Oh ja die was ook zo leuk!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:44 schreef Guanabana het volgende:
Deze is ook heel grappig(En ja, 2018 is zooo 2018, maar wel leuk om alles weer te horen
)
Je hebt weer DMquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
Zo, ik ben weer bij met De Luizenmoeder; had een paar afleveringen gemist
'Maledieve, je lijkt wel een moffenhoer!'
Kort pittig kapsel toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
Zo, ik ben weer bij met De Luizenmoeder; had een paar afleveringen gemist
'Maledieve, je lijkt wel een moffenhoer!'
welke seks?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:24 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen!
Een flinke rauwe rand? Van al die seks?
Juistquote:
Ik zou het echt enorm waarderen als we deze mythe kunnen ontkrachten door vanavond de zoete liefde te bedrijven tot de rook er vanaf komt of één van ons sterft door uitdroging. Gezien mijn jarenlange ervaring met Dave "de dieseltrein" denk ik dat ik het tegenwoordig wel 68uur nonstop volhou als ik nog even wat inkopen kan doen bij de Pabo om de speeltuin wat meer glijbaan te geven.quote:
Ik doe een 'vo voor deze 100.000ste post. Mijn 100.000 was waarschijnlijk gans minder poëtisch dan dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou het echt enorm waarderen als we deze mythe kunnen ontkrachten door vanavond de zoete liefde te bedrijven tot de rook er vanaf komt of één van ons sterft door uitdroging. Gezien mijn jarenlange ervaring met Dave "de dieseltrein" denk ik dat ik het tegenwoordig wel 68uur nonstop volhou als ik nog even wat inkopen kan doen bij de Pabo om de speeltuin wat meer glijbaan te geven.
Je hoeft hier verder niet op te antwoorden, ik weet het antwoord al en ben onderweg.
Groetjes,
100.000
Ps: Griekenland is beter dan Nederland.
Nou doei hehquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:39 schreef Dave het volgende:
Ik werd gewoon genoemd in de 100.000ste van @:Kreator . Mijn werk zit er op.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:36 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:43 schreef Greys het volgende:
Krea z'n 100.000e post heeft ie geplaatst in ESF.
IN ESF, JONGAS.
![]()
*stil*
*mooi*
*armen in de lucht gooit*
De bromance tussen Krea en Dave doet me een beetje denken aan Douwe Bob en Amir.
Je 100.000ste is een quote van mijquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou het echt enorm waarderen als we deze mythe kunnen ontkrachten door vanavond de zoete liefde te bedrijven tot de rook er vanaf komt of één van ons sterft door uitdroging. Gezien mijn jarenlange ervaring met Dave "de dieseltrein" denk ik dat ik het tegenwoordig wel 68uur nonstop volhou als ik nog even wat inkopen kan doen bij de Pabo om de speeltuin wat meer glijbaan te geven.
Je hoeft hier verder niet op te antwoorden, ik weet het antwoord al en ben onderweg.
Groetjes,
100.000
Ps: Griekenland is beter dan Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |