Ze is fan van die gast denk ikquote:Op donderdag 1 september 2005 17:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Ben jij toevallig van de Pulse redactie?![]()
Nee hoezo!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Ben jij toevallig van de Pulse redactie?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:42 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ze is fan van die gast denk ik![]()
Jammer dat hij gay is hequote:Op donderdag 1 september 2005 19:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is toch niet erg dat ik Fan bent![]()
Zoals ik ook zeiquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:18 schreef Natalie het volgende:
Ja, heb gisteren een stuk gezien.
Hij doet het inderdaad leuk. Maar hij moest er duidelijk nog een beetje inkomen. Reinout was idd een stuk relaxter. Wie weet komt dat nog.
Omdat hij erachter kwam dat hij toch niet kon presenterenquote:Op zondag 4 september 2005 01:13 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom Reinout gestopt is?
Dankje wel Alexandroquote:Hier was hij bij jensen :d
Is Peter fan van je?quote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo ik heb mijn fan weer als avator !!
Peter werkt echt niet alleen voor het koningshuis...Maar ook voor media,o.a Pulse,Boulevard en werkt ook achter de schermen bij Eyeworks...Als gedelegeerd producer![]()
Dus is deze avator niets mis ermee![]()
ja, met die oudjes is ook wel leuk.quote:Op zondag 18 september 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond t leuk
Die bejaarden zitten dus in Schinkelhaven..dat is hier om de hoek haha
Dat vond ik ook niet leuk dat Peter dat zei tegen Jimquote:Op maandag 19 september 2005 09:42 schreef Quoi het volgende:
Ik vond Pulse afgelopen keer eigenlijk niet zo goed. Je zag duidelijk dat degenen uit Dancing With The Stars zoiets hadden van: wat voor vragen stelt HIJ?
Tegen Jim bijvoorbeeld of hij het erg vond om met een dwerg te dansen.........
Over die snor van Remco, waarvan Remco vervolgens een rood hoofd kreeg....
Nee, ik vind toch niet dat Peter de integriteit heeft van een interviewer. Hij was er meer bij gebaat om een beetje de roddels los te peuteren, geloof ik. Maar misschien is het concept zodanig veranderd dat dat juist de bedoeling is.
Je kende hem niet terug !quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:55 schreef WheeleE het volgende:
Het laatste stuk van het Dirk Benedict/Dwight Schultz-interview gezien, en het enige wat ik naast "Cool, het A-team!" kon denken was "Wat lijkt die Schultz erg op Prins Bernard!".
Het haar, de bril en de baard, als Edwin Evers de stem zou doen, zou ik er zo intrappen...
Met Dirk Benedict had ik ook even moeite. Met bril, zwart haar en een lichte stoppel dacht ik eerst dat het de schrijver of producer was ofzo. Pas toen ie ging praten hoorde ik het aan zijn stem.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kende hem niet terug !
Vond ik ook alMaar wel leuk dat ze er waren
![]()
OMG, jij bent echt ergquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond het een leuk programma, Georgina zag er leuk uit,
En die bejaarden, elke week gaat Peter daar naar toe.lachen met die oudjes!
Ook Inge de Bruin en Remco,Jim en Julie in de studio ...En achter de schermen bij DWTS vond ik best leuk,Peter maakte een dans met Irene van der Laar![]()
die heeft zijn waardigheid nogquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Met Dirk Benedict had ik ook even moeite. Met bril, zwart haar en een lichte stoppel dacht ik eerst dat het de schrijver of producer was ofzo. Pas toen ie ging praten hoorde ik het aan zijn stem.
Werd er eigenlijk gezegd waarom Mr. T er niet bij was? Hij schijnt inmiddels hersteld te zijn van kanker.
Over kanker heb ik niks van gehoordquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Werd er eigenlijk gezegd waarom Mr. T er niet bij was? Hij schijnt inmiddels hersteld te zijn van kanker.
quote:Peter van der Vorst zal de aankomende weken diverse internationale artiesten ontvangen in de RTL 4-talkshow Pulse. Zo zal Van der Vorst aanstaande vrijdag vanaf 21:30 Ricky Martin ontvangen. Overigens is dan ook Ivo Niehe te gast, die jarenlang furore maakte met het vergelijkbare TROS-programma TV Show.
In de komende afleveringen van Pulse zullen ook onder meer The Sugababes en Alicia Keys te gast zijn. Ook Madonna is te gast bij Van der Vorst. Wanneer deze internationale artiesten te zien zullen zijn in Pulse, is nog onbekend. Vrijdag scoorde Pulse 743.000 kijkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |