragen hoop ik dat ze er ongv zo uit zal zien:quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef Jojoke het volgende:
Indianentooi af, hippieband om en gaan met die banaan.
Ik houd me in en ga niet luisteren van te vorenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef Greys het volgende:
Alle landen uit de halve finale van Joan, wanneer er meer bekend worden houden we het bij en kunnen we gaan strepen van wie we het vast wel winnen
Finale ja of nee? De nummers in de halve finale van Joan
Idd. Tenzij Joan voor een heel ander outfit gaat.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Heel belangrijk om dit in Baku dus goed en duidelijk op de LED-wall in beeld te brengen.
Ja, 't gaat niet uit je kop.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:18 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb nog steeds 't liedje van Joan in m'n kop, het blijft hangen.
Maar dat deed sieneke ook hè
Niet willen zeggen wie zijn andere favoriet wasquote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef grazz het volgende:
Hier het filmpje waarin opperhoofd John aan het woord is:
Ja en precies DAT moet dus in het groot op het LED schermquote:
Dit was nu dus te klein tijdens het NSF, het viel amper op. Veel mensen hebben het niet eens gezien, zelfs mensen die in de zaal zatenquote:
da's nog eens vakmanschap!quote:
Geweldig!!!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Laten we dan weer een draaiorgel meenemen
quote:
teveel lichaamsbedekkingquote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Hehe, ALS ze besluit om de tooi niet te dragen hoop ik dat ze er ongv zo uit zal zien:
[ afbeelding ]
Past gewoon super bij haar en het soort nummer
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
He Dirk, wat een konteklapper dijenkletser![]()
Ijzersterk? Nou... Het liedje van Tim was ook echt te zwak. Niet NSF-waardig in mijn ogen. Het liedje van Raffaela was te simpel en het lied van Pearl bleef niet hangen (ik kan met de beste wil van de wereld niet meer verzinnen hoe het ook alweer ging). Het liedje van Ivan voldeed wel aan mijn kwaliteitseisen, dat zat gedegen in elkaar, maar ik denk niet dat het ook echt hoog had kunnen scoren op het ESF, daarvoor was het te veilig en te gemiddeld. Dus ja, Joan de terechte winnaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:58 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Met dit liedje kan Nederland zich onderscheiden van de andere bijdrages. Het was een ijzersterk Nationaal songfestival. Op het liedje van Kim de Boer na waren het allemaal toppers. Ik denk dat we de goede keuze gemaakt hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:43 schreef Steve het volgende:
[..].
Dit moet echt véél prominenter in beeld. Dan snap je tenminste de tooi van Joan zelf ook.
Ik krijg van het liedje ook zo'n nostalgisch ik ben op jij, jij ook op mij?-verliefderig gevoel. Van toen meisjes nog leuk waren..
![]()
[..].
Dit moet echt véél prominenter in beeld. Dan snap je tenminste de tooi van Joan zelf ook.
Ik krijg van het liedje ook zo'n nostalgisch ik ben op jij, jij ook op mij?-verliefderig gevoel. Van toen meisjes nog leuk waren..
.
Ja leuk, ik las het op haar Facebook!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
vanmorgen was Joan hier..http://www.koffietijd.nl/uncategorized/2012/02/joan-franka/
[..].
.
Ja hoor, daar staan we, hossend wel welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.manbijthond.nl(...)yseerd-door-indianen
Op 2,20
Ja maar dat is geen eerlijke vergelijking, want Sieneke heeft gewoon meer de volkssmaak van Mariannequote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:55 schreef Greys het volgende:
Sieneke was ook lief, maar Joan is net wat pittiger, wat meer een eigen wil enzo
Die had zich nooit als aankleedpop van Marianne Weber laten gebruiken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:55 schreef Greys het volgende:
Sieneke was ook lief, maar Joan is net wat pittiger, wat meer een eigen wil enzo
Die had zich nooit als aankleedpop van Marianne Weber laten gebruiken.
Sieneke is een schatje idd hoor!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen eerlijke vergelijking, want Sieneke heeft gewoon meer de volkssmaak van Marianne
Joan houdt er ook niet van. Sieneke is net als Marianne uit dezelfde muziekhoek. En Joan is net een paar jaar ouder
Sieneke vond ik zo leuk toen
Ik denk dat Sieneke nu al veel meer durft, en vergeet niet dat iemand van 17 niet hetzelfde als 22 is. Sieneke moest nog 18 worden, Joan is over een maand 22.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Sieneke is een schatje idd hoor!
Ik denk alleen dat die zich iets meer liet welgevallen toen en dat Joan dat niet zo heel snel zal doen.
Maar ik denk wel dat John de Mol zich er enorm mee gaat en blijft bemoeien, met haar act, zo zag ik in het filmpje. Hoop toch echt wel dat ze zelf er ook nog iets over in te brengen blijft houden.
Ik had het geschreven kunnen hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben echt zo blij dat Joan het geworden is!Ik was al fan van haar voor dit NSF, dus dat zij Nederland gaat vertegenwoordigen vind ik echt fantastisch! Haar liedje vond ik ook echt verreweg het beste. Tim was echt niet opgevallen, Pearl had een 13-uit-een-dozijn nummer, Rafaella was veel te simpel en gewoon 'net-niet', Kim was boring. Alleen Ivan vond ik nog een prima alternatief, maar toch denk ik dat het ook niet op zou zijn gevallen.
Dit nummer van Joan is heerlijk vrolijk en het valt op. Niet alleen het liedje, maar ook Joan haar stem herken je uit duizenden. Bovendien zijn er in de tweede halve finale (en over het algemeen) nog geen folk/country liedjes, dus daarmee valt ze al op. Bovendien is het een love-it-or-hate-it liedje; het heeft duidelijk een idee en een richting. Niet zoals bij de 3JS die niet wisten of ze Tom Dice na wilden doen of swingend op het podium wilden staan en er uiteindelijk maar een hele foute combinatie van hadden gemaakt.
Over het indianenthema: ik vind het thema op zich heel leuk. Zeker in combinatie met de filmpjes op de LED wand (die ik nauwelijks kon zien tijdens de uitzending; bij het ESF moeten die echt duidelijker in beeld, al is het alleen maar om het indianen-gebeuren te begrijpen) en al die gezellige vuurkorfjes: ik kreeg er echt een heerlijk ongestoord zomers kind-gevoel ervan. Wel mag die tooi van mij wat kleiner en/of subtieler. Niet dat ik er heel erg op tegen ben, maar ik ben bang dat buitenlanders onze act nu als een soort gimmick/grap gaan zien, terwijl het dat juist helemaal niet is. Ik ben bang dat ze zo niet opmerken hoe leuk het liedje eigenlijk is.
Verder heb ik me vreselijk gestoord aan het einde met het commentaar van Carlo Boszhard en van RafaellaIk ben niet zo anti-Rafaella als de meesten van jullie, maar ik ga het bijna worden door dat commentaar.
Ja top! Prachtige indianenfoto ook als je opent!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk dat Joan haar site zo lekker snel geupdate is, daar hou ik zo vanLekker up-to-date
Volgens mij niet, maar er staat wel dit:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja top! Prachtige indianenfoto ook als je opent!
Is er ook een optie om naar Engels te switchen? Zou wel slim zijn als ze dat nog deden
Geen idee wat er allemaal weg is, of dat het enkel om de layout gaat.quote:* Vanwege extreme drukte is deze site tijdelijk eenvoudiger weergegeven dan normaal
Edsilia is ook leuk!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:40 schreef TheVulture het volgende:
Joan, het is echt de meest sympathieke kandidaat die we hebben gehad denk ik
Bril-Fucking-jantquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:05 schreef grazz het volgende:
Kijk eens wat ik heb gevonden lol
[ afbeelding ]
De studioversie heeft wel een beter afstemming van de tweede stem. Die vond ik live best heel aanwezig.quote:
Ik vond Edsilia leuk, de laatste jaren niet meer.quote:
Yip Thanx!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.facebook.com/groups/380444451966427/
Werkt dit zo?
