Wat ik allemaal voor nuttigs doe staat hier los van..ik doe genoeg nuttigs.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:47 schreef SunChaser het volgende:
Heeft er iemand al gezegd dat je je niet zo moet aanstellen? Nou, bij deze, ga iets nuttigs doen met je leven.
Ja, wel aan de kant gezet, probeer het zo hard....waarom denk je dat ik zo reageer..ik doe mijn uiterste best om het los te laten, het te accepteren... normaal te doen, maar op de een of andere manier weet ie me dan toch weer te triggeren door dit soort acties...ik heb nog niet genoeg "muur" opgebouwd om het van me af te laten glijden...omdat ik de tijd niet krijgquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef popolon het volgende:
't Wordt met de dag gekker met jou.
Heb je die rukker nou nog niet aan de kant gezet? Tjezus, 't begint nu wel een erg sneu gebeuren te worden.
Af laten zetten door iemand.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:53 schreef Cora het volgende:
Ben je met de auto naar hem toe gereden na die rose vanaf 15.00 uur 's middags?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:55 schreef Vivi het volgende:
Af laten zetten door iemand.
Vivi, ken je (of je geschiedenis) niet, maar laat het lekker gaan....quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef popolon het volgende:
Heb je die rukker nou nog niet aan de kant gezet? Tjezus, 't begint nu wel een erg sneu gebeuren te worden.
D'r is al een hele reeks over haar doldwaze avonturen, zo kun je het onderhand wel noemen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:56 schreef Libris het volgende:
[..]
Vivi, ken je (of je geschiedenis) niet, maar laat het lekker gaan....
Ja, dat is beside the issue tochquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:56 schreef Cora het volgende:
[..]
Goed bezig!
I love afzetten door iemand!
Wow, ik had een keer op active topics gedrukt en had het gelezen, maar wilde het niet zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:47 schreef SunChaser het volgende:
Heeft er iemand al gezegd dat je je niet zo moet aanstellen? Nou, bij deze, ga iets nuttigs doen met je leven.
Klopt.quote:
Ja godverdomme wie is hier nu niet duidelijk (sorry, ik bedoel het niet persoonlijk naar jou, maar ik ben zo kwaad),quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wow, ik had een keer op active topics gedrukt en had het gelezen, maar wilde het niet zeggen.
Ik kan heel empathisch zijn, maar mensen die een slechte bloemetjesroman van hun eigen leven proberen te maken, zijn idd nog het best geholpen bij een goede dosis relativeringsvermogen.
Om niet helemaal afbrekend te zijn tegenover de topic starter, zal ik dat even vertalen naar een soortement van raad.
Probeer te breken uit die door jezelf bedachte veilige melodramatiek en realiseer je eens dat de wereld en de mensen erin niet aan je zelfbedachte emotionele wetten voldoen.
Hoe ideaal het ook voelt om ontevreden uitkomsten in je hoofd om te zetten tot spelletjes en relationeel heen en weer gebal, de waarheid is altijd minder gecompliceerd.
Zet eerst gewoon simpelweg je eigen emoties op een rijtje tot je goed beseft wat je wilt, haal daarna het lef uit je lijf om duidelijk te zijn tegen die man, of niet, en accepteer het resultaat, en pas je daaraan aan.
Het doet er niet toe! Het doet er niet toe! Jezus Viv, die man maakt het slechtste in jou los. In zijn buurt ben je een tikkende tijdbom, een obsessief vrouwmens zonder ook maar een beetje waardigheid. Deze vrouw wil jij niet zijnquote:En nu vraag ik je....een man die zijn telefoon zo ongeveer aan zijn duim vastgegroeid heeft zitten...onze situatie in ogenschouw genomen...hoe precair dat ligt...zou die per ongeluk zo'n smsje sturen?
Nee..dat wil ik ook niet...ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, ik voel me een soort jojo ofzo..ik doe echt mijn best..echt maar ik draai alleen maar kringetjes en iedere keer als ik denk eruit te komen dan doet hij weer zoiets, en ik weet niet waarom ik me er niet tegen kan wapenen! Ik wil dit ook niet meer voelen, die twijfel en verwarring en me afvragen waarom en of ie liegt of niet liegt etc etc....maar zeg dan hoe ik het moet stoppen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het doet er niet toe! Het doet er niet toe! Jezus Viv, die man maakt het slechtste in jou los. In zijn buurt ben je een tikkende tijdbom, een obsessief vrouwmens zonder ook maar een beetje waardigheid. Deze vrouw wil jij niet zijn
Hoe bevalt jouw relatie eigenlijk met de Dikke Van Dale?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
Probeer te breken uit die door jezelf bedachte veilige melodramatiek en realiseer je eens dat de wereld en de mensen erin niet aan je zelfbedachte emotionele wetten voldoen.
Hoe ideaal het ook voelt om ontevreden uitkomsten in je hoofd om te zetten tot spelletjes en relationeel heen en weer gebal, de waarheid is altijd minder gecompliceerd.
Zet eerst gewoon simpelweg je eigen emoties op een rijtje tot je goed beseft wat je wilt, haal daarna het lef uit je lijf om duidelijk te zijn tegen die man, of niet, en accepteer het resultaat, en pas je daaraan aan.
Ik denk toch echt dat je ieder contact met deze man moet verbreken. Ook een vriendschap is niet haalbaar. Deze man heeft te veel macht over jouw gevoel. Ja en ik weet dat het lastig is omdat jullie op dezelfde plaatsen uitgaan en dezelfde vrienden hebben, maar zo kan dit echt niet langer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee..dat wil ik ook niet...ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, ik voel me een soort jojo ofzo..ik doe echt mijn best..echt maar ik draai alleen maar kringetjes en iedere keer als ik denk eruit te komen dan doet hij weer zoiets, en ik weet niet waarom ik me er niet tegen kan wapenen! Ik wil dit ook niet meer voelen, die twijfel en verwarring en me afvragen waarom en of ie liegt of niet liegt etc etc....maar zeg dan hoe ik het moet stoppen!
Is het te hooggegrepen voor jequote:Op dinsdag 20 september 2005 03:11 schreef Cora het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw relatie eigenlijk met de Dikke Van Dale?
Je hebt gelijk..ik weet alleen zeker dat als hij dit soort dingen niet voortdurend zou flikken ik het heus wel aan zou kunnen...Ik gedraag me gewoon normaal, platonisch aardig, ben echt geen hysterica naar hem toe (behalve vanavond dan, maar er brak echt iets in me..) Ik doe zelfs een beetje koel..Kijk, eigenlijk ben ik toch gewoon de normale en hij de emotioneel verknipte?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je ieder contact met deze man moet verbreken. Ook een vriendschap is niet haalbaar. Deze man heeft te veel macht over jouw gevoel. Ja en ik weet dat het lastig is omdat jullie op dezelfde plaatsen uitgaan en dezelfde vrienden hebben, maar zo kan dit echt niet langer.
Ik denk dat de combinatie van jullie twee dodelijk is, jullie roepen het slechtste bij elkaar op. In deze ''relatie'' zijn jullie allebei verknipt. Deze ''relatie'' is destructief.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk..ik weet alleen zeker dat als hij dit soort dingen niet voortdurend zou flikken ik het heus wel aan zou kunnen...Ik gedraag me gewoon normaal, platonisch aardig, ben echt geen hysterica naar hem toe (behalve vanavond dan, maar er brak echt iets in me..) Ik doe zelfs een beetje koel..Kijk, eigenlijk ben ik toch gewoon de normale en hij de emotioneel verknipte?
Het doet er niet toe het doet er niet toe! AL zijn handelingen interpreteer jij, romantiseer of dramatiseer jij. Bij alles denk je wat zou hij hier mee bedoelen, zit er meer achter, is hij toch verliefd op mij, hij speelt spelletjes. Je raakt jezelf volledig kwijt. Hier komt nooit een einde aan. Je zult van hem nooit het antwoord krijgen wat je zo graag wilt horen. Hij kan je niet geven wat je zoekt. Zoek je laatste restje waardigheid bij elkaar en move onquote:Of denk je dat ik echt spoken zie en hem onterecht beschuldig? Ik bedoel...het is wel toevallig toch weer allemaal
Flikker toch op, Vivi, je weet verdomd goed hoe je dit moet afkappen, maar je wilt het gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee..dat wil ik ook niet...ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, ik voel me een soort jojo ofzo..ik doe echt mijn best..echt maar ik draai alleen maar kringetjes en iedere keer als ik denk eruit te komen dan doet hij weer zoiets, en ik weet niet waarom ik me er niet tegen kan wapenen! Ik wil dit ook niet meer voelen, die twijfel en verwarring en me afvragen waarom en of ie liegt of niet liegt etc etc....maar zeg dan hoe ik het moet stoppen!
Vivi, ik weet verder van het hele verhaal geen zak, maar wat ik hier lees klinkt best bekend. Ik denk dat iedereen wel ooit zoiets meemaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:36 schreef Vivi het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon een slappe trut die probeert om iets los te laten maar het niet kan omdat ik voortdurend van mijn stuk gebracht wordt. Misschien ben ik wel niet zo sterk als jij Milagro, of zo sterk als ik zou willen zijn. En ms heb ik ook wel geen vrienden tegen wie ik dit allemaal durf te vertellen omdat ik me ondertussen doodschaam.
Ik heb alleen het gevoel dat elke keer als ik probeer op te krabbelen (omdat ik nog steeds om een wrs zieke reden die ik niet begrijp zoveel gevoel heb naar die gozer, dat is ook al een psycho-analyse waard, dat besef ik) ik weer onderuit getrapt wordt. Ik probeer niet aan hem te denken, afleiding te zoeken, met andere dingen bezig te zijn..en dat gaat het even goed, en dat flikt hij weer zoiets, en ik ben net een soort slak zonder huisje ofzo, het raakt me, want het is nog zo vers allemaal.
Een week geleden lag ie me nog te knuffelen en te roepen dat we zulke mooie kinderen zouden krijgen, en dan poef, ineens voelt meneer het "toch weer niet"...pathetisch of niet, als je verliefd bent doet dat zeer...ook al wet je van wie die uitspraken komen en dat je het niet te serieus moet nemen....het doet me pijn.
De volgende kerel wordt net zo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:36 schreef Vivi het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon een slappe trut
een week geleden was het UIT, Vivi, en was het " maar beter zo" weet je nog?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:36 schreef Vivi het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon een slappe trut die probeert om iets los te laten maar het niet kan omdat ik voortdurend van mijn stuk gebracht wordt. Misschien ben ik wel niet zo sterk als jij Milagro, of zo sterk als ik zou willen zijn. En ms heb ik ook wel geen vrienden tegen wie ik dit allemaal durf te vertellen omdat ik me ondertussen doodschaam.
Ik heb alleen het gevoel dat elke keer als ik probeer op te krabbelen (omdat ik nog steeds om een wrs zieke reden die ik niet begrijp zoveel gevoel heb naar die gozer, dat is ook al een psycho-analyse waard, dat besef ik) ik weer onderuit getrapt wordt. Ik probeer niet aan hem te denken, afleiding te zoeken, met andere dingen bezig te zijn..en dat gaat het even goed, en dat flikt hij weer zoiets, en ik ben net een soort slak zonder huisje ofzo, het raakt me, want het is nog zo vers allemaal.
Een week geleden lag ie me nog te knuffelen en te roepen dat we zulke mooie kinderen zouden krijgen, en dan poef, ineens voelt meneer het "toch weer niet"...pathetisch of niet, als je verliefd bent doet dat zeer...ook al wet je van wie die uitspraken komen en dat je het niet te serieus moet nemen....het doet me pijn.
ook niet als vrouw hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Damn, dit is niet te begrijpen als je een man bent.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:19 schreef Balzakastanova het volgende:
Aanhankelijk, labiel, obsessief...
Maak je geen zorgen vivi; je bent een doorsnee vrouw.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:19 schreef Balzakastanova het volgende:
Aanhankelijk, labiel, obsessief...
Maak je geen zorgen vivi; je bent een doorsnee vrouw.
Wat user zegtquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:51 schreef popolon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |