Ik deed niet anders daar, dus het zou maar zo kunnenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je staat op het punt om de robot dance te doen
Zie je wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik deed niet anders daar, dus het zou maar zo kunnen
Logisch, rechts was De Deur!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rechts staat iedereen opgepropt bij elkaar en hoe meer je naar links gaat hoe meer ruimte er was.![]()
Ik pies haast in mijn broekquote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben blij, het enige lichaamsdeel wat van mij op de foto staat is mijn goede oog.
ITEEJERT BEDANKT VOOR HET STEMMEN OP JOAN!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks gaat ie daar met z'n cake gooien
Gelukkig stond dat ook niet op de foto!quote:
Wat een vreselijke fotoquote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de hele ploeg bij elkaar. Op de fotograaf Paddestoeltje na.
Volgens mij was je toen je rebirth ervaring in geuren en kleuren aan het vertellen. Maar het kan ook zijn dat je toen vertelde hoe de hamburger van LaPlace was gevallen.quote:
Of het inparkeren in het fanvak.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij was je toen je rebirth ervaring in geuren en kleuren aan het vertellen. Maar het kan ook zijn dat je toen vertelde hoe de hamburger van LaPlace was gevallen.
Als je een beeeetje had opgelet Dirk, dan had je gezien dat ik een broodje met eiersalade had en een smoothiequote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij was je toen je rebirth ervaring in geuren en kleuren aan het vertellen. Maar het kan ook zijn dat je toen vertelde hoe de hamburger van LaPlace was gevallen.
Een smoothie met whiskeysaus?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je een beeeetje had opgelet Dirk, dan had je gezien dat ik een broodje met eiersalade had en een smoothie![]()
En whiskeysaus op m'n neus en shirt, dankzij Tombo
Maes (?) vroeg wie Oognip was. En toen heb ik het op de makkelijke manier uitgelegd:quote:Op maandag 27 februari 2012 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je een beeeetje had opgelet Dirk, dan had je gezien dat ik een broodje met eiersalade had en een smoothie![]()
En whiskeysaus op m'n neus en shirt, dankzij Tombo
Erik had voor mij een smoothie gehaald.quote:
Maes kent mij en Tombo toch wel, dan is het toch logisch dat Oognip de andere wasquote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maes (?) vroeg wie Oognip was. En toen heb ik het op de makkelijke manier uitgelegd:
'Zie je die drie dames aan het eind van de tafel? Die in het oranje jurrekie en die twee anderen? Nou, die ene die niet continue tettert, dat is Oognip!'
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef tombolafan het volgende:
ja doei, maes kent ons gewoon dus had je gewoon kunnen zeggen dat ze naast ons zat
GITAquote:Op maandag 27 februari 2012 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maes kent mij en Tombo toch wel, dan is het toch logisch dat Oognip de andere was
Inderdaad ja, hoe kom ik daar nu bij?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef tombolafan het volgende:
ja doei, maes kent ons gewoon dus had je gewoon kunnen zeggen dat ze naast ons zat
Vertel je nog het verhaal dat jij en Erik samen naar de wc gingen? En ook samen weer terug kwamen, giechelend! Niet eens de moeite nemen om het te verbergen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Erik had voor mij een smoothie gehaald.Een gele.
En die was lekkah.
quote:
Dan heb je het nog lang volgehoudenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Oké, ik doe het niet zo best op 4 uur slaap.Slapen!
Ga je dan eindelijk streeploos door het leven straks?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit op den mac want mn laptop is naar de reparateur
En de garantie liep tot morgenMaar nu gaan ze hem eerst naar de reparateur sturen en daarna krijg ik pas de papieren voor de verzekering dus ik ga ze maar wel alvast mailen dat er het een en ander gebeurt, anders heb ik straks alsnog pech
Wie weet!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je dan eindelijk streeploos door het leven straks?
Omdat dat niet mocht, iets met geen laptopquote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie weet!
Waarom antwoord er niemand op mn pm?
Ik heb geen PM.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie weet!
Waarom antwoord er niemand op mn pm?
Cosma en Cosmoquote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef MisterO het volgende:
Zijn er geen nieuwe affaires ontstaan tijdens de meet?
Ik vond haar echt het leukstequote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
ITEEJERT BEDANKT VOOR HET STEMMEN OP JOAN!
Ik heb teruggelezen
En het is ook nog een beetje een FOK!sterquote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik vond haar echt het leukste
De enige originele.
Heb de tyfus gesmst op het laatst
Maar ze heet Joan.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik vond haar echt het leukste
De enige originele.
Heb de tyfus gesmst op het laatst
geen 100, maar wel IETS!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat dat niet mocht, iets met geen laptop
Grees heeft helemaal nog niet gereageerd, en Gb ook nietquote:
Ben al 6 vrienden kwijt door dat grapje.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
Oh, sorry aan sommigen van jullie hier![]()
Ik werd toegevoegd aan een 'Laat Joan Franka haar tooi houden' group op FB. En daar kon je dan zelf weer mensen voor uitnodigen. Ik dacht dat je dan zelf nog ja of nee moest zeggen, maar kennelijk ben je dan ook direct al toegevoegd
Je kunt de groep ook weer verlatenHet is mijn groep helemaal niet maar het klonk wel lollig.
Nietesquote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben al 6 vrienden kwijt door dat grapje.
Ik wil ook DM of PM.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Grees heeft helemaal nog niet gereageerd, en Gb ook niet![]()
En mij DM is ook keihard genegeerd
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Ik wacht op het persbericht van de Tros: Fout gemaakt bij telling stemmen Nationaal Songfestival. De tyfus heeft gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |