quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:36 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie deze mensen zijn. @Dave, heb ik jou eigen wel eens ontmoet? Dacht het niet, he.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:43 schreef Greys het volgende:
De bromance tussen Krea en Dave doet me een beetje denken aan Douwe Bob en Amir.
Douwe Bob deed voor NL mee aan het songfestival en Amir voor Frankrijk en dat werd de tofste ietwat onverwachte bromance op het ESF everquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet wie deze mensen zijn. @:dave, heb ik jou eigen wel eens ontmoet? Dacht het niet, he.
Groetjes,
100001 de palindroom.
Geen bank / bedquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:17 schreef Cee het volgende:
Net terug van Ikea. 6 kledingrollers en een schoenenrekje gekocht.
Mijn eigen niet, of misschien in je palendroom.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
@:dave, heb ik jou eigen wel eens ontmoet?
Groetjes,
100001 de palindroom.
Cee is heel handig en creatief, die maakt ze zelf van die 6 kledingrollers en het schoenenrekje, en bespaart daarmee dan 456,78 euro!quote:
Ah, zit mss best lekker, zo’n rekje.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Cee is heel handig en creatief, die maakt ze zelf van die 6 kledingrollers en het schoenenrekje, en bespaart daarmee dan 456,78 euro!
Ah! Ja, ik weet niet of Dave in mijn armen past.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe Bob deed voor NL mee aan het songfestival en Amir voor Frankrijk en dat werd de tofste ietwat onverwachte bromance op het ESF ever
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaf 2.10
(Wie heeft de gifjes nog die hier laatst stonden?)
Nog haat gekregen aan de mensheid?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:17 schreef Cee het volgende:
Wielrenner De Greef gereanimeerd na valpartijquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
was net een valpartij bij Ronde v Catalonië, wielrenner greep naar z'n edele delen, pijnlijk
Nee, ik had het meegekregen jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wielrenner De Greef gereanimeerd na valpartij
Ook niet fijn...
Over een paar week weer op de boot naar Borkum met de dames, Healthy Aging Tour.quote:
wielrennen is echt een sport die je gewoon op de buis wilt zien imoquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Over een paar week weer op de boot naar Borkum met de dames, Healthy Aging Tour.
Ze komen hier ook nog door het dorp, andere rit.
Kan ik de foto’s vanuit m’n slaapkamerraam schieten.
Tenzij je met je camera op pad gaatquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wielrennen is echt een sport die je gewoon op de buis wilt zien imo
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar gaan ze toch veel te snel voor?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:17 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |