abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29832509
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 03:37 schreef Vivi het volgende:
Om 2 uur ben ik naar de discotheek gegaan, hij was er maar ik deed net of ik hem niet zag, toen greep hij mijn hand en gaf me een handkusje, en sleurde me de dansvloer op. Heb het nummer uitgedanst en liet hem vervolgens staan, en ben met andere mannen gaan dansen en lol maken, hij zat een beetje sukkelig te kijken op zijn krukje. Vervolgens ging HIJ met een of andere doos staan dansen maar ik heb me er niet aan gestoord, (getracht )
. Krijg er een "ik WEL, hij NIET!" gevoel bij.

Overweeg eens open en eerlijk te zijn. Wie weet bevalt het. .
pi_29832519
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 09:42 schreef Enyalius het volgende:
je weet zo wel meteen welke tot de manipulatieve soort hoort en welke niet, dus dat is dan wel weer een voordeel
Helaas laten ze het niet allemaal zo overduidelijk merken. En soms komt het ook voort uit onzekerheid, dat is dan wel weer schattig. Maar dames die willens en wetens manipuleren... .
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:52:05 #228
11682 Moonah
Jolie femme
pi_29837520
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 03:37 schreef Vivi het volgende:
Jeej. ik heb me vandaag sterk opgesteld: Hij belde: Ik heb niet opgenomen, Hij smst of ik bij hem kwam eten: Ik heb terug gesmst dat ik niet kon omdat ik uit eten ging (met mijn mama maar dat hoeft hij niet te weten Om 2 uur ben ik naar de discotheek gegaan, hij was er maar ik deed net of ik hem niet zag, toen greep hij mijn hand en gaf me een handkusje, en sleurde me de dansvloer op. Heb het nummer uitgedanst en liet hem vervolgens staan, en ben met andere mannen gaan dansen en lol maken, hij zat een beetje sukkelig te kijken op zijn krukje. Vervolgens ging HIJ met een of andere doos staan dansen maar ik heb me er niet aan gestoord, (getracht ) de doos greep vervolgens elke loslopende man op de dansvloer en hij keerde terug naar zijn kruk. Toen ben ik naar hem toe gegaan, heb hem een kusje op zijn wang gegeven en zei "Dag". Hij keek een beetje zielig en vroeg of ik naar huis ging, wat zo was, en toe ik wegliep pakte hij mijn hand en probeerde me vast te houden maar ik ben gewoon weggegaan. Oke, het gevoel is er nog niet naar maar mijn attitude is toch al beter dan voorheen, Toch?

ps ik ben een beetje dronken ook hoor
Whhaahhahaahaa!
Sorry Viefbeeb, noem jij bovenstaande ook als je weer nuchter bent "je sterk opstellen"?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:35:04 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29840248
Erm....in vergelijking tot eerdere acties...dacht ik dat dit redelijk onafhankelijk overkwam Ik heb hem niet achternagelopen of om zijn nek gaan hangen etc
(jaja dat is ook voorgekomen )

Was nog wel even grappig gister, er kwam een man naar me toe die me vroeg wie in godsnaam "dat sjappie" was met wie ik de week ervoor stond te dansen (dat was dus Henk )

Heb het natuurlijk wel voor hem opgenomen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:36:28 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29840280
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 09:25 schreef Enyalius het volgende:
wat een nutteloos gedoe. als je hem leuk vind gedraag je dan zo. als je hem niet leuk vind schenk hem dan geen aandacht. al die dubbelzinnige zooi

als iemand dat bij mij zou flikken zou ik haar al meteen links laten liggen
Je hebt het wrs niet helemaal gevolgd, maar het gaat hier dus om iemand aan wie ik al meerdere keren de liefde heb verklaard maar hij stribbelt tegen. Het ligt dus niet aan mij jah
pi_29840400
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
het gaat hier dus om iemand aan wie ik al meerdere keren de liefde heb verklaard maar hij stribbelt tegen. Het ligt dus niet aan mij jah
Waarom doe je dan zo'n moeite? Hij wil je dan dus blijkbaar niet.
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:49:14 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29840626
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:41 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Waarom doe je dan zo'n moeite? Hij wil je dan dus blijkbaar niet.
3 topics in een zin samegevat
pi_29841473
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zou je het nu ook echt beginnen geloven?
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:28:38 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_29843543
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:35 schreef Vivi het volgende:
Erm....in vergelijking tot eerdere acties...dacht ik dat dit redelijk onafhankelijk overkwam Ik heb hem niet achternagelopen of om zijn nek gaan hangen etc
(jaja dat is ook voorgekomen )

Was nog wel even grappig gister, er kwam een man naar me toe die me vroeg wie in godsnaam "dat sjappie" was met wie ik de week ervoor stond te dansen (dat was dus Henk )

Heb het natuurlijk wel voor hem opgenomen
Kijk, dus ook mensen IRL vragen zich al af wat je toch in hem ziet!

Vivi, die spelletjes die je speelt, díe maken dat je niet sterk bent/overkomt. Je bent niet eerlijk naar hem, maar ook niet (en dat lijkt me zeker zo belangrijk) naar jezelf. As I said, zelfrespect...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:32:51 #235
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_29843665
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef Vivi het volgende:
Stelling:

Als iemand je opbelt met de vraag of je HEM gebeld hebt, terwijl je dat in deze tijd van mobiele telefonie en nr. herkenning enzo...toch zou moeten weten dat dat niet zo is, wat is dan de intentie van dat telefoontje?

Mag ik dit vrijmoedig scharen onder aandachtstrekkerij
Ja, en als je hem leuk vindt dan vraag je of hij het leuk vindt bij je te komen eten kan hij het allemaal uitleggen. Leert hij ook af loze dingen te zeggen en misschien komt het bij hem op gewoon te vragen of je met hem uit wilt.
er word teveel abstract gedingest
pi_29845054
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:49 schreef Vivi het volgende:
Mail je adres even voor de rekening.
pi_29845538
Jij bent lekker, hij is geil.

Jullie willen wel sex, maar geen relatie. Jullie wijzen elkaar om de beurt af en zoeken elkeer elke keer weer op...

Net een welles/nietus spelletje...

Vivi, je bent echt kansloos, je blijft achter hem aanlopen. Gewoon mee stoppen, zoek iemand anders (desnoods bij een hobby-club ) en ga daar plezier mee maken.

Sommige mensen willen volgens mij aan het lijntje gehouden worden
  zondag 21 augustus 2005 @ 22:08:56 #238
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29853331
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 17:28 schreef Moonah het volgende:

[..]

Kijk, dus ook mensen IRL vragen zich al af wat je toch in hem ziet!

Vivi, die spelletjes die je speelt, díe maken dat je niet sterk bent/overkomt. Je bent niet eerlijk naar hem, maar ook niet (en dat lijkt me zeker zo belangrijk) naar jezelf. As I said, zelfrespect...
Ik ben wel eerlijk naar mezelf Ik geef toch toe dat ik gek ben op hem maar het heeft toch geen zin om dat elke x te melden of duidijk te maken aan iemand die niets met je wil

Iig, vanmiddag was ik in het stamcafeetje, en hij ook, hebben gewoon gezellig zitten kletsen met het vriendemcluppie, niets aan de hand, geen bijzondere aandacht voor elkaar, ben net weggegaan, en halverwege mijn huis sms van hem "En ik nu dan?!"

Kijk dat soort dingen maken het gewoon moeilijk voor mij, want het liefste wil ik naar hem toevliegen en hem vastpakken en helemaal doodknuffelen, en ik doe zo mijn best om die afstand in te bouwen, en normaal vriendschappelijk te zijn, maar hoe zielig ook, mijn gevoel voor hem wordt toch gevoerd door dit soort acties.. "zie je wel, er is WEL iets bijzonders, hij is met me bezig etc"

Ook al is het wrs pure manipulatie
  zondag 21 augustus 2005 @ 22:10:41 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29853381
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 17:32 schreef misterikke het volgende:

[..]

Ja, en als je hem leuk vindt dan vraag je of hij het leuk vindt bij je te komen eten kan hij het allemaal uitleggen. Leert hij ook af loze dingen te zeggen en misschien komt het bij hem op gewoon te vragen of je met hem uit wilt.
Geeft niet hoor, maar je kent blijkbaar niet het hele verhaal (wat ik je niet kwalijk kan nemen)
  zondag 21 augustus 2005 @ 22:26:27 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29853755
Zucht..Hij bent net of ik mosselen bij hem kom eten (we houden altijd nachtelijke eetsessies waarin hij voor me kookt en we samen wijn hijsen in zijn antieke keuken)

Doei
pi_29853985
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:26 schreef Vivi het volgende:
Zucht..Hij bent net of ik mosselen bij hem kom eten (we houden altijd nachtelijke eetsessies waarin hij voor me kookt en we samen wijn hijsen in zijn antieke keuken)
Om vervolgens seks te hebben en er geen relatie aan over te houden. En uiteindelijk heb je weer het gevoel dat je iets fout doet terwijl hij vaag bezig is.
  zondag 21 augustus 2005 @ 22:36:38 #242
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29854028
het hele verhaal is heel simpel. je maakt het zelf alleen veels te complex.
dus zeggen dat iemand waarschijnlijk niet het hele verhaal heeft gelezen...hmmm....ach ja

ooit zul het zelf wel doorkrijgen. het zijn van die lessen die je vanzelf wel leert naarmate je ouder word.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zondag 21 augustus 2005 @ 22:40:09 #243
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29854100
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:35 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Om vervolgens seks te hebben en er geen relatie aan over te houden. En uiteindelijk heb je weer het gevoel dat je iets fout doet terwijl hij vaag bezig is.
op het mooi afgewerkte antieke keukenblad. ach ja is maar wat je wilt. dat casual gedoe met vrienden met wat extra's erbij doe ik ook niet meer. is allemaal leuk in het begin maar daarna is heel je vriendschap verneukt...letterlijk
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 22 augustus 2005 @ 01:04:27 #244
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29857436
Ik ben thuis hoor, hij pakte mijn hand en zei "Ik ga slapen...jij ook? " Ik beaamde dat en ging mijn jas pakken Hij vroeg "waar ga jij slapen dan?"En ik zei "thuis!" dus ik ben gegaan en hij stond beteuterd in de deuropening te zwaaien.

Ach we hebben leuk gepraat over de olievoorraad en rozenkruisers enzo, terwijl hij in zijn mouwloze shirt (en o god hij heeft van die heerlijke armen ) mosselen voor me stond te wokken
pi_29857515
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 01:04 schreef Vivi het volgende:
Ik ben thuis hoor, hij pakte mijn hand en zei "Ik ga slapen...jij ook? " Ik beaamde dat en ging mijn jas pakken Hij vroeg "waar ga jij slapen dan?"En ik zei "thuis!" dus ik ben gegaan en hij stond beteuterd in de deuropening te zwaaien.

Ach we hebben leuk gepraat over de olievoorraad en rozenkruisers enzo, terwijl hij in zijn mouwloze shirt (en o god hij heeft van die heerlijke armen ) mosselen voor me stond te wokken
En wie is nou uiteindelijk diegene die duidelijkheid gaat verschaffen? Beiden niet als het zo doorgaat, en dan blijft het er om heendraaien.
En dan denk je dat het zo in een boek zou kunnen. Wil je zelf dan het ook zo langdradig laten worden?
  maandag 22 augustus 2005 @ 01:13:13 #246
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29857579
nee, maar ik heb er geen invloed op, of moet ik dan zeggen : "Ik slaap alleen nog bij je als je voor me kiest!" Dat weet hij toch al? HIJ is dan degene die daarmee moet komen toch? Wat kan ik nog meer doen dan?
pi_29857727
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef Vivi het volgende:
nee, maar ik heb er geen invloed op, of moet ik dan zeggen : "Ik slaap alleen nog bij je als je voor me kiest!" Dat weet hij toch al? HIJ is dan degene die daarmee moet komen toch? Wat kan ik nog meer doen dan?
Goh, je vindt elkander dus beide wel interessant. Er is een aantrekkingskracht en dan oefen je dus met jouw karakter en uiterlijk geen invloed uit?
Waarmee zou hij dan moeten komen? Ondertussen met jouw onzekerheden meespelen en via een sms wel laten weten dat hij wel een kind van je wil? Een zekerheid wat hij dus niet aan jouw persoonlijk wil mededelen, maar wel via sms?
Wat jij meer kan doen, is duidelijkheid eisen op een subtiele manier. Het hoeft niet een doodsvonnis te zijn wat per direct van kracht is. Maar jij bent ook alles behalve zeker hierover. Je wil dus wel, maar het gaat niet verder, anders had je het hem ook wel meer kenbaar laten merken. Maar je laat je door hem weerhouden. Vraag je voor jezelf eens af, wil je nou iemand zoals hem? Iemand waar je een toekomst mee kan hebben, waar je van op aan kan?
En laat dit ondertussen ook eens op jezelf inwerken. Zolang jij niet van jezelf zeker bent, zoals hem, kun je dit ook niet echt tegenover hem zijn. Dit blijft gewoon een vicieuze cirkel totdat een grens van een van beide bereikt wordt en zo gekwetst wordt dat diegene het contact compleet verbreekt. En dan?
pi_29857827
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef Vivi het volgende:
Eigenlijk kan ik die post hierboven ook wel korter samenvatten. Dat weet hij dus niet, omdat het niet tot zover bij hem doordringt, want jij wil dus ook meer zekerheid en dat kan hij niet bieden. Maar ondertussen laat jij je wel door hem zo bespelen. En reageert ook naar jouw acties. Wil je echt voor jezelf meer duidelijkheid, dan zou je daadwerkelijk eens een doodvonnisverklaring kunnen tekenen en hem met zijn kloten voor het blok zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Panzer op 22-08-2005 01:40:00 ]
  maandag 22 augustus 2005 @ 01:40:54 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29857965
Heb ik al gedaan..zo vaak. En hij zegt dat het nooit iets wordt, maar blijft aan me trekken en me opzoeken en er blijft een spanning hangen.
pi_29858153
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 01:40 schreef Vivi het volgende:
Heb ik al gedaan..zo vaak. En hij zegt dat het nooit iets wordt, maar blijft aan me trekken en me opzoeken en er blijft een spanning hangen.
Maar jij gaat hier dan in mee. Ook al zeg jij dat zo vaak. Hij blijft aan jouw trekken, omdat jij dat toelaat.
Jij wil ondertussen ook zekerheid, maar er blijft een spanning. Een spanning die jij ook blijft opzoeken.
Wil jij dan wel een keuze maken? Volgens mij wel, anders had je dit topic niet gestart. maar ondertussen vind jij die spanning en hem ook wel leuk. Dan vraag ik jou het nogmaals, maar dan met een serieuzere ondertoon: Wil jij daadwerkelijk een toekomst met heb, waar hij al een aardige poos niet duidelijk over is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')