Heul niet, ik heb zelfs de pagina opgeslagen op de laptop (quote:Op maandag 27 februari 2012 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Grees heeft helemaal nog niet gereageerd, en Gb ook niet![]()
En mij DM is ook keihard genegeerd
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben al 6 vrienden kwijt door dat grapje.
Ik vind het leukquote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
Oh, sorry aan sommigen van jullie hier![]()
Ik werd toegevoegd aan een 'Laat Joan Franka haar tooi houden' group op FB. En daar kon je dan zelf weer mensen voor uitnodigen. Ik dacht dat je dan zelf nog ja of nee moest zeggen, maar kennelijk ben je dan ook direct al toegevoegd
Je kunt de groep ook weer verlatenHet is mijn groep helemaal niet maar het klonk wel lollig.
Het hele festival?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:22 schreef TwyLight het volgende:
Deze poll gaat niet of jullie het een leuk liedje vinden maar of we er daadwerkelijk kans mee maken om te winnen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, hoe kom ik daar nu bij?Dan was het vast Steve of zo.
In ieder geval iemand die in de buurt van mij zat.
Kom op zeg. Wat een misplaatste poll. Laten we na 7 jaar falen nu om te beginnen gewoon ontzettend blij zijn als we de finale halen. En dat zie ik voor het eerst in jaren wel weer gebeuren met dit nummer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:22 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens
Poll: Dit jaar maken we wél kans om te winnen
• Ja
• Nee
[ afbeelding ]
Nou, ik ben eerlijk gezegd wel weer eens aan winne toe!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kom op zeg. Wat een misplaatste poll. Laten we na 7 jaar falen nu om te beginnen gewoon ontzettend blij zijn als we de finale halen. En dat zie ik voor het eerst in jaren wel weer gebeuren met dit nummer.
En nu realistisch naar het nummer en de geschiedenis kijken. We doen net als voorgaande jaren gewoon weer voor spek en bonen mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kom op zeg. Wat een misplaatste poll. Laten we na 7 jaar falen nu om te beginnen gewoon ontzettend blij zijn als we de finale halen. En dat zie ik voor het eerst in jaren wel weer gebeuren met dit nummer.
Niet!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zag dat ene gifje van het vorige topic bij Man bijt Hond
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:55 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerlijk gezegd wel weer eens aan winne toe!![]()
![]()
![]()
Welnee joh, gewoon jezelf onderdompelen in de songfestivalgekte, kan jou het schelenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:56 schreef TwyLight het volgende:
één keer ESF in mijn AT vind ik wel genoeg
Whutwhut?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zag dat ene gifje van het vorige topic bij Man bijt Hond
Haha nou ik vind het anders best elegantquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:50 schreef Greys het volgende:
Oh dear... daar waar wij zo elegant () staan te hossen
Dirkh appte ook al dat ie me zag op RTL ergens ofzo
Ing de mijne, die gaat met twéé handen!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Cat is mijn favoriete zwaaiende persoon in dat fragmentje denk ik![]()
.
Ik ging he-le-maal los jonguhquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ing de mijne, die gaat met twéé handen!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik had trouwens zowel Tombo als Greys pal voor me staan. Dacht nog heel even dat mijn linkertiet in beeld was, maar dat is volgens mij MB.
Daar gaat mijn televisie carriere
Dat kan heul niet, je moet helemaal langs Tombo en Greys kijken en dat lukt niet in die korte tijd hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat was het eerste wat me opviel; die tiet idd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |