Ik denk dat ie tegenpolen kan aantrekkenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij weet niet wat MaGNeT allemaal kan
Jajaquote:
Dit topic.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar dat had je niet in dit topic hoeven te posten: SEX / Gore seks
Kun je niet maken man!
Misschien ben ik het wel 366 dagen geweest, maar geen zin om dat uit te zoeken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent het 365 dagen geweest, maar daarna ben je niet meer 25
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe Bob deed voor NL mee aan het songfestival en Amir voor Frankrijk en dat werd de tofste ietwat onverwachte bromance op het ESF ever
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaf 2.10
(Wie heeft de gifjes nog die hier laatst stonden?)
Dit was echt voor mij het leukste aan dat hele esf. Het plezier dat Douwe daar had met Amir oa en dat met die bar en dat zingen enzo. Heerlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Nou ben ik ook wel dol op dat liedje (jeugdsentiment), maar het plezier spat er ook af bij Amir
Haha, schijnen? Je had het niet door?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens was ik veel succesvoller geweest als homo dan als hetero, een aantal weken terug ging ik met mijn studievereniging naar de Exit (gaybar in Amsterdam) en daar schijnen minstens 3 mannen versierpogingen te hebben gedaan
Omdat je het zo uitgebreid verdedigd, geloof ik je welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja echt, en ik heb altijd mijn ID bij me, dus ik kan het bewijzen. (tevens kunnen @:yvonne en @:murp dit volgens mij bevestigen, want hen heb ik m'n ID op het terras ook laten zien om aan te tonen dat ik ooit nog jonger was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |