dit, ze zijn ook wel heel gewoon met camera's.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:45 schreef Roberta_J het volgende:
3 fotomodellen en een nerd die iemand hebben gered?
Het kwam gestaged op mij over...
Misschien een sociaal experiment
Of misschien ben ik para
Dat.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:32 schreef Tommeke het volgende:
Hoemberto moet hem iets meer uit laten praten. Indrukwekkend verhaal, om maar een understatement te gebruiken.
Die heeft ie gedrogeerd met mdma johquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:25 schreef Nizno het volgende:
Wel leuk dat hij zo'n succes heeft bij die oude dames.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:39 schreef iBenny het volgende:
Do. Gaat ze weer janken?
Ja 1.2/1
Nee 12.0/1
net niet zo lekker kort en pittig als de vrouw er naastquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef vencodark het volgende:
Do lijkt 46 met dit afgrijselijke kapsel.
Het is echt vethipquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:37 schreef vencodark het volgende:
Do lijkt 46 met dit afgrijselijke kapsel.
Denk dat Do de zogenaamde Leco-look heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
net niet zo lekker kort en pittig als de vrouw er naast
Jammer dat die Leco al die vrouwen zo weet te verpestenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat Do de zogenaamde Leco-look heeft.
Terwijl ze vroeger toch best een babe was.
Armins deel voegde sowieso geen zak toe in dat stukje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd de DJ's die op play drukken en dan voor lul staan.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Armins deel voegde sowieso geen zak toe in dat stukje.
Wel leuk hoor bakken met geld verdienen door melodietjes uit een laptop te toveren deze op te slaan, live met 1 muisklik ter gehoren brengen en daarbij een beetje met je handjes in de lucht zwaaien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Koptelefoon op terwijl hij niks doet.
Ja zo werkt het dus niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:38 schreef Vatta het volgende:
[..]
Wel leuk hoor bakken met geld verdienen door melodietjes uit een laptop te toveren deze op te slaan, live met 1 muisklik ter gehoren brengen en daarbij een beetje met je handjes in de lucht zwaaien.
Vraag het even aan Luuk op twitter @luukquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:36 schreef iBenny het volgende:
Waarom is Sofie van den Enk niet meer rood?
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:36 schreef Max23 het volgende:
Dit was wel een hit van Rochelle trouwens
quote:
ik schrok idd toen het in beeld kwam..quote:
Pino 2.0quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vraag het even aan Luuk op twitter @luuk
[..]
[..]
[..]
ik schrok idd toen het in beeld kwam..
je bent zelf een Pino 2.0!quote: