Sorry voor iedereen die nu over me heen valt voor
weer een topic...maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen..moet denken...twijfel aan alles, aan mezelf, aan mijn intuitie..
...het ultieme dieptepunt is bereikt...
Na de zaterdag avond waarop meneer gepikeerd afdroop omdat ik hem mijn wangetje toekeerde ipv een kus op den smoel te geven..dacht ik:
"Kom, laat ik mijzelf van de vriendschappelijke kant laten zien en hem een sms te sturen om hem succes te wensen op de autorai"
(daar staat ie vandaag met zijn werk).
Zo gezegd zo gedaan...ik heb iets heel neutraals gestuurd, in de trant van:
"succes met het binnenhalen van de provisie"
Om half 11 's avonds krijg ik een sms terug....
"Hehe..ben lekker klaar met werken...Ga nu tv kijken. Kom je lekker bij me liggen? Kus "Henk""
2 minuten later..weer een sms "Ik heb je nog gebeld, maar je gooide hem er weer op! groet "Henk"
(dit klopt, ik kreeg een telefoontje met 'privenummer' en ik had blijkbaar geen bereik, dus ik werd verbroken).
Nu was de situatie zodanig dat ik vanaf 15.00 uur vanmiddag rose had ziten tanken...En er
brak iets in me..ik werd zo kwaad na het lezen van die smsjes...met de voorgeschiedenis in ogenschouw.
Als in: Houd GVD!!!! op met die
fucking spelletjes.
Ik was het zat. 2 keer gebeld, geen antwoord. Maar ik was
zo opgefokt...Ik besloot de daad bij het woord te voegen. Ben naar zijn huis gereden, aangebeld, en toen hij de deur open deed heb ik hem een gigantische optater verkocht. Nageltjes in zijn ogen geplant..
![]()
Eenmaal binnen gezegd dat hij GVD!!@!!! eens op moet houden...dat hij niet eerlijk bezig is...en ja, nu komt de climax....zijn reply was: (na een hoop gedraai en gemompel en "ik weet niet waar je het over hebt..")
"Maar, Die sms was niet voor jou, maar per ongeluk naar jou verstuurd"
Ik zei "Oke.... dus je stuurt
2 smsjes...de 2e sluit aan op de eerste, maar de 1e is niet voor mij en de 2e wel?"
Weer niet aankijken en dom gegrinnik..
Maar toch, Ik was nogal van mijn stuk gebracht...vroeg voor wie die sms dan was, maar "dat ging me niets aan". Ik kende haar toch niet. Maar hij was echt niet voor mij.
Ik vroeg of hij dat kon herhalen als hij me aankeek...het kon
zweren waarop hij me nog steeds niet aankeek, maar naar de grond, naar de muur..alles behalve naar mij...raar begon te lachen...hij wilde het gesprek later deze week voortzetten, maar ik zei dat het nu eens
niet ging om wat
hij wilde..waarop hij naar boven vertrok..hij mompelde iets over "de politie bellen".
Ik was
zo opgefokt..alles van het afgelopen jaar kwam eruit leek het
Had inmiddels het strijkijzer in de aanslag om hem daarmee te meppen als hij me ook maar met 1 vinger aan zou raken.. 10 minuten later kwam hij naar beneden, aangekleed, en toen was hij anders, bij elkaar geraapt, het masker zat er weer voor...kon hij ineens wel
zweren dat de sms niet voor mij was..maar voor een ex.
Waar hij niets mee had, een ex met een vriend, dus dat maakte allemaal niet uit. Daar kreeg hij toch niets meer mee. Maar ze stuurden wel dit soort smsjes.
(ik weet wel wie hij bedoelde (Miss Borderline, de
grote liefde maar daar ging hij niet op in toen ik het vroeg).
En hij was toch eerlijk geweest..zaterdag. Maar ja... hij "probeerde ook wel eens wat".
God god godverdomme...ik was weer van mijn stuk hoor...begon weer aan mijzelf te twijfelen .
Strijkijzer vergeten
![]()
Ik begon te janken, ik
brak Ik trok het niet meer...het hele verhaal, de mindgames...
Ik heb nog gezegd dat hij laf was
eerlijk moest zijn...dat ik dat wel aankon maar
dit niet meer... ik het niet meer kon opbrengen om constant begrip op te brengen..
(waarop hij zei: "doe dat dan ook niet").
Dat het enige wat ik van hem vroeg was dat hij
eerlijk was. Dat ik gewoonweg niet meer tegen de spelletjes opgewassen ben. Niet tegen
hem opgewassen ben..
Maar hij
was ook eerlijk geweest, zaterdagavond. Zei hij.
Maar ik had continu het gevoel dat hij liegt. Zat de hele tijd te zenuwachtig te lachen.. Wilde me kietelen toen ik een kussen naar hem gooide.
Maar goed..Ben uiteindelijk weggegaan, want ik wist niet meer wat te zeggen...had een heel verhaal in mijn hoofd maar hij weet me steeds weer onderuit te halen...ging weg en hij wilde me een kus geven wat ik ook nog heb gedaan, puur omdat ik
flabbergasted was.., en een "bedankt voor het gezellige bezoek
![]()
" en ik zou hem minstens een half jaar niet zien met uitgaan, want hij had geldgebrek, en hij zou mijn nummer wissen zodat hij me niet meer
per ongeluk zou sms-en...
En nu vraag ik je....een man die zijn telefoon zo ongeveer aan zijn duim vastgegroeid heeft zitten...onze situatie in ogenschouw genomen...hoe precair dat ligt...zou die
per ongeluk zo'n smsje sturen?
Ik bedoel...hoeveel mensen kent hij wiens naam met een "V" begint... Hoewel"..
haar naam begint met een "W" dus..misschien..het komt er vlak na in het telefoonboek.....twijfeldetwijfel...
Of is het meer dat hij gewoon het spel wil blijven spelen, alleen mijn reactie beviel niet helemaal.
God... ik heb het gevoel dat ik gek wordt. Ik vertrouw mezelf niet meer.
Ben bij mijn ex-zwager langs gegaan, die zei dat het er duimendik bovenop ligt dat hij een smoes verzint, maar ik weet het allemaal niet meer. Mijn intuitie zegt dat hij gewoon 1 grote leugen verteld, maar waarom in godsnaam....kom er gewoon voor uit dat je
wel die sms verstuurd hebt..toch?
Dat kan ik allemaal wel aan..als hij gewoon een avondje eenzaam is, gezelschap wil..wees dan
eerlijk maar dat gedraai als ik dan eens
niet poeslief reageer...of haal ik dingen in mijn hoofd?!
Ik zit er echt doorheen ..ik weet het allemaal niet meer...hoe kan iemand zo ontzettend gemeen zijn...die pretendeert je zoveel te gunnen en je niet te willen kwetsen..etc...
[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 20-09-2005 03:00:01 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.