Laten we het wel serieus houden, dit is een serieus topique.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met mijn rechterhand gefapt, dat voelde als vreemdgaan.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:00 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Toen ik wanhopig was, het eens gedaan met een minder knappe meid om het maar even netjes te zeggen
kutvocht over je voeten bedoel je?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:51 schreef Tribble het volgende:
Ik heb iemand een keer laten klaarkomen over mijn voeten.
Leek me geil met mijn fetish, was het niet.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
kutvocht over je voeten bedoel je?
Italiaanse chick die voor je valt en dan afwijzenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:11 schreef Aiciu het volgende:
Was een keer met zo'n wijf in Napels. Dus even geld gehaald, dus nodigde haar uit naar binnen en wil geld pakken uit mijn slaapkamer. Pakt ze me ineens op mijn bekBeetje naïef van mij maar ja, dus toen heb ik haar geneukt omdat ik haar niet wilde kwetsen
![]()
Later nog wel contact mee gehouden als vrienden maar toen ze een relatie wilde maar gezegd dat ik haar als vriendin zag.
Ik heb wel betere gehad.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Italiaanse chick die voor je valt en dan afwijzen
TS begint toch meestal?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is de meest gore/ranzige seks die je ooit hebt gehad?
Dat je erna dacht van "gadverdamme wat heb ik nu gedaan"
Dus t vieste van jou is dat je geilt op vieze verhalen van anderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nog nooit gesekst jong, zo'n vies mannetje ben ik niet.
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus t vieste van jou is dat je geilt op vieze verhalen van anderen.
Ik neem aan dat ze je een pak rammel heeft gegeven? In het plassertje?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:58 schreef Embraer89 het volgende:
Met mijn piemeltje in het plassertje van een mevrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |