Kijk, nu wordt het duidelijker. Hij is gewoon bang.quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:46 schreef Vivi het volgende:
Ik wil niets liever, ik wil alles met hem, kinderen de hele reutemeteut![]()
Maar met die onzekerheid van zijn kant, kun je dan van hem op aan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:46 schreef Vivi het volgende:
Ik wil niets liever, ik wil alles met hem, kinderen de hele reutemeteut![]()
Heb net een brief aan hem geschreven maar ik zit te twijfelen of ik die op zal sturen aangezien ik mijn hart wel heel erg blootleg...nog maar even een nachtje over slapen
Waarom doet hij er dan zolang over om dan ook over te gaan op huisje, boompje, beestje?quote:Op maandag 22 augustus 2005 03:00 schreef Vivi het volgende:
waarvoor in godsnaam?
Hij wil ook graag kinderen hoor
Je zal uiteindelijk toch zelf de keuze moeten maken. Al zeg jezelf dat het niet veel is, maar je voelt je er wel fijn bij. Maar wat is een tijdelijke zekerheid als je niet meer hebt op de langere termijn? Uiteindelijk komt het weer neer op een gezond stuk egoisme. Je kan het ook zien als iets wat te goed voor je is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 03:07 schreef Vivi het volgende:
Naar mijn naiviteit ook
Ach ik weet het ook niet..aan de ene kant denk ik, ik mail die brief meteen naar hem toe, is het meteen duidelijk, maar aan de andere kant ben ik bang voor wat ik kan kapot maken (al is dat niet veel..ik weet)
Jij hebt zeker haar vorige topicreeksen niet gelezen he...quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:55 schreef Roeni3 het volgende:
* Heeft het idee dat TS eigenlijk gewoon aandacht wilt.![]()
Die onderbouwen mijn idee?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Jij hebt zeker haar vorige topicreeksen niet gelezen he...
Nee joh, ik open juist deze topic omdat ik GEEN aandacht wil, net als iedereen die een topic opent in R&P, die willen allemaal GEEN aandachtquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:55 schreef Roeni3 het volgende:
* Heeft het idee dat TS eigenlijk gewoon aandacht wilt.![]()
Sorry, ik drukte me niet duidelijk genoeg uit: ik heb het idee dat je aandachtsgeil bentquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee joh, ik open juist deze topic omdat ik GEEN aandacht wil, net als iedereen die een topic opent in R&P, die willen allemaal GEEN aandacht
D'OH!
(aandachts)geil is ze zeker; moet je kijken hoe ze in dr fotoboek die camera in kijkt; alsof ze Paris Hilton herself isquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry, ik drukte me niet duidelijk genoeg uit: ik heb het idee dat je aandachtsgeil bent. En das dan weer net wat anders dan eventjes wat aandacht willen vragen voor een bepaald probleem.
![]()
Als je zoiets afvraagt, dan is er sprake van een heel slecht geheugen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:51 schreef milagro het volgende:
.... je vraagt je af wat je ooit in die ene gezien hebt.
ik heb dit gevoel nochtans bij elke ex die ik ken, en op sommigen ben ik echt jaren verliefd geweest, ze waren mijn allesquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:22 schreef Tarot het volgende:
Als je zoiets afvraagt, dan is er sprake van een heel slecht geheugen.
onzin.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:22 schreef Tarot het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht ontdaan van roze wolken en oogkleppen, zou ik het eerder noemenquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:22 schreef Tarot het volgende:
dat heb je dus niet alleen voor het zeggen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:17 schreef petitlapin het volgende:
ik zou die vriendschap dus nooit,maar dan ook nooit opgeven hé, alleen op een lager pitje zetten.
Ik geef nooit geen vriendschap meer op omdat er één verliefd is ... langs beide kanten heb ik dat het meegemaakt, en dus effectief vriendschappen verbroken, één nog redelijk recent ( vriend was verliefd op mij), en ik heb er spijt van ... uiteindelijk zijn die stomme gevoelens het niet waard om er een vriendschap voor te verbreken.
ze komt zo ook wel iemand anders tegen.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:27 schreef petitlapin het volgende:
ik kan er nu niet meer aan denken om in hun armen te liggen. Aantrekkingskracht ZERO.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:32 schreef milagro het volgende:
onzin.
Ik blijf erbij .. slecht geheugen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:35 schreef Copycat het volgende:
Voortschrijdend inzicht ontdaan van roze wolken en oogkleppen, zou ik het eerder noemen.
Haha, tegen dat argument kan ik niet op!quote:
Ik volgt het inmiddels ook met spanningquote:Vivi... je gaat ons toch nog wél vertellen over dat zware gesprek, hè?!?
Ik vind dr wel schattig en mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:55 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
TS is een muts, ik kan het niet anders zeggen. Ik geef die gast groot gelijk je te misbruiken, daar ben je namelijk goed geschikt voor.
Dat soort reacties zoekt de TS juist. Jongens die zeggen 'Waarom blijf je zo aan hem hangen? Je bent knap en mooi, neem mij!quote:
Het gaat hier toch niet om mijn uiterlijk of dat ik wel of niet schattig ben zeg..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:28 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Haar uiterlijk zou ik omschrijven als normaal, niet lelijk, niet echt mooi. En de schattigheid valt mee, tenzij je natuurlijk die onzin die ze uitkraamt schattig vind. In dat geval is ze wel erg schattig, ja.![]()
Dat je dit zegt is niet geloofwaardig, je lijkt het in gedrag helemaal niet erg te vinden dat hij zn zwaktes niet in woorden toegeeft. Zijn lichaamstaal zegt genoeg. Uiteindelijk vind je hem waarschijnlijk alleen maar aantrekkelijker, omdat hij af en toe juist zo kwetsbaar lijkt zonder er letterlijk om te vragen..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:38 schreef Vivi het volgende:
[...] Altijd maar de grote Oenga-Boenga-Alpha man moeten zijn houdt tenslotte niemand vol, en het maakt je ook heus niet tot een waardevoller persoon imo. Ik denk JUIST dat het een teken van kracht en volwassenheid is als je je zwaktes eens toelaat...maar dat is een filosofie die tot nu toe niet aan Henkie besteedt is.
Precies wat iedereen van het begin van de topic al zei. Je zet de ene avond een stap in de ene richting en kunt niet vasthouden aan je plan. Misschien helpt het als je zijn nummer uit je telefoon gooit... of verandert naar: "Niet opnemen" Zodat je er constant aan wordt herinnerd?quote:Voor ik het wist had ik er al weer uitgeblaat of ik hem dan maar even moest komen knuffelen omdat ie zo zielig was,
Gemanipuleerd. Oude truuk. Hij geeft heel duidelijk aan dat de keus aan jou is, zodat jij je niet gebruikt kunt voelen. Het is immers je eigen keus.quote:Nou of ik dat wel aankon dan, want ik wist toch hoe hij was etc...
Een kijken of hij te vertrouwen is...quote:.... en ik zei dat hij toch veel te moe was en dat ik alleen maar gezellig tv kwam kijken en over zijn rug zou kriebelen en dat hij verder niets mocht doen.
Waarschijnlijk zijn frustratie dat jij zei dat hij niks mocht doen, maar wel nu opeens wel sex wilde.quote:...en ik hoorde een paar hele diepe zuchten en toen draaide ik me om om te gaan slapen.
... nope niet te vertrouwen.quote:En na een paar minuten hoorde ik vreemde geluiden en ik zei dat dat niet mochtMaar of ik dan niet heeeel even kleine Henkie wilde vasthouden
en de rest bedenken jullie zelf maar.
Lief van hem, dat hij je niet verder verplicht om bij hem te blijven. Je had immers voorgesteld hem even te komen knuffelen.quote:Nou, dat was ook weer achter de rug en toen hebben we nog ff heel lief geknuffeld en wilden we gaan slapen maar hij kon niet, lag maar te woelen en te draaien en hoorde rare geluiden etc. Zat om de haverklap rechtop in bed en totale rusteloosheid dus. En uiteindelijk zei hij: "Als je niet kan slapen door mij en ik je wakker houd dan mag je ook wel thuis gaan slapen hoor."
Doos!quote:Ik:![]()
![]()
![]()
"Wil je dat ik wegga?"
Juist!quote:"Neenee zo bedoel ik het helemaal niet maar ik houd je wakker..."
Wel begrijpelijk dat je zo reageert ... je dacht aan al die reacties op Fok! ('hij wil je alleen maar neucken en verder niks') en interpreteerde zijn opmerking helemaal verkeerd.quote:Ik heb mijn spullen gepakt en ben gegaan, hij komt me achterna lopen, nogmaals hij bedoelde het niet zo...hij zei het voor mij etc..wat ik toen zei zal ik maar niet herhalenBen weggegaan en kreeg na 5 minuten een sms: "Ik bedoelde het echt alleen maar aardig :
sorry!!!!!" Ben naar een vriend van mij (die kent Henk ook al 10 jaar) gegaan en heb ff mijn gal gespuwd...werd natuurlijk weer janken en "wat is er dan mis met mij" zeurverhaal...volgens hem was Henk behoorlijk in de war en was het enige euvel dat ik niet genoeg spanning bij hem wist op te wekken omdat ik te lief voor hem was. What's new...
Vivi, als je het echt niet weet en vindt dat je teveel wordt meegesleept door de emoties. Neem dan tijd voor jezelf: Ga NIET uit naar plaatsen waar hij komt, ook als betekent dat je sommige uitnodigingen van vrienden moet afslaan. Zeg dat je (minimaal een maand) even geen contact met hem wil. En bedenk in die tijd voor jezelf wat je nou eigenlijk wil en hoe je dat kunt bereiken.... en als je daar geen 100% zekere oplossing voor weet, dan kies je het beste alternatief. Trouwens, als hij na 1 maand nog steeds geen nieuw vriendinnetje heeft, weet je gelijk dat hij niet zomaar een ander neem als je niet beschikbaar bent.quote:Dus....dat is het zo'n beetje...hij zal vanaaf wel bellen en dan maar eens kijken hoe ik ga aanpakken. Heb al wel gezegd dat we ms maar helemaal geen contact meer moeten hebben..dus.
Ik weet het ook niet hoor
Ik denk dat die gedachte te makkelijk is. Maar als hij belt, probeer nu al te besluiten wat je gaat zeggen. En niet tijdens het gesprek beslissen, want hij weet je met woorden gewoon te manipuleren. Bewust of onbewust, dat maakt niet eens uit. Je weet het resultaat inmiddels.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:03 schreef Vivi het volgende:
(als in:"Ik ben niet spannend want beschikbaar").
Dan mag ik dr toch wel schattig en mooi vinden. Dat ze verder niks van het leven snapt is niet mijn probleemquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat soort reacties zoekt de TS juist. Jongens die zeggen 'Waarom blijf je zo aan hem hangen? Je bent knap en mooi, neem mij!' etc etc. Het irritante (of mss juist het doel) is dat de TS nooit knopen doorhakt en maar een beetje blijft aanmodderen, waardoor ze haar problemen nieuw leven inblaast, en waardoor ze die reacties blijft krijgen.
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:49 schreef Vivi het volgende:
Milagro, Ik NEEM toch verantwoordelijkheid voor mijn eigen aandeel erin?
Je geeft toe dat jij verantwoordelijk bent. (definitie 2)quote:ver·ant·woor·de·lijk·heid (de ~ (v.), -heden)
1 verplichting om te zorgen dat iets goed functioneert, verloopt en om daar rekenschap van te geven => verantwoording
2 taak die zware plichten of zorgen met zich meebrengt [Belg.]
ja in woorden, maar niet in daden, Vivi, je lult stoer, maar je doet suf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:49 schreef Vivi het volgende:
Milagro, Ik NEEM toch verantwoordelijkheid voor mijn eigen aandeel erin?
*ril* 5 jaar? OMFGquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:09 schreef thaleia het volgende:
Ik vind dit het mooiste topic dat momenteel loopt! Omdat het een heerlijke soap is natuurlijk, omdat het herkenbaar is -ik heb ook wel een hang naar over-dramatiseren- en bovendien herkenbaar omdat een vriendin van me inmiddels al vijf jaar op een soortgelijke manier met een man bezig is. Ze lacht er zelf om als ze het een 'neverending story' noemt, en houdt het idd zelf in stand. Dit vertel ik even om je erop te wijzen dat dit inderdaad eeuwig zo kan blijven doorgaan als beide partijen in hetzelfde patroon blijven vervallen, vraag je af of je dat wilt Vivi, of je wilt dat het over vijf jaar nog exact zo is als nu. Dat zou die vriendin van me vijf jaar geleden nl ook nooit gedacht hebben namelijk, dat het anno 2005 nog altijd hetzelfde liedje zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |