Jaaa dat bedoelde ik ook, dat jij dat was en ik dat zo grappig vondquote:Op maandag 27 februari 2012 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar dat was ik ook. Stomverbaasd zo van: 'waar ben ik nu beland dan
'
Wat zie jij jong uitquote:Op maandag 27 februari 2012 12:58 schreef Steve het volgende:
Ik wilde me niet aan het nummeren wagen in de angst mensen om te wisselen ofzo..
.
Vonne d'r achterhoofd staat er opquote:Op maandag 27 februari 2012 13:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ole staat er niet op ..en Yvonne ook niet.
Mikequote:
Mikey de Poetser bestaat nietquote:Op maandag 27 februari 2012 14:00 schreef Greys het volgende:
Bwahahaha
Heb je hem al gevonden op FB??
Mike!quote:
En goeed met Glassex.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mike. Best nog een knappe kerel
. En hij is al bekend met op z'n knietjes zitten
.
WTFquote:
Ons applaus voor de poetserquote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mike. Best nog een knappe kerel
. En hij is al bekend met op z'n knietjes zitten
.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:00 schreef Greys het volgende:
Bwahahaha
Heb je hem al gevonden op FB??
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:05 schreef Steve het volgende:
http://www.facebook.com/MikePoetser
Mike Poetser.!
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:00 schreef Greys het volgende:
Hier ook nog even! Voor jullie, van Joan!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:00 schreef Greys het volgende:
Hier ook nog even! Voor jullie, van Joan!
[ afbeelding ]
Hij post ook steeds waar hij moet poetsen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:41 schreef Greys het volgende:
En die Jaco (publieksfluffer) ook maar gillen en foto's posten op Mike zijn FB wall
Zou Mike daar zelf wel eens kijken?![]()
[ afbeelding ]
Idd, die steelt de showquote:
quote:
quote:
Ik vind je er ook leuk op staanquote:Op maandag 27 februari 2012 18:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik wou dat ik dat kon zeggen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen![]()
[ afbeelding ]
Dabedoelik.quote:
Rechts staat iedereen opgepropt bij elkaar en hoe meer je naar links gaat hoe meer ruimte er was.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
De groepsfoto in de hal![]()
Wat een zootje ongeregeld, geweldig.
En wat sta ik leuk Annie Met D'r Tassie te spelen daar achter
Ik ben blij, het enige lichaamsdeel wat van mij op de foto staat is mijn goede oog.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het wel ontnuchterend om te lezen dat zelfs mensen die niets mankeren, tig opmerkingen hebben over hoe ze op de foto staan.
Gbee je staat er leuk op
WTF sta ik daar te doenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de hele ploeg bij elkaar. Op de fotograaf Paddestoeltje na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |