abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2005 @ 02:42:13 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30747897
Sorry voor iedereen die nu over me heen valt voor weer een topic...maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen..moet denken...twijfel aan alles, aan mezelf, aan mijn intuitie..

...het ultieme dieptepunt is bereikt...

Na de zaterdag avond waarop meneer gepikeerd afdroop omdat ik hem mijn wangetje toekeerde ipv een kus op den smoel te geven..dacht ik:
"Kom, laat ik mijzelf van de vriendschappelijke kant laten zien en hem een sms te sturen om hem succes te wensen op de autorai"
(daar staat ie vandaag met zijn werk).

Zo gezegd zo gedaan...ik heb iets heel neutraals gestuurd, in de trant van:

"succes met het binnenhalen van de provisie"

Om half 11 's avonds krijg ik een sms terug....

"Hehe..ben lekker klaar met werken...Ga nu tv kijken. Kom je lekker bij me liggen? Kus "Henk""

2 minuten later..weer een sms "Ik heb je nog gebeld, maar je gooide hem er weer op! groet "Henk"
(dit klopt, ik kreeg een telefoontje met 'privenummer' en ik had blijkbaar geen bereik, dus ik werd verbroken).

Nu was de situatie zodanig dat ik vanaf 15.00 uur vanmiddag rose had ziten tanken...En er brak iets in me..ik werd zo kwaad na het lezen van die smsjes...met de voorgeschiedenis in ogenschouw.

Als in: Houd GVD!!!! op met die fucking spelletjes.

Ik was het zat. 2 keer gebeld, geen antwoord. Maar ik was zo opgefokt...Ik besloot de daad bij het woord te voegen. Ben naar zijn huis gereden, aangebeld, en toen hij de deur open deed heb ik hem een gigantische optater verkocht. Nageltjes in zijn ogen geplant..

Eenmaal binnen gezegd dat hij GVD!!@!!! eens op moet houden...dat hij niet eerlijk bezig is...en ja, nu komt de climax....zijn reply was: (na een hoop gedraai en gemompel en "ik weet niet waar je het over hebt..")

"Maar, Die sms was niet voor jou, maar per ongeluk naar jou verstuurd"

Ik zei "Oke.... dus je stuurt 2 smsjes...de 2e sluit aan op de eerste, maar de 1e is niet voor mij en de 2e wel?"

Weer niet aankijken en dom gegrinnik..

Maar toch, Ik was nogal van mijn stuk gebracht...vroeg voor wie die sms dan was, maar "dat ging me niets aan". Ik kende haar toch niet. Maar hij was echt niet voor mij.

Ik vroeg of hij dat kon herhalen als hij me aankeek...het kon zweren waarop hij me nog steeds niet aankeek, maar naar de grond, naar de muur..alles behalve naar mij...raar begon te lachen...hij wilde het gesprek later deze week voortzetten, maar ik zei dat het nu eens niet ging om wat hij wilde..waarop hij naar boven vertrok..hij mompelde iets over "de politie bellen".

Ik was zo opgefokt..alles van het afgelopen jaar kwam eruit leek het

Had inmiddels het strijkijzer in de aanslag om hem daarmee te meppen als hij me ook maar met 1 vinger aan zou raken.. 10 minuten later kwam hij naar beneden, aangekleed, en toen was hij anders, bij elkaar geraapt, het masker zat er weer voor...kon hij ineens wel zweren dat de sms niet voor mij was..maar voor een ex.

Waar hij niets mee had, een ex met een vriend, dus dat maakte allemaal niet uit. Daar kreeg hij toch niets meer mee. Maar ze stuurden wel dit soort smsjes.

(ik weet wel wie hij bedoelde (Miss Borderline, de grote liefde maar daar ging hij niet op in toen ik het vroeg).

En hij was toch eerlijk geweest..zaterdag. Maar ja... hij "probeerde ook wel eens wat".

God god godverdomme...ik was weer van mijn stuk hoor...begon weer aan mijzelf te twijfelen .
Strijkijzer vergeten

Ik begon te janken, ik brak Ik trok het niet meer...het hele verhaal, de mindgames...

Ik heb nog gezegd dat hij laf was eerlijk moest zijn...dat ik dat wel aankon maar dit niet meer... ik het niet meer kon opbrengen om constant begrip op te brengen..

(waarop hij zei: "doe dat dan ook niet").

Dat het enige wat ik van hem vroeg was dat hij eerlijk was. Dat ik gewoonweg niet meer tegen de spelletjes opgewassen ben. Niet tegen hem opgewassen ben..

Maar hij was ook eerlijk geweest, zaterdagavond. Zei hij.

Maar ik had continu het gevoel dat hij liegt. Zat de hele tijd te zenuwachtig te lachen.. Wilde me kietelen toen ik een kussen naar hem gooide.

Maar goed..Ben uiteindelijk weggegaan, want ik wist niet meer wat te zeggen...had een heel verhaal in mijn hoofd maar hij weet me steeds weer onderuit te halen...ging weg en hij wilde me een kus geven wat ik ook nog heb gedaan, puur omdat ik flabbergasted was.., en een "bedankt voor het gezellige bezoek " en ik zou hem minstens een half jaar niet zien met uitgaan, want hij had geldgebrek, en hij zou mijn nummer wissen zodat hij me niet meer per ongeluk zou sms-en...

En nu vraag ik je....een man die zijn telefoon zo ongeveer aan zijn duim vastgegroeid heeft zitten...onze situatie in ogenschouw genomen...hoe precair dat ligt...zou die per ongeluk zo'n smsje sturen?

Ik bedoel...hoeveel mensen kent hij wiens naam met een "V" begint... Hoewel".. haar naam begint met een "W" dus..misschien..het komt er vlak na in het telefoonboek.....twijfeldetwijfel...

Of is het meer dat hij gewoon het spel wil blijven spelen, alleen mijn reactie beviel niet helemaal.

God... ik heb het gevoel dat ik gek wordt. Ik vertrouw mezelf niet meer.

Ben bij mijn ex-zwager langs gegaan, die zei dat het er duimendik bovenop ligt dat hij een smoes verzint, maar ik weet het allemaal niet meer. Mijn intuitie zegt dat hij gewoon 1 grote leugen verteld, maar waarom in godsnaam....kom er gewoon voor uit dat je wel die sms verstuurd hebt..toch?

Dat kan ik allemaal wel aan..als hij gewoon een avondje eenzaam is, gezelschap wil..wees dan eerlijk maar dat gedraai als ik dan eens niet poeslief reageer...of haal ik dingen in mijn hoofd?!

Ik zit er echt doorheen ..ik weet het allemaal niet meer...hoe kan iemand zo ontzettend gemeen zijn...die pretendeert je zoveel te gunnen en je niet te willen kwetsen..etc...

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 20-09-2005 03:00:01 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 september 2005 @ 02:47:08 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30747935
Heeft er iemand al gezegd dat je je niet zo moet aanstellen? Nou, bij deze, ga iets nuttigs doen met je leven.
  dinsdag 20 september 2005 @ 02:50:11 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30747953
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:47 schreef SunChaser het volgende:
Heeft er iemand al gezegd dat je je niet zo moet aanstellen? Nou, bij deze, ga iets nuttigs doen met je leven.
Wat ik allemaal voor nuttigs doe staat hier los van..ik doe genoeg nuttigs.

Voor jou is het aanstellerij, maar mij doet het pijn...sorry.

Vrnml. omdat ik aan alles begin te twijfelen. Mijzelf, mijn intuitie, alles.
  dinsdag 20 september 2005 @ 02:51:39 #4
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30747965
't Wordt met de dag gekker met jou.

Heb je die rukker nou nog niet aan de kant gezet? Tjezus, 't begint nu wel een erg sneu gebeuren te worden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30747973
Ben je met de auto naar hem toe gereden na die rose vanaf 15.00 uur 's middags?
:{
  dinsdag 20 september 2005 @ 02:54:57 #6
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30747990
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef popolon het volgende:

Heb je die rukker nou nog niet aan de kant gezet? Tjezus, 't begint nu wel een erg sneu gebeuren te worden.
Ja, wel aan de kant gezet, probeer het zo hard....waarom denk je dat ik zo reageer..ik doe mijn uiterste best om het los te laten, het te accepteren... normaal te doen, maar op de een of andere manier weet ie me dan toch weer te triggeren door dit soort acties...ik heb nog niet genoeg "muur" opgebouwd om het van me af te laten glijden...omdat ik de tijd niet krijg
  dinsdag 20 september 2005 @ 02:55:26 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30747993
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:53 schreef Cora het volgende:
Ben je met de auto naar hem toe gereden na die rose vanaf 15.00 uur 's middags?
Af laten zetten door iemand.
pi_30747995
Damn, dit is niet te begrijpen als je een man bent.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_30747996
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:55 schreef Vivi het volgende:
Af laten zetten door iemand.
Goed bezig!
I love afzetten door iemand!
  dinsdag 20 september 2005 @ 02:56:49 #10
19840 Libris
Live from Singapore
pi_30747998
quote:

Vivi, ken je (of je geschiedenis) niet, maar laat het lekker gaan....
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:00:57 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30748017
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:56 schreef Libris het volgende:

[..]

Vivi, ken je (of je geschiedenis) niet, maar laat het lekker gaan....
D'r is al een hele reeks over haar doldwaze avonturen, zo kun je het onderhand wel noemen.

Vandaar m'n reactie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30748018
Heb het geheel gelezen...

Get a grip en pak je leven op!
Mijns inziens is dit beyond verliefdheid en neigt het naar obsessie.
No offence!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:01:25 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30748019
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:56 schreef Cora het volgende:

[..]

Goed bezig!
I love afzetten door iemand!
Ja, dat is beside the issue toch
pi_30748030
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:47 schreef SunChaser het volgende:
Wow, ik had een keer op active topics gedrukt en had het gelezen, maar wilde het niet zeggen.

Ik kan heel empathisch zijn, maar mensen die een slechte bloemetjesroman van hun eigen leven proberen te maken, zijn idd nog het best geholpen bij een goede dosis relativeringsvermogen.

Om niet helemaal afbrekend te zijn tegenover de topic starter, zal ik dat even vertalen naar een soortement van raad.

Probeer te breken uit die door jezelf bedachte veilige melodramatiek en realiseer je eens dat de wereld en de mensen erin niet aan je zelfbedachte emotionele wetten voldoen.
Hoe ideaal het ook voelt om ontevreden uitkomsten in je hoofd om te zetten tot spelletjes en relationeel heen en weer gebal, de waarheid is altijd minder gecompliceerd.
Zet eerst gewoon simpelweg je eigen emoties op een rijtje tot je goed beseft wat je wilt, haal daarna het lef uit je lijf om duidelijk te zijn tegen die man, of niet, en accepteer het resultaat, en pas je daaraan aan.
pi_30748038
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:01 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat is beside the issue toch
Klopt.
Voor de rest geldt eigenlijk het tegenovergestelde: I love me niet af laten zetten.
Laat je niet gebruiken.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 september 2005 @ 03:04:18 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30748039
Binnenkort in de kinderboekhandel: De DolDwaze Liefdesperikelen van Vivi.
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:06:54 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30748050
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:

[..]

Wow, ik had een keer op active topics gedrukt en had het gelezen, maar wilde het niet zeggen.

Ik kan heel empathisch zijn, maar mensen die een slechte bloemetjesroman van hun eigen leven proberen te maken, zijn idd nog het best geholpen bij een goede dosis relativeringsvermogen.

Om niet helemaal afbrekend te zijn tegenover de topic starter, zal ik dat even vertalen naar een soortement van raad.

Probeer te breken uit die door jezelf bedachte veilige melodramatiek en realiseer je eens dat de wereld en de mensen erin niet aan je zelfbedachte emotionele wetten voldoen.
Hoe ideaal het ook voelt om ontevreden uitkomsten in je hoofd om te zetten tot spelletjes en relationeel heen en weer gebal, de waarheid is altijd minder gecompliceerd.
Zet eerst gewoon simpelweg je eigen emoties op een rijtje tot je goed beseft wat je wilt, haal daarna het lef uit je lijf om duidelijk te zijn tegen die man, of niet, en accepteer het resultaat, en pas je daaraan aan.
Ja godverdomme wie is hier nu niet duidelijk (sorry, ik bedoel het niet persoonlijk naar jou, maar ik ben zo kwaad),

Kijk, hier op het forum profileer ik me als een labiele muts, dat zie ik heus wel, maar naar hem toe ben ik altijd redelijk geweest, rationeel, begripvol, heb mezelf in de hand gehouden. Niet mijn emoties laten zien, sterk geweest.

Het enige wat ik verwacht is dan dat iemand me iig de kans geeft om mezelf bij elkaar te rapen...ik ben gewoon ontzettend in de war hiervan..en dat wordt alleen maar erger door dit soort acties.

En ik kan ook nergens anders mijn ei kwijt wat dat betreft.
pi_30748054
quote:
En nu vraag ik je....een man die zijn telefoon zo ongeveer aan zijn duim vastgegroeid heeft zitten...onze situatie in ogenschouw genomen...hoe precair dat ligt...zou die per ongeluk zo'n smsje sturen?
Het doet er niet toe! Het doet er niet toe! Jezus Viv, die man maakt het slechtste in jou los. In zijn buurt ben je een tikkende tijdbom, een obsessief vrouwmens zonder ook maar een beetje waardigheid. Deze vrouw wil jij niet zijn
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:09:50 #19
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30748063
Het moet er niet meer toe doen het als hij liegt en waarom hij dan liegt, het gaat er niet om of hij wel of niet twijfelt, JIJ beslist dat het niet zo verder kan dus doet het er gewoon niet toe. Mooi dat ie nu je nummer gewist heb en nu jij eigenlijk ook
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:11:20 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30748069
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het doet er niet toe! Het doet er niet toe! Jezus Viv, die man maakt het slechtste in jou los. In zijn buurt ben je een tikkende tijdbom, een obsessief vrouwmens zonder ook maar een beetje waardigheid. Deze vrouw wil jij niet zijn
Nee..dat wil ik ook niet...ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, ik voel me een soort jojo ofzo..ik doe echt mijn best..echt maar ik draai alleen maar kringetjes en iedere keer als ik denk eruit te komen dan doet hij weer zoiets, en ik weet niet waarom ik me er niet tegen kan wapenen! Ik wil dit ook niet meer voelen, die twijfel en verwarring en me afvragen waarom en of ie liegt of niet liegt etc etc....maar zeg dan hoe ik het moet stoppen!
pi_30748070
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
Hoe bevalt jouw relatie eigenlijk met de Dikke Van Dale?
pi_30748078
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee..dat wil ik ook niet...ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, ik voel me een soort jojo ofzo..ik doe echt mijn best..echt maar ik draai alleen maar kringetjes en iedere keer als ik denk eruit te komen dan doet hij weer zoiets, en ik weet niet waarom ik me er niet tegen kan wapenen! Ik wil dit ook niet meer voelen, die twijfel en verwarring en me afvragen waarom en of ie liegt of niet liegt etc etc....maar zeg dan hoe ik het moet stoppen!
Ik denk toch echt dat je ieder contact met deze man moet verbreken. Ook een vriendschap is niet haalbaar. Deze man heeft te veel macht over jouw gevoel. Ja en ik weet dat het lastig is omdat jullie op dezelfde plaatsen uitgaan en dezelfde vrienden hebben, maar zo kan dit echt niet langer.
pi_30748082
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:11 schreef Cora het volgende:

[..]

Hoe bevalt jouw relatie eigenlijk met de Dikke Van Dale?
Is het te hooggegrepen voor je
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:18:56 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30748096
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat je ieder contact met deze man moet verbreken. Ook een vriendschap is niet haalbaar. Deze man heeft te veel macht over jouw gevoel. Ja en ik weet dat het lastig is omdat jullie op dezelfde plaatsen uitgaan en dezelfde vrienden hebben, maar zo kan dit echt niet langer.
Je hebt gelijk..ik weet alleen zeker dat als hij dit soort dingen niet voortdurend zou flikken ik het heus wel aan zou kunnen...Ik gedraag me gewoon normaal, platonisch aardig, ben echt geen hysterica naar hem toe (behalve vanavond dan, maar er brak echt iets in me..) Ik doe zelfs een beetje koel..Kijk, eigenlijk ben ik toch gewoon de normale en hij de emotioneel verknipte?

Ik zou er niet aan denken om dit soort dingen voortdurend uit te halen met iemand waarvan ik wist dat hij voelde wat ik doe...die zou ik wat rust gunnen daarin.

Of denk je dat ik echt spoken zie en hem onterecht beschuldig? Ik bedoel...het is wel toevallig toch weer allemaal

Ik weet wel dat jullie het allemaal vervelend vinden maar daarom post ik het hier ook steeds...om te kunnen handhaven dat ik normaal doe irl. En toch een uitlaatklepje te hebben.
pi_30748105
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:15 schreef Xennia het volgende:
Is het te hooggegrepen voor je
Nee, ik kan alles prima volgen, don't worry.
pi_30748115
Hysterie om een sms?
Volgens mij snap ik er geen reet van.
Relax en drink wat minder alcohol
nuff said.
pi_30748130
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je hebt gelijk..ik weet alleen zeker dat als hij dit soort dingen niet voortdurend zou flikken ik het heus wel aan zou kunnen...Ik gedraag me gewoon normaal, platonisch aardig, ben echt geen hysterica naar hem toe (behalve vanavond dan, maar er brak echt iets in me..) Ik doe zelfs een beetje koel..Kijk, eigenlijk ben ik toch gewoon de normale en hij de emotioneel verknipte?
Ik denk dat de combinatie van jullie twee dodelijk is, jullie roepen het slechtste bij elkaar op. In deze ''relatie'' zijn jullie allebei verknipt. Deze ''relatie'' is destructief.
quote:
Of denk je dat ik echt spoken zie en hem onterecht beschuldig? Ik bedoel...het is wel toevallig toch weer allemaal
Het doet er niet toe het doet er niet toe! AL zijn handelingen interpreteer jij, romantiseer of dramatiseer jij. Bij alles denk je wat zou hij hier mee bedoelen, zit er meer achter, is hij toch verliefd op mij, hij speelt spelletjes. Je raakt jezelf volledig kwijt. Hier komt nooit een einde aan. Je zult van hem nooit het antwoord krijgen wat je zo graag wilt horen. Hij kan je niet geven wat je zoekt. Zoek je laatste restje waardigheid bij elkaar en move on
pi_30748133
Ben je altijd zo langdradig?
pi_30748136
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Flikker toch op, Vivi, je weet verdomd goed hoe je dit moet afkappen, maar je wilt het gewoon niet.
Niemand doet zichzelf zoveel pijn maand in, maand uit, jaar in, jaar uit, als het niet ook iets positiefs oplevert.

Het doet er geen reet toe waarom hij doet wat hij doet, dat station ben je ongeveer een jaar terug al gepasseerd, hoor.
Jij maakt enkel een punt van het waarom, opdat dit voort kan duren, lekker dramatisch doen "Waarom, waarom ik, waar heb ik dit aan verdiend!!!!!!!!! vertel het me, ik moet het weten"

Welk antwoord zou voor jou afdoende zijn dan?

Grow up, laat het los, en zoek geen slappe excuusjes waarom je dat niet zou kunnen, vanwege die zogenaamde gedeelde vriendenkring bv.
Als je vrienden had, zat je nu niet hier tegen wildvreemden aan te miepen.
Ms daar eens aan werken? Echte vrienden krijgen, door er zelf 1 te zijn?

Kap met dit drama maken.

Ik ga (weer) naar bed
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:36:30 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30748169
Misschien ben ik wel gewoon een slappe trut die probeert om iets los te laten maar het niet kan omdat ik voortdurend van mijn stuk gebracht wordt. Misschien ben ik wel niet zo sterk als jij Milagro, of zo sterk als ik zou willen zijn. En ms heb ik ook wel geen vrienden tegen wie ik dit allemaal durf te vertellen omdat ik me ondertussen doodschaam.

Ik heb alleen het gevoel dat elke keer als ik probeer op te krabbelen (omdat ik nog steeds om een wrs zieke reden die ik niet begrijp zoveel gevoel heb naar die gozer, dat is ook al een psycho-analyse waard, dat besef ik) ik weer onderuit getrapt wordt. Ik probeer niet aan hem te denken, afleiding te zoeken, met andere dingen bezig te zijn..en dat gaat het even goed, en dat flikt hij weer zoiets, en ik ben net een soort slak zonder huisje ofzo, het raakt me, want het is nog zo vers allemaal.

Een week geleden lag ie me nog te knuffelen en te roepen dat we zulke mooie kinderen zouden krijgen, en dan poef, ineens voelt meneer het "toch weer niet"...pathetisch of niet, als je verliefd bent doet dat zeer...ook al weet je van wie die uitspraken komen en dat je het niet te serieus moet nemen....het doet me pijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 20-09-2005 12:24:32 ]
pi_30748194
Maar goed, jij wilde je leven leven. Passioneel en pijnlijk. De prijs die je ervoor betaalt is echter vele malen hoger dan het geluk dat het je oplevert. Een zielig hoopje mens, gebroken. Maar hee je kan wel zeggen dat je leeft. Enjoy life, ik ga slapen
pi_30748201
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:36 schreef Vivi het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon een slappe trut die probeert om iets los te laten maar het niet kan omdat ik voortdurend van mijn stuk gebracht wordt. Misschien ben ik wel niet zo sterk als jij Milagro, of zo sterk als ik zou willen zijn. En ms heb ik ook wel geen vrienden tegen wie ik dit allemaal durf te vertellen omdat ik me ondertussen doodschaam.

Ik heb alleen het gevoel dat elke keer als ik probeer op te krabbelen (omdat ik nog steeds om een wrs zieke reden die ik niet begrijp zoveel gevoel heb naar die gozer, dat is ook al een psycho-analyse waard, dat besef ik) ik weer onderuit getrapt wordt. Ik probeer niet aan hem te denken, afleiding te zoeken, met andere dingen bezig te zijn..en dat gaat het even goed, en dat flikt hij weer zoiets, en ik ben net een soort slak zonder huisje ofzo, het raakt me, want het is nog zo vers allemaal.

Een week geleden lag ie me nog te knuffelen en te roepen dat we zulke mooie kinderen zouden krijgen, en dan poef, ineens voelt meneer het "toch weer niet"...pathetisch of niet, als je verliefd bent doet dat zeer...ook al wet je van wie die uitspraken komen en dat je het niet te serieus moet nemen....het doet me pijn.
Vivi, ik weet verder van het hele verhaal geen zak, maar wat ik hier lees klinkt best bekend. Ik denk dat iedereen wel ooit zoiets meemaakt.
Het gaat over, geloof me.
Het is slechts een kwestie van tijd.
Alleen duurt die tijd dan zo verrekte lang.

Sorry, tot meer ben ik niet in staat op dit tijdstip.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 september 2005 @ 03:46:03 #33
22592 crew  Ole
pi_30748237
Sjips het kan lang duren, ik weet het... Maar idd ooit gaat het over

Sterkte TS en kies voor jezelf!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_30748274
Goh

Ken de geschiedenis niet, heb ook niet gelezen, maar wat ik er van opmaak is niet al te veel goeds, relatie gezien...

'k zou een simpele oplossing aanraden, ga gewoon een tijdje bij een andere vent op schoot zitten (niet denigrerend bedoeld), geef jezelf eens wat tijd om de unfocussen, en laat whoever it is maar spelen met z'n sms'jes...

Klinkt alsof 't allemaal al te lang speelt zonder antwoorden te brengen, dus keertje compleet de boel openbreken en 't onder het kleedje life-sucks vegen...

Zoek desnoods ANDERE vrienden als dat een probleem lijkt, hoeft de oude niet te dumpen maar nieuw bloed doet leven ofzo

I have spoken - makes no sense? blame it on my flu
On this road doom is my companion
pi_30748340
Vivi, sterkte...
pi_30748414
Vivi ... it takes two to tango.
pi_30748429
quote:
Misschien ben ik wel gewoon een slappe trut
De volgende kerel wordt net zo.
pi_30748609
Hmmm. Ik kan natuurlijk heel flauw gaan doen hoe sneu het wel niet is. Dat is het ook. Of wacht, sneu in de zin van, het begint een beetje meelijwekkend te worden. Obsessie, verslaving... hoe kom je daar van af. Ik heb zelf niet zoveel ervaringen met verslavingen (behalve roken, drinken, aan m'n fluit trekken) maar de eerste stap om er vanaf te komen is toch echt om alle contact te verbreken. Jammer van die gedeelde vriendenkring dan, dat zal toch wel niet zoveel voorstellen als je hier midden in de nacht moet komen uithuilen. Echte vrienden hadden gewoon voor je op de stoep gestaan hoor.

Weg met die gast, laat desnoods z'n nummer blokkeren, out of sight, out of heart, het kan even duren maar het zal vast wel lukken op den duur. Succes.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_30748640
hmm, zoveel gezeik om een sms =/, en je trekt het je allemaal net even 3kwart in het kwadraat teveel aan. Sniet nodig, get a grip on yourself!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_30748663
quote:

Een week geleden lag ie me nog te knuffelen en te roepen dat we zulke mooie kinderen zouden krijgen, en dan poef, ineens voelt meneer het "toch weer niet"...pathetisch of niet, als je verliefd bent doet dat zeer...ook al wet je van wie die uitspraken komen en dat je het niet te serieus moet nemen....het doet me pijn.
een week geleden was het UIT, Vivi, en was het " maar beter zo" weet je nog?
en wat doe jij?
je zit amper een dag later al weer te broeden op een "come back", in een ander topic, opgeleukt met alle smilies vandien
wie hou je nu voor de gek?
mij niet meer, hoor

en hou op ajb ook met dat "ms ben ik niet zo sterk als jij"
geen smoesjes, geen afschuiverij, alsof ik jou verwijt niet zo "sterk' te zijn als ik opdat je mij dat weer kan verwijten
jij weet niets van mij, dus sleep mijn vermeende sterkte er niet bij, het gaat hier over jou en dit gelazer en dit gelazer duurt zo onderhand JAREN.

het is van begin af aan gedoe geweest met deze man namelijk, een ex, een grijs muisje, een Vivi, aan af aan af aan, drama, hysterische taferelen in de kroeg, voor zijn deur, even leuk en dan weer drama dus, keer op keer.

ga je maar eens flink schamen, ja, niet vanwege ons, wat wij denken, of je vrienden, maar omwille van jezelf, en die zeeën van tijd en energie die je aan het vergooien bent, voor iets dat op geen enkel vlak deugt.

lees je eigen posts hier op dit forum eens terug, wat je zoal neer plempt "ik heb tenminste passie in mijn leven, beter dan een grijs muisje zijn, zoals zij, jullie, jij"

nou, kijk eens aan, al ruim 2 jaar een passievol bestaan, bevalt het?

"ik probeer niet aan hem te denken , met andere dingen bezig te zijn"
puh lease, je probeert helemaal niets, nog geen 2 weken , nog geen week, en je krabbelt al weer terug.
jij weet niet wat proberen is, jij wilt het ook helemaal niet weten, jij wilt drama en meeslepend liefdesleven.
kiezen of delen, Vivi?
ms maar eens dat grijze saaie muisje zijn? zonder vent, zonder passie in je leven, maar gewoon eens een tijdje alleen zijn, met jezelf?
eng, hè? dan kom je namelijk jezelf tegen, moet je ineens zin aan je leven geven zonder dat een vent dat voor je doet.

nou, misschien kan jij dat wel helemaal niet, is je leven, ben jij alleen interessant als er een man in je leven is, want zonder heb je niets te bieden aan jezelf, ben je te zwak om daadwerkelijk op eigen benen te staan

tijd dat je kwaad wordt, Vivi, niet op hem, niet op harde woorden hier, maar op jezelf, echt kwaad, laat je leven eens niet zo leiden door een ander, neem eens de touwtjes in handen, maak een ander niet zo belangrijk, dicht hem geen rol toe, die hij niet eens echt inneemt of wilt innemen, kap eens met dit oeverloze zinloze tijdverspillen.

het is maar een vent, hoor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30748752
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 07:41 schreef milagro het volgende:
-knip-
Amen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 08:11:38 #42
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_30748858
Damn jij bent echt psycho, als ik die kerel was zou ik maken dat ik wegkwam.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 september 2005 @ 08:17:29 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30748896
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Damn, dit is niet te begrijpen als je een man bent.
ook niet als vrouw hoor

kom op. ik weet niet in wat voor wereld je leeft, maar ik heb hier mijn twijfels bij.
laat die jongen liggen, en ga door met je leven

en schrijf nog wat van die verhalen, ze amuseren me
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_30748909
Aanhankelijk, labiel, obsessief...

Maak je geen zorgen vivi; je bent een doorsnee vrouw .
  dinsdag 20 september 2005 @ 08:34:27 #45
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_30749041
mja wat ik hier uit opmaak is dat je die gast gewoon met rust moet laten.

het enige wat je nu doet is je eigen problemen kweken.
pi_30749085
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 08:19 schreef Balzakastanova het volgende:

pi_30749184
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 08:19 schreef Balzakastanova het volgende:

Eensch!
Ook eensch met de Fipo van Sunnie
En met sunnie ben ik het niet snel eens
pi_30749199
En dit allemaal om een sms-je..

Ga eens een leven krijgen en heel vlug! Dit is niet gezond!

[ Bericht 14% gewijzigd door ikwilookwatzeggen op 20-09-2005 08:52:13 ]
pi_30749228
quote:

Wat user zegt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 20 september 2005 @ 08:49:25 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30749250
Nu maar hopen dat Henkie wel de ballen heeft om jou uit zijn leven te gooien, zoals ie van plan is.
Jouw psycho actie draagt daar hopelijk een baksteen aan bij.
Get a grip en krijg je leven terug. Dit is niet meer passievol, dit is pathetisch* .

* En dat is weer een understatement.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')