quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:36 schreef Vivi het volgende:Misschien ben ik wel gewoon een slappe trut die
probeert om iets los te laten maar het niet kan omdat ik voortdurend van mijn stuk gebracht wordt. Misschien
ben ik wel niet zo sterk als jij Milagro, of zo sterk als ik zou willen zijn. En ms
heb ik ook wel geen vrienden tegen wie ik dit allemaal durf te vertellen omdat ik me ondertussen doodschaam.
Ik heb alleen het gevoel dat elke keer als ik probeer op te krabbelen (omdat ik nog
steeds om een wrs zieke reden die ik niet begrijp zoveel gevoel heb naar die gozer, dat is ook al een psycho-analyse waard, dat besef ik) ik weer onderuit getrapt wordt. Ik probeer niet aan hem te denken, afleiding te zoeken, met andere dingen bezig te zijn..en dat gaat het even goed, en dat flikt hij weer zoiets, en ik ben net een soort slak zonder huisje ofzo, het raakt me, want het is nog zo vers allemaal.
Een week geleden lag ie me nog te knuffelen en te roepen dat we zulke mooie kinderen zouden krijgen, en dan poef, ineens voelt meneer het "toch weer niet"...pathetisch of niet, als je verliefd bent doet dat zeer...ook al
wet je van wie die uitspraken komen en dat je het niet te serieus moet nemen....het doet me pijn.
een week geleden was het
UIT, Vivi, en was het " maar beter zo" weet je nog?
en wat doe jij?
je zit amper een dag later al weer te broeden op een "come back", in een ander topic, opgeleukt met alle smilies vandien
wie hou je nu voor de gek?
mij niet meer, hoor
![]()
en hou op ajb ook met dat "ms ben ik niet zo sterk als jij"
geen smoesjes, geen afschuiverij, alsof ik jou verwijt niet zo "sterk' te zijn als ik opdat je mij dat weer kan verwijten
![]()
jij weet niets van mij, dus sleep mijn vermeende sterkte er niet bij, het gaat hier over jou en dit gelazer en dit gelazer duurt zo onderhand JAREN.
het is van begin af aan gedoe geweest met deze man namelijk, een ex, een grijs muisje, een Vivi, aan af aan af aan, drama, hysterische taferelen in de kroeg, voor zijn deur, even leuk en dan weer drama dus, keer op keer.
ga je maar eens flink schamen, ja, niet vanwege ons, wat wij denken, of je vrienden, maar omwille van jezelf, en die zeeën van tijd en energie die je aan het vergooien bent, voor iets dat op geen enkel vlak deugt.
lees je eigen posts hier op dit forum eens terug, wat je zoal neer plempt "ik heb tenminste passie in mijn leven, beter dan een grijs muisje zijn, zoals zij, jullie, jij"
nou, kijk eens aan, al ruim 2 jaar een passievol bestaan, bevalt het?
"ik probeer niet aan hem te denken , met andere dingen bezig te zijn"
puh lease, je probeert helemaal niets, nog geen 2 weken , nog geen week, en je krabbelt al weer terug.
jij weet niet wat proberen is, jij wilt het ook helemaal niet weten, jij wilt drama en meeslepend liefdesleven.
kiezen of delen, Vivi?
ms maar eens dat grijze saaie muisje zijn? zonder vent, zonder passie in je leven, maar gewoon eens een tijdje alleen zijn, met jezelf?
eng, hè? dan kom je namelijk jezelf tegen, moet je ineens zin aan je leven geven zonder dat een vent dat voor je doet.
nou, misschien kan jij dat wel helemaal niet, is je leven, ben jij alleen interessant als er een man in je leven is, want zonder heb je niets te bieden aan jezelf, ben je te zwak om daadwerkelijk op eigen benen te staan
![]()
tijd dat je kwaad wordt, Vivi, niet op hem, niet op harde woorden hier, maar op jezelf, echt kwaad, laat je leven eens niet zo leiden door een ander, neem eens de touwtjes in handen, maak een ander niet zo belangrijk, dicht hem geen rol toe, die hij niet eens echt inneemt of wilt innemen, kap eens met dit oeverloze zinloze tijdverspillen.
het is maar een vent, hoor