Op 2.20 ook een dansende Gb en Catquote:
Lolquote:
Zegquote:
Wij dansen overal! Zonder hoofd, maar met jurkjes.quote:
Braafquote:
Ja, typisch he!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij dansen overal! Zonder hoofd, maar met jurkjes.![]()
En dan kan JdM de vlaggetjes verbieden maar het is wel erg toevallig dat de publieksshots (naast de familie en vrienden) alleen maar van fok!kers zijn.Misschien toch gezellig?
Die waren leuk!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Braaf![]()
We zijn wel een stuk minder uitbundig dan die mensen naast ons.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest 2 x kijken, maar ik zag de onmiskenbare movezz van Cat en Gb ook
Praat me d'r niet vanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef Cat22 het volgende:
En toch is zo'n synthetisch jurkje best unforgiving als je veel goddelijk lijf hebt. Zoals ik.
Jij en jouw twee goddelijke punten.quote:
Hallo, er werd mij nog corrigerend ondergoed aangeraden die dagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij en jouw twee goddelijke punten.Niet piepen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hallo, er werd mij nog corrigerend ondergoed aangeraden die dag![]()
Heb je dat niet meegekregen? True storyquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef forzaudinese het volgende:
Weet iemand of er een Herhaling op TV komt van het songfestival?Vorig jaar was er op zaterdag middag een herharling dacht ik...
Mijn lift naar het NSFquote:
Deze komt een heel eind volgens mij. Alleen nog gaten.quote:I was five
You were three
We were dancing in the street
And you looked just like an angel
You looked up a side the sky
Saw the birds and wondered why
They could fly
away, so high.
In the morning I would wake
and my heart just couldn't wait
To play in your backyard.
In the evening I would go
Telling you I love you so
and I couldn't wait to see you again.
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
that everybody knows about
You and me
but i dont really care for
If I can sing that everybody knows
About us
We grew up
...
Thanking God up above
That we could be together forever.
We would never say goodbye
Cause we promised, you and I
But our love couldn't hide no time.
And I see you walking by
and my parents wondered why
We don`t play around anymore
Such a shame we have no time
They were wrong, we were right
I still love you
And in my mind
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
You and me
About us
So i'm lying in bed
....
Thinking about it all
and how it ends sometimes.
Was it wrong or right
or was i given up.
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
You and me
About
You and me
About us
Was dat die die zei dat ze huisdieren en mensen niet uit kon staan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn lift naar het NSFMaar ze bedoelde het niet zo als het overkwam
en dat jurkje zat wel écht te strak
![]()
Wat leuk!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef Stranger het volgende:
Ik heb het de uitzending zondag niet gezien hoorde het nummer vandaag zonder introductie voor het eerst op de radio en moet zeggen halverwege had ik zoiets van 'wat een leuk, vrolijk liedje, van wie zou het zijn?'
Misschien komt het omdat het wel een beetje een jaren-60 feel heeft, daar hou ik wel van.
Voor het eerst in ongeveer 10 jaar inzendingen dat we een liedje insturen dat ik uit mezelf eens op zou zetten.
Ik vind het ook wel soort van lollig dat wij nooit doorgaan, wat we ook sturen. Het heeft ook wel iets.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zou mij wel enorm verbazen, maar ik hoop er wel op en denk ook dat het mogelijk is dit jaar. Alleen durf ik, afgaande op de laatste jaren, nergens meer van uit te gaan.
1e t/m 9e plaats kan ze ingeloot worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
Het enige dat we nog weten is dat ze in de 1e helft van de 2e halve finale moet, toch?
Kan dus ook nog zijn dat ze pas als 10e of 11e moet, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |