Dan heb je het nog lang volgehoudenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Oké, ik doe het niet zo best op 4 uur slaap.Slapen!
Ga je dan eindelijk streeploos door het leven straks?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit op den mac want mn laptop is naar de reparateur
En de garantie liep tot morgenMaar nu gaan ze hem eerst naar de reparateur sturen en daarna krijg ik pas de papieren voor de verzekering dus ik ga ze maar wel alvast mailen dat er het een en ander gebeurt, anders heb ik straks alsnog pech
Wie weet!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je dan eindelijk streeploos door het leven straks?
Omdat dat niet mocht, iets met geen laptopquote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie weet!
Waarom antwoord er niemand op mn pm?
Ik heb geen PM.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie weet!
Waarom antwoord er niemand op mn pm?
Cosma en Cosmoquote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef MisterO het volgende:
Zijn er geen nieuwe affaires ontstaan tijdens de meet?
Ik vond haar echt het leukstequote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
ITEEJERT BEDANKT VOOR HET STEMMEN OP JOAN!
Ik heb teruggelezen
En het is ook nog een beetje een FOK!sterquote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik vond haar echt het leukste
De enige originele.
Heb de tyfus gesmst op het laatst
Maar ze heet Joan.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik vond haar echt het leukste
De enige originele.
Heb de tyfus gesmst op het laatst
geen 100, maar wel IETS!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat dat niet mocht, iets met geen laptop
Grees heeft helemaal nog niet gereageerd, en Gb ook nietquote:
Ben al 6 vrienden kwijt door dat grapje.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
Oh, sorry aan sommigen van jullie hier![]()
Ik werd toegevoegd aan een 'Laat Joan Franka haar tooi houden' group op FB. En daar kon je dan zelf weer mensen voor uitnodigen. Ik dacht dat je dan zelf nog ja of nee moest zeggen, maar kennelijk ben je dan ook direct al toegevoegd
Je kunt de groep ook weer verlatenHet is mijn groep helemaal niet maar het klonk wel lollig.
Nietesquote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben al 6 vrienden kwijt door dat grapje.
Ik wil ook DM of PM.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Grees heeft helemaal nog niet gereageerd, en Gb ook niet![]()
En mij DM is ook keihard genegeerd
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Ik wacht op het persbericht van de Tros: Fout gemaakt bij telling stemmen Nationaal Songfestival. De tyfus heeft gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |