Ik werken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Veel gebeurd in de tussentijd
Ik moet gaan leren.
Dan moet ie beter kijkenquote:
Ok.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:34 schreef Bupatih het volgende:
JA HOI!
Waar dan?quote:
Die Tokkies?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:53 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Net voor de zoveelste keer door de buren wakker geblazen metAlicia keys
dus ik heb besloten wraak te nemen door HEEL HARD Muse - Hullabaloo te draaien
![]()
Dat zal ze leren![]()
Ach, ik heb het net gelezen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar dan?
Toch niet in het nieuwsposter-forum ofzo?
En je kan het ook gewoon zeggen lijkt me, het kán toch niet echt heel belangrijk zijn?
Nee, ik was bij HW, die heeft R&B-liefhebbers als burenquote:
quote:
Het is helemaal niet zo interessant.quote:
Is mijn naam niet interessant dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo interessant.!
Hij noemde gewoon een keer je naam.
Niet echt, MissSixquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is mijn naam niet interessant dan?
Jaja, heel grappig hoor, Bipatuh... Bupituh.....Bapituh? BUPADINGES!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet echt, MissSixeuh...MissYes...euh...Vissticks
..
Hoe heette je ook alweer?
Ik vind van wel, anders had ik het ook niet gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is mijn naam niet interessant dan?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind van wel, anders had ik het ook niet gedaan!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind van wel, anders had ik het ook niet gedaan!
M...m...ma-aar dat zou betekenen dat je mij eruit zou flikkerenquote:
Precies!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
M...m...ma-aar dat zou betekenen dat je mij eruit zou flikkeren!!!!!!!!
Sinds wanneer komt er zaad uit een dildo?quote:
Ze probeert te slikkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt er zaad uit een dildo?
OMG wat een fotoquote:
quote:
Even wachten....quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat ik niets zinnigs te zeggen heb.
Maar ik heb zo wel pizza
Die plannen van hem.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef pberends het volgende:
Gaan jullie Peter R. stemmen?
Hij's toch ideaal voor de gemiddelde SHO'er, maatschappelijke dienstplicht plus minimaal zes uur sport per week op school.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Die plannen van hem..
Realistisch is anders.
Alsof ik nog nooit gezoend heb met Christinequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow jij gaat snel, volgens mij komt deze eerst: [afbeelding]![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow jij gaat snel, volgens mij komt deze eerst: [afbeelding]![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof ik nog nooit gezoend heb met Christine
iedere morgen als ik naar m'n werk rij en Chris' huisje passeer, stop ik er speciaal even voorquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
Ben benieuwd of je die ruksmiley nog zo lief vindt.quote:
Kon je me niet waarschuwen dat je dit zou typen? Kan ik vannacht weer niet slapenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dezequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je die ruksmiley nog zo lief vindt.
Beweeg jij je wenkbrauwen bij het rukkenquote:
Nee zo'n smiley met een gezichtje en een grote lul die dan rukt en klaarkomtquote:
Tis een jood, hij's net besneden.quote:
Dat noemen wij hier in SHO de "ruk"-smiley, omdat user ruk vaak deze smiley gebruikte en bij zijn usericons gehost heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Beweeg jij je wenkbrauwen bij het rukken.
.
Ja doei, dan wordt HW jaloersquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vertel op dan!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:02 schreef Zhenar het volgende:
GODVERDOMME KUTZOOI!!!!!!En dit is misschien voor het eerst een oprechte kotssmiley!
![]()
aandachtpost
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Oh jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Alsof ik nog nooit gezoend heb met HW
Ah, the sweet smell of shared puke!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Wat een lage streek zeg, afspraak is afspraak lijkt me toch. Bah, en je kan er ook zo weinig aan doen.
Ik kots even met je mee!![]()
![]()
Volgens mij zijn er niet eens foto's vanquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja
Maar zo bedoelde ik het natuurlijk niet![]()
Meer dat hij geile zoenfoto's van zn vriendinnetje met een ander op Fok! mentaal niet aan zou kunnen.... ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |