Je impliceert hiermee dat ik gek ben? Want?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef Wojworshebn het volgende:
wie is hier nu gek?
zover was ik...maar wat is dan de zin (in het mannenbrein) van iemand blijven smsen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:01 schreef MouseOver het volgende:
Hij vindt je heel erg leuk maar niet leuk genoeg. Of hij denkt dat hij je niet leuk genoeg vindt, dat kan ook.
Nee het was gewoon een vraag gezien de TT.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je impliceert hiermee dat ik gek ben? Want?
Hij wil wel af en toe een potje seksen.. lijkt me duidelijk,quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
zover was ik...maar wat is dan de zin (in het mannenbrein) van iemand blijven smsen..
Dankquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef CartWOman het volgende:
Negeren. Alléen naar huis gaan en daar ook blijven.
Maar dat doe je toch niet, je laat je weer neuken misbruiken, is het niet vanavond dan wel volgende week.
Fijne avond, Viev.
Jaja...maar waarom dan dit soort smsjes in de trant van "ik wil je niet tekort doen"dat lijkt imo meer op een herhaling van zetten (als in: weer een afwijzing, en dat hadden we al gehad en daar reageer ik niet op met gejank en gebel en gekift, ik doe gewoon niets).quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:04 schreef thaleia het volgende:
Nouja, in de vorige topics hadden we geconcludeerd dat de zin daarvan is dat hij het wel handig vindt dat jij 'op afroep beschikbaar' bent en dat graag zo wil houden, en zodra het erop lijkt dat je niet meer of wat minder beschikbaar bent komen er dit soort smsjes.
Niels?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:05 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nee het was gewoon een vraag gezien de TT.
En om je vraag uit de openingspost te beantwoorden, ik weet niet hoe jeje kleedt maar om een beetje serieus genomen te worden zul jeje kleed en make-up gedrag drastisch aan moeten pakken.
Wat ik aanbeveel is zakelijke kleding, liefst zwart, weinig makeup en beleefd doch galant blijven..
Inderdaad, gecompliceerder wordt het niet bij ons mannen. Liefst ongebonden sex, klaar. Niks "gek".quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef Modwire het volgende:
[..]
Hij wil wel af en toe een potje seksen.. lijkt me duidelijk,
Eh ja? Maar dat had ie al hoor...maar dan begint ie dus raar te doen, als in "Ik wordt te rustig van je" en slaat ie op de vluchtquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:11 schreef ArcticBlue het volgende:
[..]
Inderdaad, gecompliceerder wordt het niet bij ons mannen. Liefst ongebonden sex, klaar. Niks "gek".
Oh, nee, dit is precies wat een vriend van mij altijd zegt dusquote:
Dit dus, is ie niet toevallig steeds lam als ie een berichtje stuurt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:13 schreef MouseOver het volgende:
1) Hij wil seks zeker stellen
2) Hij voelt af en toe wat sterkere momenten van genegenheid en wil op zo'n moment iets liefs doen zoals een smsje sturen.
Intelligent persoon dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, nee, dit is precies wat een vriend van mij altijd zegt dus
punt 1 snap ik niet gezien de tekst van >betreffende sms<quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:13 schreef MouseOver het volgende:
1) Hij wil seks zeker stellen
2) Hij voelt af en toe wat sterkere momenten van genegenheid en wil op zo'n moment iets liefs doen zoals een smsje sturen.
Hij vindt je aandacht leuk en de gedachte dat iemand hem zo leuk vindt streelt zijn ego en hij baalt als dat niet meer gebeurt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
zover was ik...maar wat is dan de zin (in het mannenbrein) van iemand blijven smsen..
Zou goed kunnen, ik krijg ze meestal s nachtsquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dit dus, is ie niet toevallig steeds lam als ie een berichtje stuurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |