Duurt ff bij Unibetquote:
@ 15 toch ook nog? Feli!quote:
quote:
Twaalfquote:
210¤quote:Op zondag 26 februari 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Twaalf
Was niet op tijd.
APK gaat tientje vanaf die ik op Raffa had gezet.
Nee, ik had niks gezien en ik had tussen Joan en die negert gaan zitten twijfelenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef APK het volgende:
Volgens mij was iedereen het hier redelijk met elkaar eens dat het tussen Raffaëla en Joan zou gaan toch?
Was dikke value dan
Welke?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, ik had niks gezien en ik had tussen Joan en die negert gaan zitten twijfelen
Lang leve Griekenlandquote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dacht eerst zo'n 110 euro te hebben gewonnen, maar het is zelfs 1300 SEK. Is tegenwoordig toch ook alweer 147euro
Ah, het was een 'hij'quote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben zijn naam alweer vergeten
Ja die kalequote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, het was een 'hij'
That narrows it down
Ow.... het wordt steeds ingewikkelderquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:27 schreef Greys het volgende:
FANN, je kunt straks bv ook wedden (als de volgorde van de loting is geweest geloof ik pas, dus als je weet of Joan bv als 1e moet zingen of als 6e en wie er verder na wie moet) op "Wie eindigt er hoger, Spanje of België?"
Dus maar 2 landen. En dan ga je de liedjes luisteren en kan je wedden op wie jij denkt dat er van die 2 het hoogst gaat eindigen
Je hoeft dus niet perse de complete volgorde te voorspellen
Ja APK liet het weer eens afwetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:00 schreef Greys het volgende:
Dat maakt het juist makkelijkerZal je wel zien straks.
APK geeft hoop ik wel een gil zodra er dat soort weddenschappen mogelijk zijn en dan doen we het wel samen anders, helpen we je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |