quote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eh... even een misschien dom vraagje over het wedden als dat mag hier ?![]()
Dus de eerst volgende keer dat je kan wedden is op de eerste halve finale dinsdag 22 mei ?
En komt er dan ook, of is er al een topic van alle liedjes die dan in die finale komen?
Ohquote:
Het Sloveense topic is er al een hele tijd, alleen het nummer is pas gisteren bekend geworden en staat daarom nog niet in A-Z. Heb het nummer al wel in het eigen topic geplaatst.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Als er eentje niet in ons A-Z overzicht staat (zie sticky topics ESF), gooi dat alsjeblieft ff in FB dan
Soms missen we er eentje
Gezien, A-Z bijgewerkt en TT daar aangepast, thanks!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het Sloveense topic is er al een hele tijd, alleen het nummer is pas gisteren bekend geworden en staat daarom nog niet in A-Z. Heb het nummer al wel in het eigen topic geplaatst.
Dat refrein is vrij slap, hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat er tot nu toe staat vind ik Turkije en Noorwegen de leukste, maar ik ben benieuwd naar
de rest
herstel...
deze is de leukste tot nu toe !
Daar gaat Joan het vet tegen af leggen ben ik bang![]()
Ja, ik zit nu Joan te luisteren die had ik sinds gisteren niet meer gehoord, en net even overgeslagen,quote:Op maandag 27 februari 2012 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat refrein is vrij slap, hoor.
Ik denk dat Slovenie en Kroatie zeker doorgaan. Turkije vind ik helemaal niets. Als ik alle liedjes in de OP hoor, vind ik Joan nog geeneens zo gek. Ze heeft wel echt wat anders dan de rest.
True.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef komrad het volgende:
tsja het maakt eigenlijk niet zo veel uit zo lang als bepaalde landen ongeacht het liedje op elkaar stemmen.
ik gun iedereen zijn/haar plezier maar het is niet meer dan een hoop politiek correct gedrag/vriendjespolitiek icm slechte liedjes, matige zanger(es)s(en) en een paar idioten. Als je daar doorheen kijkt is het vermakelijk want een slechte parodie. Als je het serieus neemt kom je tot de conclusie dat er elders veel betere liedjes gemaakt worden en veel betere vocalisten zijn(in elk genre).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
True.
Maar de vakjury is ook weer terug
Kan voor een groot deel met je eens zijn, maar de laatste paar jaren was het qua winnaars absoluut geen Oostblokfeestje meer. Noorwegen won, Duitsland won, Italië werd prachtig tweede vorig jaar met dat jazzy nummer van die pianist, Tom Dice uit België werd 6e, Turkije en Armenië kwamen ineens niet meer door de halve finale...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:15 schreef komrad het volgende:
[..]
ik gun iedereen zijn/haar plezier maar het is niet meer dan een hoop politiek correct gedrag/vriendjespolitiek icm slechte liedjes, matige zanger(es)s(en) en een paar idioten. Als je daar doorheen kijkt is het vermakelijk want een slechte parodie. Als je het serieus neemt kom je tot de conclusie dat er elders veel betere liedjes gemaakt worden en veel betere vocalisten zijn(in elk genre).
Laat ik voorop stellen dat ik geen problemen heb met het songsfestival, veel mensen beleven er plezier aan (er is blijkbaar behoefte aanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan voor een groot deel met je eens zijn, maar de laatste paar jaren was het qua winnaars absoluut geen Oostblokfeestje meer. Noorwegen won, Duitsland won, Italië werd prachtig tweede vorig jaar met dat jazzy nummer van die pianist, Tom Dice uit België werd 6e, Turkije en Armenië kwamen ineens niet meer door de halve finale...
Dus het is nog lang niet zoals het zijn moet, dat ben ik helemaal met je eensMaar sinds de vakjury terug is, is het al wel een stukkie beter.
Pestherrie.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat er tot nu toe staat vind ik Turkije en Noorwegen de leukste, maar ik ben benieuwd naar
de rest
herstel...
Doet me denken aan deze...........quote:Op maandag 27 februari 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
de rest
herstel...
Turkije vind ik niks. De rest is ook allemaal been there, done thatquote:Op maandag 27 februari 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
de rest
herstel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |