Duurt ff bij Unibetquote:
@ 15 toch ook nog? Feli!quote:
quote:
Twaalfquote:
210¤quote:Op zondag 26 februari 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Twaalf
Was niet op tijd.
APK gaat tientje vanaf die ik op Raffa had gezet.
Nee, ik had niks gezien en ik had tussen Joan en die negert gaan zitten twijfelenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef APK het volgende:
Volgens mij was iedereen het hier redelijk met elkaar eens dat het tussen Raffaëla en Joan zou gaan toch?
Was dikke value dan
Welke?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, ik had niks gezien en ik had tussen Joan en die negert gaan zitten twijfelen
Lang leve Griekenlandquote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dacht eerst zo'n 110 euro te hebben gewonnen, maar het is zelfs 1300 SEK. Is tegenwoordig toch ook alweer 147euro
Ah, het was een 'hij'quote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben zijn naam alweer vergeten
Ja die kalequote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, het was een 'hij'
That narrows it down
Ow.... het wordt steeds ingewikkelderquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:27 schreef Greys het volgende:
FANN, je kunt straks bv ook wedden (als de volgorde van de loting is geweest geloof ik pas, dus als je weet of Joan bv als 1e moet zingen of als 6e en wie er verder na wie moet) op "Wie eindigt er hoger, Spanje of België?"
Dus maar 2 landen. En dan ga je de liedjes luisteren en kan je wedden op wie jij denkt dat er van die 2 het hoogst gaat eindigen
Je hoeft dus niet perse de complete volgorde te voorspellen
Ja APK liet het weer eens afwetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:00 schreef Greys het volgende:
Dat maakt het juist makkelijkerZal je wel zien straks.
APK geeft hoop ik wel een gil zodra er dat soort weddenschappen mogelijk zijn en dan doen we het wel samen anders, helpen we je wel
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Er bestaat toch ook zoiets als inzetten op combinaties van landen die doorgaan?
500 EUR op het spel zetten om 65 EUR te winnen? dat zou ik dus niet doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef MisterO het volgende:
@ APK
Rusland to final @1.15
Als ik daar nou 500e op knal, win ik 65 euro. Dit is toch gewoon een sure bet. Of zou jij dit niet doen
Ja maar als je 99% zeker weet dat ze doorgaan...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
500 EUR op het spel zetten om 65 EUR te winnen? dat zou ik dus niet doen
Kon net ook niet vinden... bij bwin welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef Greys het volgende:
Heeft Unibet nou nog geen enkele eurovisie weddenschap?
Of zoek ik verkeerd? Ik wil alleen via hen wedden eigenlijk, geen idee waarom maar die ene keer per jaar dat ik wed doe ik het graag op dezelfde website
Een 'sure bet' bestaat niet, tenzij je op beide uitkomsten inzet bij verschillende bookmakers waarbij de uitkomst onafhankelijk van het resultaat winst oplevertquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef MisterO het volgende:
@ APK
Rusland to final @1.15
Als ik daar nou 500e op knal, win ik 65 euro. Dit is toch gewoon een sure bet. Of zou jij dit niet doen
Tja er zijn niet echt meer 100% zekerheidjes... dat zag je vorig jaar wel aan Armenie en Turkije... als die jury's die omaatjes niet pruimen ben je al weg...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja maar als je 99% zeker weet dat ze doorgaan...
Ach, ik ga het toch niet doen hoor
Ik zie alleen dit:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef Greys het volgende:
Heeft Unibet nou nog geen enkele eurovisie weddenschap?
Of zoek ik verkeerd? Ik wil alleen via hen wedden eigenlijk, geen idee waarom maar die ene keer per jaar dat ik wed doe ik het graag op dezelfde website
Wel netjesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
Niet schattig, dom!
Ik moet ook eerst nadenken en dan pas op invoeren drukken
Ik heb door op Joan op het NSF te wedden 210 eu gewonnen dus nu is het gevaar dat ik dan denk dat ik het kan![]()
Je krijgt hetzelfde -15ct per euro voor de bookie, maar dat had je al door volgens mijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
Dus voor Finland, of ze nou wel of niet in de finale komen, krijg je precies het zelfde?![]()
Dus als je op ja en nee hetzelfde bedrag zet zit je sowieso goed? Of begrijp ik het nou niet?
EDIT: nee, dus. Dom.
Hier staan nog extra weddenschappen:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef MisterO het volgende:
Hier zie je de grootste goksites met hun eurovision bets
http://www.oddschecker.com/specials/tv/eurovision/winner
Nou, deze van mij was toch aardig onnozelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Je krijgt hetzelfde -15ct per euro voor de bookie, maar dat had je al door volgens mij
En geen vraag is dom in dit topic, toch?
Als je weer zo'n sterk gevoel hebt is het misschien een optie om naar [insert land] top 5 of top 3 te zoekenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef Greys het volgende:
Och, vorig jaar met het Eurovisie faalde ik weer aan alle kanten, ik trap in de 'wat ik heel goed vind zal wel winnen' valWant de rest van Europa is het nooit met mij eens.
Hoewel ik op Italië gewed had dat ie zou winnen, die werd uiteindelijk 2e, dus bijjjjjjjna
Gaat goed toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, deze van mij was toch aardig onnozel![]()
Maar ik wacht nog wel even tot Unibet wat meer wedmogelijkheden heeft qua Eurovisie.
Da's de enige site die ik snap met mijn minimale ervaring nog
Goeiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Als je weer zo'n sterk gevoel hebt is het misschien een optie om naar [insert land] top 5 of top 3 te zoeken![]()
Dan is de opbrengst weliswaar lager, maar win je wel iets
Neeeee ik ga echt geen 200+ euro vergokken, dat durf en wil ik niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed toch?
Als je niet alle winst dit jaar in gaat zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |