SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Marathons moet je ook niet dansen, volgende keer gewoon lopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was/ben echt helemaal kapot, goede 6 uur nuchter wederom een marathon gedanst
Ik zit die lijst even door te kijken, maar er zijn weinig films uit de 60's die ik goed beoordeeld heb eigenlijk. Dan eerder nog 40's en 50's als het toch oudere films moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Best Movies of the 60s - IMDb
Best leuk soms, die oude films.
Ging meer om het verhaal, minder om de effecten
En als er toch effecten zijn, heb je nog wat te lachen ook.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Marathons moet je ook niet dansen, volgende keer gewoon lopen.
Heeft ook wel watquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit die lijst even door te kijken, maar er zijn weinig films uit de 60's die ik goed beoordeeld heb eigenlijk. Dan eerder nog 40's en 50's als het toch oudere films moeten zijn.
Kan je de eTickets niet downloaden als je ze geopend hebt? Zijn vaak PDF dus zou wel een download icoontje moeten zijn (eventueel verborgen, even met de muis ergens boven in het beeld zien of hij tevoorschijn komt).quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zou een bevestigingsmail met de eTickets krijgen van Ticketweb, maar heb nog steeds niets ontvangen.![]()
De eTickets kon ik net wel openen op mijn account na de betaalbevestiging, maar weet niet of ik daar later ook nog bijkan. Nu durf ik dat scherm niet weg te klikken.
Printscreen ervan maken? Of kan je het niet openen? Neem aan dat het draait om de QR code, dus als je die er op hebt: klaar is keesquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zou een bevestigingsmail met de eTickets krijgen van Ticketweb, maar heb nog steeds niets ontvangen.![]()
De eTickets kon ik net wel openen op mijn account na de betaalbevestiging, maar weet niet of ik daar later ook nog bijkan. Nu durf ik dat scherm niet weg te klikken.
Daar betaal je toch echt fors meer voor?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan je de eTickets niet downloaden als je ze geopend hebt? Zijn vaak PDF dus zou wel een download icoontje moeten zijn (eventueel verborgen, even met de muis ergens boven in het beeld zien of hij tevoorschijn komt).
Van Ilse in Carré kreeg ik ze nog ouderwets per post, heeft ook wel wat
Er is wel een download icoontje, maar dan krijg ik een apart scherm waar ze instaan. Volgens mij geen optie om ze op te slaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan je de eTickets niet downloaden als je ze geopend hebt? Zijn vaak PDF dus zou wel een download icoontje moeten zijn (eventueel verborgen, even met de muis ergens boven in het beeld zien of hij tevoorschijn komt).
Hm ja, dat kan best vervelend zijn. Vooral in een tent waar het een beetje tochtig is.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga dus echt gewoon los, dat ook mijn shirt echt helemaal doorweekt wordt enzo
Hoezo zou je later niet meer in je account kunnen dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
Menu van de browser heeft ook optie om een pagina te printen als pdf (meestal richting Google drive)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is wel een download icoontje, maar dan krijg ik een apart scherm waar ze instaan. Volgens mij geen optie om ze op te slaan.
Maar goed, ik wacht nog even en klik tussentijds het scherm niet weg. Als ik later op de dag nog steeds niets hebt ontvangen, neem ik wel contact op met Ticketweb. Ik heb gelukkig wel een Order Number.
Karlquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:45 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, voor mensen die van Ricky Gervais houden; kennen jullie ook An Idiot Abroad? (Ja is inmiddels alweer best oud hoor). Karl Pilkington is echt een GOD.
Als het een download icoon is kan je ze gewoon opslaan op je eigen bureaublad ofzo. Moet ergens zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is wel een download icoontje, maar dan krijg ik een apart scherm waar ze instaan. Volgens mij geen optie om ze op te slaan.
Maar goed, ik wacht nog even en klik tussentijds het scherm niet weg. Als ik later op de dag nog steeds niets hebt ontvangen, neem ik wel contact op met Ticketweb. Ik heb gelukkig wel een Order Number.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:49 schreef Cee het volgende:
[..]
KarlEcht, tranen met tuiten gelachen om die gast.
En als je CTRL + S indrukt? (universele toetscombinatie voor "opslaan")quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was de melkweg, dus niet tochtig, maar dat onderkoeld zal geen issue zijn. Ik heb enkele pauze momenten maar ga echt altijd hard.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm ja, dat kan best vervelend zijn. Vooral in een tent waar het een beetje tochtig is.
Beste is dan toch om voor de zekerheid alles wat doorweekt is uit te trekken voor je onderkoeld raakt.
Beter om daar geen risico's mee te nemen.
En ook geen 1000 uur lang.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:47 schreef MaGNeT het volgende:
Titanic (1953) - IMDb
Zonder Selien de Jong
Ja, vooral als het snel een stormloopconcert is.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:49 schreef Guanabana het volgende:
Online tickets bestellen is altijd een zenuwslopende bezigheid ja.
Allemaal feromonen jonguh, feromonen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
Maar zo'n bezweet shirt is niet handig als je denkt even iemand op de dansvloer te versieren(wat ik overigens nooit doe, maar toch)
Oh in mijn account kan ik natuurlijk wel; ik ben alleen bang dat ik via mijn account later niet meer bij de tickets kan als ik het bevestigingsschermpje van mijn order wegklik.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo zou je later niet meer in je account kunnen dan?
En als je dat echt niet vertrouwt dan ff screenshot. Maar komt goed hoor, zelfs als je ze niet per mail krijgt kan je vast gewoon inloggen in je account en tickets daar vinden.
Thanks, even kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Menu van de browser heeft ook optie om een pagina te printen als pdf (meestal richting Google drive)
Volgens mij zijn het fearomonen bij mijquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Allemaal feromonen jonguh, feromonen.
(grote kans dat ze gillend wegloopt idd)
Oh hebbes! Heb hem gevonden!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het een download icoon is kan je ze gewoon opslaan op je eigen bureaublad ofzo. Moet ergens zitten.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh hebbes! Heb hem gevonden!Nu opgeslagen op mijn pc.
Het was bij dit concert de standaard optie. Bij Glennis (Whitney Tribute) in Ahoy ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar betaal je toch echt fors meer voor?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het fearomonen bij mij
Nog een reden om alles wat doorweekt is uit te doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
Maar zo'n bezweet shirt is niet handig als je denkt even iemand op de dansvloer te versieren(wat ik overigens nooit doe, maar toch)
Ik dacht even dat ik advies van Dave zat te lezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog een reden om alles wat doorweekt is uit te doen.
Alhoewel, iemand proberen te versieren terwijl je je staat uit te kleden geeft misschien ook een verkeerd signaal.![]()
Er zijn wel tenten waar dat je kansen meteen vergroot, maar ik gok dat de melkweg niet zo'n tent is.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh hebbes! Heb hem gevonden!Nu opgeslagen op mijn pc.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik advies van Dave zat te lezen.
Ah, ok, typisch. Ik print tickets echt nooit meer uit ook, altijd via m'n telefoon laten zienquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het was bij dit concert de standaard optie. Bij Glennis (Whitney Tribute) in Ahoy ook.
Wel leuk ook, zo'n origineel ticket om te bewaren ipv een afdrukje op een A4.
Oh ja, dat kan ookquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ok, typisch. Ik print tickets echt nooit meer uit ook, altijd via m'n telefoon laten zien
Ik ben niet echt enorm zeker genoeg van mijn eigen lichaam om in m'n blote bast te gaan ravenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog een reden om alles wat doorweekt is uit te doen.
Alhoewel, iemand proberen te versieren terwijl je je staat uit te kleden geeft misschien ook een verkeerd signaal.![]()
Er zijn wel tenten waar dat je kansen meteen vergroot, maar ik gok dat de melkweg niet zo'n tent is.![]()
Daarom zou ik op een bepaald moment ook niet op mijn telefoon gaan zittenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook
Maar lijkt me zo lullig als ik 2:45u in de auto zit, uur in de rij sta en dan niet binnen kom omdat m’n telefoon er mee gekapt is
Andersom lukt wel: afdruk zoek, telefoon als back-up
#leavenothingtochance
Soms staat er ook op dat je hem geprint bij je moet hebben. Dan doe ik dat braaf. Ik wil niet hebben dat ik er niet in kom als ze zich daar een keer aan houden en ik 's avonds in een andere stad op zoek moet naar een printerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook
Maar lijkt me zo lullig als ik 2:45u in de auto zit, uur in de rij sta en dan niet binnen kom omdat m’n telefoon er mee gekapt is
#leavenothingtochance
Dat doe ik inderdaad ook altijdquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
#leavenothingtochance
Gewoon NWS/POL even bezoeken voordat je de Ikea binnengaat, dan valt de Ikea alleen maar mee. Wat voor een soort bank/bed ga je doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:20 schreef Cee het volgende:
Vanochtend heerlijk 12km lopen te hardlopen in het zonnetje![]()
En zometeen geheel vrijwillig naar de meubelboulevard om een bank uit te zoeken. Of een bed. Weet nog niet zeker. Ik wil gewoon iets nieuws want al m’n meubels zijn 13 jaar oud en ik ben ze beu. Ik denk dat ik na een middag Ikea ook de mensheid beu ben trouwens.
Willekeurig FvD topic, dan is IKEA daarna een eitjequote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon NWS/POL even bezoeken voordat je de Ikea binnengaat, dan valt de Ikea alleen maar mee. Wat voor een soort bank/bed ga je doen?
Als IKEA een eitje zou zijn, wel graag gebakkenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Willekeurig FvD topic, dan is IKEA daarna een eitje
Ik vind IKEA wel relaxed, halverwege gratis koffie en dan doorrrrrr.
En wij moeten nog afwachten hoe diverse liedjes live worden overgebracht.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nu precies 10 nummers die ik goed/leuk vind, dus precies genoeg voor een top 10
De rest is (middel)matig of mwe.
Ja dat is waar, misschien verandert het sowieso nog omdat ik sommige nummers nu vaak heb geluisterd en anderen nog maar 1 keer. Maar heb nu wel duidelijke favorieten in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:26 schreef ato het volgende:
[..]
En wij moeten nog afwachten hoe diverse liedjes live worden overgebracht.
Succes met de aankoop, maar Ikea op zaterdag is eh.. wel erg druk ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:20 schreef Cee het volgende:
Vanochtend heerlijk 12km lopen te hardlopen in het zonnetje![]()
En zometeen geheel vrijwillig naar de meubelboulevard om een bank uit te zoeken. Of een bed. Weet nog niet zeker. Ik wil gewoon iets nieuws want al m’n meubels zijn 13 jaar oud en ik ben ze beu. Ik denk dat ik na een middag Ikea ook de mensheid beu ben trouwens.
Wat zijn jouw favorieten?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat is waar, misschien verandert het sowieso nog omdat ik sommige nummers nu vaak heb geluisterd en anderen nog maar 1 keer. Maar heb nu wel duidelijke favorieten in ieder geval.
True... Ik ga meestal doordeweeks. Maar als luie ZZP’er kan dat ook..,quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:27 schreef ato het volgende:
[..]
Succes met de aankoop, maar Ikea op zaterdag is eh.. wel erg druk ja.
(Nederland), Italië, IJsland, Zwitserland, Spanje, San Marino, Malta, Australië, Letland, Hongarije, Noord-Macedonië.quote:
NL tussen haakjes?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
(Nederland), Italië, IJsland, Zwitserland, Spanje, San Marino, Malta, Australië, Letland, Hongarije, Noord-Macedonië.
6 daarvan vind ik ook goed, waarvan 4 in mijn top 10.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
(Nederland), Italië, IJsland, Zwitserland, Spanje, San Marino, Malta, Australië, Letland, Hongarije, Noord-Macedonië.
Griekenland.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwequote:
Weet zelf ook niet zo goed wat ik aan moet met Australië. Eerst vond ik het heel leuk, daarna niet meer, en nu weer wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:17 schreef Greys het volgende:
In het OGAE stemmen tot nu toe eindigt Australië bv ook mega laag. Ook wel opvallend. Niet dat ik het zo geweldig vind maar toch..
Bedoelde trouwens België in mijn eigen toplijstjequote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:17 schreef Greys het volgende:
In het OGAE stemmen tot nu toe eindigt Australië bv ook mega laag. Ook wel opvallend. Niet dat ik het zo geweldig vind maar toch..
Van het AD, typischquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nederland is sinds kort een rouwauto met panterprint rijker
Oh ja die was ook zo leuk!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:44 schreef Guanabana het volgende:
Deze is ook heel grappig(En ja, 2018 is zooo 2018, maar wel leuk om alles weer te horen
)
Je hebt weer DMquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
Zo, ik ben weer bij met De Luizenmoeder; had een paar afleveringen gemist
'Maledieve, je lijkt wel een moffenhoer!'
Kort pittig kapsel toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
Zo, ik ben weer bij met De Luizenmoeder; had een paar afleveringen gemist
'Maledieve, je lijkt wel een moffenhoer!'
welke seks?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:24 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen!
Een flinke rauwe rand? Van al die seks?
Juistquote:
Ik zou het echt enorm waarderen als we deze mythe kunnen ontkrachten door vanavond de zoete liefde te bedrijven tot de rook er vanaf komt of één van ons sterft door uitdroging. Gezien mijn jarenlange ervaring met Dave "de dieseltrein" denk ik dat ik het tegenwoordig wel 68uur nonstop volhou als ik nog even wat inkopen kan doen bij de Pabo om de speeltuin wat meer glijbaan te geven.quote:
Ik doe een 'vo voor deze 100.000ste post. Mijn 100.000 was waarschijnlijk gans minder poëtisch dan dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou het echt enorm waarderen als we deze mythe kunnen ontkrachten door vanavond de zoete liefde te bedrijven tot de rook er vanaf komt of één van ons sterft door uitdroging. Gezien mijn jarenlange ervaring met Dave "de dieseltrein" denk ik dat ik het tegenwoordig wel 68uur nonstop volhou als ik nog even wat inkopen kan doen bij de Pabo om de speeltuin wat meer glijbaan te geven.
Je hoeft hier verder niet op te antwoorden, ik weet het antwoord al en ben onderweg.
Groetjes,
100.000
Ps: Griekenland is beter dan Nederland.
Nou doei hehquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:39 schreef Dave het volgende:
Ik werd gewoon genoemd in de 100.000ste van @:Kreator . Mijn werk zit er op.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:36 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:43 schreef Greys het volgende:
Krea z'n 100.000e post heeft ie geplaatst in ESF.
IN ESF, JONGAS.
![]()
*stil*
*mooi*
*armen in de lucht gooit*
De bromance tussen Krea en Dave doet me een beetje denken aan Douwe Bob en Amir.
Je 100.000ste is een quote van mijquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou het echt enorm waarderen als we deze mythe kunnen ontkrachten door vanavond de zoete liefde te bedrijven tot de rook er vanaf komt of één van ons sterft door uitdroging. Gezien mijn jarenlange ervaring met Dave "de dieseltrein" denk ik dat ik het tegenwoordig wel 68uur nonstop volhou als ik nog even wat inkopen kan doen bij de Pabo om de speeltuin wat meer glijbaan te geven.
Je hoeft hier verder niet op te antwoorden, ik weet het antwoord al en ben onderweg.
Groetjes,
100.000
Ps: Griekenland is beter dan Nederland.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:36 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie deze mensen zijn. @Dave, heb ik jou eigen wel eens ontmoet? Dacht het niet, he.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:43 schreef Greys het volgende:
De bromance tussen Krea en Dave doet me een beetje denken aan Douwe Bob en Amir.
Douwe Bob deed voor NL mee aan het songfestival en Amir voor Frankrijk en dat werd de tofste ietwat onverwachte bromance op het ESF everquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet wie deze mensen zijn. @:dave, heb ik jou eigen wel eens ontmoet? Dacht het niet, he.
Groetjes,
100001 de palindroom.
Geen bank / bedquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:17 schreef Cee het volgende:
Net terug van Ikea. 6 kledingrollers en een schoenenrekje gekocht.
Mijn eigen niet, of misschien in je palendroom.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
@:dave, heb ik jou eigen wel eens ontmoet?
Groetjes,
100001 de palindroom.
Cee is heel handig en creatief, die maakt ze zelf van die 6 kledingrollers en het schoenenrekje, en bespaart daarmee dan 456,78 euro!quote:
Ah, zit mss best lekker, zo’n rekje.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Cee is heel handig en creatief, die maakt ze zelf van die 6 kledingrollers en het schoenenrekje, en bespaart daarmee dan 456,78 euro!
Ah! Ja, ik weet niet of Dave in mijn armen past.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe Bob deed voor NL mee aan het songfestival en Amir voor Frankrijk en dat werd de tofste ietwat onverwachte bromance op het ESF ever
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaf 2.10
(Wie heeft de gifjes nog die hier laatst stonden?)
Nog haat gekregen aan de mensheid?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:17 schreef Cee het volgende:
Wielrenner De Greef gereanimeerd na valpartijquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
was net een valpartij bij Ronde v Catalonië, wielrenner greep naar z'n edele delen, pijnlijk
Nee, ik had het meegekregen jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wielrenner De Greef gereanimeerd na valpartij
Ook niet fijn...
Over een paar week weer op de boot naar Borkum met de dames, Healthy Aging Tour.quote:
wielrennen is echt een sport die je gewoon op de buis wilt zien imoquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Over een paar week weer op de boot naar Borkum met de dames, Healthy Aging Tour.
Ze komen hier ook nog door het dorp, andere rit.
Kan ik de foto’s vanuit m’n slaapkamerraam schieten.
Tenzij je met je camera op pad gaatquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wielrennen is echt een sport die je gewoon op de buis wilt zien imo
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar gaan ze toch veel te snel voor?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:17 schreef Cee het volgende:
Een tosti en meloen met parmaham.quote:
Lekkerlekker!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Een tosti en meloen met parmaham.
Want geen zin om te koken en beetje zomers na zo'n heerlijke dag.
Na een zonnige dag wil ik eigenlijk wel elke dag meloen met ham. Of watermeloen met feta.
ik heb dus ook geen zin om te koken... Meloen is wel een goede optie, zo eens kijken of ze dat hebben liggen (vast wel)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Een tosti en meloen met parmaham.
Want geen zin om te koken en beetje zomers na zo'n heerlijke dag.
Na een zonnige dag wil ik eigenlijk wel elke dag meloen met ham. Of watermeloen met feta.
Wat gewokte groente met gember, peper en kip.quote:
oja, ik heb nog cassave liggenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat gewokte groente met gember, peper en kip.
Misschien een handje kroepoek erbij, want lekker.
Is in ieder geval niet goed voor je rug.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah! Ja, ik weet niet of Dave in mijn armen past.
Ik niet, want dat bestond toen nog niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:38 schreef Kreator het volgende:
Minimaal tien procent van alle mensen in Europa zijn in een ikea bed verwekt.
Weet je inmiddels wie het is?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:37 schreef Kreator het volgende:
Hier was het een vegetarische lasagna. Vroeg gegeten want zo wijn drinken. Heb nog lichte kater..
[ afbeelding ]
Meer alcohol helpt altijd goed tegen een katerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:37 schreef Kreator het volgende:
Hier was het een vegetarische lasagna. Vroeg gegeten want zo wijn drinken. Heb nog lichte kater..
[ afbeelding ]
Zingt je schilder nog “I'm still fixing all the cracks”?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:37 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Een liquid dinner is niet per se verkeerd, maar gezien je smileygebruik gok ik niet dat het alcohol is wat je gaat nuttigenquote:
Je kijkt er niet meer echt naar uit na ruim drie weken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een liquid dinner is niet per se verkeerd, maar gezien je smileygebruik gok ik niet dat het alcohol is wat je gaat nuttigen
Cyan zit met zijn kaakquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een liquid dinner is niet per se verkeerd, maar gezien je smileygebruik gok ik niet dat het alcohol is wat je gaat nuttigen
Dat wel, maar op een gegeven moment ben je wel klaar met soep, zuivel, en pureetjes.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Pfff, nog steeds? Wel verschillende smaken?
Dit wist ik nietquote:
Snap ik wel. Heb je van die vieze sapjes om alle vitamientjes binnen te krijgen, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kijkt er niet meer echt naar uit na ruim drie weken.
En alcohol drink ik ook al niet.
Ik ben van de extra drinkvoeding dingetjes af, dus dat scheelt. Alles wordt verder gewoon vakkundig geblenderd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit wist ik niet
[..]
Snap ik wel. Heb je van die vieze sapjes om alle vitamientjes binnen te krijgen, of valt dat mee?
hoe lang moet je nog?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben van de extra drinkvoeding dingetjes af, dus dat scheelt. Alles wordt verder gewoon vakkundig geblenderd.
Minder, minder, minder.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meer alcohol helpt altijd goed tegen een kater
Bij mij werkt dat altijd welquote:
Ik ben in het echt veel omslachtiger dan hier.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik advies van Dave zat te lezen.
Ja die.quote:
Misschien heb ik daar wel mijn ultramannelijke woeste vunzige cowboyhoofd aan overgehoudenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Altijd dronken zijn, dan krijg je nooit een kater.
Waylaoibhin Mah Dmquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar wel mijn ultramannelijke woeste vunzige cowboyhoofd aan overgehouden![]()
Welke dm?quote:
Yepquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke dm?
Of is dit weer een Greyseriaanse typo?
Oh die. Nee. Wilde ze het niet over hebben. Ik weet wel heel veel andere vunzige dingen over haar die ik niet wilde weten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die.
De scharrel van je collega, grapjas.Daar heb je toch mee zitten zuupen?
Ik zat afgelopen zondag met een enorme kater op het terras.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meer alcohol helpt altijd goed tegen een kater
Maar dat had je niet in dit topic hoeven te posten: SEX / Gore seksquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh die. Nee. Wilde ze het niet over hebben. Ik weet wel heel veel andere vunzige dingen over haar die ik niet wilde weten.
#bff's.
Ja, nu weet ik natuurlijk niet op welke vraag je met Yep antwoordquote:
"Welke dm?" kan je volgens mij niet met ja beantwoordenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik natuurlijk niet op welke vraag je met Yep antwoord
beetje cola naar binnen mikken en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen zondag met een enorme kater op het terras.Heb een kwartier ineengedoken op Rotterdam CS gezeten en getwijfeld of ik linea recta terug ging naar Utrecht. Op zich had ik maar 7 bier op over 4 uur maar ik was erg moe en ik heb actief gedanst tijdens het uitgaan. Pats....
Hmmmquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:23 schreef Dave het volgende:
Of om met naatje te spreken:
Ik wil een beurt
“Welke beurt?”
Ja
Misschien kwam ze achter je echte leeftijd en is ze gewoon bang om achter de tralies te belandenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
Over scharrels gesproken, vandaag een gesprek gehad met een fwb, de periode van benefits is nu helaas voorbij (althans, heeft ze aangegeven) en dat vind ik best jammer. In mijn datecrusade is een fwb toch wel fijn om op terug te vallen aangezien ik voortdurend blauwtjes aan het lopen ben...
Jij weet niet wat MaGNeT allemaal kanquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Welke dm?" kan je volgens mij niet met ja beantwoorden
Ik ben al minstens 5 dagen 25 ja!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien kwam ze achter je echte leeftijd en is ze gewoon bang om achter de tralies te belanden
Ik denk dat ie tegenpolen kan aantrekkenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij weet niet wat MaGNeT allemaal kan
Jajaquote:
Dit topic.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar dat had je niet in dit topic hoeven te posten: SEX / Gore seks
Kun je niet maken man!
Misschien ben ik het wel 366 dagen geweest, maar geen zin om dat uit te zoeken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent het 365 dagen geweest, maar daarna ben je niet meer 25
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe Bob deed voor NL mee aan het songfestival en Amir voor Frankrijk en dat werd de tofste ietwat onverwachte bromance op het ESF ever
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaf 2.10
(Wie heeft de gifjes nog die hier laatst stonden?)
Dit was echt voor mij het leukste aan dat hele esf. Het plezier dat Douwe daar had met Amir oa en dat met die bar en dat zingen enzo. Heerlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Nou ben ik ook wel dol op dat liedje (jeugdsentiment), maar het plezier spat er ook af bij Amir
Haha, schijnen? Je had het niet door?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens was ik veel succesvoller geweest als homo dan als hetero, een aantal weken terug ging ik met mijn studievereniging naar de Exit (gaybar in Amsterdam) en daar schijnen minstens 3 mannen versierpogingen te hebben gedaan
Omdat je het zo uitgebreid verdedigd, geloof ik je welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja echt, en ik heb altijd mijn ID bij me, dus ik kan het bewijzen. (tevens kunnen @:yvonne en @:murp dit volgens mij bevestigen, want hen heb ik m'n ID op het terras ook laten zien om aan te tonen dat ik ooit nog jonger was)
Weet ik nog niet, maar ik heb al wel heel netjes de gebakken verleidingen op Utrecht CS weerstaan. Terwijl ik al trek heb! Toch netjes vind ik zo.quote:
En die leuke rel met euh, dinges, met z’n stars uit Israël.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was echt voor mij het leukste aan dat hele esf. Het plezier dat Douwe daar had met Amir oa en dat met die bar en dat zingen enzo. Heerlijk.
Er zijn ook ongebakken verleidingen in Utrechtquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar ik heb al wel heel netjes de gebakken verleidingen op Utrecht CS weerstaan. Terwijl ik al trek heb! Toch netjes vind ik zo.
...alleen heb ik waarschijnlijk nog veel meer trek als ik weer thuis ben. Wat dat betreft lijkt de kans op een lichte salade me klein
Ik moet bijna afscheid nemen van de 25quote:
Hemquote:
Zeg, Greys, ik ben bang dat er een interventie nodig is. Ik heb het idee dat je veel te vaak hier aan het lezen bent, terwijl je drank (met of zonder alcohol) aan het nuttigen bent, terwijl je weet dat de kans dat je het tegen je scherm aanspuugt zeer groot is. Ik zou de cola wegzetten als je een post hier leest.quote:
Ja hoor kind ja *aait*quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet bijna afscheid nemen van de 25Ben ik nu het oudst?
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens was ik veel succesvoller geweest als homo dan als hetero, een aantal weken terug ging ik met mijn studievereniging naar de Exit (gaybar in Amsterdam) en daar schijnen minstens 3 mannen versierpogingen te hebben gedaan
Wat superleukquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:04 schreef Greys het volgende:
Oh en deze...
HEY DOEWUH
DON'T MAKE IT BAD
HEYYY AMIR DON'T BE AFRAID
God wat waren ze leuk samen.
Douwe was echt zo tof dat jaarquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was echt voor mij het leukste aan dat hele esf. Het plezier dat Douwe daar had met Amir oa en dat met die bar en dat zingen enzo. Heerlijk.
Deze Hem is veel te oud. Dus hij is de pineut.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wie is Hem?
[ afbeelding ]
Is dit Hem?
Nee, er zijn wel beelden van me als ik echt helemaal losga op een of ander popliedje in de Sociale Ruimte van mn studieverenigingquote:
Beter autist in de kist dan een feestje gemistquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet door johAutist tot in de kist
Exact.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beter autist in de kist dan een feestje gemist![]()
Krijg ik nu een sticker?quote:
Als u hem niet snapt, nog een keer naar de foto kijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Deze Hem is veel te oud. Dus hij is de pineut.
Fixedquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg, Greys, ik ben bang dat er een interventie nodig is. Ik heb het idee dat je veel te vaak hier aan het lezen bent, terwijl je drank (met of zonder alcohol) aan het nuttigen bent, terwijl je weet dat de kans dat je het tegen je scherm aan over je kruis heen spuugt zeer groot is. Ik zou de cola wegzetten als je een post hier leest.
Jullie doen hem telkens eerder dan de ander. Dat is ook een spannend ideequote:
Dave en Greys schijnen het te wetenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wie is Hem?
[ afbeelding ]
Is dit Hem?
Nog iets wat ik ga Googelenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel beelden van me als ik echt helemaal losga op een of ander popliedje in de Sociale Ruimte van mn studievereniging
Ik denk dat ik in de problemen kom als ik die ga opetenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn ook ongebakken verleidingen in Utrecht
Wel mij erbij noemen he? Credit where it's duequote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Exact.
Ik moet dit eigenlijk gewoon in mijn sig hebben staan
Door het eten van een ijsje?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de problemen kom als ik die ga opeten
IJs is alleen lekker als er een beer achter zitquote:
Dat snap ik. Het is echtquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een foto van gemaaktquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja echt, en ik heb altijd mijn ID bij me, dus ik kan het bewijzen. (tevens kunnen @:yvonne en @:murp dit volgens mij bevestigen, want hen heb ik m'n ID op het terras ook laten zien om aan te tonen dat ik ooit nog jonger was)
Och, niet altijd. Greys zou Waylon doen, ik niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jullie doen hem telkens eerder dan de ander. Dat is ook een spannend idee
Jij weet niet hoe ik ijs eetquote:
quote:
I’m too sexy?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel beelden van me als ik echt helemaal losga op een of ander popliedje in de Sociale Ruimte van mn studievereniging
Ik heb met zijn gegevens inmiddels een bedrijf opgericht en een heftig zakelijk krediet afgesloten. Dus Naat, als er binnenkort een deurwaarder op de stoep staat ontken ik in alle toonaardenquote:
Nee johquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo'n poster om dartpijltjes naartoe te gooien?
De kleur die je zelf het mooist vindt!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, welke kleur zal ik kiezen voor mijn nieuwe BMW?
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel mij erbij noemen he? Credit where it's due
IK STA ERIN!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, probeer dus net mn sig te veranderen, zegt ie dat er teveel tekens zijn. Denk, ok, haal wel wat weg. Nog steeds error. Ik denk: dan maar even kijken of ik gewoon zonder iets te veranderen het erdoor heen krijg: nog steeds teveel tekens... Hoe dan?!
Oh jaaaa. Hovistar.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:37 schreef Dave het volgende:
[..]
En die leuke rel met euh, dinges, met z’n stars uit Israël.
Abbo gehad in het verleden?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, probeer dus net mn sig te veranderen, zegt ie dat er teveel tekens zijn. Denk, ok, haal wel wat weg. Nog steeds error. Ik denk: dan maar even kijken of ik gewoon zonder iets te veranderen het erdoor heen krijg: nog steeds teveel tekens... Hoe dan?!
Echt in een ver, ver verleden en de yvonnekwoot had ik eraan toegevoegd nadat ik al uit de abo wasquote:
Jij hebt helemaal geen sigquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
IK STA ERIN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn eerste keer in iemands sig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is expres, om mysterie te creërenquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
Zo, het gras is weer kort, de lente kan nu echt beginnen![]()
#nogbestwarmLekker bezig. Ik heb nog steeds het onkruid niet opgeruimd in de tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje zoals het begin van dat nieuwe Rammstein nummer dusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is expres, om mysterie te creëren
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
Zo, het gras is weer kort, de lente kan nu echt beginnen![]()
#nogbestwarmNetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moet het ook nodig weer eens gebeuren
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Iedere dag wat doen, je komt er vanzelfquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik heb nog steeds het onkruid niet opgeruimd in de tuin.
Ons naatje is net uit de luiers; gun hem even wat kleutertijdquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Iedere dag wat doen, je komt er vanzelf
De grootste stap is altijd "beginnen"
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Iedere dag wat doen, je komt er vanzelf
De grootste stap is altijd "beginnen"
Exact. Alles ligt nog helemaal open met een lege sigquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beetje zoals het begin van dat nieuwe Rammstein nummer dus
True... al weet ik niet hoor... mannen... denk niet dat wij ooit helemaal volwassen worden. Ik hoop het niet tenminste.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ons naatje is net uit de luiers; gun hem even wat kleutertijd
Valt mee, zo te zien. Een middagje werkquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
makkelijker gezegd dan gedaan, dit is al sinds oktober
Het ziet er voor mij niet zo uit, hoewel dit waarschijnlijk wel het geval is ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Valt mee, zo te zien. Een middagje werk
Val echt mee joh, zo te zien. Prima activiteit als het een beetje lekker weer is.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het ziet er voor mij niet zo uit, hoewel dit waarschijnlijk wel het geval is ja.
Morgenmiddag om 14u ga je naar buiten, groene container mee (als je die hebt), ding volproppen met alles wat er zo in kan. Dan lijkt het al heel anders.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het ziet er voor mij niet zo uit, hoewel dit waarschijnlijk wel het geval is ja.
Help je mee?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Val echt mee joh, zo te zien. Prima activiteit als het een beetje lekker weer is.
Als ik dichterbij had gewoond had ik je zo een lesje tuinieren komen geven.quote:
Die heb ik dus niet. Zou dingen gemakkelijker maken, maar je hebt hier alleen van die stortvuilnisbakken. Groenafval moet op een bepaalde manier bij grofvuil gezet worden, of je moet op een donderdag een mailtje sturen dat je het ergens neerlegt en dan komen ze het vrijdag ophalen, maar dan moet je het wel tussen een bepaald tijdframe neerleggen...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Morgenmiddag om 14u ga je naar buiten, groene container mee (als je die hebt), ding volproppen met alles wat er zo in kan. Dan lijkt het al heel anders.
Dan volgende week onkruid wieden en de week daarop even het stoepje als de zon schijnt.
Ben je voor koningsdag klaar.
Of je smokkelt af en toe wat in de vuilnisbakquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Zou dingen gemakkelijker maken, maar je hebt hier alleen van die stortvuilnisbakken. Groenafval moet op een bepaalde manier bij grofvuil gezet worden, of je moet op een donderdag een mailtje sturen dat je het ergens neerlegt en dan komen ze het vrijdag ophalen, maar dan moet je het wel tussen een bepaald tijdframe neerleggen...
Plastic en papier/karton verzamel ik in een shopper, de prullenbakken zijn op de route richting de appie, dus als ik naar de appie moet (zoals vandaag eigenlijk), dan neem ik zo'n shopper mee en leeg ik die op weg naar de appie. Restafval is een kwestie van prullenbak is vol wanneer die vol isquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of je smokkelt af en toe wat in de vuilnisbak
Hier een losse bak voor papier, groente-, fruit- en tuinaval en "sortibak" voor overig afval.
Papier 1x per maand, overige bakken om-en-om iedere week. Dus dat is best te doen.
M'n zus woont in Leeuwarden op een flat met 2 kids. Daar is zo'n ondergrondse vuilcontainer maar er staat altijd meer rondom dan dat er ingegooid wordt volgens mijquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Plastic en papier/karton verzamel ik in een shopper, de prullenbakken zijn op de route richting de appie, dus als ik naar de appie moet (zoals vandaag eigenlijk), dan neem ik zo'n shopper mee en leeg ik die op weg naar de appie. Restafval is een kwestie van prullenbak is vol wanneer die vol is
Oh, dat is hier ook zo hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
M'n zus woont in Leeuwarden op een flat met 2 kids. Daar is zo'n ondergrondse vuilcontainer maar er staat altijd meer rondom dan dat er ingegooid wordt volgens mij
Kan ook komen omdat een bankstel er niet zo goed in past
Way back when ik aan het leren was voor mijn autotheorie vond ik het zó belachelijk dat je bejaarden moet voorlaten bij het oversteken, ook wanneer ze niet bij een zebrapad proberen over te steken. Die bejaarden hebben alle tijdquote:
Ik heb precies hetzelfde, maar dan omgekeerd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:39 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vind steden leuk om heen te gaan, een dag, misschien 2, helemaal als er een IKEA is.
Maar zou toch niet willen ruilen met het wonen in een doarpke
Ik snap ook niet waarom zo veel volksstammen per se in Amsterdam willen wonen. Het grootste deel van je tijd kom je je eigen buurt niet uit en als je een beetje ver buiten het centrum zit ben je zo drie kwartier met de tram verder. Trein van Utrecht Centraal naar Amsterdam Centraal doet er minder lang overquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:39 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vind steden leuk om heen te gaan, een dag, misschien 2, helemaal als er een IKEA is.
Maar zou toch niet willen ruilen met het wonen in een doarpke
Ik móet en zal dit jaar een kruisbes van eigen struik eten. Ik zag in de ene een paar blommetjes!quote:
Dan moeten jullie maar niet van woning ruilenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, maar dan omgekeerd.
Dat heb zelfs ik nog niet bereikt!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
IK STA ERIN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn eerste keer in iemands sig!
Je kan tegenwoordig lieveheersbeestjes per internet bestellen en in je tuin uitzettenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik móet en zal dit jaar een kruisbes van eigen struik eten. Ik zag in de ene een paar blommetjes!
Nu nog zorgen dat de bladluizen dit jaar wegblijven. HAATTTTTTTT aan bladluizen.
Misschien wel voor een dag, of 2quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan moeten jullie maar niet van woning ruilen